Stond de P dan niet voor Pinguins?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kutkloon!
Hoe komt het overigens dat R& zo veel vogels aantrekt?.
Nope, voor Probleemgevallen. Maar daar kunnen we jou toch ook wel onder scharen?quote:
Tis goed johquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, voor Probleemgevallen. Maar daar kunnen we jou toch ook wel onder scharen?
Welkom bij de club!quote:
quote:
Groetjes vanaf geen werkplek.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Groetjes vanaf de nieuwe werkplek!
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!quote:
Dat kan ik van mijn huidige werkplek ook. Alleen is het dan uiteraard Jeff Beck.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!
De eerste werkplek waar ik ongestoord naar Spinvis kan luisteren...
Met spiv moet het de leukste, beste, mooiste werkplek ooit zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!
De eerste werkplek waar ik ongestoord naar Spinvis kan luisteren...
Waar ben je aan de slag gegaan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Groetjes vanaf de nieuwe werkplek!
Zeker als je 'Wespen op de appeltaart' luistert. Wat word ik ontzettend vrolijk van dat nummer...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met spiv moet het de leukste, beste, mooiste werkplek ooit zijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Bah, nu krijg ik medelijden met je.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Q. het volgende:
Alhoewel alles natuurlijk beter is dan Amersfoort.
Dat was Heeze toch al?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Je praat wel over de Parel van Brabant, hm?
Zo jong... En dan al verpest worden voor de rest van je leven...quote:
Das wel een omslachtige manier van verzuipen, hoe lang kun je toe met zo'n luchtfles?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef Pheno het volgende:
Duikspullen gefixxed. Nu kan ik me tenminste weer verzuipen
De horror!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong... En dan al verpest worden voor de rest van je leven...
"Hoi! Sorry dat ik mijn profielwerkstuk nog moet inleveren maar last-minute wijzigingen en ik kon geen keuzes maken en printers en internet en stress en onduidelijkheid en dingen!"
"Oh. Maar je hebt het?"
"Já!"
"Waar maak je je dan in hemelsnaam druk over?"
Die ene met die flats. Ondiep is gewoon een gesjellige volksbuurt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef JDude het volgende:
Ondiep?
Kanaleneiland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef JDude het volgende:
Ondiep?
Elke stad is een probleemquote:
Ze missen jequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent even een paar dagen uit de stad en de hele stad is plots een pauperwijk.
Kun je nagaan wat voor verschil jij maakt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent even een paar dagen uit de stad en de hele stad is plots een pauperwijk.
Ik zou bijna "kusjekroel" gaan roepen, maar ik weet niet of je daar op zit te wachten,quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:04 schreef Pheno het volgende:
Overigens even mijn excuses, ik zit even in een rottijd qua werk en gezondheid. Nog net geen PMS
Voor de rest ga ik mij koest houden.
Zo'n week waarin alles tegen zit en zo.
Ja, maar daar woon je buiten alles!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:37 schreef webspider het volgende:
Ik woon officieel buiten een probleemwijk. In de Flevopolder. Imagine that.
Flevoland is een probleemprovincie. Het Australië van de 21e eeuw!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, maar daar woon je buiten alles!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |