leukquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef Pheno het volgende:
Straks Theme Park voorde DS halen
Transwijk is een onderdeel van de _wijk_ Kanaleneiland in _stadsdeel_ ZuidWest. Dus de wijk is wel Kanaleneiland. Alleen de buurt is geen Kanaleneiland-Noord of -Zuid.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor jij bij kanaleneiland?
Wat is er gebeurt met Transwijk?
Wat doe je?
Nu dus. En wat Wiipoints om wat klassiekers te halenquote:
Ik speel meer classics dan Wii games op dit momentquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu dus. En wat Wiipoints om wat klassiekers te halen
ik ben mn DigiD kwijtquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef Q. het volgende:
Oh ja, belastingaangifte, dat wilde ik gisteren gaan doen.
ik ga nu kijken welke classics ik kan kopen, even wiishoppenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik speel meer classics dan Wii games op dit moment.
- Slaapquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb inmiddels:
Ik heb de meeste ook origineel (inclusief Kirbyquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
Castlevania 4 was het geloof ik
Die en kirby maken een goede kans. De rest heb ik nog als orgineel
Niet te verwarren met "mijn belastingen zijn zojuist betaald, laat dat shoppen maar"quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef Aarti het volgende:
mijn belastingen zijn weg, ik kan gaan shoppen
De Bank is leuk!quote:
Tof dat het leuk is, lijkt me ook een leuk bedrijf.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
De Bank is leuk!
Echt hele leuke en lieve mensen. Tis alleen echt nog ff mn weg zoeken en heb in 2 dagen tijd toch maar liefst iets van 30/40 mensen een hand gegeven en een naam gehoord. Maar ben ze nu al kwijt.
Ben inmiddels blij dat ik m collega's ken![]()
mijn belastingen heb ik een heel jaar betaaldquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met "mijn belastingen zijn zojuist betaald, laat dat shoppen maar".
ikke lekker nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof dat het leuk is, lijkt me ook een leuk bedrijf.
Ik ben er dan ook klant. Uiteraard
van het weekend ga ik dat doen. Zo goed als ingevuld alleen nog ff checken wat dingen die ik elder heb liggen en dan maar versturen die handel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn belastingen heb ik een heel jaar betaald![]()
Dat was vast je ontgroeningquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ikke lekker niet
En daarom deed mijn chipknip het niet op dag 1 zeker![]()
Bij 'ons' is bijna niemand klant van 'onze' bank. Echt bijna niemand. Opvallend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ikke lekker niet
En daarom deed mijn chipknip het niet op dag 1 zeker![]()
als dat alles is dan is daar mee te levenquote:
dat wil je toch ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij 'ons' is bijna niemand klant van 'onze' bank. Echt bijna niemand. Opvallend..
Het is prachtigquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wellus! Want wij hebben een mooi logo.
ja he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Waarom kan het niet altijd zomer zijn?
Florida.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
lekker 30 graden en alleen maar zon!
Omdat ik dan nooit meer vakantie hebquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Waarom kan het niet altijd zomer zijn?
Oh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
daar is ook alles mee gezegd
Dat heb ik nou ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jaaaaaa![]()
nou wil ik op vakantie![]()
Tenzij je kinderen krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik dan nooit meer vakantie heb.
Tja, dan is er zoveel veranderd, dat kan er dan ook nog wel bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |