Partij Poor de Vrijheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie en uitzetten is ook echt de enige mogelijkheid om een maatschappelijk probleem op te lossen
ow.. en de nieuwe revu is natuurlijk ook wel een voorbeeld van kwaliteitsjournalistiek
maarre: wat is de PPV
Snap het dan dat Wildersstemmers alleen "Marokkaans" zien staan en verder niet kunnen nadenken!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie en uitzetten is ook echt de enige mogelijkheid om een maatschappelijk probleem op te lossen
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.quote:Als de dubbele nationaliteit
in Nederland verboden wordt,dan heeft de Staat tenminste een wapen om dit soort tuig van de
samenleving linea-recta het land uit te zetten of desnoods van het Nederlanderschap te strippen
met alle gevolgen van dien.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie
ah, dyslectische Wildersfansquote:
ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijkquote:
Tuurlijk zijn die wijven zo dom als een koe, maar dat niet neemt niet weg dat ze de prostitutie worden in geduwd door loverboys. Of het Marokkanen, autochtonen of marsmannetjes zijn boeit me geen ene fuck.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijk![]()
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jou brein is eenvoudig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
De oplossing is dus simpel. Niet neuken met Marokkanen. Ben ik even blij dat ik Hollander ben.
Wat een eenvoudige wereld is het toch.
Gelukkig vind je jezelf niet kort door de bocht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Denk je dat die dames willoze zombies worden na een keer gepaald te worden door zo'n figuur? natuurlijk niet man... alleen zijn die kippen blijkbaar zo verschrikkelijk debiel dat het ze pas opvalt wat er aan de hand is als ze hun zoveelste klantje hebben afgewerkt en hun "vriendje" met een nieuwe kip aankomt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:06 schreef davym het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
Je weet toch hoe loverboys te werk gaan? Zo niet, moet je helemaal je mond houden
dat heb ik nooit beweerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gelukkig vind je jezelf niet kort door de bocht.![]()
erm.. noem jij me nu een allochtoonquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Hokjesdenkende allochtonen die klagen over hokjesdenkers
Oh nee, kut dat was Mutant01quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
erm.. noem jij me nu een allochtoon
* gaat extra paspoort aanvragen
Gedwongen prostitutie is je vreemd blijkbaar. Wel eens aan gedacht hoe loverboys hun slag slaan? Ze palmen domme opstandige pubermeisjes in, weken ze los van hun ouders zodat ze daar niet meer afhankelijk van zijn, zorgen ervoor dat het kipje afhankelijk is van hem en zet ze voor het raam. En als je niet wil, slaat hij je in elkaar, als je tenminste niet bezwijkt door de psychische druk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Denk je dat die dames willoze zombies worden na een keer gepaald te worden door zo'n figuur? natuurlijk niet man... alleen zijn die kippen blijkbaar zo verschrikkelijk debiel dat het ze pas opvalt wat er aan de hand is als ze hun zoveelste klantje hebben afgewerkt en hun "vriendje" met een nieuwe kip aankomt.
Dat wil niet zeggen dat de acties van deze loverboys goed te keuren zijn, maar ook hier: it takes two to tango
ach.. een extra paspoort is nooit weg... krijg ik misschien ook wel subsidies enzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nee, kut dat was Mutant01![]()
Verwarring alom....
quote:
en gedurende dat hele proces heeft die domme opstandige puber geen helder moment waarin ze debnkt "kut.. dit gaat de verkeerde kant op, ik moet hier wegwezen" ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gedwongen prostitutie is je vreemd blijkbaar. Wel eens aan gedacht hoe loverboys hun slag slaan? Ze palmen domme opstandige pubermeisjes in, weken ze los van hun ouders zodat ze daar niet meer afhankelijk van zijn, zorgen ervoor dat het kipje afhankelijk is van hem en zet ze voor het raam. En als je niet wil, slaat hij je in elkaar, als je tenminste niet bezwijkt door de psychische druk.
![]()
Opstandige puber, weet je nog wel...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
en gedurende dat hele proces heeft die domme opstandige puber geen helder moment waarin ze debnkt "kut.. dit gaat de verkeerde kant op, ik moet hier wegwezen" ?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef LENUS het volgende:
Wat een zieke mensen hier die behoorlijk zijn doorgeslagen in hun marokkanenknuffelgedrag. Laten we lekker de slachtoffers de schuld geven, die zielige loverboys kunnen er immers ook niks aan doen.![]()
Weet je wat, laten we iedereen die verkracht wordt een boete geven, hadden ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten trekken![]()
Het feit dat jij gedwongen prostitutie probeert goed te praten en de schuld deels in de schoenen van de slachtoffers schuift.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:14 schreef teamlead het volgende:
[..]waar zie jij iemand schrijven dat de loverboys in kwestie er niets aan kunnen doen?
Als je nu iets verder kijkt dan je eigen straatje: Dit soort pubermeisjes zijn opstandig, staan strak van hormomen waar ze niet van weten hoe ze daar mee om moeten gaan, willen avontuur en "kunnen het alleen wel af". Dit soort meisjes trekken griezelige, geweldadige en narcistische creeps aan die hier in mee gaan, hen over kunnen halen om inderdaad van huis weg te lopen, want zij hebben wel onderdak voor hen. Ze beloven huizen, kinderen, goud, wierook ende mirre. Dat houden ze dan ook een tijdje vol, net zo lang totdat het kipje er echt in gelooft, in volle overtuiging. Op dat moment krijgt de creep financiele problemen en vraagt kipje om dan een dienst te bewijzen. "Het is ook voor jouw geluk!" En van één dienst komt er nog één, en nog één en nog één. Op het moment dat het kipje dit niet meer wil, wordt ze onder druk gezet: "je kan nergens heen, je kan niet naar huis, want daar ben je weg gelopen. Je ouders willen je niet meer. Als je weg loopt zoek ik je op en vermoord ik je." Vergezeld met een stukje lichamelijke mishandeling zien ze al snel geen uitweg en staan ze achter het raam.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
en gedurende dat hele proces heeft die domme opstandige puber geen helder moment waarin ze debnkt "kut.. dit gaat de verkeerde kant op, ik moet hier wegwezen" ?
jij kent het verschil tussen schuld en verantwoordelijkheid niet? Geeft niet hoor, maar reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het feit dat jij gedwongen prostitutie probeert goed te praten en de schuld deels in de schoenen van de slachtoffers schuift.
Ook uitzetten natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
Of de Poolse, duitse, Franse, Tsjechische, Chinese, Vietnamese, Zuidwestmongolische jeugd?
dan heb je mijn post niet gelezen. Ik riep (inclusief zachte g) dat het te makkelijk is om te roepen dat het alleen aan de marokanen ligtquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ook uitzetten natuurlijk![]()
Ik snap je punt wel, maar verdiep je eens wat meer in het onderwerp dan alleen maar met een zachte "g" van je afblaten. Je roept meteen dat het zeker de verantwoordelijkheid is van de meisjes is. Als of je op je 15e überhaupt iets van de wereld weet...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef sanni het volgende:
Mischien is nu wel duidelijk waarom o.a. de PVV zo erg op het afschaffen van de dubbele
nationaliteit hamert aangezien het vnl.tegen dit soort Marokkanen is die jaar in jaar uit een plaag
voor de Nederlandse samenleving zijn
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan heb je mijn post niet gelezen. Ik riep (inclusief zachte g) dat het te makkelijk is om te roepen dat het alleen aan de marokanen ligt
Hiermee zeg je dus dat de dames wel verantwoordelijk zijn voor hun eigen acties.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:29 schreef KroJo het volgende:
[..]ah... en het afschaffen van de dubbele nationaliteit lost dit alles natuurlijk op, dan 'bestaat het probleem vast niet meer'
Kom op teamlead, das wel heel erg kort door de bocht, zo gaat het natuurljik niet, komt wel iets meer bij kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij kent het verschil tussen schuld en verantwoordelijkheid niet? Geeft niet hoor, maar reageer dan gewoon niet.
Het is te simplistisch om alleen maar te focussen op de loverboys. Er moet ook gekeken worden naar de dames: waarom trappen ze hier in? Wat gebeurt er met zo iemand? vraag de gemiddelde 15 jarige breezer of ze de hoer wil spelen en ze zegt nee, vertel haar dat je van haar houdt en een groot huis voor haar wilt bouwen in verweggistan en ze doet het toch.
Hoeveel invloed hadden jouw ouders op jou toen je 15 was?quote:Ergens tussen die 2 uitersten ligt de oplossing van dit probleem.
Waar zijn de ouders van de dames in dit hele verhaal? Wat gaat er mis, waardoor die ouders geen invloed meer hebben op hun eigen kind?
Heeft inderdaad niet alleen met marokkanen te maken nee, maar laat dit artikel daar nou net wel over gaan. Maar ze moeten idd elke loverboy aanpakken, ongeacht zijn afkomst.quote:Maar dat vraagt geen mens hier zich af. Gewoon uitzetten die kutmarokanen en het probleem verdwijnt. Newsflash: dit probleem verdwijnt dan dus niet. Of dacht je dat de gemiddelde autochtone Nederlandse looser dit kunstje niet ook onder de knie heeft? Of de Poolse, duitse, Franse, Tsjechische, Chinese, Vietnamese, Zuidwestmongolische jeugd?
uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn of haar eigen acties ja. Dus niet alleen de damesquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
[..]
Hiermee zeg je dus dat de dames wel verantwoordelijk zijn voor hun eigen acties.![]()
natuurlijk is dat kort door de bochtquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:34 schreef davym het volgende:
[..]
Kom op teamlead, das wel heel erg kort door de bocht, zo gaat het natuurljik niet, komt wel iets meer bij kijken.
Kijk anders eens naar Sex Traffic hoe die vrouwen erin worden geluist.
[..]
15 is bij uitstek de leeftijd dat je gaat proberen je eigen weg te vinden natuurlijk, maar niet iedere puber is een relpuber. Daar zou wmb veel meer aandacht voor moeten zijn. Waarom is de ene 15 jarige wel nog voor invloed van zijn/haar ouders vatbaar en de andere niet? Ligt dat alleen aan de puber, of kan het ook zo zijn dat teveel ouders eigenlijk als ouder totaal ongeschikt zijn?quote:Hoeveel invloed hadden jouw ouders op jou toen je 15 was?
[..]
lees de OP nog eens rustig door en let vooral op de conclusie die TS daaraan verbind en de richting waarin hij daarmee dit topic wil duwenquote:Heeft inderdaad niet alleen met marokkanen te maken nee, maar laat dit artikel daar nou net wel over gaan. Maar ze moeten idd elke loverboy aanpakken, ongeacht zijn afkomst.
en toch zitten de blijf-van-mijn-lijfhuizen en andere crisisopvangcentra vol met vrouwen die er juist wel voor kiezen om bij die man weg te gaan en dus wel hun eigen verantwoordelijkheid voor hun eigen leven nemenquote:Vind het trouwens ergens ook wel te vergelijken met vrouwen die bij hun man bljiven terwijl ze keer op keer worden mishandeld. Daarvan kun je ook zeggen dat ze dan gewoon weg moeten gaan, maar zo makkelijk is dat blijkbaar niet als je die gevallen bekijkt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk is dat kort door de bochtHet is een proces dat enige tijd duurt. Mijn punt is alleen dat de dames in kwestie (en dan ga ik wel uit van de dames zonder verstandelijke beperkingen) heel erg lang vrijwillig in dat proces meegaan. Ik snap ook wel dat ze met de uitkomst van dat proces niet gelukkig zijn, maar dat neemt niet weg dat zij er zelf voor gekozen hebben om dat pad te bewandelen.
quote:[..]
15 is bij uitstek de leeftijd dat je gaat proberen je eigen weg te vinden natuurlijk, maar niet iedere puber is een relpuber. Daar zou wmb veel meer aandacht voor moeten zijn. Waarom is de ene 15 jarige wel nog voor invloed van zijn/haar ouders vatbaar en de andere niet? Ligt dat alleen aan de puber, of kan het ook zo zijn dat teveel ouders eigenlijk als ouder totaal ongeschikt zijn?
Mijn ouders probeerden mij wel te beinvloeden, maar dan wel op een manier die bij mij paste op die leeftijd. Dus niet authoritair brullen dat iets niet mag of juist wel moet, respecteren en accepteren dat ik een eigen individualiteit heb en die op die leeftijd probeerde te ontwikkelen al dacht ikzelf uiteraard dat ik de hele wereld al aankon maar ook door me niet te veroordelen als ik op mijn bek ging, maar me dan juist te helpen
Hier zeg je het al zelf Teamlead: De ene puber is de ander niet. De ene knokt terug en de ander is daar niet bij machte. Natuurlijk gaat er van alles mis bij die pubers, al dan niet bij henzelf, al dan niet bij hun omgeving. Maar wanneer een puber niet bij machte is om zich er uit te knokken, is het daarom maar de verantwoording van haarzelf dat ze in deze situatie zit?quote:en toch zitten de blijf-van-mijn-lijfhuizen en andere crisisopvangcentra vol met vrouwen die er juist wel voor kiezen om bij die man weg te gaan en dus wel hun eigen verantwoordelijkheid voor hun eigen leven nemen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met hoer zijn? Meisjes van dit slag zouden naar alle waarschijnlijkheid anders sowieso niet werken.
Hee joh, hou es op!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij kent het verschil tussen schuld en verantwoordelijkheid niet? Geeft niet hoor, maar reageer dan gewoon niet.
Het is te simplistisch om alleen maar te focussen op de loverboys. Er moet ook gekeken worden naar de dames: waarom trappen ze hier in? Wat gebeurt er met zo iemand? vraag de gemiddelde 15 jarige breezer of ze de hoer wil spelen en ze zegt nee, vertel haar dat je van haar houdt en een groot huis voor haar wilt bouwen in verweggistan en ze doet het toch. Ergens tussen die 2 uitersten ligt de oplossing van dit probleem.
Waar zijn de ouders van de dames in dit hele verhaal? Wat gaat er mis, waardoor die ouders geen invloed meer hebben op hun eigen kind?
Maar dat vraagt geen mens hier zich af. Gewoon uitzetten die kutmarokanen en het probleem verdwijnt. Newsflash: dit probleem verdwijnt dan dus niet. Of dacht je dat de gemiddelde autochtone Nederlandse looser dit kunstje niet ook onder de knie heeft? Of de Poolse, duitse, Franse, Tsjechische, Chinese, Vietnamese, Zuidwestmongolische jeugd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |