quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
Ha die Pos.
Ik dacht dat je niet meer zou komen met een nieuw topic en toen heb ik er zelf maar een geopend.
Het grote Nijmegen-topic #2
Misschien wil je het plaatje gebruiken voor je eigen OP?
Nou, strikt genomen wordt de laatste poster in het vorige topic geacht het nieuwe topic te openen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, het maakt me niet zoveel uit welke hoor
.
Inboorling of import?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef StateOfMind het volgende:
*Hatert present
Het welkomstpakketje:quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:39 schreef Sport_Life het volgende:Nijmegen
Woon er nu 3 wekenleuke stad! Vind alleen het OV erg kut, heb nog geen fiets dus ben afhankelijk van de bussen hier, maar 's morgens komen ze te laat en sta je in de file (st annastraat) en buiten de spits komen ze 5 min te vroeg
.
Kreeg vandaag een brief binnen van de gemeente Nijmegen, dat ik een welkomstpakketje kan ophalen. Iemand enig idee wat daar in zit en of dat de moeite is??
Aaaah 1 van de 40 probleemwijken van Vogelaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef StateOfMind het volgende:
*Hatert present
tis goedkoper dan een snackbar, denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:31 schreef broer het volgende:
Mijn hemel, die prijzen! Dan moet je wel héél erg dorst hebben.
Hier nog een shotje van de KwakkerbergHooligansquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:47 schreef Frollo het volgende:
Huuh, de Kwakkenberg, daar durf ik dus echt niet in m'n eentje heen hè.
Zo, die zijn gangsta!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:18 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Hier nog een shotje van de KwakkerbergHooligans![]()
[afbeelding]
Dat zal dan wel het Willemskwartier zijn, wat dat is de meest opvallende omissie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef broer het volgende:
Belachelijk. Mijn wijk staat zelfs niet in dat lijstje van vijftien.
Nee, dat andere W-kwartier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef Frollo het volgende:
Dat zal dan wel het Willemskwartier zijn, wat dat is de meest opvallende omissie.
Ja dusquote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand of de bussen morgen weer rijden?
Hey ik ookquote:
Ik ook.quote:
Nee, maar was van plan om hier heen te gaan:quote:Op donderdag 12 april 2007 13:50 schreef piepster het volgende:
Werkzaam in Nijmegen, en ik kom eens om de hoek kijken.
Wie gaat hier naartoe?
29-4 Koninginnenacht @ Vasim, Nijmegen
Vorige week was hij nog gewoon openquote:Op woensdag 25 april 2007 18:58 schreef chibibo het volgende:
Ik ben al erg lang niet meer in het centrum geweest, en tot mijn grote schrik hoorde ik laatst dat de Subway is gesloten. Klopt dat?
In UVT gaat het harder: Nijmegen, het centrale topic deel 18! Honkvast in UVTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat hard hier
Ik stel zelfs voor om deze STA Nijmegen, maar helemaal te boycottenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:43 schreef Mark het volgende:
[..]
In UVT gaat het harder: Nijmegen, het centrale topic deel 18! Honkvast in UVT
![]()
Plek zat & gratisquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje van iemand die binnenkort in de omgeving komt wonen: kun je bij station Nijmegen Lent (gratis) parkeren? Is er voldoende plek of staat het altijd vol? En kun je er eventueel in de omgeving parkeren?
de meningen verschillen of dit een goed of slecht iets isquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef Bauke1986 het volgende:
zelfs een beetje Brabants aandoend..
Haha en waarom zou het slecht zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
de meningen verschillen of dit een goed of slecht iets is
Nu nog even NAC in NEC veranderen en je hoort er helemaal bijquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef Bauke1986 het volgende:
GoedendagIk als nieuwe Nijmegenaar (sinds ruim een half jaar alweer) ga me ook maar es mengen in dit topic. Woon in de wijk Hazenkamp vlakbij het Goffertpark.
De eerste indruk tot nu toe is voor mij dat Nijmegen een mooie stad is (zeker bij de Waalkade!) en ook zeer gezellig, zelfs een beetje Brabants aandoend..
Ik kan erover meepraten, gister in de treinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Nou, gisteren een voorproefje van Nijmegen Lent gehad![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Het is niet deur maar duir, n00bs.
En ik ben nog wel buitenlander.
het is gewoon zo klaarquote:
Omdat je deur niet kan uitspreken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
het is gewoon zo klaar. Het is niet deur.
wel , ik wou alleen duidelijk maken dat deur fout is en dat je het eigenlijk als duir schrijft. maar de uitspraak blijft wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat je deur niet kan uitspreken?
ik heb die woordenboeksite al eens bekeken. Dat heeft gewoon een of andere boer erneer gezet want dat is gewoon plat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef J.A.N.A. het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Nijmeegs
Het is doar ipv duir of deur![]()
http://www.schoolvakanties.nl/land/Nederland/jaar/2006quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Wanneer hebben de middelbarescholen van Nijmegen vakantie?
veel plezierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:13 schreef Ephemera het volgende:
Nijmegen!![]()
Mijn vriendinnen en ik komen jullie vandaag met een bezoekje vereren.. even kijken hoe shopbaar Nijmegen is![]()
In elk geval is het voor mij een f*cking eind treinen (vanuit Groningen).. dus ik moet me maar eens klaar maken en naar het station gaan![]()
Lang wachten is de beste tipquote:Op zondag 17 juni 2007 20:26 schreef Alaric het volgende:
* Alaric wil binnenkort naar Nijmegen verhuizen vanwege werk!
Iemand nog tips en trucs om aan een leuk appartement te komen binnen afzienbare tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |