nee, angst voor represaillesquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
Ze zijn toch allemaal dom? Dan is t misschien beter als ze elkaar een beetje afmaken daarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
Zolang je maar droog zit, das het belangrijkste he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zit
en dan lopen die huilies in de randstad nog te klagen ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
getallen over criminaliteit per provincie!
Maar het zou wel logisch zijn, nietwaar?quote:
Uit die cijfers blijkt dat Noord Holland crimineler is dan brabant. Alle cijfers bij elkaar gerekend.quote:
Meer wapenbezit in Brabant en toch meer geweld, moord en doodslag in Noord Holland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
Ja, dat zijn alleen maar politiecijfers he. Nogal logisch dat die lager ligen in Brabant, alles wordt daar met de mantel der liefde bedektquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Uit die cijfers blijkt dat Noord Holland crimineler is dan brabant. Alle cijfers bij elkaar gerekend.
Dat zou betekenen dat meer wapenbezit moord en doodslag kan voorkomen. Ik voorzie gouden tijden voor de wapenhandel hier.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Meer wapenbezit in Brabant en toch meer geweld, moord en doodslag in Noord Holland.
Ja, Heerlen, geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef Falco het volgende:
Recycle-topic. Overigens is de meeste criminaliteit in Limburg te vinden.
Ja duh, voornamelijk dankzij buitenlandse drugstoeristen.quote:
dus boven de rivieren meer criminaliteitquote:
Precies wat ik dacht, Noord Brabant is alleen oververtegenwoordigd in de softdrugs handel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
Ik zal ff happenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |