Moet ik uit dit bericht nu afleiden dat men boven de rivieren zoveel dommer is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Doc het volgende:
Hoe komt het nou dat Brabanders zoveel crimineler zijn dan normale Nederlanders?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:59 schreef Frollo het volgende:
Tja, dat komt door dat heilige boek van ze.
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Moet ik uit dit bericht nu afleiden dat men boven de rivieren zoveel dommer is?
dat komt omdat zulke gebeurtenissen in brabant nieuws zijn, in de randstad alledaagse gebeurtenissen. valt allemaal wel mee dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Doc het volgende:
Ik ben niet iemand die iemand die NL-ers van boven de rivieren per definitie als superieur ziet. Ik heb zelf ook vrienden uit Brabant. Maar het is toch opvallend hoe crimineel dat volk is. Een willekeurige greep uit NWS toont dat al aan.
Steekpartij School Oss
19-jarige Tilburgse 10 jaar de bak in
Cameraman ziektewet ingetrapt na PSV-Ajax
En ze vergoeilijken het ook allemaal.
Hoe komt het nou dat Brabanders zoveel crimineler zijn dan normale Nederlanders?
Integendeel. Als er een kat op de boom gehaald moet worden door de barndweer is dat voorpagina nieuws van Het Parool, dus hou je vooroordelen over de Randstad voor je zelf, wil je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat komt omdat zulke gebeurtenissen in brabant nieuws zijn, in de randstad alledaagse gebeurtenissen. valt allemaal wel mee dus.
Dat zal wel allemaal door die Brabantse import gedaan worden. Stelltje messentrekkers.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
En de steekpartij in rotterdam is niet crimineel? de steekpartij in amsterdam evenmin?
Toch is het zo, in Friesland, Groningen en Drente is op dit moment geen criminaliteit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef ikke_ook het volgende:
Ben je echt zo dom of lijkt het alleen maar zo? Omdat er op dit moment 3 berichten uit brabant in NWS staan zijn ze daar veel crimineler dan in de rest van t land? Zwakke beargumentatie....
Over vooroordelen gesproken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Integendeel. Als er een kat op de boom gehaald moet worden door de barndweer is dat voorpagina nieuws van Het Parool, dus hou je vooroordelen over de Randstad voor je zelf, wil je?
Brabant dus boven het NLs gemiddelde. Wat ik je brom!quote:
Wie zijn "de" ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef bijdehand het volgende:
onder de rivieren zijn de blijkbaar slimmer
En in de rest van de provincies boven de rivieren? T zou best kunnen hoor, maar de argumenten in de OP slaan natuurlijk helemaal nergens opquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Toch is het zo, in Friesland, Groningen en Drente is op dit moment geen criminaliteit.
Het is dan ook erg opmerkelijk en dus nieuws dat in die betonvlakte genaamd de Randstad een kat een boom heeft kunnen vinden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Integendeel. Als er een kat op de boom gehaald moet worden door de barndweer is dat voorpagina nieuws van Het Parool, dus hou je vooroordelen over de Randstad voor je zelf, wil je?
hier had je zeker willen schrijven "onder de rivieren zijn de koeien blijkbaar slimmer dan de mensen"quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef bijdehand het volgende:
onder de rivieren zijn de blijkbaar slimmer
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
Jealousy is a Motherf*cker
Dat ze de dijken maar es doorsteken, zullen we eens zien hoe snel je naar Brabant komt...
niet waar ik zit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zit
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Het is dan ook erg opmerkelijk en dus nieuws dat in die betonvlakte genaamd de Randstad een kat een boom heeft kunnen vinden.
Dat zeg ik toch ook niet, slimpie. Jij beweert echter wel dat ik naar Braboland zou komen rennen als de dijken doorgestoken wordenquote:
Heb je hem ook weer, kan je nog iets anders zeggen dan Jealousy is a Motherf*cker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
Jealousy is a Motherf*cker
Dat ze de dijken maar es doorsteken, zullen we eens zien hoe snel je naar Brabant komt...
Och, zo dom zijn de mensen in Brabant niet. En als men boven de rivieren t zo slecht heeft met brabant geven ze het toch aan Belgie? Maar dan straks niet zeuren als de economie opeens minder blijktte zijn in Nederland :quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Doc het volgende:
[..]
hier had je zeker willen schrijven "onder de rivieren zijn de koeien blijkbaar slimmer dan de mensen"
bronquote:De regio Eindhoven staat nu als technologische regio nog op de derde plaats in Europa, samen met Munchen, na Stockholm en Helsinki. De Nederlandse regering heeft Zuidoost-Brabant aangewezen als Brainport. „Het kabinet beschouwt deze regio als de hotste hotspot van Nederland“, verklaarde de Eindhovense burgemeester A. Sakkers bij de opening van de Regio Business Dagen in het Beursgebouw in Eindhoven. „De bijdrage aan de Nederlandse economie is groter dan die van Groot-Amsterdam en Rotterdam. De commissie-Sistermans heeft ons nu gezegd wat ons te doen staat om de eerste plaats in technologie in Europa te gaan bezetten.“
Ik durf er zelfs niks meer over te zeggen, die asociale braboos zijn me veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
nee, angst voor represaillesquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
Ze zijn toch allemaal dom? Dan is t misschien beter als ze elkaar een beetje afmaken daarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Zolang je maar droog zit, das het belangrijkste he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zit
en dan lopen die huilies in de randstad nog te klagen ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
getallen over criminaliteit per provincie!
Maar het zou wel logisch zijn, nietwaar?quote:
Uit die cijfers blijkt dat Noord Holland crimineler is dan brabant. Alle cijfers bij elkaar gerekend.quote:
Meer wapenbezit in Brabant en toch meer geweld, moord en doodslag in Noord Holland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
getallen over criminaliteit per provincie!
Ja, dat zijn alleen maar politiecijfers he. Nogal logisch dat die lager ligen in Brabant, alles wordt daar met de mantel der liefde bedektquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Uit die cijfers blijkt dat Noord Holland crimineler is dan brabant. Alle cijfers bij elkaar gerekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |