abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47439762
quote:
Grote wapenvondst in Spijkenisse
Uitgegeven op maandag 19 maart 2007 om 12:44:48, bijgewerkt om 14:10:21

(Novum) - In een woning in Spijkenisse is zaterdagavond een grote hoeveelheid wapens en munitie aangetroffen. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt. De twee bewoners, een 25-jarige man en een 18-jarige vrouw, zijn aangehouden.

Een arrestatieteam van de politie viel zaterdag rond 22.00 uur de woning aan de Orchideestraat binnen. De agenten troffen daar een automatisch vuurwapen, een jachtgeweer, grote hoeveelheden munitie, een handvuurwapen, kogelwerende vesten en zelfgemaakte explosieven aan. De twee verdachten zitten nog vast.
quote:
In een woning in Spijkenisse is een
grote partij wapens gevonden.De inval
vloeit voort uit onderzoek naar extreem
rechtse groeperingen.De twee bewoners
van het huis zijn aangehouden.
Aldus NOS teletekst.

Ik vraag me altijd af hoe mensen dit soort dingen in hun hoofd halen, het zijn ook veelal jonge mensen die menen het recht maar in eigen handen te moeten nemen. Hoe ze aan die wapens komen is ook een raadsel. Ben benieuwd of dit om dezelfde groepering gaat als die in Belgie (Blood and Honour).
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 19 maart 2007 @ 16:39:00 #2
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_47439958
tjah... geen idee..

Zulke mafkezen blijf je houden... ben maar blij dat de wouten ze te pakken hebben...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_47440054
Even wachten op de eerste reactie in de trant van:

"Ja, maar hullie van de Hofstadgroep hadden ook wapens".

Of iets als:

"Wel Nederlanders aanpakken, maar aan allochtonen doen hun niks.".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_47440272
Zelf explosieven maken kan leuk en leerzaam zijn hoor. Overigens is de overheid vaak er spastisch over dit soort dingen. Zodra men wat rotjes en knalpistoolpatronen thuis vind buiten de daarvoor bestemde periode spreekt men van munitie en explosieven.
pi_47440534
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe ze aan die wapens komen is ook een raadsel.
Volgens mij is het niet zo moeilijk om aan wapens te komen. In bepaalde wijken in Rotterdam kan je die dingen al minstens 20 jaar op bestelling krijgen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 19 maart 2007 @ 17:12:01 #6
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_47441203
Wat een boevemensjes!

De vraag is: Hoeveel hebben ze er al doodgemaakt, met die wapens?
Als het antwoord nul is, pak die zooi af, veroordeel ze (en stevig wat mij betreft) en huppakee, volgende zaak!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_47441831
Ik kan uit het bericht geenszins opmaken dat men het recht in eigen hand neemt? Je hebt wel meer illegale wapenverzamelaars. Daarnaast zie ik de link niet tussen Blood & Honour? Maar natuurlijk zul je in linkse hoek zoiets nooit aantreffen want die hebben alleen maar speldjes met een gebroken geweertje
Eigen brokjes eerst.
pi_47443131
Wel Nederlanders aanpakken, maar aan allochtonen doen hun niks
pi_47536249
Ik heb onze grote vriend Wilders hierover nog niet over gehoord....misschien hadden ze bij het bericht Marokkaan, Arabier of Moslim moeten plaatsen dan hadden we morgen alweer kamervragen....toch wel typisch
pi_47536533
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zelf explosieven maken kan leuk en leerzaam zijn hoor. Overigens is de overheid vaak er spastisch over dit soort dingen. Zodra men wat rotjes en knalpistoolpatronen thuis vind buiten de daarvoor bestemde periode spreekt men van munitie en explosieven.
Een AK-47 noem ik geen "knalpistooltje".
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_47536535
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef Bushmaster het volgende:
Ik kan uit het bericht geenszins opmaken dat men het recht in eigen hand neemt? Je hebt wel meer illegale wapenverzamelaars. Daarnaast zie ik de link niet tussen Blood & Honour? Maar natuurlijk zul je in linkse hoek zoiets nooit aantreffen want die hebben alleen maar speldjes met een gebroken geweertje
Blood & honour en Arris zijn beide neo nazi's
Lang leve het "nee jij" argument sukkel.

Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  donderdag 22 maart 2007 @ 03:44:58 #12
152937 Xbox360
Bezint eer ge begint.
pi_47536537
Doe maar!
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:23:51 #13
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47536868
Oppakken opsluiten sleutel weg.. hopen dat ze zwaar gestraft worden.
mai pen rai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')