Partij Poor de Vrijheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie en uitzetten is ook echt de enige mogelijkheid om een maatschappelijk probleem op te lossen
ow.. en de nieuwe revu is natuurlijk ook wel een voorbeeld van kwaliteitsjournalistiek
maarre: wat is de PPV
Snap het dan dat Wildersstemmers alleen "Marokkaans" zien staan en verder niet kunnen nadenken!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie en uitzetten is ook echt de enige mogelijkheid om een maatschappelijk probleem op te lossen
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.quote:Als de dubbele nationaliteit
in Nederland verboden wordt,dan heeft de Staat tenminste een wapen om dit soort tuig van de
samenleving linea-recta het land uit te zetten of desnoods van het Nederlanderschap te strippen
met alle gevolgen van dien.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie
ah, dyslectische Wildersfansquote:
ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijkquote:
Tuurlijk zijn die wijven zo dom als een koe, maar dat niet neemt niet weg dat ze de prostitutie worden in geduwd door loverboys. Of het Marokkanen, autochtonen of marsmannetjes zijn boeit me geen ene fuck.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijk![]()
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jou brein is eenvoudig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
De oplossing is dus simpel. Niet neuken met Marokkanen. Ben ik even blij dat ik Hollander ben.
Wat een eenvoudige wereld is het toch.
Gelukkig vind je jezelf niet kort door de bocht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Denk je dat die dames willoze zombies worden na een keer gepaald te worden door zo'n figuur? natuurlijk niet man... alleen zijn die kippen blijkbaar zo verschrikkelijk debiel dat het ze pas opvalt wat er aan de hand is als ze hun zoveelste klantje hebben afgewerkt en hun "vriendje" met een nieuwe kip aankomt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:06 schreef davym het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
Je weet toch hoe loverboys te werk gaan? Zo niet, moet je helemaal je mond houden
dat heb ik nooit beweerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gelukkig vind je jezelf niet kort door de bocht.![]()
erm.. noem jij me nu een allochtoonquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Hokjesdenkende allochtonen die klagen over hokjesdenkers
Oh nee, kut dat was Mutant01quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
erm.. noem jij me nu een allochtoon
* gaat extra paspoort aanvragen
Gedwongen prostitutie is je vreemd blijkbaar. Wel eens aan gedacht hoe loverboys hun slag slaan? Ze palmen domme opstandige pubermeisjes in, weken ze los van hun ouders zodat ze daar niet meer afhankelijk van zijn, zorgen ervoor dat het kipje afhankelijk is van hem en zet ze voor het raam. En als je niet wil, slaat hij je in elkaar, als je tenminste niet bezwijkt door de psychische druk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Denk je dat die dames willoze zombies worden na een keer gepaald te worden door zo'n figuur? natuurlijk niet man... alleen zijn die kippen blijkbaar zo verschrikkelijk debiel dat het ze pas opvalt wat er aan de hand is als ze hun zoveelste klantje hebben afgewerkt en hun "vriendje" met een nieuwe kip aankomt.
Dat wil niet zeggen dat de acties van deze loverboys goed te keuren zijn, maar ook hier: it takes two to tango
ach.. een extra paspoort is nooit weg... krijg ik misschien ook wel subsidies enzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nee, kut dat was Mutant01![]()
Verwarring alom....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |