Studentenhuisvesting nijmegen = http://www.sshn.nl/quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Pumatje het volgende:
Zijn er zulke mogelijkheden? Of is het aanbod altijd 1 persoon de kamer, maargoed.. misschien zoek ik wel verkeerd. Iemand tips ?
Ja, maar heel vaak willen die verhuurders geen studenten hebben. Bij de sshn moet je ingeschreven staan en wil je uberhaupt kans maken op de iets grotere appartementen moet je sowieso al langer ingeschreven staan (denk aan 3 jaar ofzo, als het al niet langer is).quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef J.A.N.A. het volgende:
Moet geen probleem zijn lijkt me.
Verbeek heeft in Nijmegen veel huur appartementen
ja dat je 2 keer de huur als bemiddelingskosten betaalt maakt voor jou toch nie uit @ 700 p/maandquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:07 schreef Pumatje het volgende:
ik vind heeel wat via directwonen.nl
Bij de tweepersoonseenheden van de SSHN deel je ook de slaapkamerquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef patatohead het volgende:
[..]
Studentenhuisvesting nijmegen = http://www.sshn.nl/
bullshitquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar ook maar zo'n 5 jaar inschrijftijd nodig
In de tijd dat ik in Nijmegen zocht voor 2persoons-apts was de wachttijd voor 2persoonskamers zo'n 1 tot 1.5 jaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar heel vaak willen die verhuurders geen studenten hebben. Bij de sshn moet je ingeschreven staan en wil je uberhaupt kans maken op de iets grotere appartementen moet je sowieso al langer ingeschreven staan (denk aan 3 jaar ofzo, als het al niet langer is).
Heerlijk, iemand die nog een romantisch idee heeft over op kamers gaan en zelfstandigheid. Kom je over 5 jaar ook melden hoe kut het was om een appertement te krijgen en verrot het is om alles te delen met iemand. Hoe de irritatie zich opbouwt en je nu niet meer bevriend bent met je huisgenoot omdat je elk een ander leven krijgt en steeds minder begrip kan opbrengen voor elkaars ambitie en levensdoelen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:57 schreef Pumatje het volgende:
dat lijkt me niet echt realistisch
Je weet vaak pas aan het eind van een jaar welke opleiding je gaat doen, dat zou betekenen dat iedereen de pineut is omdat er geen kamers zijn, er is zo'n gigantische in en uitloop dat het volgens vele hier niet moeilijk zijn een kamer te vinden.
Idd, ik zal het heel erg vinden dat we allebij moeten kijken naar een Plasma TV van 1 meter in doorsnedequote:Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heerlijk, iemand die nog een romantisch idee heeft over op kamers gaan en zelfstandigheid. Kom je over 5 jaar ook melden hoe kut het was om een appertement te krijgen en verrot het is om alles te delen met iemand. Hoe de irritatie zich opbouwt en je nu niet meer bevriend bent met je huisgenoot omdat je elk een ander leven krijgt en steeds minder begrip kan opbrengen voor elkaars ambitie en levensdoelen?
Als je toch genoeg te besteden hebt, huur je toch iets via direct wonen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:41 schreef Pumatje het volgende:
Idd, ik zal het heel erg vinden dat we allebij moeten kijken naar een Plasma TV van 1 meter in doorsnede![]()
of met 1 van onze auto's naar school moeten, en na studeren thuiskomen waar we neerploffen op 1 van onze chille loungbanken of andere spullen die onze toekomstige kamer moeten vullen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |