Iemand een idee hoe duur een rijbewijs is bij de gemeente Nijmegen? Ik ben dat roze papiertje zat en wil een pasje
![]()
.
Stond vandaag bij de gemeente van mn ouders (waar ik 19 jaar gewoond heb) en kon hem alleen ophalen in de gemeente waar ik ingeschreven sta..
![]()
maar opzich wel logisch natuurlijk
![]()
(moest er toch zijn, dus ben er niet voor nix geweest
![]()
en had t al verwacht hoor)
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:19 schreef _Arual_ het volgende:[..]
ik lees dit (erg laat), en wilde je al waarschuwen. Ik reis 3 keer per week vanaf Nijmegen Lent richting Arnhem, en het is bijna een wonder als het al die keren goed gaat. Machinisten kennen het station niet, en rijden dan meestal door. En als je dan contact opneemt via de infopaal, zeggen ze dat de trein gewoon geweest is.
Het omroepsysteem werkt ook maar half. Pasgeleden werd mensen die richting Den Bosch gingen aangeraden om via Arnhem en Utrecht te reizen. Dus al die mensen die enorme trap naar beneden, en weer de trap naar het andere perron op -- en toen kwam de trein die naar Den Bosch ging dus wél opdagen. Al die mensen terugsprinten, en geen eentje die de trein nog wist te halen. Vervolgens werd er pas een hersteloproep gedaan, dat Nijmegen en Den Bosch wel bereikbaar waren, en de trein alleen niet verder ging naar Tilburg/Breda. Al die mensen helemaal pissig, en terecht.
Ook irritant is het ene apparaat waar je kaartjes kunt kopen. Dat weigert nog wel eens dienst. Dus koop ik mijn kaartjes voor de zekerheid altijd de dag ervoor al, zonder datum. Maar pasgeleden hadden ze de stempelapparaten helemaal in folie gewikkeld, waardoor je dus niet kon stempelen.
Maar al met al: de parkeervoorzieningen zijn er uitstekend
Da's nog niks. Ik zat laatst in de trein van Nijmegen naar Alkmaar. Komen we in Arnhem aan, wordt er omgeroepen dat de trein waar wij in zaten niet verder ging, maar er stond er eentje gereed op spoor 4. Dus iedereen die trein uit, en met zn allen lopen we naar spoor 4. Geen trein te zien, werd er omgeroepen dat de trein zou binnenrijden op spoor 7 (helemaal andere kant van station). Wij weer met 100 man via die trappen naar spoor 7, na 5 min nog niks. Ik naar spoor 4, stond de trein daar te wachten
![]()
. Trein propvol en op spoor 7 nog een hoop mensne die erbij moesten..
ben maar ff koffie wezen halen en heb de volgende gepakt.