Moet ik uit dit bericht nu afleiden dat men boven de rivieren zoveel dommer is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Doc het volgende:
Hoe komt het nou dat Brabanders zoveel crimineler zijn dan normale Nederlanders?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:59 schreef Frollo het volgende:
Tja, dat komt door dat heilige boek van ze.
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Moet ik uit dit bericht nu afleiden dat men boven de rivieren zoveel dommer is?
dat komt omdat zulke gebeurtenissen in brabant nieuws zijn, in de randstad alledaagse gebeurtenissen. valt allemaal wel mee dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Doc het volgende:
Ik ben niet iemand die iemand die NL-ers van boven de rivieren per definitie als superieur ziet. Ik heb zelf ook vrienden uit Brabant. Maar het is toch opvallend hoe crimineel dat volk is. Een willekeurige greep uit NWS toont dat al aan.
Steekpartij School Oss
19-jarige Tilburgse 10 jaar de bak in
Cameraman ziektewet ingetrapt na PSV-Ajax
En ze vergoeilijken het ook allemaal.
Hoe komt het nou dat Brabanders zoveel crimineler zijn dan normale Nederlanders?
Integendeel. Als er een kat op de boom gehaald moet worden door de barndweer is dat voorpagina nieuws van Het Parool, dus hou je vooroordelen over de Randstad voor je zelf, wil je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat komt omdat zulke gebeurtenissen in brabant nieuws zijn, in de randstad alledaagse gebeurtenissen. valt allemaal wel mee dus.
Dat zal wel allemaal door die Brabantse import gedaan worden. Stelltje messentrekkers.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
En de steekpartij in rotterdam is niet crimineel? de steekpartij in amsterdam evenmin?
Toch is het zo, in Friesland, Groningen en Drente is op dit moment geen criminaliteit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef ikke_ook het volgende:
Ben je echt zo dom of lijkt het alleen maar zo? Omdat er op dit moment 3 berichten uit brabant in NWS staan zijn ze daar veel crimineler dan in de rest van t land? Zwakke beargumentatie....
Over vooroordelen gesproken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Integendeel. Als er een kat op de boom gehaald moet worden door de barndweer is dat voorpagina nieuws van Het Parool, dus hou je vooroordelen over de Randstad voor je zelf, wil je?
Brabant dus boven het NLs gemiddelde. Wat ik je brom!quote:
Wie zijn "de" ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef bijdehand het volgende:
onder de rivieren zijn de blijkbaar slimmer
En in de rest van de provincies boven de rivieren? T zou best kunnen hoor, maar de argumenten in de OP slaan natuurlijk helemaal nergens opquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Toch is het zo, in Friesland, Groningen en Drente is op dit moment geen criminaliteit.
Het is dan ook erg opmerkelijk en dus nieuws dat in die betonvlakte genaamd de Randstad een kat een boom heeft kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Integendeel. Als er een kat op de boom gehaald moet worden door de barndweer is dat voorpagina nieuws van Het Parool, dus hou je vooroordelen over de Randstad voor je zelf, wil je?
hier had je zeker willen schrijven "onder de rivieren zijn de koeien blijkbaar slimmer dan de mensen"quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef bijdehand het volgende:
onder de rivieren zijn de blijkbaar slimmer
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
Jealousy is a Motherf*cker
Dat ze de dijken maar es doorsteken, zullen we eens zien hoe snel je naar Brabant komt...
niet waar ik zit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zit
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Het is dan ook erg opmerkelijk en dus nieuws dat in die betonvlakte genaamd de Randstad een kat een boom heeft kunnen vinden.
Dat zeg ik toch ook niet, slimpie. Jij beweert echter wel dat ik naar Braboland zou komen rennen als de dijken doorgestoken wordenquote:
Heb je hem ook weer, kan je nog iets anders zeggen dan Jealousy is a Motherf*cker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
Jealousy is a Motherf*cker
Dat ze de dijken maar es doorsteken, zullen we eens zien hoe snel je naar Brabant komt...
Och, zo dom zijn de mensen in Brabant niet. En als men boven de rivieren t zo slecht heeft met brabant geven ze het toch aan Belgie? Maar dan straks niet zeuren als de economie opeens minder blijktte zijn in Nederland :quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Doc het volgende:
[..]
hier had je zeker willen schrijven "onder de rivieren zijn de koeien blijkbaar slimmer dan de mensen"
bronquote:De regio Eindhoven staat nu als technologische regio nog op de derde plaats in Europa, samen met Munchen, na Stockholm en Helsinki. De Nederlandse regering heeft Zuidoost-Brabant aangewezen als Brainport. „Het kabinet beschouwt deze regio als de hotste hotspot van Nederland“, verklaarde de Eindhovense burgemeester A. Sakkers bij de opening van de Regio Business Dagen in het Beursgebouw in Eindhoven. „De bijdrage aan de Nederlandse economie is groter dan die van Groot-Amsterdam en Rotterdam. De commissie-Sistermans heeft ons nu gezegd wat ons te doen staat om de eerste plaats in technologie in Europa te gaan bezetten.“
Ik durf er zelfs niks meer over te zeggen, die asociale braboos zijn me veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
nee, angst voor represaillesquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
Ze zijn toch allemaal dom? Dan is t misschien beter als ze elkaar een beetje afmaken daarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Zolang je maar droog zit, das het belangrijkste he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zit
en dan lopen die huilies in de randstad nog te klagen ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
getallen over criminaliteit per provincie!
Maar het zou wel logisch zijn, nietwaar?quote:
Uit die cijfers blijkt dat Noord Holland crimineler is dan brabant. Alle cijfers bij elkaar gerekend.quote:
Meer wapenbezit in Brabant en toch meer geweld, moord en doodslag in Noord Holland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
Ja, dat zijn alleen maar politiecijfers he. Nogal logisch dat die lager ligen in Brabant, alles wordt daar met de mantel der liefde bedektquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Uit die cijfers blijkt dat Noord Holland crimineler is dan brabant. Alle cijfers bij elkaar gerekend.
Dat zou betekenen dat meer wapenbezit moord en doodslag kan voorkomen. Ik voorzie gouden tijden voor de wapenhandel hier.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Meer wapenbezit in Brabant en toch meer geweld, moord en doodslag in Noord Holland.
Ja, Heerlen, geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef Falco het volgende:
Recycle-topic. Overigens is de meeste criminaliteit in Limburg te vinden.
Ja duh, voornamelijk dankzij buitenlandse drugstoeristen.quote:
dus boven de rivieren meer criminaliteitquote:
Precies wat ik dacht, Noord Brabant is alleen oververtegenwoordigd in de softdrugs handel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
Ik zal ff happenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
komt omdat je dat in brabant kan zeggen dat je rascist bent zonder een kogel in je lijf / mes tussen je ribben enz te krijgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef gelly het volgende:
Eindelijk weer eens iemand die durft te zeggen waar het op staat ! Hulde !
Onder de rivieren wonen ook de meeste racisten. [s]60% van de deelnemers aan de Postcodeloterij komt uit Brabant [/s]!
Als hier een causaal verband tussen zit ben ik héél nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef gelly het volgende:
Onder de rivieren wonen ook de meeste racisten. 60% van de deelnemers aan de Postcodeloterij komt uit Brabant !
Het zijn feiten die voor zich sprekenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hier een causaal verband tussen zit ben ik héél nieuwsgierig.
http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel19/kn1941d.htmquote:Nu de grenzen geen grenzen meer zijn, is er een eind gekomen aan dit soort praktijken. Wat echter niet veranderde, is het feit dat Noord-Brabant nog steeds een provincie is met bovengemiddelde misdaad, met name als het gaat om zware criminaliteit. Het aantal geweldsdelicten lag vorig jaar in Noord-Brabant vijftig procent boven het landelijke gemiddelde. Van de 253 gevallen van moord en doodslag die in 2001 werden geregistreerd, vonden er 29 plaats in de provincie die traditioneel wordt geassocieerd met gezelligheid en gemoedelijkheid. Het was geen topjaar voor Brabant, zoals 1998. Toen kwamen er maar liefst 33 mensen om door geweld. Vergeleken met Brabant is de situatie in een provincie als Friesland haast idyllisch te noemen. In 2001 kwam daar slechts één persoon om het leven door misdaad.
Nationaliteit PC niet vermeld - artikel daarboven doet de locatie en opleiding wat minder aan speculatie overquote:
Loverboy...... Nieuwe Revu: Loverboys bijna altijd Marokkaans!quote:
Nationaliteit PC niet vermeldquote:
Niks geen Brabo, en wat is er racistisch aan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef gelly het volgende:
Ah, jij bent ook een brabo, ik wist het al adh van je racistische postings natuurlijk, maar toch.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Doc het volgende:
Het is dan ook erg opmerkelijk en dus nieuws dat in die betonvlakte genaamd de Randstad een kat een boom heeft kunnen vinden.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:28 schreef popolon het volgende:
En maar dronken over straat waggelen met carnaval.
Ondertussen trappen ze de ruiten in van winkels, plunderen de zaak, stelen tasjes van oude dames, schelden buschauffeurs uit voor 'ons pap' en smeren poep aan je brievenbus.
En als het geen carnaval is doen ze dat trouwens ook.
Ik heb heel erg hard moeten lachen om dit topic.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef gelly het volgende:
Eindelijk weer eens iemand die durft te zeggen waar het op staat ! Hulde !
Onder de rivieren wonen ook de meeste racisten. 60% van de deelnemers aan de Postcodeloterij komt uit Brabant !
Jij hebt niet door dat dit een grap is van de politiek-correcte goegemeente op Fok om aan te tonen dat racisme heel stout is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Niks geen Brabo, en wat is er racistisch aan?
Er wordt verondersteld dat de daders Brabander zijn...dat mogen we bij marokjes turkjes an entiliaantjes toch ook niet zo maar aannemen.... en deze blijken in een van de drie aangehaalde voorbeelden alweer van invloed te zijn geweest
De meeste xenofoben zijn niet zo scherpzinnig...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat dit een grap is van de politiek-correcte goegemeente op Fok om aan te tonen dat racisme heel stout is?
Jammer.
Hey daar hebben we Einstein.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef gelly het volgende:
Ah, jij bent ook een brabo, ik wist het al adh van je racistische postings natuurlijk, maar toch.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Herald het volgende:
Ulx topic
Misschien een causaal verband:quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb heel erg hard moeten lachen om dit topic.![]()
Nee nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:26 schreef opgebaarde het volgende:
Hey ik ben een brabander, heeft één van mijn medetokkies TS al neergepaft?
Over racistisch gesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef gelly het volgende:
dat zijn geen brabandersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef thaleia het volgende:
Militairen slaan zwerver in elkaar in Eindhoven
idd kan zo 50 berichten plaatsen van criminaliteit in de randstadquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Moet ik uit dit bericht nu afleiden dat men boven de rivieren zoveel dommer is?
[..]
hmm dat had ik toch ook niet verwachtquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Och, zo dom zijn de mensen in Brabant niet. En als men boven de rivieren t zo slecht heeft met brabant geven ze het toch aan Belgie? Maar dan straks niet zeuren als de economie opeens minder blijktte zijn in Nederland :
[..]
bron
Die spoort echt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:19 schreef prupke het volgende:
Misschien dat wij crimineel zijn , maar we sporen nog wel
deze gast niet dus volgens een aantal nieuwsbladen :
Moordenaar frituurde Alphenaar
DEN HAAG – De 30-jarige man die wordt verdacht van de moord op Joost Vastenhouw uit Alphen aan den Rijn, blijkt delen van zijn slachtoffer te hebben gefrituurd. Tegen hem is vrijdag tbs met dwangverpleging geëist.
VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
De verdachte, de ex-vriend van de vader van 22-jarige Vastenhouw, wilde door het frituren ‘de geest van Joost’ laten verdwijnen. Aan het begin van de zitting waarschuwde de rechter dat er gruwelijke details zouden worden besproken.
De verdachte zou in oktober 2006 met een bijl op het hoofd van Vastenhouw hebben ingeslagen. In de badkamer heeft hij het vlees van de botten gehaald. Met twintig liter slaolie heeft hij delen van het lichaam gefrituurd.
De man, een huisgenoot van het slachtoffer, zou de moord hebben gepleegd, omdat hij ‘in een andere dimensie met zijn slachtoffer streed’, schrijft het Pieter Baan Centrum.
Het centrum meent dat de man, lid van de Falun Gong- sekte, aan schizofrenie lijdt en chronisch paranoïde is.
omleggen=gericht iemand doden hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die spoort echt niet![]()
En ik moet maar weer eens gaan bedenken wie de volgende is die ik ga omleggen.![]()
Okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
omleggen=gericht iemand doden he
dus geen omstanders er mee plagen
Ik had ook een ernstige deja-vu bij de OP, maar Golfer heeft de link al gepostquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waar heb ik dit topic toch eerder gezien?
Mwah, het origineel was vele malen leuker!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb heel erg hard moeten lachen om dit topic.![]()
oi ER wij doen nu net alsof we veel dommer zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik had ook een ernstige deja-vu bij de OP, maar Golfer heeft de link al gepost
[..]
Mwah, het origineel was vele malen leuker!!![]()
Toen hapte elke Brabo veel beter!!
Had je iets in gedachten dan?quote:
Je moest eens weten wat ik er allemaal af hapquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Toen hapte elke Brabo veel beter!!
Dat was toen ook hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
oi ER wij doen nu net alsof we veel dommer zijn
dat is dus slim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |