lol, je krijgt een pak hoor.quote:
Daarom juist de tip, je zweet je he-le-maal de tering.quote:
Idd, maar kan je toch ook thuis verschonen..quote:Op zondag 15 juli 2007 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarom juist de tip, je zweet je he-le-maal de tering.
Vaak is het zo leuk & gezellig, dat je nog wat wilt eten of biertje drinken. Dan wil je niet in die bezwete kleren zittenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Idd, maar kan je toch ook thuis verschonen..
Op de markt en of bovenaan de molenstraat een turks winkeltje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Waar in Nijmegen kun je betrouwbaar en betaalbaar een telefoon laten unlocken?
Okee, dank je welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Op de markt en of bovenaan de molenstraat een turks winkeltje.
Niet veel: iemand die het nodig vond om af te geven op Nijmegen, nadat ie hier een half jaartje geweest was en gevlucht naar een bloedsaai dorpquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:53 schreef broer het volgende:
Verdomme, Dagonet. Gebéurt er eindelijk eens iets in dit topic...
(Met andere woorden: wat heb ik precies gemist?)
Dat had ik ook nog wel meegekregen, waarop ik rond half elf antwoordde dat hij een raar mannetje was en toen ben ik naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 05:36 schreef Mark het volgende:
Niet veel: iemand die het nodig vond om af te geven op Nijmegen, nadat ie hier een half jaartje geweest was en gevlucht naar een bloedsaai dorp
Ow please, je zat de boel op te stoken en niets minder. Een mening geven is prima, maar doe dat dan wat genuanceerder en in wat andere bewoordingen graag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:31 schreef draaijer het volgende:
Een mening over Nijmegen is toch ook gewoon een mening. Ik heb een mening over Nijmegen geformuleerd en dat kan blijkbaar niet ha ha ha... Zo lost men dingen daar dus op ha ha
Je voelde je toch niet aangesproken door de kenmerken die ik gaf met de bijbehorende voorbeelden?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow please, je zat de boel op te stoken en niets minder. Een mening geven is prima, maar doe dat dan wat genuanceerder en in wat andere bewoordingen graag.
Nee, ik ben namelijk geen Nijmegenaar. Wij (Dagonet en ik) zijn echter wel verantwoordelijk voor het gezellig houden van STA en dus ook het Nijmegen topic en posts als de jouwe passen daar niet bij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je voelde je toch niet aangesproken door de kenmerken die ik gaf met de bijbehorende voorbeelden?!
Maar goed dit was mijn laatste post in Nijmegen
Precies de verkeerde tijd van het jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef Pien85 het volgende:
Over een maandje of 2 a 3 wil ik in Nijmegen gaan wonen...
Dus, ben aan het zoeken naar een kamer enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |