Partij Poor de Vrijheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie en uitzetten is ook echt de enige mogelijkheid om een maatschappelijk probleem op te lossen
ow.. en de nieuwe revu is natuurlijk ook wel een voorbeeld van kwaliteitsjournalistiek
maarre: wat is de PPV
Snap het dan dat Wildersstemmers alleen "Marokkaans" zien staan en verder niet kunnen nadenken!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie en uitzetten is ook echt de enige mogelijkheid om een maatschappelijk probleem op te lossen
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.quote:Als de dubbele nationaliteit
in Nederland verboden wordt,dan heeft de Staat tenminste een wapen om dit soort tuig van de
samenleving linea-recta het land uit te zetten of desnoods van het Nederlanderschap te strippen
met alle gevolgen van dien.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:ja.. en de dames in kwestie zijn natuurlijk ook helemaal niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen situatie
ah, dyslectische Wildersfansquote:
ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijkquote:
Tuurlijk zijn die wijven zo dom als een koe, maar dat niet neemt niet weg dat ze de prostitutie worden in geduwd door loverboys. Of het Marokkanen, autochtonen of marsmannetjes zijn boeit me geen ene fuck.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijk![]()
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jou brein is eenvoudig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
De oplossing is dus simpel. Niet neuken met Marokkanen. Ben ik even blij dat ik Hollander ben.
Wat een eenvoudige wereld is het toch.
Gelukkig vind je jezelf niet kort door de bocht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Denk je dat die dames willoze zombies worden na een keer gepaald te worden door zo'n figuur? natuurlijk niet man... alleen zijn die kippen blijkbaar zo verschrikkelijk debiel dat het ze pas opvalt wat er aan de hand is als ze hun zoveelste klantje hebben afgewerkt en hun "vriendje" met een nieuwe kip aankomt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:06 schreef davym het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.
Je weet toch hoe loverboys te werk gaan? Zo niet, moet je helemaal je mond houden
dat heb ik nooit beweerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gelukkig vind je jezelf niet kort door de bocht.![]()
erm.. noem jij me nu een allochtoonquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Hokjesdenkende allochtonen die klagen over hokjesdenkers
Oh nee, kut dat was Mutant01quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
erm.. noem jij me nu een allochtoon
* gaat extra paspoort aanvragen
Gedwongen prostitutie is je vreemd blijkbaar. Wel eens aan gedacht hoe loverboys hun slag slaan? Ze palmen domme opstandige pubermeisjes in, weken ze los van hun ouders zodat ze daar niet meer afhankelijk van zijn, zorgen ervoor dat het kipje afhankelijk is van hem en zet ze voor het raam. En als je niet wil, slaat hij je in elkaar, als je tenminste niet bezwijkt door de psychische druk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Denk je dat die dames willoze zombies worden na een keer gepaald te worden door zo'n figuur? natuurlijk niet man... alleen zijn die kippen blijkbaar zo verschrikkelijk debiel dat het ze pas opvalt wat er aan de hand is als ze hun zoveelste klantje hebben afgewerkt en hun "vriendje" met een nieuwe kip aankomt.
Dat wil niet zeggen dat de acties van deze loverboys goed te keuren zijn, maar ook hier: it takes two to tango
ach.. een extra paspoort is nooit weg... krijg ik misschien ook wel subsidies enzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nee, kut dat was Mutant01![]()
Verwarring alom....
quote:
en gedurende dat hele proces heeft die domme opstandige puber geen helder moment waarin ze debnkt "kut.. dit gaat de verkeerde kant op, ik moet hier wegwezen" ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:12 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gedwongen prostitutie is je vreemd blijkbaar. Wel eens aan gedacht hoe loverboys hun slag slaan? Ze palmen domme opstandige pubermeisjes in, weken ze los van hun ouders zodat ze daar niet meer afhankelijk van zijn, zorgen ervoor dat het kipje afhankelijk is van hem en zet ze voor het raam. En als je niet wil, slaat hij je in elkaar, als je tenminste niet bezwijkt door de psychische druk.
![]()
Opstandige puber, weet je nog wel...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
en gedurende dat hele proces heeft die domme opstandige puber geen helder moment waarin ze debnkt "kut.. dit gaat de verkeerde kant op, ik moet hier wegwezen" ?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef LENUS het volgende:
Wat een zieke mensen hier die behoorlijk zijn doorgeslagen in hun marokkanenknuffelgedrag. Laten we lekker de slachtoffers de schuld geven, die zielige loverboys kunnen er immers ook niks aan doen.![]()
Weet je wat, laten we iedereen die verkracht wordt een boete geven, hadden ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten trekken![]()
Het feit dat jij gedwongen prostitutie probeert goed te praten en de schuld deels in de schoenen van de slachtoffers schuift.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:14 schreef teamlead het volgende:
[..]waar zie jij iemand schrijven dat de loverboys in kwestie er niets aan kunnen doen?
Als je nu iets verder kijkt dan je eigen straatje: Dit soort pubermeisjes zijn opstandig, staan strak van hormomen waar ze niet van weten hoe ze daar mee om moeten gaan, willen avontuur en "kunnen het alleen wel af". Dit soort meisjes trekken griezelige, geweldadige en narcistische creeps aan die hier in mee gaan, hen over kunnen halen om inderdaad van huis weg te lopen, want zij hebben wel onderdak voor hen. Ze beloven huizen, kinderen, goud, wierook ende mirre. Dat houden ze dan ook een tijdje vol, net zo lang totdat het kipje er echt in gelooft, in volle overtuiging. Op dat moment krijgt de creep financiele problemen en vraagt kipje om dan een dienst te bewijzen. "Het is ook voor jouw geluk!" En van één dienst komt er nog één, en nog één en nog één. Op het moment dat het kipje dit niet meer wil, wordt ze onder druk gezet: "je kan nergens heen, je kan niet naar huis, want daar ben je weg gelopen. Je ouders willen je niet meer. Als je weg loopt zoek ik je op en vermoord ik je." Vergezeld met een stukje lichamelijke mishandeling zien ze al snel geen uitweg en staan ze achter het raam.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
en gedurende dat hele proces heeft die domme opstandige puber geen helder moment waarin ze debnkt "kut.. dit gaat de verkeerde kant op, ik moet hier wegwezen" ?
jij kent het verschil tussen schuld en verantwoordelijkheid niet? Geeft niet hoor, maar reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het feit dat jij gedwongen prostitutie probeert goed te praten en de schuld deels in de schoenen van de slachtoffers schuift.
Ook uitzetten natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
Of de Poolse, duitse, Franse, Tsjechische, Chinese, Vietnamese, Zuidwestmongolische jeugd?
dan heb je mijn post niet gelezen. Ik riep (inclusief zachte g) dat het te makkelijk is om te roepen dat het alleen aan de marokanen ligtquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ook uitzetten natuurlijk![]()
Ik snap je punt wel, maar verdiep je eens wat meer in het onderwerp dan alleen maar met een zachte "g" van je afblaten. Je roept meteen dat het zeker de verantwoordelijkheid is van de meisjes is. Als of je op je 15e überhaupt iets van de wereld weet...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef sanni het volgende:
Mischien is nu wel duidelijk waarom o.a. de PVV zo erg op het afschaffen van de dubbele
nationaliteit hamert aangezien het vnl.tegen dit soort Marokkanen is die jaar in jaar uit een plaag
voor de Nederlandse samenleving zijn
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan heb je mijn post niet gelezen. Ik riep (inclusief zachte g) dat het te makkelijk is om te roepen dat het alleen aan de marokanen ligt
Hiermee zeg je dus dat de dames wel verantwoordelijk zijn voor hun eigen acties.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:29 schreef KroJo het volgende:
[..]ah... en het afschaffen van de dubbele nationaliteit lost dit alles natuurlijk op, dan 'bestaat het probleem vast niet meer'
Kom op teamlead, das wel heel erg kort door de bocht, zo gaat het natuurljik niet, komt wel iets meer bij kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij kent het verschil tussen schuld en verantwoordelijkheid niet? Geeft niet hoor, maar reageer dan gewoon niet.
Het is te simplistisch om alleen maar te focussen op de loverboys. Er moet ook gekeken worden naar de dames: waarom trappen ze hier in? Wat gebeurt er met zo iemand? vraag de gemiddelde 15 jarige breezer of ze de hoer wil spelen en ze zegt nee, vertel haar dat je van haar houdt en een groot huis voor haar wilt bouwen in verweggistan en ze doet het toch.
Hoeveel invloed hadden jouw ouders op jou toen je 15 was?quote:Ergens tussen die 2 uitersten ligt de oplossing van dit probleem.
Waar zijn de ouders van de dames in dit hele verhaal? Wat gaat er mis, waardoor die ouders geen invloed meer hebben op hun eigen kind?
Heeft inderdaad niet alleen met marokkanen te maken nee, maar laat dit artikel daar nou net wel over gaan. Maar ze moeten idd elke loverboy aanpakken, ongeacht zijn afkomst.quote:Maar dat vraagt geen mens hier zich af. Gewoon uitzetten die kutmarokanen en het probleem verdwijnt. Newsflash: dit probleem verdwijnt dan dus niet. Of dacht je dat de gemiddelde autochtone Nederlandse looser dit kunstje niet ook onder de knie heeft? Of de Poolse, duitse, Franse, Tsjechische, Chinese, Vietnamese, Zuidwestmongolische jeugd?
uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn of haar eigen acties ja. Dus niet alleen de damesquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
[..]
Hiermee zeg je dus dat de dames wel verantwoordelijk zijn voor hun eigen acties.![]()
natuurlijk is dat kort door de bochtquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:34 schreef davym het volgende:
[..]
Kom op teamlead, das wel heel erg kort door de bocht, zo gaat het natuurljik niet, komt wel iets meer bij kijken.
Kijk anders eens naar Sex Traffic hoe die vrouwen erin worden geluist.
[..]
15 is bij uitstek de leeftijd dat je gaat proberen je eigen weg te vinden natuurlijk, maar niet iedere puber is een relpuber. Daar zou wmb veel meer aandacht voor moeten zijn. Waarom is de ene 15 jarige wel nog voor invloed van zijn/haar ouders vatbaar en de andere niet? Ligt dat alleen aan de puber, of kan het ook zo zijn dat teveel ouders eigenlijk als ouder totaal ongeschikt zijn?quote:Hoeveel invloed hadden jouw ouders op jou toen je 15 was?
[..]
lees de OP nog eens rustig door en let vooral op de conclusie die TS daaraan verbind en de richting waarin hij daarmee dit topic wil duwenquote:Heeft inderdaad niet alleen met marokkanen te maken nee, maar laat dit artikel daar nou net wel over gaan. Maar ze moeten idd elke loverboy aanpakken, ongeacht zijn afkomst.
en toch zitten de blijf-van-mijn-lijfhuizen en andere crisisopvangcentra vol met vrouwen die er juist wel voor kiezen om bij die man weg te gaan en dus wel hun eigen verantwoordelijkheid voor hun eigen leven nemenquote:Vind het trouwens ergens ook wel te vergelijken met vrouwen die bij hun man bljiven terwijl ze keer op keer worden mishandeld. Daarvan kun je ook zeggen dat ze dan gewoon weg moeten gaan, maar zo makkelijk is dat blijkbaar niet als je die gevallen bekijkt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk is dat kort door de bochtHet is een proces dat enige tijd duurt. Mijn punt is alleen dat de dames in kwestie (en dan ga ik wel uit van de dames zonder verstandelijke beperkingen) heel erg lang vrijwillig in dat proces meegaan. Ik snap ook wel dat ze met de uitkomst van dat proces niet gelukkig zijn, maar dat neemt niet weg dat zij er zelf voor gekozen hebben om dat pad te bewandelen.
quote:[..]
15 is bij uitstek de leeftijd dat je gaat proberen je eigen weg te vinden natuurlijk, maar niet iedere puber is een relpuber. Daar zou wmb veel meer aandacht voor moeten zijn. Waarom is de ene 15 jarige wel nog voor invloed van zijn/haar ouders vatbaar en de andere niet? Ligt dat alleen aan de puber, of kan het ook zo zijn dat teveel ouders eigenlijk als ouder totaal ongeschikt zijn?
Mijn ouders probeerden mij wel te beinvloeden, maar dan wel op een manier die bij mij paste op die leeftijd. Dus niet authoritair brullen dat iets niet mag of juist wel moet, respecteren en accepteren dat ik een eigen individualiteit heb en die op die leeftijd probeerde te ontwikkelen al dacht ikzelf uiteraard dat ik de hele wereld al aankon maar ook door me niet te veroordelen als ik op mijn bek ging, maar me dan juist te helpen
Hier zeg je het al zelf Teamlead: De ene puber is de ander niet. De ene knokt terug en de ander is daar niet bij machte. Natuurlijk gaat er van alles mis bij die pubers, al dan niet bij henzelf, al dan niet bij hun omgeving. Maar wanneer een puber niet bij machte is om zich er uit te knokken, is het daarom maar de verantwoording van haarzelf dat ze in deze situatie zit?quote:en toch zitten de blijf-van-mijn-lijfhuizen en andere crisisopvangcentra vol met vrouwen die er juist wel voor kiezen om bij die man weg te gaan en dus wel hun eigen verantwoordelijkheid voor hun eigen leven nemen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met hoer zijn? Meisjes van dit slag zouden naar alle waarschijnlijkheid anders sowieso niet werken.
Hee joh, hou es op!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij kent het verschil tussen schuld en verantwoordelijkheid niet? Geeft niet hoor, maar reageer dan gewoon niet.
Het is te simplistisch om alleen maar te focussen op de loverboys. Er moet ook gekeken worden naar de dames: waarom trappen ze hier in? Wat gebeurt er met zo iemand? vraag de gemiddelde 15 jarige breezer of ze de hoer wil spelen en ze zegt nee, vertel haar dat je van haar houdt en een groot huis voor haar wilt bouwen in verweggistan en ze doet het toch. Ergens tussen die 2 uitersten ligt de oplossing van dit probleem.
Waar zijn de ouders van de dames in dit hele verhaal? Wat gaat er mis, waardoor die ouders geen invloed meer hebben op hun eigen kind?
Maar dat vraagt geen mens hier zich af. Gewoon uitzetten die kutmarokanen en het probleem verdwijnt. Newsflash: dit probleem verdwijnt dan dus niet. Of dacht je dat de gemiddelde autochtone Nederlandse looser dit kunstje niet ook onder de knie heeft? Of de Poolse, duitse, Franse, Tsjechische, Chinese, Vietnamese, Zuidwestmongolische jeugd?
En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef MrVVD het volgende:
het klopt wel voor een groot deel maar turken kunnen er ook wat van helaas.
marokkanen hebben gewoon schijt aan de gevoelens van westerse mensen en in dit geval westerse meisjes.
ik ken ze helaas van dichtbij, als turk kom je ze of je het wilt of niet toch eerder mee in aanraking
waarschijnlijk nihil. autochtonen bezitten doorgaans de gelegenheden waar deze dames werken zoalsquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef zwaaibaai het volgende:
En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.
Je vergeet zijn armani-kledij met passende bril en witte bordeelslippers. Dan is het echt het mannetje. In Antwerpen zie je ze te-veel rondlopen, liefst met een 7serie razend en tierend door het centrum. Het zijn echte self-made mannetjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Labiele pubermeisjes die bij een allochtoonse jongen in zijn BMW instapt
Precies! Zo leveren ze tenminste nog een bijdrage aan de maatschappij, ipv een bijstandsuitkering te trekken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met hoer zijn? Meisjes van dit slag zouden naar alle waarschijnlijkheid anders sowieso niet werken.
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing isquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef The_Obdurate_Ozjis... het volgende:
[..]
Hee joh, hou es op!
Rationeel denken is voor pubers vaak niet weggelegd, laat staan voor verliefde pubers. Zelfs volwassenen kunnen echt de meest domme dingen doen als er gevoelens in het spel zijn, laat staan als je midden in de puberteit zit. Daarom ook zijn loverboys écht evil. Geen goed woord voor die gasten over.
hoeveel loverboys (autochtoon of allochtoon) ken je uberhaupt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.
Met harde hand dwingen noem je netjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gewoon keurig nette legale ondernemers dus, is het weer niet goed.
Tja, in zaken moet je soms hard zijn, dat weet toch iedereen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met harde hand dwingen noem je netjes?![]()
Uitzetten my ass. Die gasten moeten het gevang in, Marokkaan, Chinees of Eskimo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing is
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing is
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.
De hier geboren iemand heeft nu bij geboorte twee paspoorten wat dus dan niet meer mag en dan heeft ie alleen nog maar een Nederlandse die dus niet afgenomen mag worden.
En dan zetten we hem uit naar.......... ??
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef Overlast het volgende:
[..]
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.
Moeilijk he.
Als blijkt dat iemand de wet overtreedt, moet hij of zij gewoon voor de rechter gebracht worden die dan een oordeel uitspreekt, zoals het in een beschaafd land hoort. Nationaliteit van de dader is daarbij totaal niet relevantquote:Ik ben het wel met je eens dat de sexuele moraal in Nederland beneden alle peil is, die moet ook worden aangepakt. Het uitzetten of gevangen zetten van de loverboys is echter eenvoudiger en op korte termijn effectiever.
Laten we er eens van uitgaan dat die loverboys jongens van tussen de 20 en 30 jaar zijn, die hier geboren zijn uit ouders met een dubbele nationaliteit, en waarschijnlijk alleen een Nederlands paspoort hebben. Wat dan? Wil je ze uitzetten? Kan niet he....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef Overlast het volgende:
[..]
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.
Moeilijk he.
misschien is het dan toch verstandig om ze hun dubbele nationaliteit te laten behouden om het uitzetten toch eens mogelijk te maken als ze echt te ver zouden gaan zoals Mohammed B die nu tussen 4 muurtjes tot het einde van zijn leven mag rukken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:06 schreef Gripper het volgende:
Laten we er eens van uitgaan dat die loverboys jongens van tussen de 20 en 30 jaar zijn, die hier geboren zijn uit ouders met een dubbele nationaliteit, en waarschijnlijk alleen een Nederlands paspoort hebben. Wat dan? Wil je ze uitzetten? Kan niet he....
misschien als ie de meisjes in eigen kringen zoektquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:46 schreef Captain_Chaos het volgende:
Uiteraard.
Er zijn alleen nog geen meisjes geboren die zó stom zijn.
Ik denk dat je deels gelijk hebt, maar dat in sommige gevallen de niet-chantabele Hollandse meisjes die ten prooi vallen aan de loverboys op geheel andere wijze kwetsbaar zijn. Wat sowieso voor de hand ligt is dat in het aantal gevallen dat (fysieke) dwang een rol zou spelen het meisje gauw 'gezien' is. Meisjes die wat minder standvastig zijn, zijn wat ontvankelijker voor manipulatie, dus het lijkt me te gemakkelijk te stellen, dat wanneer de meisjes niet waren begonnen de loverboys niets zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
De meeste slachtoffers zijn allochtoon, die zijn het meest kwetsbaar en makkelijk te chanteren. Net als de daders, vaak Marokkaans of Antilliaans, weliswaar oververtegenwoordigd.
Nederlandse meisjes, wat kan de loverboy nou tegen ze gebruiken? Ze mogen toch alles doen wat ze willen van hun ouders en hun omgeving...
Dat ze het slachtoffer worden is de schuld van die meisjes zelf uiteindelijk. Als je nooit eraan begint zal er ook nooit wat gebeuren. Dat die jongens er gelijk misbruik van maken, oke dat is erg, maar als die meisjes niet waren begonnen met een (seksuele) relatie dan zouden de bontkragen en de gouden tandjes niks kunnen doen.
het is in beide kanten de onderkant van de maatschappij. dus zowel de loverboys als de meisjes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef StefanP het volgende:
Cultuurverrijking heet dat, stelletje smerige racisten!
Die achterlijke blonde Nederlandse wijven zijn toch minderwaardige westerse hoeren om lekker op te oefenen, stuk te neuken en geld aan te verdienen.
Ze kunnen toch niet zonder marokkaanse nationaliteit. Dus zullen hun ouders daar voor kiezen. Omdat ze anders niet op vakantie kunnen naar Marokko. Toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.
De hier geboren iemand heeft nu bij geboorte twee paspoorten wat dus dan niet meer mag en dan heeft ie alleen nog maar een Nederlandse die dus niet afgenomen mag worden.
En dan zetten we hem uit naar.......... ??
Laatste keer dat ik op vakantie was in Frankrijk hoefde ik bij de grens geen Frans paspoort te tonen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet zonder marokkaanse nationaliteit. Dus zullen hun ouders daar voor kiezen. Omdat ze anders niet op vakantie kunnen naar Marokko. Toch?
Toch knap hoe je de werkelijkheid andermaal ZO weet te verdraaien dat je allochtonen/moslims weer in de slachtofferrol kunt drukken. Triest eigenlijk. Het blijkt namelijk duidelijk dat het voornamelijk allochtone loverboys zijn die het vooral hebben gemunt op autochtone meisjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
De meeste slachtoffers zijn allochtoon, die zijn het meest kwetsbaar en makkelijk te chanteren. Net als de daders, vaak Marokkaans of Antilliaans, weliswaar oververtegenwoordigd.
Nederlandse meisjes, wat kan de loverboy nou tegen ze gebruiken? Ze mogen toch alles doen wat ze willen van hun ouders en hun omgeving...
Dat ze het slachtoffer worden is de schuld van die meisjes zelf uiteindelijk. Als je nooit eraan begint zal er ook nooit wat gebeuren. Dat die jongens er gelijk misbruik van maken, oke dat is erg, maar als die meisjes niet waren begonnen met een (seksuele) relatie dan zouden de bontkragen en de gouden tandjes niks kunnen doen.
omdat het leven nu eenmaal niet zo zwart wit is als veel mensen op FOK schijnen te denken, maar van nuances en grijstinten aan elkaar hangtquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:15 schreef dVTB het volgende:
Het is werkelijk te bezopen voor woorden wat je hier voor onzin durft op te schrijven.
Waarom wordt dit soort praktijken nou nooit eens onomwonden veroordeeld, maar komen er altijd 23 'ja, maar's' achteraan?
MOOI! Dan kun je daar op Fok! tenminste een topic over openen! Het werd hoog tijd dat eindelijk iemand eens kritiek heeft op die Marokkanen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef sanni het volgende:
Nieuwe Revu: Loverboys bijna altijd Marokkaans!
Wat is er zwart-wit aan het onomwonden veroordelen van loverboy-praktijken, in plaats van allerlei excuses op te gaan sommen waarom niet de daders, maar eigenlijk de slachtoffers hoofdschuldige zijn?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef teamlead het volgende:
omdat het leven nu eenmaal niet zo zwart wit is als veel mensen op FOK schijnen te denken, maar van nuances en grijstinten aan elkaar hangt
Nou, lees er de topics maar op na die hierover gaan. Marokkanen kunnen niet zonder marokkaans paspoort naar marokko, tenminste, dat beweren ze altijd. Een baby die alleen de Nederlandse nationaliteit heeft en reist met ouders met beide paspoorten, geeft ernstige problemen voor de ouders, tenminste, dat wordt altijd beweerd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op vakantie was in Frankrijk hoefde ik bij de grens geen Frans paspoort te tonen...
Het is eigenlijk te gek om los te lopen. Het effect van multiculturele propaganda is goed te meten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Labiele pubermeisjes die bij een allochtoonse jongen in zijn BMW instapt
je zegt het wel als een grapje, maar dit zou idd zo de "oplossing" kunnen zijn van onzequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:27 schreef buachaille het volgende:
Mooi nieuw wetsvoorstel van de ChristenUnie zou zijn: stel de minimumleeftijd voor prostitutie in op 21 jaar. Hetzelfde ook voor als je onder de wapenen wilt. De minimumleeftijd voor toetreding tot het leger ook ophogen tot 21 jaar.
Ik zie ook PVV staan en geen PPV!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Snap het dan dat Wildersstemmers alleen "Marokkaans" zien staan en verder niet kunnen nadenken!
Hoezo? Hebben ze ongelijk dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:16 schreef Scandalous het volgende:
Nieuwe Revu altijd met die anti-Marokkanen verhaaltjes van ze
hmmm geil idee hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej, een gat in de markt: Een escortbureau beginnen met uitsluitend marokkaanse dames.
Ja? Ook als het over loverboys gaat? Autochtone loverboys zijn dun gezaaid, hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat het leven nu eenmaal niet zo zwart wit is als veel mensen op FOK schijnen te denken, maar van nuances en grijstinten aan elkaar hangt
Heel begrijpelijk dat je bepaalde kleding de schuld wil geven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:15 schreef dVTB het volgende:
[..]
Toch knap hoe je de werkelijkheid andermaal ZO weet te verdraaien dat je allochtonen/moslims weer in de slachtofferrol kunt drukken. Triest eigenlijk. Het blijkt namelijk duidelijk dat het voornamelijk allochtone loverboys zijn die het vooral hebben gemunt op autochtone meisjes.
Maar ja, je raadt het al: dat is toch *eigenlijk* vooral de schuld van die meisjes. Want het is natuurlijk *hun schuld* dat ze alles mogen en dat ze niet in een burka over straat gaan. Eigenlijk is het op zich al veelzeggend genoeg dat moslims hun vrouwen helemaal inpakken, omdat ze kennelijk anders de verleiding niet kunnen weerstaan, maar dat is even een zijsprong.
Dat die autochtone meisjes SLACHTOFFER worden, is hun eigen schuld. Ja OK, dat die jongens MISBRUIK maken van die meiden is erg, maar ja: natuurlijk lang niet zo erg als hetgeen de slachtoffers op hun geweten hebben. Want die mogen van hun ouders namelijk zelf weten welke kleren ze aantrekken en lopen niet in een burka rond. Dus hebben ze meer schuld dan de DADERS.
Het is werkelijk te bezopen voor woorden wat je hier voor onzin durft op te schrijven.
Waarom wordt dit soort praktijken nou nooit eens onomwonden veroordeeld, maar komen er altijd 23 'ja, maar's' achteraan?
hou toch op man.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef klip het volgende:
Volgens de koran mag je ongelovigen voorliegen en misbruiken. Waarvan akte.
Het staat er toch echt in.quote:
Blijkbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij zal het wel beter dan ik weten hé
Dat zou ook kunnen, maar dat is niet het geval.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of je hebt ook geen idee waar je over praat, proef de sarcasme
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of je hebt ook geen idee waar je over praat, proef de het sarcasme
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar dat is niet het geval.
Elke koe is een dier, maar niet elk dier is een koe..quote:Nieuwe Revu: Loverboys bijna altijd Marokkaans!
Neehoor, de Panorama is de SBS6 onder de weekbladen. Of liever nog: de Aktueel. De Nieuwe Revu is meer een rechtse variant op Zembla.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef BdR het volgende:
[..]
Elke koe is een dier, maar niet elk dier is een koe..dus
De Nieuwe Revu is de SBS6 onder de weekbladen. Die zogenaamde artikelen zijn puur op sensatie belust, geen enkele inhoud..
Het zou toch mogelijk moeten zijn om het omgekeerde te bewerkstelligen; zogenaamde naieve meiden die die jongens financieel kompleet uitkleden. Het zijn handige gladde jongens, maar zo slim zijn ze nou ook weer niet lijkt mij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef Super7fighter het volgende:
Sommige loverboys hebben tussenpersonen die het eerste contact tot stand brengen. De jonge pooiers schromen er niet voor reeds geronselde slachtoffers in te zetten om nieuwe meisjes te werven.
Zo reppen de onderzoekers over een Amersfoortse middelbare school waar wervende flyers werden uitgedeeld door meisjes. Discotheken, jeugdinrichtingen, woonhuizen, coffeeshops en poolcentra zijn ook plekken om in contact te komen met meisjes. In woonhuizen worden feestjes gegeven waar de eerste contacten met meisjes worden gelegd. In Vianen zou een meisje zijn benaderd in de bus.
Omdat de mens hier zich ook niet kan voorstellen met wat voor geweld en dreigementen gedwongen prostitutie gebeurt. Je mag op FOK! niet zeggen "kijk het zijn altijd allochtonen" maar je mag wel zeggen "kijk alle slachtoffers zijn dom en verdienen het". Terwijl in R&P iedereen elkaar tips zit te geven hoe ze een vriendin kunnen overtuigen dat hun vriendje fout is, en als je dan zegt dat die hoer het verdient krijg je een ban. Go figure.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef teamlead het volgende:
Het is te simplistisch om alleen maar te focussen op de loverboys. Er moet ook gekeken worden naar de dames: waarom trappen ze hier in? Wat gebeurt er met zo iemand? vraag de gemiddelde 15 jarige breezer of ze de hoer wil spelen en ze zegt nee, vertel haar dat je van haar houdt en een groot huis voor haar wilt bouwen in verweggistan en ze doet het toch. Ergens tussen die 2 uitersten ligt de oplossing van dit probleem.
Maar dat vraagt geen mens hier zich af.
bron graagquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef klip het volgende:
Er wonen hier in Nederland ook bijna alleen maar Nederlanders, dus dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
Nederlandse media
Pedofielen bijna altijd Nederlanders
Moordende TBS-ERS bijna altijd Nederlanders
Hooligans bijna altijd Nederlanders
Moordende moeders die kinderen vermoorden bijna altijd Nederlanders
Je hebt gelijk het klopt dus. maar dan slapen jullie gelijk weer doorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Er wonen hier in Nederland ook bijna alleen maar Nederlanders, dus dat kan wel kloppen.
Waar is US?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef Herald het volgende:
maar nu ga ik me even aftrekken op al die grietjes die in US hun tietjes aan ons laten zien
En nu? Bedoel je met ''Nederlandse media'' nu iets klagends of niet? Heb je deze feiten uit de buitenlandse media?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
Nederlandse media
Kijk jullie moeten blij zijn met Moordende TBS-er Moordende moeders die kinderen doodmaken en Hooligans en extreem rechtse politici en natuurlijk pedofielen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
En nu? Bedoel je met ''Nederlandse media'' nu iets klagends of niet? Heb je deze feiten uit de buitenlandse media?
Mijn man vindt het nooit leuk als ik mijn snor laat staan, dus ik denk niet dat Marokkaanse hoeren echt lekker in de markt liggen hier.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej, een gat in de markt: Een escortbureau beginnen met uitsluitend marokkaanse dames.
Couldn't agree more. De eerste murk die iets met mijn dochter wil heeft een rottweiler in zijn been hangenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Het eerste wat ik mijn dochter zal leren is om een natuurlijk wantrouwen te koesteren jegens Marokkanen en ander buitenlands gespuis.
Net als Aboutaleb en Arib en Albayrak zeggenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg Meki, waarom trek je het je eigenlijk allemaal zo persoonlijk aan? Jij bent toch succesvol in het leven en hebt het toch helemaal niet nodig om loverboy te worden?
Blij zijn? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk jullie moeten blij zijn met Moordende TBS-er Moordende moeders die kinderen doodmaken en Hooligans en extreem rechtse politici en natuurlijk pedofielen.
Dan zal ik blij zijn met loverboys met Marokkaanse orgine.
Ben jij je leven niet zeker? Is Wilders aan de macht? Waarom vraag ik dit uberhaupt nog?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Net als Aboutaleb en Arib en Albayrak zeggen
Met Wilders aan de macht zijn we onveilig in Nederland. Ook al zijn we nette burgers.
Dat bestaat al hoor, dat noemen ze gewoon een vrouwquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef fokje het volgende:
Het zou toch mogelijk moeten zijn om het omgekeerde te bewerkstelligen; zogenaamde naieve meiden die die jongens financieel kompleet uitkleden.
Laat het even duidelijk zijn. dat loverboys moeten bestreden worden met middelen die democratisch zijn bestemd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg Meki, waarom trek je het je eigenlijk allemaal zo persoonlijk aan? Jij bent toch succesvol in het leven en hebt het toch helemaal niet nodig om loverboy te worden?
Wilders komt sowieso aan de machtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ben jij je leven niet zeker? Is Wilders aan de macht? Waarom vraag ik dit uberhaupt nog?
O ja? En dan zijn Aboutaleb en Albayrak hun leven niet zeker? Ik ben geen Wildersaanhanger, maar dit is me nogal een beschuldiging.quote:
Ik gebruik geen moslim als krant of tvtoestel, hoor.quote:Moslims als media gebruiken daar is Nederland een grote markt voor.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
O ja? En dan zijn Aboutaleb en Albayrak hun leven niet zeker? Ik ben geen Wildersaanhanger, maar dit is me nogal een beschuldiging.
[..]
Ik gebruik geen moslim als krant of tvtoestel, hoor.
Dat van Arib en Aboutaleb is gewoon een akkefietje dat even uitgevochten moet worden. Dit speelt al langer en de manier waarop Marokko aan kinderen van kinderen van kinderen van Marokkanen de nationaliteit verleent is gewoon belachelijk en werkt contraproduktief voor de integratie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Net als Aboutaleb en Arib en Albayrak zeggen
Met Wilders aan de macht zijn we onveilig in Nederland. Ook al zijn we nette burgers.
Voor mensen zoals Wilders en zijn volgelingen is dit geen akkefietje maar een begin van een oorlog tegen Moslims.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat van Arib en Aboutaleb is gewoon een akkefietje dat even uitgevochten moet worden. Dit speelt al langer en de manier waarop Marokko aan kinderen van kinderen van kinderen van Marokkanen de nationaliteit verleent is gewoon belachelijk en werkt contraproduktief voor de integratie.
Jij moet je gewoon niet te druk maken om al die politieke bullshit en gewoon lekker je ding doen. Dan ben je over 10 jaar miljonair en trek je een hele lange neus naar Wilders.
Zie het als een correctie voor al dat politiek correcte geleuter van de afgelopen dertig jaar. Ik ben ervan overtuigd dat de soep uiteindelijk niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend. De islamitische gemeenschap moet gewoon een beetje wakker geschud worden dat een aantal zaken binnen die gemeenschap echt niet goed gaan, en dat men daar zelf ook wat aan kan en vooral ook moet veranderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor mensen zoals Wilders en zijn volgelingen is dit geen akkefietje maar een begin van een oorlog tegen Moslims.
dat zou ik inzien als Wilders 1 zetel had.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zie het als een correctie voor al dat politiek correcte geleuter van de afgelopen dertig jaar. Ik ben ervan overtuigd dat de soep uiteindelijk niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend. De islamitische gemeenschap moet gewoon een beetje wakker geschud worden dat een aantal zaken binnen die gemeenschap echt niet goed gaan, en dat men daar zelf ook wat aan kan en vooral ook moet veranderen.
Tsja, we hebben het in Nederland nu eenmaal niet zo op religie. Daarom is het ook maar goed dat die GristenUnie nu in de regering zit, dan worden we weer even wakker geschud wat een idioten dat eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zou ik inzien als Wilders 1 zetel had.
Maar 9 zetels en bijna de helft van Nederlanders achter zich is dit een andere verhaal.
hij heeft het gewoon gemunt op Moslims . en niet tegen de radicalen maar tegen alle groepen Moslims
Zit jij op te wachten op Iran die altijd Joden zwart te maken. ??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, we hebben het in Nederland nu eenmaal niet zo op religie. Daarom is het ook maar goed dat die GristenUnie nu in de regering zit, dan worden we weer even wakker geschud wat een idioten dat eigenlijk zijn.
De cirkel is rond, nu heb ik echt alles gezien.quote:Een Gestoorde TBS-ER komt aan de macht buiten in Enschede en schiet gelijk 3 mensen dood waarvan 1 dodelijke is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Het eerste wat ik mijn dochter zal leren is om een natuurlijk wantrouwen te koesteren jegens Marokkanen en ander buitenlands gespuis.
Helaas voor je is de werkelijkheid anders. Hoor t wel vaker: "Mijn vader is racist", maar dochterlief heeft daar lak aan en mengt zich onder wat jij noemt "gespuis". Dat is pas een grappig probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een grappig probleem. Het laat vooral zien hoe dom en naïef vrouwen gemiddeld zijn, dat ze in de verhaaltjes trappen van die Mocro's. Ik kan er niet mee zitten in elk geval, eigen schuld dikke bult. En schuld van de ouders ook.
Ja en met Adam en Eva liep het ook niet goed afquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:43 schreef Ylias het volgende:
[..]
Helaas voor je is de werkelijkheid anders. Hoor t wel vaker: "Mijn vader is racist", maar dochterlief heeft daar lak aan en mengt zich onder wat jij noemt "gespuis". Dat is pas een grappig probleem.
Adam en Eva werd ook verboden van de verboden vrucht te proeven.
Volgens mij ben jij hier de enige die dom is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een grappig probleem. Het laat vooral zien hoe dom en naïef vrouwen gemiddeld zijn, dat ze in de verhaaltjes trappen van die Mocro's. Ik kan er niet mee zitten in elk geval, eigen schuld dikke bult. En schuld van de ouders ook.
In sommige gevallen zal het heus wel met de naiviteit van meisjes te maken hebben. Vrouwen doen maar al te graag dingen als je ze maar mooie cadeautjes geeft, dat is nu eenmaal vrouwen-eigen. Zelfs na alle waarschuwingen zijn er nog steeds vrouwen die hier intrappen en dat zullen ze blijven doen. Aan de andere kant zullen de loverboys ook wel de zwakkere vrouwen der samenleving uitzoeken als slachtoffer. De waarheid ligt ergens in het midden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de enige die dom is.
Nogmaals, dit heeft bij die meisjes niks met naiviteit te maken. Deze meisjes zin vaak al zwakbegaafd en hebben nog meer problemen. Hun met 'dom', 'eigen schuld' en 'schuld van de ouders' bestempelen is wel erg kort door de bocht.
Om aan de hand van deze meisjes de gemiddelde vrouw te meten zegt ook weer meer wat van jou. Je kunt zelf vast geen vrouw meekrijgen dat je zo over ze denkt.
Grapjas.
Hap hap. En gelijk weer op de man spelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de enige die dom is.
Nogmaals, dit heeft bij die meisjes niks met naiviteit te maken. Deze meisjes zin vaak al zwakbegaafd en hebben nog meer problemen. Hun met 'dom', 'eigen schuld' en 'schuld van de ouders' bestempelen is wel erg kort door de bocht.
Om aan de hand van deze meisjes de gemiddelde vrouw te meten zegt ook weer meer wat van jou. Je kunt zelf vast geen vrouw meekrijgen dat je zo over ze denkt.
Grapjas.
Uit ervaring? Dan denk ik dat dat vooral wat zegt over je doelgroep, vriendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hap hap. En gelijk weer op de man spelen.
Het is gewoon vrouwen eigen dat ze makkelijk in de praatjes van dit soort mannetjes trappen. Een kerel kijkt daar dwars doorheen. Je kunt een vrouw alles wijsmaken, weet ik uit eigen ervaring.
Nou moet je ook weer niet overdrijven. Domme vrouwen kun je alles wijsmaken. Maar goed, daar lijken er dan ook nogal veel van rond te lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het is gewoon vrouwen eigen dat ze makkelijk in de praatjes van dit soort mannetjes trappen. Een kerel kijkt daar dwars doorheen. Je kunt een vrouw alles wijsmaken, weet ik uit eigen ervaring.
Open er een topic over, zou ik zeggen. Dit topic gaat over loverboys.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
Nederlandse media
Tsja, als hij dat doet dan krijgt hij toch weer een sloot bagger over zich heen. Daarentegen wanneer er een topic als dit wordt geopend komen alle aarslikkers van Wilders weer onder hun steen vandaan om even lekker mee te kankeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Open er een topic over, zou ik zeggen. Dit topic gaat over loverboys.
Goeie post. Dit soort topics wordt al snel gedomineerd door Meki en consorten, die als een soort Pavlov-reactie altijd onmiddellijk elke vorm van schuld wegwimpelen als het om mede-moslims gaat. Het zou echt NOOIT eens kunnen liggen aan het loverboy-tuig. Die Nederlandse meisjes zijn gewoon domme hoeren, want tja: de daders zijn moslim, dus kunnen ze geen dader zijn. Moslims doen zulke dingen namelijk niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef Herald het volgende:
Omdat de mens hier zich ook niet kan voorstellen met wat voor geweld en dreigementen gedwongen prostitutie gebeurt. Je mag op FOK! niet zeggen "kijk het zijn altijd allochtonen" maar je mag wel zeggen "kijk alle slachtoffers zijn dom en verdienen het".
(...) Waarom die grietjes bij de loverboy blijven is meestal angst vanwege fysiek geweld en dreigementen. Het is niet alsof ze op een middag zomaar kunnen zeggen "nou ik heb er genoeg van, tabee" want dan wordt ze gewoon een kamertje binnen gesleurd door de loverboy en zijn vriendjes om wat corrigerende tikken te krijgen. Maar hier heerst nog steeds de opvatting dat ze het alleen uit liefde doen, alsof ze praktisch smeken om voor ze achter het raam te mogen.
Wilders is een doorgeslagen idioot die nooit enige voet aan de grond gaat krijgen. Types als jij die stelselmatig elke misdaad van geloofsgenoten ontkent en altijd alles op Nederlanders afwimpelt met allerlei vreemde sprongen en noodgrepen, vind ik stukken gevaarlijker voor dit land. Gaat er ooit nog eens een dag komen dat je bepaalde daden ONDUBBELZINNIG veroordeelt, zonder meteen naar anderen te wijzen? - Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
Net als Aboutaleb en Arib en Albayrak zeggen. Met Wilders aan de macht zijn we onveilig in Nederland. Ook al zijn we nette burgers.
Vergeet je de groepen moslims en bijhorende reetkevers niet te noemen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, als hij dat doet dan krijgt hij toch weer een sloot bagger over zich heen. Daarentegen wanneer er een topic als dit wordt geopend komen alle aarslikkers van Wilders weer onder hun steen vandaan om even lekker mee te kankeren.
Als Meki alles en iedereen over zich heen krijgt, ZOU het dan MISSCHIEN ook zo kunnen zijn dat -ie gewoon onzin uitkraamt en zich altijd selectief opwindt? Een uitspraak als 'Hooligans zijn bijna altijd Nederlanders' is de grootst mogelijke bullshit en dat is ook prima aantoonbaar. Maar Meki wil altijd wat in te brengen hebben als er kritiek is op gedrag van geloofsgenoten. Zal NOOIT eens gewoon zijn afkeuring over dergelijke praktijken (in dit geval loverboys) uitspreken, maar ALTIJD meteen naar Nederlanders gaan wijzen en ze het liefst ook nog de schuld in de schoenen schuiven. En Meki is niet alleen, er zijn nog een paar van die types hier op Fok.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, als hij dat doet dan krijgt hij toch weer een sloot bagger over zich heen. Daarentegen wanneer er een topic als dit wordt geopend komen alle aarslikkers van Wilders weer onder hun steen vandaan om even lekker mee te kankeren.
Ten eerste ontken ik nergens dat de loverboy problematiek wordt veroorzaakt door Marokkenen. Ik weet dit en bovendien ontken ik het nergens. Ik stelde enkel even de hypocriete houding van sommige Fokkers aan de orde. Heel veel mensen op Fok hebben er een handje van om te wijzen naar andere groepen wanneer hun eigen groep negatief in het nieuws komt. Niet alleen Meki doet dit, maar ook andere mensen die niet Islamitisch zijn. Kijk bijvoorbeeld maar eens in dit topic: Barneveldse school weigert moslima in kantinequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:52 schreef dVTB het volgende:
[..]
Als Meki alles en iedereen over zich heen krijgt, ZOU het dan MISSCHIEN ook zo kunnen zijn dat -ie gewoon onzin uitkraamt en zich altijd selectief opwindt? Een uitspraak als 'Hooligans zijn bijna altijd Nederlanders' is de grootst mogelijke bullshit en dat is ook prima aantoonbaar. Maar Meki wil altijd wat in te brengen hebben als er kritiek is op gedrag van geloofsgenoten. Zal NOOIT eens gewoon zijn afkeuring over dergelijke praktijken (in dit geval loverboys) uitspreken, maar ALTIJD meteen naar Nederlanders gaan wijzen en ze het liefst ook nog de schuld in de schoenen schuiven. En Meki is niet alleen, er zijn nog een paar van die types hier op Fok.
Ik ben geen aarslikker van Wilders en zal dat ook van m'n levensdagen niet worden. Ik heb nota bene gestemd op de partij die nu twee staatssecretarissen levert met een Turkse en Marokkaanse nationaliteit op zak. En ik vind dat een prima zaak, zelfs. Net zoals ik het gisteren ook prachtig vond hoe PvdA'er Dijsselbloem Wilders op z'n donder gaf in de Tweede Kamer.
Het zou voor discussies op dit forum wel eens gezond zijn als opmerkingen als de jouwe achterwege blijven. Je hoeft geen aanhanger van Wilders te zijn om je zorgen te maken over het gedrag van sommige groepen in dit land. En als ik gewoon eens om een ondubbelzinnige veroordeling vraag (zonder onjuiste of niet ter zake doende verwijzingen naar Nederlanders), in plaats van dat eeuwige goedpraten, is daar niks mis mee.
Ik ben het wat dat betreft op sommige fronten wel met Marco Pastors eens en had ook veel liever gezien dat Nederlanders op hem hadden gestemd, in plaats van op Wilders. Pastors was namelijk gematigd in zijn opvattingen, maar zei wel dat je problemen moet durven benoemen om ze op te lossen. In dit geval dus: durf gewoon eerlijk te benoemen en te erkennen dat loverboy-problematiek vooral wordt veroorzaakt door Marokkanen en ga er daarna iets aan doen. Maar met dat eeuwige wegwimpelen of afwentelen op Nederlanders ga je problemen NOOIT oplossen.
Nee, in dit geval dus niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vergeet je de groepen moslims en bijhorende reetkevers niet te noemen?
Precies.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, in dit geval dus niet.
(Weer zo'n voorbeeld van direct wijzen naar een andere groep trouwens).
Ga een suit in Rotterdam, Kruiskade en Middellandstraat. Meer dan genoeg hele leuke Marokkaanse meisjes hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef dancemacabre het volgende:
1) Er zijn grote problemen met de Marokkaanse jongens
2) In elk West Europees land dat hen toeliet te immigreren
3) Het betert niet met de opeenvolgende generaties, integendeel
4) Marokkaanse meisjes zie je nergens in het uitgangsleven
5) Voor een volk dat zo vol is vanzichzelf en de eer, is hun gedrag totaal misplaatst
Goedpraters en "maar adepten", behoed je voor de dag dat je dochter in handen van dat gespuis valt.
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar voor de manier waarop mensen over jouw houding denken, zou het goed zijn als je niet altijd meteen in een reflex schiet en meteen naar anderen wijst. Het siert je, dat je (al is het na enig aandringen) toch ook eens een oordeel uitspreekt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Meki het volgende:
@ DVTB
Ik keur elke moord en loverboy
Net als jou wil ik een goede samenleving hebben zonder enige racisten.
Maar nu is er dat niet meer. Nederland begint onveilig te worden de nieuwe Hitler is al opgestaan. en dan slaapt iedereen verder. elke hooligan of pedofiel of moordende moeder van Nederlandse afkomst op het nieuws is er een reden om door te slapen. Maar als er een Marokkaan op het nieuws komt zijn ze opeens allemaal wakker
Tja, door het wantrouwen van de Nederlanders, kunnen ze moeilijk aan een baan komen. En om toch aan geld te komen, is maar één oplossing. Je wordt loverboy. Dus duidelijk de schuld van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:52 schreef dVTB het volgende:
Zal NOOIT eens gewoon zijn afkeuring over dergelijke praktijken (in dit geval loverboys) uitspreken, maar ALTIJD meteen naar Nederlanders gaan wijzen en ze het liefst ook nog de schuld in de schoenen schuiven
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Meki het volgende:
@ DVTB
Maar nu is er dat niet meer. Nederland begint onveilig te worden de nieuwe Hitler is al opgestaan. en dan slaapt iedereen verder. elke hooligan of pedofiel of moordende moeder van Nederlandse afkomst op het nieuws is er een reden om door te slapen .
Maar als er een Marokkaan op het nieuws komt zijn ze opeens allemaal wakker
Ik heb me in het topic van de geweigerde moslima vóór de moslima uitgesproken en hier uiteraard tegen de loverboys.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef dVTB het volgende:
Ik ben het trouwens met Nielsch van mening dat het inderdaad hypocriet is dat mensen in het topic over de geweigerde moslima zo'n houding aannemen.
OMGquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
. Vrouwen doen maar al te graag dingen als je ze maar mooie cadeautjes geeft, dat is nu eenmaal vrouwen-eigen. .
Het gaat hier niet om jouw ervaringen met vrouwen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Precies.
En nu voel je je in de zak gescheten als er terug wordt gewezen. Hand in eigen boezen steken knul voordat je naar anderen wijst!
Of je even je eigen tieten wil masseren.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of je even je eigen tieten wil masseren.![]()
Dit ben ik niet met je eens. Ze moeten gewoon hun energie en tijd steken in sollicitaties (naar normale banen) en ontwikkeling van kennis (door het volgen van stages en opleidingen). Kom op zeg, loverboy is toch geen normaal beroep.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, door het wantrouwen van de Nederlanders, kunnen ze moeilijk aan een baan komen. En om toch aan geld te komen, is maar één oplossing. Je wordt loverboy. Dus duidelijk de schuld van de Nederlanders.![]()
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
Als je nooit eraan begint zal er ook nooit wat gebeuren. Dat die jongens er gelijk misbruik van maken, oke dat is erg, maar als die meisjes niet waren begonnen met een (seksuele) relatie dan zouden de bontkragen en de gouden tandjes niks kunnen doen.
we hadden het over kut marokkaantjes bullshitboy. dat je dom bent wisten we al maar je haalt nu de onderwerpen doorelkaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef BullShitBoyhet volgende:
deze domme Nederlandse knullen in de kaart spelen
wat een hoop bla bla bla zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Meki het volgende:
@ DVTB
Maar nu is er dat niet meer. Nederland begint onveilig te worden de nieuwe Hitler is al opgestaan. en dan slaapt iedereen verder. elke hooligan of pedofiel of moordende moeder van Nederlandse afkomst op het nieuws is er een reden om door te slapen .
Maar als er een Marokkaan op het nieuws komt zijn ze opeens allemaal wakker
De ICE Internationalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:14 schreef Henk-B het volgende:
Gaan er nog treinen naar Duitsland?
Er vreemd vind je niet? Dat de helft van de Nederlanders het met hem eens is. Hoe zou dat toch komen? Heeft Wilders iedereen persoonlijk overgehaald? Of zegt hij wat een ander niet durft te zeggen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zou ik inzien als Wilders 1 zetel had.
Maar 9 zetels en bijna de helft van Nederlanders achter zich is dit een andere verhaal.
hij heeft het gewoon gemunt op Moslims . en niet tegen de radicalen maar tegen alle groepen Moslims
super7 met zn opmerking dat het meestal meisjes uit eigen groep zijn klopt dus niet. Die opmerking is hierdoor ontkracht.quote:Nederlandse meisjes voor prostitutie Antwerpen geronseld
Uitgegeven: 10 maart 2007 09:14
Laatst gewijzigd: 10 maart 2007 09:24
ANTWERPEN - Van de 561 prostituees die vorig jaar in Antwerpen werden geregistreerd, zijn er 202 van Nederlandse komaf. De meeste Nederlandse meisjes werden als minderjarige geronseld door een loverboy.
Ze moeten de grens oversteken zodra ze meerderjarig zijn, meldde de Vlaamse krant De Morgen zaterdag op gezag van de politie.
De politie stelde de afgelopen jaren een toeloop vast van Nederlandse meisjes. Wanneer ze in Antwerpen aan de slag gaan, zijn ze vaak net achttien jaar en daarmee meerderjarig. Het zijn slachtoffers van loverboys, jongens die meisjes verleiden om ze dan als prostituee in te zetten.
Slachtoffers
"Loverboys zijn doorgaans allochtonen, van Marokkaanse of Surinaamse komaf, terwijl hun slachtoffers autochtone Nederlandse meisjes zijn. Slechts af en toe zit er een Marokkaans meisje tussen", aldus hoofdinspecteur Jan Piedfort van de afdeling Prostitutie van de Antwerpse politie.
Het gaat volgens hem om een fenomeen dat, anders dan in Nederland, in België nauwelijks bekend is. "We behandelen de loverboys als gewone pooiers. Ze zijn een fenomeen waartegen we weinig kunnen doen. We kunnen de Nederlandse meisjes wel aanraden een klacht in te dienen als ze zich onder druk gezet voelen", aldus Piedfort.
De Antwerpse politie zegt extra aandacht te besteden aan Nederlandse prostituees die net achttien zijn geworden.
http://www.demorgen.be/dm(...)366?wt.bron=homeArt1quote:De Antwerpse cel Prostitutie stelde de afgelopen jaren een toeloop vast van Nederlandse meisjes. Wanneer ze in Antwerpen aan de slag gaan, zijn ze precies achttien jaar en een dag oud. Het zijn slachtoffers van loverboys, jongens die meisjes verleiden om ze dan als prostituee in te zetten.
Aan de andere kant worden ze psychologisch gedwongen om de hoer te spelen. Als er fysieke dwang bij komt kijken dan is het land te klein en is het alleen de schuld van de dader maar als er psychologische dwang bij komt kijken dan is het opeens deels de schuld van het meisje?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ergens is het toch ook wel (een beetje) de schuld van de dames, wat een naïviteit.
het is wel goed met jou,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:30 schreef MrVVD het volgende:
Edit: Het is wel goed zo met je -
Dit artikel beweert toch precies het tegenovergestelde van wat jij hier claimt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
Edit: Ik had niet gezien dat Niet Links hetzelfde artikel al had gequote, anders had ik me de moeite bespaard.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit artikel beweert toch precies het tegenovergestelde van wat jij hier claimt.
Net als destijd met Pim Fortuynquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:19 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Er vreemd vind je niet? Dat de helft van de Nederlanders het met hem eens is. Hoe zou dat toch komen? Heeft Wilders iedereen persoonlijk overgehaald? Of zegt hij wat een ander niet durft te zeggen?
Goed gezegdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef LENUS het volgende:
Wat een zieke mensen hier die behoorlijk zijn doorgeslagen in hun marokkanenknuffelgedrag. Laten we lekker de slachtoffers de schuld geven, die zielige loverboys kunnen er immers ook niks aan doen.![]()
Weet je wat, laten we iedereen die verkracht wordt een boete geven, hadden ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten trekken![]()
Ja, en vermoorden mag je ze ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:45 schreef klip het volgende:
proef de sarcasmequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of je hebt ook geen idee waar je over praat, proef de sarcasme
Er is in Nederland ook een grote markt voor moslims die Nederlanders misbruiken, Meki.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders komt sowieso aan de macht
Kijk maar naar zijn 600.000 volgelingen en natuurlijk 60 % van de Nederlandse bevolking die het eens is met het schandelijke aanpak tegen de nette burgers Aboutaleb en Albayrak.
Moslims als media gebruiken daar is Nederland een grote markt voor.
Domme NEDERLANDSE knullen? Hoezo NEDERLANDS? Ze hebben 2 paspoorten; 1 om officieel in dit land aanwezig te (mogen?) zijn, en 1 waar ze véééél meer waarde aan hechten en die hun van de regering van hun vaderland (of dat van hun opa of overgrootvader) niet afgenomen mag worden. De meeste willen geen Nederlanders genoemd worden, dus waarom hebben ze überhaupt dat Nederlandse paspoort nog? Er moet maar een wet komen waardoor deze ettertjes het Nederlanderschap ontnomen kan worden waardoor ze een enkeltje Marrakesh of Casablanca kunnen krijgen en dan met de bus gáuw door naar hun Riff-gebergte, want ik heb uit betrouwbare bron (een Marokkaanse) vernomen dat de Marokkanen zèlf dit (hoofdzakelijk Berber)tuig óók niet in de hand kunnen houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ergens is het toch ook wel (een beetje) de schuld van de dames, wat een naïviteit. Stiekeme relaties, geloven in sprookjes, sensueel gekleed, allemaal zaken die deze domme Nederlandse knullen in de kaart spelen.
Meisjes moeten af van hun natuurlijke naïviteit. Als iets te mooi is om waar te zijn is dit vaak ook gewoon zo.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |