Laten we lekker de maandag nemen. Dan is het immers alweer bijna weekend!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Q. het volgende:
Maakt mij niet uit, Air.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we lekker de maandag nemen. Dan is het immers alweer bijna weekend!
Klinkt als een goed idee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we lekker de maandag nemen. Dan is het immers alweer bijna weekend!
quote:
Ja hoor. Mits de mits, drink ik graag een biertje met jullie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook mee, mits je gesteldheid het toelaat natuurlijk!
Die poezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef AirwiN het volgende:
Schaamteloze promotie van eigen posts in andere topics!
Hier intern wordt er meestal naar gerefereerd als: the cats from hell!quote:
aambeienquote:
Hij gebruikt z-pillen ipv zalfjes... Lijkt me vrij duidelijk...quote:
Kutkloon!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef Burdie het volgende:
Oh, het werkt nog ook. Het was een wilde gok eigenlijk, dat paswoord van mij.
Toch niet die kutfilm dat die gast denkt dat ie een duif is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
En vogels... mijn nickname was gebaseerd op een film. Suit yourself.
Nee, ik weet eigenlijk ook niet meer welke film het was. " Birdy come home" ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch niet die kutfilm dat die gast denkt dat ie een duif is?
Ooh nou ik had de verwarming aan en dan met de zon buiten geeft lekkere combinatiequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar? Ik zit hier langzaam in een ijsblokje te veranderen..
'quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch niet die kutfilm dat die gast denkt dat ie een duif is?
Geil is ze ook he... Gewoon gozers pijpen in een studentenhuis. Hoezo droom van elke ventquote:
Ik had een geweldig verhaal. Dit zou zeker een 7-delig stuk worden... Helaasquote:
Deed ze het ook in de keuken? Dat is het spannendst he, als er zomaar iemand binnen zou kunnen lopen en jij staat je om het hoekje aan iemands wiener te vergrijpen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geil is ze ook he... Gewoon gozers pijpen in een studentenhuis. Hoezo droom van elke vent
Had het te maken met abortus?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had een geweldig verhaal. Dit zou zeker een 7-delig stuk worden... Helaas![]()
Pizza is heerlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef Burdie het volgende:
'Hier' is de onvolprezen universiteitsbibliotheek van het pittoreske Utrecht.
Alwaar ze dus nog nooit van verwarming hebben gehoord.
Dadelijk ga ik maar even ergens een lunch opscharrelen, een stukje pizza ofzo..
En warm. Vooral warm.quote:
http://www.imdb.com/title/tt0086969/quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik weet eigenlijk ook niet meer welke film het was. " Birdy come home" ofzo.
Hoog R&P gehalte.
In de gedeelde huiskamer toch!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deed ze het ook in de keuken? Dat is het spannendst he, als er zomaar iemand binnen zou kunnen lopen en jij staat je om het hoekje aan iemands wiener te vergrijpen.
Die was het niet. Het ging over een meisje die musicalster was of wilde worden.. het was in elk geval zo'n ouderwetse musicalfilm, misschien zelfs wel met Barbera Drijfzand.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0086969/
Bleggghhhhhhh
checkt fotoboek... Helaasquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
En warm. Vooral warm.
Dat ik uitgerekend vandaag heb besloten dat een rokje wel warm genoeg zou zijn..
Zo goed heb ik het ook weer niet bestudeerd... enfin, sogtijd is even voorbij, ik ga eens kijken welke factoren van invloed zijn op de wens van alleenstaande moeders om uit de bijstand te komen.quote:
Van waar die behoefte mensen telkens weer op te stoken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had een geweldig verhaal. Dit zou zeker een 7-delig stuk worden... Helaas![]()
Hoezo op te stoken? Was gewoon een leuk verhaal...quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Van waar die behoefte mensen telkens weer op te stoken?
Nou ja, je topics gaan standaard over gedrag waar mensen het niet mee eens zijn, dus de reacties zijn wel wat voorspelbaar dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo op te stoken? Was gewoon een leuk verhaal...
Ja je kan ook een topic openen dat je altijd zo lief en aardig bent naar je vriendin toe, maar denk niet dat dat veel mensen zal interesserenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja, je topics gaan standaard over gedrag waar mensen het niet mee eens zijn, dus de reacties zijn wel wat voorspelbaar dan.
Daar heb je dan ook weer gelijk in,quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja je kan ook een topic openen dat je altijd zo lief en aardig bent naar je vriendin toe, maar denk niet dat dat veel mensen zal interesseren
Het was dan ook geen stelling en geen pro vreemdgaan topic. Het was een adviesvraag topic. Wat zou je in zo'n situatie doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in,. Maar er bestaan wellicht ook problemen die wat meer duscussie waarde hebben, ik bedoel, je weet van te voren toch wel dat iedereen stelling neemt tegen vreemdgaan (behalve JoeyT,
).
Stond de P dan niet voor Pinguins?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kutkloon!
Hoe komt het overigens dat R& zo veel vogels aantrekt?.
Nope, voor Probleemgevallen. Maar daar kunnen we jou toch ook wel onder scharen?quote:
Tis goed johquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, voor Probleemgevallen. Maar daar kunnen we jou toch ook wel onder scharen?
Welkom bij de club!quote:
quote:
Groetjes vanaf geen werkplek.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Groetjes vanaf de nieuwe werkplek!
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!quote:
Dat kan ik van mijn huidige werkplek ook. Alleen is het dan uiteraard Jeff Beck.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!
De eerste werkplek waar ik ongestoord naar Spinvis kan luisteren...
Met spiv moet het de leukste, beste, mooiste werkplek ooit zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!
De eerste werkplek waar ik ongestoord naar Spinvis kan luisteren...
Waar ben je aan de slag gegaan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Groetjes vanaf de nieuwe werkplek!
Zeker als je 'Wespen op de appeltaart' luistert. Wat word ik ontzettend vrolijk van dat nummer...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met spiv moet het de leukste, beste, mooiste werkplek ooit zijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Bah, nu krijg ik medelijden met je.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Q. het volgende:
Alhoewel alles natuurlijk beter is dan Amersfoort.
Dat was Heeze toch al?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Je praat wel over de Parel van Brabant, hm?
Zo jong... En dan al verpest worden voor de rest van je leven...quote:
Das wel een omslachtige manier van verzuipen, hoe lang kun je toe met zo'n luchtfles?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef Pheno het volgende:
Duikspullen gefixxed. Nu kan ik me tenminste weer verzuipen
De horror!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong... En dan al verpest worden voor de rest van je leven...
"Hoi! Sorry dat ik mijn profielwerkstuk nog moet inleveren maar last-minute wijzigingen en ik kon geen keuzes maken en printers en internet en stress en onduidelijkheid en dingen!"
"Oh. Maar je hebt het?"
"Já!"
"Waar maak je je dan in hemelsnaam druk over?"
Die ene met die flats. Ondiep is gewoon een gesjellige volksbuurt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef JDude het volgende:
Ondiep?
Kanaleneiland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef JDude het volgende:
Ondiep?
Elke stad is een probleemquote:
Ze missen jequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent even een paar dagen uit de stad en de hele stad is plots een pauperwijk.
Kun je nagaan wat voor verschil jij maakt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent even een paar dagen uit de stad en de hele stad is plots een pauperwijk.
Ik zou bijna "kusjekroel" gaan roepen, maar ik weet niet of je daar op zit te wachten,quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:04 schreef Pheno het volgende:
Overigens even mijn excuses, ik zit even in een rottijd qua werk en gezondheid. Nog net geen PMS
Voor de rest ga ik mij koest houden.
Zo'n week waarin alles tegen zit en zo.
Ja, maar daar woon je buiten alles!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:37 schreef webspider het volgende:
Ik woon officieel buiten een probleemwijk. In de Flevopolder. Imagine that.
Flevoland is een probleemprovincie. Het Australië van de 21e eeuw!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, maar daar woon je buiten alles!.
leukquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef Pheno het volgende:
Straks Theme Park voorde DS halen
Transwijk is een onderdeel van de _wijk_ Kanaleneiland in _stadsdeel_ ZuidWest. Dus de wijk is wel Kanaleneiland. Alleen de buurt is geen Kanaleneiland-Noord of -Zuid.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor jij bij kanaleneiland?
Wat is er gebeurt met Transwijk?
Wat doe je?
Nu dus. En wat Wiipoints om wat klassiekers te halenquote:
Ik speel meer classics dan Wii games op dit momentquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu dus. En wat Wiipoints om wat klassiekers te halen
ik ben mn DigiD kwijtquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef Q. het volgende:
Oh ja, belastingaangifte, dat wilde ik gisteren gaan doen.
ik ga nu kijken welke classics ik kan kopen, even wiishoppenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik speel meer classics dan Wii games op dit moment.
- Slaapquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb inmiddels:
Ik heb de meeste ook origineel (inclusief Kirbyquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
Castlevania 4 was het geloof ik
Die en kirby maken een goede kans. De rest heb ik nog als orgineel
Niet te verwarren met "mijn belastingen zijn zojuist betaald, laat dat shoppen maar"quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef Aarti het volgende:
mijn belastingen zijn weg, ik kan gaan shoppen
De Bank is leuk!quote:
Tof dat het leuk is, lijkt me ook een leuk bedrijf.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
De Bank is leuk!
Echt hele leuke en lieve mensen. Tis alleen echt nog ff mn weg zoeken en heb in 2 dagen tijd toch maar liefst iets van 30/40 mensen een hand gegeven en een naam gehoord. Maar ben ze nu al kwijt.
Ben inmiddels blij dat ik m collega's ken![]()
mijn belastingen heb ik een heel jaar betaaldquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met "mijn belastingen zijn zojuist betaald, laat dat shoppen maar".
ikke lekker nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof dat het leuk is, lijkt me ook een leuk bedrijf.
Ik ben er dan ook klant. Uiteraard
van het weekend ga ik dat doen. Zo goed als ingevuld alleen nog ff checken wat dingen die ik elder heb liggen en dan maar versturen die handel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn belastingen heb ik een heel jaar betaald![]()
Dat was vast je ontgroeningquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ikke lekker niet
En daarom deed mijn chipknip het niet op dag 1 zeker![]()
Bij 'ons' is bijna niemand klant van 'onze' bank. Echt bijna niemand. Opvallend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ikke lekker niet
En daarom deed mijn chipknip het niet op dag 1 zeker![]()
als dat alles is dan is daar mee te levenquote:
dat wil je toch ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij 'ons' is bijna niemand klant van 'onze' bank. Echt bijna niemand. Opvallend..
Het is prachtigquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wellus! Want wij hebben een mooi logo.
ja he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Waarom kan het niet altijd zomer zijn?
Florida.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
lekker 30 graden en alleen maar zon!
Omdat ik dan nooit meer vakantie hebquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Waarom kan het niet altijd zomer zijn?
Oh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
daar is ook alles mee gezegd
Dat heb ik nou ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jaaaaaa![]()
nou wil ik op vakantie![]()
Tenzij je kinderen krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik dan nooit meer vakantie heb.
Tja, dan is er zoveel veranderd, dat kan er dan ook nog wel bij.quote:
jottum NYquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:05 schreef tirannetje24 het volgende:
gaan we lekker met zn allen![]()
kwil naar NY
poes snurkt![]()
maar ook irri als je gewoon ff wilt relaxen zonder achtergrond geluid.quote:
dat lijkt me echt zo enorm gaaf.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
jottum NY
wel koud daar, ik heb liever een warm land
Het is dan ook extra cute in tekstvormquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:09 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
maar ook irri als je gewoon ff wilt relaxen zonder achtergrond geluid.
Ik wil niet te lang in het vliegtuig zitten, dus australie valt afquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo enorm gaaf.
Lekker met kerst en oud en nieuw. Daar bij die enorm grote boom en die schaatsbaan.
En dan lekker winkelen.
In de zomer mag het ook, dan is het lekker warm.
Maar 10 dagen Aruba wil ik ook wel hoor. Of lekker naar Australie ofzo
wat een levenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, chocoladekick is voorbij, ik heb lekker met Lush gedoucht, dus ik kan lekker in bed ER kijken.
Nederland?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
jottum NY
wel koud daar, ik heb liever een warm land
Ook een fijn land, maar niet voor vakantiequote:
Doe een tussenstop van een dag of wat in New Delhi en dat valt best meequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil niet te lang in het vliegtuig zitten, dus australie valt af
ja!, behalve als je leuk bootje kunt varen. Dat is echt zoooooooo gaaf. Met een fatsoenlijke speedboot.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil niet te lang in het vliegtuig zitten, dus australie valt af![]()
Aruba, is dat niet enorm saai na 3 dagen?
Alleen in bed is toch stom.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Zo, chocoladekick is voorbij, ik heb lekker met Lush gedoucht, dus ik kan lekker in bed ER kijken.
ZO klinkt het wel fijn jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja!, behalve als je leuk bootje kunt varen. Dat is echt zoooooooo gaaf. Met een fatsoenlijke speedboot.
Leuk kunt duiken!
Parasailen
Wandelen langs de westkust
winkelen
genieten van de zelfgemaakte cocktails.
;s avonds uit gaan op het strand
moah 10 dagen misschien net iets te veel. Maar vanuit een veel te luxe hotel kun je je denk ik wel vermaken
Ga je mee ?
wanneer ga je nou naar Londen ?
Ik heb voorlopig genoeg india gehadquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe een tussenstop van een dag of wat in New Delhi en dat valt best mee.
ik ga ook niet alleen naar bedquote:
ik ben daar maar 1 keer geweestquote:
Ik ken geen mannen die een knuffel mee naar bed nemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ga ook niet alleen naar bed
jij wel ?
Of ben jij een van die vele mannen die zijn knuffeltje meeneemt ?
Nou ja, het was maar een min of meer willekeurige interessante tussenstop op ruwweg (heel ruwweg) halverwege.quote:
eigenlijk moet je iets van 2 weken gaan en dan curacao meenemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
ZO klinkt het wel fijn ja![]()
Ik ga 13 april naar londen![]()
Weinig mannen die het inderdaad toegeven als de knuffel niet op eigen kracht ademhaalt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die een knuffel mee naar bed nemen?
Ik ben er nu 2 keer geweest, en ik vond het oke, niet superdenderendquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ben daar maar 1 keer geweest![]()
toen was ik precies 1 jaar![]()
als het met de gezondheid van moeders meezit gaan we misschien volgend jaar![]()
vietnam kan dus ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een min of meer willekeurige interessante tussenstop op ruwweg (heel ruwweg) halverwege.
Ergens heb ik het vermoeden dat mijn natuur niet goed samenwerkt met iemand anders die probeert mij te relaxenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef tirannetje24 het volgende:
kom je lekker gerelaxt terug.
Op zich wel. Aanzienlijk minder halverwege natuurlijkquote:
lijkt me wel een heel mooi landquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich wel. Aanzienlijk minder halverwege natuurlijk.
ik niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb Whisky.
ik ben te moe om daar over na te denkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat mijn natuur niet goed samenwerkt met iemand anders die probeert mij te relaxen.
Als het land enigszins overeenkomt met een aantal van de meer representatieve exportprodukten die ik in de loop der tijd heb gezien...quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:11 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
![]()
tis ff geleden, maar eindelijk tijd om ff lekker te nixxxen![]()
Da's niet erg, dat heb ik wel vakerquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ben te moe om daar over na te denken![]()
ik kan het stomme nieuwsbericht niet meer vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die een knuffel mee naar bed nemen?
dat lucht weer opquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's niet erg, dat heb ik wel vaker.
we hebben nu 3 indiase collegas hier en er is er een van hier die zaterdag naar india gaatquote:
Nee, dat is voorbehouden aan nixxxx zn plant!quote:
maar niet meer doen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow, ik vond het eigenlijk best lekker dat nixxxen
Jij? Tuurlijk. Alhoewel ik betwijfel of je er op de lange duur goed in bent.quote:
twisted_plant? die word nu nog omhoog gehouden door een touwtje, zit geen fut meer in.. en in mij ook niet dus k ga maffenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, dat is voorbehouden aan nixxxx zn plant!
ja dat welquote:
goed zo, opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
we hebben nu 3 indiase collegas hier en er is er een van hier die zaterdag naar india gaat
niksen op lange duur is stom.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij? Tuurlijk. Alhoewel ik betwijfel of je er op de lange duur goed in bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
twisted_plant? die word nu nog omhoog gehouden door een touwtje, zit geen fut meer in.. en in mij ook niet dus k ga maffen
Ja, laat ik daarvan nou niet twijfelen of je er wat mee kanquote:
Audits in de IT zijn makkelijk geld verdienen. Je rekent een belachelijk uurtarief om vervolgens standaard handelingen uit te voerenquote:
neuh, daar ga ik wel een passende invulling aan kunnen gevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, laat ik daarvan nou niet twijfelen of je er wat mee kan.
Dan doe je ze niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Audits in de IT zijn makkelijk geld verdienen. Je rekent een belachelijk uurtarief om vervolgens standaard handelingen uit te voeren
Je kan het! We staan achter je!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
neuh, daar ga ik wel een passende invulling aan kunnen geven
Als je standaard te werk gaat kan ik dat makkelijk roepen.quote:
ik heb weekend, ik wil niks horen over auditsquote:
Dan doe je je oren dichtquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb weekend, ik wil niks horen over audits![]()
Audits zijn best leuk hoor. Of ligt het eraan aan welke kant je zit?quote:
dat denk ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Audits zijn best leuk hoor. Of ligt het eraan aan welke kant je zit?
ze zijn al opquote:
quote:
Die is ook opquote:Wat is er met je plaatje gebeurd?
never mind, zo interessant is het nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef webspider het volgende:
[..]
[..]
Die is ook op
Problemen met webservers enzo, laaang verhaal
daar zal niet veel aan gemist wordenquote:
Machtsmisbruikquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Machtsgebruik.
maar ga vooral je gang, dan kan ik erover zeiken in FB als ik me per ongeluk verveel.
Ik blijf erbij, ik ben onschuldig. Het is laster zeg ik je.quote:
Normaliter moet ik daar bij jou toch minstens een hele zin voor samenstellen. Vooruitgangquote:
Ik strooi deze term graag rond op internet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ik ben onschuldig. Het is laster zeg ik je.
Wat een leuke tekst!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter moet ik daar bij jou toch minstens een hele zin voor samenstellen. Vooruitgang.
quote:De bovenstaande foto ben ik uiteraard niet zelf, maar is Steve Hackett. Hij kleurt wel mooi bij mijn avatar.
Je begrijpt dat ik na zoveel woorden helemaal mijn broek uit drijf...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef Litpho het volgende:
Normaliter moet ik daar bij jou toch minstens een hele zin voor samenstellen. Vooruitgang.
Pics?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik na zoveel woorden helemaal mijn broek uit drijf...
Zo ben ik. Ik ben er alleen nooit meer aan toegekomen om meer in het fobo te schrijven dan dat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een leuke tekst!
Vriendelijk dat je het even in je fobo hebt gezet voor ons
[..]
Of andere foto's te plaatsenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er alleen nooit meer aan toegekomen om meer in het fobo te schrijven dan dat.
Waar haal je het idee vandaan dat ik ooit minder tijd aan Moks zou willen besteden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
Kan je hoop tikwerk schelen voor moks
Straight to the point je weetst!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat ik ooit minder tijd aan Moks zou willen besteden?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Litpho het volgende:
Waar haal je het idee vandaan dat ik ooit minder tijd aan Moks zou willen besteden?
ik heb nog niet geoefendquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Godt. Papa? Neeeeeeeeee! Daar gaan mijn wilde fantasieën.
en welke wilde fantasieen heb je over mij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Godt. Papa? Neeeeeeeeee! Daar gaan mijn wilde fantasieën.
als het maar in de zon isquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pfff... Een pak van mijn hart.
Dan fantaseer ik gewoon nog even verder.
Liever ergens andersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had mijn favoriete idyllische strandje in Thailand voor ogen.
Als dat u niet ontrieft.
en vanavondquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
We moeten de hele vrijdag nog hoor!
Welcome to my world...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef JDude het volgende:
Ik heb vandaag de uren van morgen al gemaakt.
werk je in It audit, of financial audit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en vanavond
en vannacht
en morgenavond
en met een beetje geluk ook zaterdag![]()
ICTquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
werk je in It audit, of financial audit?
hier is busy season voor mij voorbij, ik kan weer lekker niksen![]()
(en die vijf weken heb ik ook al geboekt)![]()
Ik kom er ook daadwerkelijk mee weg om dan morgen thuis te blijven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef Mokster het volgende:
Welcome to my world...
En die van Godt. Zo te zien.
Ik niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kom er ook daadwerkelijk mee weg om dan morgen thuis te blijven.
Schan-dá-lig!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef JDude het volgende:
Ik kom er ook daadwerkelijk mee weg om dan morgen thuis te blijven.
voor een modje ben je wel klantonvriendelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Make up your mind!
Mot je nou janken of lachen?![]()
klanten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor een modje ben je wel klantonvriendelijk![]()
Ik ben een vrouw, ik mag lachen en huilen tegelijk![]()
Vroegah. Nog voordat ie mod was. Tóen was ie pas onvriendelijk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef Aarti het volgende:
voor een modje ben je wel klantonvriendelijk![]()
mijn bijdrage aan deze voortreffelijke topicreeks lijkt me betaling genoegquote:
dat is dan voor mijn tijd, gelukkigquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroegah. Nog voordat ie mod was. Tóen was ie pas onvriendelijk!
Dat klopt!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroegah. Nog voordat ie mod was. Tóen was ie pas onvriendelijk!
Hij gaat dicht!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn bijdrage aan deze voortreffelijke topicreeks lijkt me betaling genoeg![]()
Wordt tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat dicht!![]()
Tenminste! Dat las ik net ergens
Zullen we dan weer lekker gemeen gaan bitchen met zn allen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
ik ook![]()
Sterf aan alle kutnewbies!
Wel zachtjes dood gaan en op youtube plaatsen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik ook![]()
Sterf aan alle kutnewbies!
Wel zachtjes dood gaan en op youtube plaatsen![]()
Waar is pheno!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:43 schreef Mokster het volgende:
Nog steeds niet single af.
And proud of it!
Bijna iedereen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is idd altijd al een kut reeks geweest
wie zijn er nog single?![]()
Van mij ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bijna iedereen.
De singlesreeks hoeft wat mij betreft ook niet terug hoor.
Achja, hoe we het ook noemen, de essentie blijft toch hetzelfde.
Een kutreeks is een kutreeks. Tijdverdrijf voor als je te moe bent om iets anders te doen.
Excuus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is pheno!
Dit mag je alleen roepen als hij er om vraagt
zal ik doenquote:
Moet ik dat weten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef Kuikentje1979 het volgende:
[..]
zal ik doen
je weet toch niet wie ik ben
Zeer oninteressant ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef Kuikentje1979 het volgende:
[..]
zal ik doen
je weet toch niet wie ik ben
trustequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is de druppel, ik ga.
moks, jdude, godt![]()
Welterusten schone deerne.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
moks, jdude, godt![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
moks, jdude, godt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |