Laten we lekker de maandag nemen. Dan is het immers alweer bijna weekend!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Q. het volgende:
Maakt mij niet uit, Air.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we lekker de maandag nemen. Dan is het immers alweer bijna weekend!
Klinkt als een goed idee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we lekker de maandag nemen. Dan is het immers alweer bijna weekend!
quote:
Ja hoor. Mits de mits, drink ik graag een biertje met jullie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook mee, mits je gesteldheid het toelaat natuurlijk!
Die poezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef AirwiN het volgende:
Schaamteloze promotie van eigen posts in andere topics!
Hier intern wordt er meestal naar gerefereerd als: the cats from hell!quote:
aambeienquote:
Hij gebruikt z-pillen ipv zalfjes... Lijkt me vrij duidelijk...quote:
Kutkloon!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef Burdie het volgende:
Oh, het werkt nog ook. Het was een wilde gok eigenlijk, dat paswoord van mij.
Toch niet die kutfilm dat die gast denkt dat ie een duif is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
En vogels... mijn nickname was gebaseerd op een film. Suit yourself.
Nee, ik weet eigenlijk ook niet meer welke film het was. " Birdy come home" ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch niet die kutfilm dat die gast denkt dat ie een duif is?
Ooh nou ik had de verwarming aan en dan met de zon buiten geeft lekkere combinatiequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar? Ik zit hier langzaam in een ijsblokje te veranderen..
'quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch niet die kutfilm dat die gast denkt dat ie een duif is?
Geil is ze ook he... Gewoon gozers pijpen in een studentenhuis. Hoezo droom van elke ventquote:
Ik had een geweldig verhaal. Dit zou zeker een 7-delig stuk worden... Helaasquote:
Deed ze het ook in de keuken? Dat is het spannendst he, als er zomaar iemand binnen zou kunnen lopen en jij staat je om het hoekje aan iemands wiener te vergrijpen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geil is ze ook he... Gewoon gozers pijpen in een studentenhuis. Hoezo droom van elke vent
Had het te maken met abortus?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had een geweldig verhaal. Dit zou zeker een 7-delig stuk worden... Helaas![]()
Pizza is heerlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef Burdie het volgende:
'Hier' is de onvolprezen universiteitsbibliotheek van het pittoreske Utrecht.
Alwaar ze dus nog nooit van verwarming hebben gehoord.
Dadelijk ga ik maar even ergens een lunch opscharrelen, een stukje pizza ofzo..
En warm. Vooral warm.quote:
http://www.imdb.com/title/tt0086969/quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik weet eigenlijk ook niet meer welke film het was. " Birdy come home" ofzo.
Hoog R&P gehalte.
In de gedeelde huiskamer toch!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deed ze het ook in de keuken? Dat is het spannendst he, als er zomaar iemand binnen zou kunnen lopen en jij staat je om het hoekje aan iemands wiener te vergrijpen.
Die was het niet. Het ging over een meisje die musicalster was of wilde worden.. het was in elk geval zo'n ouderwetse musicalfilm, misschien zelfs wel met Barbera Drijfzand.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0086969/
Bleggghhhhhhh
checkt fotoboek... Helaasquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
En warm. Vooral warm.
Dat ik uitgerekend vandaag heb besloten dat een rokje wel warm genoeg zou zijn..
Zo goed heb ik het ook weer niet bestudeerd... enfin, sogtijd is even voorbij, ik ga eens kijken welke factoren van invloed zijn op de wens van alleenstaande moeders om uit de bijstand te komen.quote:
Van waar die behoefte mensen telkens weer op te stoken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had een geweldig verhaal. Dit zou zeker een 7-delig stuk worden... Helaas![]()
Hoezo op te stoken? Was gewoon een leuk verhaal...quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Van waar die behoefte mensen telkens weer op te stoken?
Nou ja, je topics gaan standaard over gedrag waar mensen het niet mee eens zijn, dus de reacties zijn wel wat voorspelbaar dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo op te stoken? Was gewoon een leuk verhaal...
Ja je kan ook een topic openen dat je altijd zo lief en aardig bent naar je vriendin toe, maar denk niet dat dat veel mensen zal interesserenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja, je topics gaan standaard over gedrag waar mensen het niet mee eens zijn, dus de reacties zijn wel wat voorspelbaar dan.
Daar heb je dan ook weer gelijk in,quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja je kan ook een topic openen dat je altijd zo lief en aardig bent naar je vriendin toe, maar denk niet dat dat veel mensen zal interesseren
Het was dan ook geen stelling en geen pro vreemdgaan topic. Het was een adviesvraag topic. Wat zou je in zo'n situatie doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in,. Maar er bestaan wellicht ook problemen die wat meer duscussie waarde hebben, ik bedoel, je weet van te voren toch wel dat iedereen stelling neemt tegen vreemdgaan (behalve JoeyT,
).
Stond de P dan niet voor Pinguins?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kutkloon!
Hoe komt het overigens dat R& zo veel vogels aantrekt?.
Nope, voor Probleemgevallen. Maar daar kunnen we jou toch ook wel onder scharen?quote:
Tis goed johquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, voor Probleemgevallen. Maar daar kunnen we jou toch ook wel onder scharen?
Welkom bij de club!quote:
quote:
Groetjes vanaf geen werkplek.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Groetjes vanaf de nieuwe werkplek!
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!quote:
Dat kan ik van mijn huidige werkplek ook. Alleen is het dan uiteraard Jeff Beck.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!
De eerste werkplek waar ik ongestoord naar Spinvis kan luisteren...
Met spiv moet het de leukste, beste, mooiste werkplek ooit zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groetjes terug vanaf de thuiswerkplek!
De eerste werkplek waar ik ongestoord naar Spinvis kan luisteren...
Waar ben je aan de slag gegaan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Groetjes vanaf de nieuwe werkplek!
Zeker als je 'Wespen op de appeltaart' luistert. Wat word ik ontzettend vrolijk van dat nummer...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met spiv moet het de leukste, beste, mooiste werkplek ooit zijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Bah, nu krijg ik medelijden met je.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Q. het volgende:
Alhoewel alles natuurlijk beter is dan Amersfoort.
Dat was Heeze toch al?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Je praat wel over de Parel van Brabant, hm?
Zo jong... En dan al verpest worden voor de rest van je leven...quote:
Das wel een omslachtige manier van verzuipen, hoe lang kun je toe met zo'n luchtfles?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef Pheno het volgende:
Duikspullen gefixxed. Nu kan ik me tenminste weer verzuipen
De horror!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong... En dan al verpest worden voor de rest van je leven...
"Hoi! Sorry dat ik mijn profielwerkstuk nog moet inleveren maar last-minute wijzigingen en ik kon geen keuzes maken en printers en internet en stress en onduidelijkheid en dingen!"
"Oh. Maar je hebt het?"
"Já!"
"Waar maak je je dan in hemelsnaam druk over?"
Die ene met die flats. Ondiep is gewoon een gesjellige volksbuurt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef JDude het volgende:
Ondiep?
Kanaleneiland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef JDude het volgende:
Ondiep?
Elke stad is een probleemquote:
Ze missen jequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent even een paar dagen uit de stad en de hele stad is plots een pauperwijk.
Kun je nagaan wat voor verschil jij maakt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent even een paar dagen uit de stad en de hele stad is plots een pauperwijk.
Ik zou bijna "kusjekroel" gaan roepen, maar ik weet niet of je daar op zit te wachten,quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:04 schreef Pheno het volgende:
Overigens even mijn excuses, ik zit even in een rottijd qua werk en gezondheid. Nog net geen PMS
Voor de rest ga ik mij koest houden.
Zo'n week waarin alles tegen zit en zo.
Ja, maar daar woon je buiten alles!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:37 schreef webspider het volgende:
Ik woon officieel buiten een probleemwijk. In de Flevopolder. Imagine that.
Flevoland is een probleemprovincie. Het Australië van de 21e eeuw!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, maar daar woon je buiten alles!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |