Ik kan erover meepraten, gister in de treinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Nou, gisteren een voorproefje van Nijmegen Lent gehad![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het is niet deur maar duir, n00bs.
En ik ben nog wel buitenlander.
het is gewoon zo klaarquote:
Omdat je deur niet kan uitspreken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
het is gewoon zo klaar. Het is niet deur.
wel , ik wou alleen duidelijk maken dat deur fout is en dat je het eigenlijk als duir schrijft. maar de uitspraak blijft wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat je deur niet kan uitspreken?
ik heb die woordenboeksite al eens bekeken. Dat heeft gewoon een of andere boer erneer gezet want dat is gewoon plat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef J.A.N.A. het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Nijmeegs
Het is doar ipv duir of deur![]()
http://www.schoolvakanties.nl/land/Nederland/jaar/2006quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Wanneer hebben de middelbarescholen van Nijmegen vakantie?
veel plezierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:13 schreef Ephemera het volgende:
Nijmegen!![]()
Mijn vriendinnen en ik komen jullie vandaag met een bezoekje vereren.. even kijken hoe shopbaar Nijmegen is![]()
In elk geval is het voor mij een f*cking eind treinen (vanuit Groningen).. dus ik moet me maar eens klaar maken en naar het station gaan![]()
Lang wachten is de beste tipquote:Op zondag 17 juni 2007 20:26 schreef Alaric het volgende:
* Alaric wil binnenkort naar Nijmegen verhuizen vanwege werk!
Iemand nog tips en trucs om aan een leuk appartement te komen binnen afzienbare tijd?
Nee hoor, in het weekend niet, Ook Toorop is nog open tot een uur of 3 geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:29 schreef Don_Tom het volgende:
Weet iemand nog een tent waar je na 1u (nu dus) eten kan krijgen? Vroeger, toen ik nog in oost woonde ging ik altijd naar Corry op de Daalseweg maar die sluit tegenwoordig eerder volgens mij....
Ik kwam er vrijdagnacht rond 00:10 langs en toen waren de rolluiken al naar benedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef J.A.N.A. het volgende:
Family op de hoek van de Fransestraat en de Javastraat was/is ook altijd tot in de late uurtjes open.
was dusquote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kwam er vrijdagnacht rond 00:10 langs en toen waren de rolluiken al naar beneden
ik lees dit (erg laat), en wilde je al waarschuwen. Ik reis 3 keer per week vanaf Nijmegen Lent richting Arnhem, en het is bijna een wonder als het al die keren goed gaat. Machinisten kennen het station niet, en rijden dan meestal door. En als je dan contact opneemt via de infopaal, zeggen ze dat de trein gewoon geweest is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef Rewimo het volgende:
't Was een regelrechte puinhoop jaMaar wel een prachtig onweer.
We stonden trouwens wel raar te kijken toen de stoptrein naar Arnhem aan de overkant stond en er vanuit Nijmegen Centraal nog een trein aankwam (dus over het spoor aan onze kant!), die stopte, waar een conducteur uitstapte, even rondkeek (trein was leeg), floot en vervolgens hobbelde de trein achter de stoptrein aan richting ArnhemVrijwel meteen gevolgd door een goederentrein richting Arnhem. Op dat moment reden er dus over twee sporen drie treinen in dezelfde richting. En toen er eindelijk een trein uit de richting Arnhem kwam reed die door
Da's nog niks. Ik zat laatst in de trein van Nijmegen naar Alkmaar. Komen we in Arnhem aan, wordt er omgeroepen dat de trein waar wij in zaten niet verder ging, maar er stond er eentje gereed op spoor 4. Dus iedereen die trein uit, en met zn allen lopen we naar spoor 4. Geen trein te zien, werd er omgeroepen dat de trein zou binnenrijden op spoor 7 (helemaal andere kant van station). Wij weer met 100 man via die trappen naar spoor 7, na 5 min nog niks. Ik naar spoor 4, stond de trein daar te wachtenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:19 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik lees dit (erg laat), en wilde je al waarschuwen. Ik reis 3 keer per week vanaf Nijmegen Lent richting Arnhem, en het is bijna een wonder als het al die keren goed gaat. Machinisten kennen het station niet, en rijden dan meestal door. En als je dan contact opneemt via de infopaal, zeggen ze dat de trein gewoon geweest is.
Het omroepsysteem werkt ook maar half. Pasgeleden werd mensen die richting Den Bosch gingen aangeraden om via Arnhem en Utrecht te reizen. Dus al die mensen die enorme trap naar beneden, en weer de trap naar het andere perron op -- en toen kwam de trein die naar Den Bosch ging dus wél opdagen. Al die mensen terugsprinten, en geen eentje die de trein nog wist te halen. Vervolgens werd er pas een hersteloproep gedaan, dat Nijmegen en Den Bosch wel bereikbaar waren, en de trein alleen niet verder ging naar Tilburg/Breda. Al die mensen helemaal pissig, en terecht.
Ook irritant is het ene apparaat waar je kaartjes kunt kopen. Dat weigert nog wel eens dienst. Dus koop ik mijn kaartjes voor de zekerheid altijd de dag ervoor al, zonder datum. Maar pasgeleden hadden ze de stempelapparaten helemaal in folie gewikkeld, waardoor je dus niet kon stempelen.![]()
Maar al met al: de parkeervoorzieningen zijn er uitstekend![]()
Tip: neem schone kleren meequote:Op zondag 15 juli 2007 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
wat een hitte zeg..... en ik ga paintballen dalijk![]()
Bij lindeholt daarzo? Ik zweer je dat is supervetquote:Op zondag 15 juli 2007 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
wat een hitte zeg..... en ik ga paintballen dalijk![]()
lol, je krijgt een pak hoor.quote:
Daarom juist de tip, je zweet je he-le-maal de tering.quote:
Idd, maar kan je toch ook thuis verschonen..quote:Op zondag 15 juli 2007 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarom juist de tip, je zweet je he-le-maal de tering.
Vaak is het zo leuk & gezellig, dat je nog wat wilt eten of biertje drinken. Dan wil je niet in die bezwete kleren zittenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Idd, maar kan je toch ook thuis verschonen..
Op de markt en of bovenaan de molenstraat een turks winkeltje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Waar in Nijmegen kun je betrouwbaar en betaalbaar een telefoon laten unlocken?
Okee, dank je welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Op de markt en of bovenaan de molenstraat een turks winkeltje.
Niet veel: iemand die het nodig vond om af te geven op Nijmegen, nadat ie hier een half jaartje geweest was en gevlucht naar een bloedsaai dorpquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:53 schreef broer het volgende:
Verdomme, Dagonet. Gebéurt er eindelijk eens iets in dit topic...
(Met andere woorden: wat heb ik precies gemist?)
Dat had ik ook nog wel meegekregen, waarop ik rond half elf antwoordde dat hij een raar mannetje was en toen ben ik naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 05:36 schreef Mark het volgende:
Niet veel: iemand die het nodig vond om af te geven op Nijmegen, nadat ie hier een half jaartje geweest was en gevlucht naar een bloedsaai dorp
Ow please, je zat de boel op te stoken en niets minder. Een mening geven is prima, maar doe dat dan wat genuanceerder en in wat andere bewoordingen graag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:31 schreef draaijer het volgende:
Een mening over Nijmegen is toch ook gewoon een mening. Ik heb een mening over Nijmegen geformuleerd en dat kan blijkbaar niet ha ha ha... Zo lost men dingen daar dus op ha ha
Je voelde je toch niet aangesproken door de kenmerken die ik gaf met de bijbehorende voorbeelden?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow please, je zat de boel op te stoken en niets minder. Een mening geven is prima, maar doe dat dan wat genuanceerder en in wat andere bewoordingen graag.
Nee, ik ben namelijk geen Nijmegenaar. Wij (Dagonet en ik) zijn echter wel verantwoordelijk voor het gezellig houden van STA en dus ook het Nijmegen topic en posts als de jouwe passen daar niet bij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je voelde je toch niet aangesproken door de kenmerken die ik gaf met de bijbehorende voorbeelden?!
Maar goed dit was mijn laatste post in Nijmegen
Precies de verkeerde tijd van het jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef Pien85 het volgende:
Over een maandje of 2 a 3 wil ik in Nijmegen gaan wonen...
Dus, ben aan het zoeken naar een kamer enzo...
Maak me er niet druk omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Precies de verkeerde tijd van het jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |