Dankquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef Mauro het volgende:
goeie tt 14.gif
quote:
Ja en nog een ongeinspireerde ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Een blauwe die een FIPO / TVPO doet
Wanneer welquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
...maar ik heb geen inspiratie vandaag.
En morgen zeker:quote:
quote:
Leukquote:
Luxemburgquote:
Uiteraard...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En morgen zeker:
vrijdag
![]()
te veel bier
![]()
![]()
kater
![]()
![]()
![]()
Nou...waar nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef pea4fun het volgende:
Waar ga je foto's van maken P?
Dat ligt zeker in de planning iddquote:
Wees niet bangquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt zeker in de planning idd
Jij ook he
Net even wezen wandelen. T is echt lekker zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees niet bangIk denk dat dat helemaal goed gaat komen als ik het weer zo zie
Jij welquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net even wezen wandelen. T is echt lekker zo
Stel dan je prio's juistquote:
Eh, op werk zeggen dat ik weg ben om foto's te gaan maken, wordt niet echt geaccepteerd denk ik hoor.........quote:
Nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eh, op werk zeggen dat ik weg ben om foto's te gaan maken, wordt niet echt geaccepteerd denk ik hoor.........
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Yoni het volgende:
Ik moest hier in gaan loggen op de Rilo card van de domain controller. DC uitgezet, ik kijken... blijkt die server gewoon niet aan gesloten op de KVM switch. Handigggg!
Nu moet ik dus eerst de kabels uit een server die niet meer gebruikt wordt gaan plukken en omleggen voor we dat Rilo verhaal kunnen gaan doen. Sjucht.
Mja, KVM over LAN is ook best lekker hoor. ILO is ook zeker prettig, maar dat werkt alleen lekker onder Linux heb ik begrepen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Yoni het volgende:
Ik moest hier in gaan loggen op de Rilo card van de domain controller. DC uitgezet, ik kijken... blijkt die server gewoon niet aan gesloten op de KVM switch. Handigggg!
Nu moet ik dus eerst de kabels uit een server die niet meer gebruikt wordt gaan plukken en omleggen voor we dat Rilo verhaal kunnen gaan doen. Sjucht.
Jah gooi daar maar weer neer... Wel op de stapel gooien trouwens anders wordt het hier zo'n zooitjequote:
ach nog wat meer troep erbij kan bestquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah gooi daar maar weer neer... Wel op de stapel gooien trouwens anders wordt het hier zo'n zooitje
Dat is gewoon uber-nerd-talkquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:20 schreef Dutch50 het volgende:
Ja, ja nu weet ik ineens weer waarom ik weinig post.
* PdeHoog reikt wat kalmeringsmiddelen aanquote:Ik snap er gewoon helemaal niets van.
Ik ben hier na 14.30 uur langzaam maar zeker de weg kwijt geraakt.![]()
... nu eerst maar ff koffie
* probeert kalm te blijven*![]()
![]()
Heb nog ergens een Tulip 286 staan in huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Dutch50 het volgende:
THX .... trillen verminderd al.
Mijn tijd als netwerkbeheerder dateert uit de vorige eeuw.
De goeie 'niet overdrijven' ouwe tijd, toen we hier nog Tulip en Wang PC's hadden.
Ik denk dat menigeen deze merken niet eens meer kent.
Ben op een gegeven moment toch maar wat anders gaan doen.
Da's wel echt antiek hequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb nog ergens een Tulip 286 staan in huismet zwart/wit monitor
Stel ik een vraag, ben ik gewoon meteen weg en zie het antwoord nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...waar niet![]()
Zondag een fotoshoot op Scheveningen. woensdag gezellig met -B-B- op pad en zondag 1 april met een zooi bij HM2 thuisAls het meezit en ik krijg alle andere dingen op tijd af ga ik denk ik nog wel ff meyendel in
![]()
Ik speel nog steeds oude spelletjes op een nieuwe pc.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Da's wel echt antiek he
Staat tie voor de sier, ruimtevulling of gebruik je die nog ook voor bijvoorbeeld omgebouwde C64 spelletjes ?
.. ga maar eens naar huis.
't beste lui, morgen lurk ik wel verder
ben bang dat ie op zolder staat ergens... Maar het beestje is nog tijden gebruikt voor Lotus123 zat ook een geweldige 20MB HDD....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Da's wel echt antiek he
Staat tie voor de sier, ruimtevulling of gebruik je die nog ook voor bijvoorbeeld omgebouwde C64 spelletjes ?
.. ga maar eens naar huis.
't beste lui, morgen lurk ik wel verder
Laat me raden.... Wacht..... ssstttquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Tulip sponsorde ooit nog eens een wielerploeg. De fietsen daarvan waren mooier dan de shirts.
hebbertquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:14 schreef freud het volgende:
[..]
Barndoors, grid, beautydish of softbox voor Elinchrom units. En dan voor weinig he. Helaas beetje te ver fietsen om er even voor langs te komen
.
Wordt aan gewerktquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Waar blijdt dit jaar de grootse modellen/fotografenmeet
?
Ik spoor de rest ook gewoon aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt aan gewerktJe wil model spelen
![]()
Checkquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik spoor de rest ook gewoon aan. Oh, en ja
.
Kijk....daar is model 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef An24 het volgende:
![]()
Avond luitjes. Nog iets minder dan vier weken en dan de 10 km loop in Rotterdam. En om dat netjes te lopen moet ik 30 km per week lopen. Eerste blaar is er alen spierpijn kan best lekker zijn
![]()
Wat is er zo leuk aan om 10 km voor je lol te lopen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef An24 het volgende:
![]()
Avond luitjes. Nog iets minder dan vier weken en dan de 10 km loop in Rotterdam. En om dat netjes te lopen moet ik 30 km per week lopen. Eerste blaar is er alen spierpijn kan best lekker zijn
![]()
Ooit gaan kijken bij een grote wedstrijd? marathon of zo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan om 10 km voor je lol te lopen?
Ik word al moe als ik er aan denk
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Xilantof het volgende:
Wat Pdehoog dus zegt ja
We zijn al bezig met wat plannetjes te maken voor een modellen-meet!
Respectquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
Wel eens een marathon gezien op tv maar meer ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Ooit gaan kijken bij een grote wedstrijd? marathon of zo?
De sfeer is echt fantastich. Daarnaast geeft het een echte kick, komt veel adrenaline en endorfine vrij. Soort verslaving eigenlijk, maar dan eentje die goed is voor je hart (als je op jezelf let natuurlijk). En het dagelijks leven gaat net ff wat makkelijker, creeert meer doorzettingsvermogen![]()
heb je al foto's?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Xilantof het volgende:
Wat Pdehoog dus zegt ja
Maak er 15 april dagje uit van...lekker rotterdam in en sfeertje proeven...als publiek is het ook altijd erg leuk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Wel eens een marathon gezien op tv maar meer ook niet.
Nu moet ik ook zeggen dat ik antisport ben![]()
en ik mag het /kan het ook niet ... dat heeft er misschien ook wel mee te maken
Jajaquote:
Als fotograaf nog veel leukerquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Maak er 15 april dagje uit van...lekker rotterdam in en sfeertje proeven...als publiek is het ook altijd erg leuk!
Al zou ik zoiets willen fotograferen dan lijkt mij de eindstreep het interessants ..of de gezichten die je dan te zien krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Maak er 15 april dagje uit van...lekker rotterdam in en sfeertje proeven...als publiek is het ook altijd erg leuk!
Je gaat kijken/fotograferen dus? Moeten we ff contact houden, kan je m'n pa misschien ook nog ff schieten! met de camera he, dat welquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als fotograaf nog veel leuker
hoop ikMet een beetje geluk een goeie oefening voor de hockey-wedstrijden
Je bedoelt....die halfdode figuren met flink verkrampte gezichtenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:54 schreef prupke het volgende:
[..]
Al zou ik zoiets willen fotograferen dan lijkt mij de eindstreep het interessants ..of de gezichten die je dan te zien krijgt.
Het is mijn intentie jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaat kijken/fotograferen dus? Moeten we ff contact houden, kan je m'n pa misschien ook nog ff schieten! met de camera he, dat wel
Yupquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt....die halfdode figuren met flink verkrampte gezichten
Whoahquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...voor de liefhebbers: Dit is de lokatie waar we aan denken voor de meet
Idee van -Bizzy-Bee- enigzins schaamteloos overgenomen met haar toestemmingquote:
ik zie nu dat dat grapje ook op de site staatquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef prupke het volgende:
met mooi weer voor pampus gaan liggen op pampus
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt wel interessant, misschien dat ik dit jaar weer kom.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...voor de liefhebbers: Dit is de lokatie waar we aan denken voor de meet
Doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt wel interessant, misschien dat ik dit jaar weer kom.
*meldt....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Xilantof het volgende:
Wat Pdehoog dus zegt ja
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:14 schreef freud het volgende:
Hallo!
Even reageren op de bovenstaande posts:
Leuk, ja, misschien, moet het weer meewerken, ook model, echt knap!, massage?, croissantje is beter, tijd niet gezien, 'maar', plagiaat!.
Geen zin om de quotes erbij te zetten.
Kijk rond op de site zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:28 schreef ..zapper het volgende:
Morgen. Mooie plannen, eerst koffie, wat freud zegt. Neem aan dat er ook een soort van binnen is?
Dus we moeten wachten tot jij en -b-b-b-b- ze op een rijtje hebben...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk rond op de site zou ik zeggenZodra we een en ander op een rijtje hebben, dan hoor je meer van ons
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
Dus we moeten wachten tot jij en -b-b-b-b- ze op een rijtje hebben...?
![]()
!
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
Dus we moeten wachten tot jij en -b-b-b-b- ze op een rijtje hebben...?
![]()
!
Nee, Xil wel, die jongen is MOD geworden omdat hij ze allemaal op een rijtje hadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeTot Xil en ik het op een rijtje hebben
Ik en -B-B- gaan ze nooit meer op een rijtje krijgen hoor
Damn... en hij leek zo goed bezigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:01 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, Xil wel, die jongen is MOD geworden omdat hij ze allemaal op een rijtje had.
Vrijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees gewoo me hè mannen...
Vandaag lekker dagje vrij genomen!
Straks naar de kapper (was wel weer nodig). En verder gewoon leuke dingetjes doen.
Een USB-stickquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef Yoni het volgende:
Morgen een kadootje kopen voor mijn opa. Wat koop je in hemelsnaam voor een man van 87?!?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
Vanmorgen zomaar in de normale drie kwartier van Maarssen naar Den Haag gereden. Geen file op vrijdag is goehoed![]()
Morgen een kadootje kopen voor mijn opa. Wat koop je in hemelsnaam voor een man van 87?!?
Ik zeg een leeg vel papier met alleen onderaan een stippellijn voor een handtekening... De rest van het testament kan je zelf dan er boven nog intikkenquote:
Mijn opa mag dan wel al 87 zijn, ik denk dat ie je qua conditie eruit looptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef freud het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of een leuke foto van jezelf, drank, sigaren, etc?
Wandelklapper van de ANWB dan een leuk idee misschien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mijn opa mag dan wel al 87 zijn, ik denk dat ie je qua conditie eruit looptElk jaar met gemak de Vierdaagse van Nijmegen. Dus dat spul van het plaatje heeft ie nog niet nodig. En een testament is ook nog niet van toepassing
![]()
Het wordt ws. drank. Flesje port. Roken doet ie niet. Een USB stick gaat ie niet gebruiken. Geloof niet dat veel van zijn vrienden ook kabelinternet en een laptop hebben![]()
Kapperquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees gewoo me hè mannen...
Vandaag lekker dagje vrij genomen!
Straks naar de kapper (was wel weer nodig). En verder gewoon leuke dingetjes doen.
Dat soort dingen heeft ie allemaal al. Hij loopt al zooo lang zo veel (Vierdaagse wordt 35e keer ofzo). En hij begint wel minder te wandelen ook inmiddels, word wel ouder natuurlijk. Laatst had ie 20km gewandeld en toen was ie toch wel erg moequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
Wandelklapper van de ANWB dan een leuk idee misschien?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef freud het volgende:
Ik zie net dat ik al meer dan 5 jaar op Fok rondzwerf! En ik heb geeneens een note met kaarsjes gehad van een MODje.
Nieuwe feature aanvragen, je Fok verjaardag...
3 uur, 10 minuten and counting downquote:
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Yoni het volgende:
Ga je nou echt om het half uur melden hoe lang nog P?
Een beetje nurd doet dat beter...quote:
nog ffkes danquote:
Gelukkig duurt het nog ff voordat ik mijzelf 5 jaar Fok!ker mag noemen... Ik moet er niet aan denken om bier te kopen voor HM2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef freud het volgende:
Ik zie net dat ik al meer dan 5 jaar op Fok rondzwerf! En ik heb geeneens een note met kaarsjes gehad van een MODje.
Nieuwe feature aanvragen, je Fok verjaardag...
Ik ben dan ook geen nerd en alles begint hier nu in te stortenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een beetje nurd doet dat beter...
We have a weekender in T minus 2 hours and 33 minutes![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen nerd en alles begint hier nu in te storten![]()
quote:
Cursus time management?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Cursus time management?![]()
Kon het niet laten
huh???* HM2 wakkerschrikt van de herrie in de SCquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
wat is het stil hier.
en de paas eitjes zijn ook al op...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
nee qwwerty zie ik niet wel ghjkl;'
Zit ik weer alleenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
K#t.... grmbl loop ik weer voor schut in de SC
![]()
Ik ben weg.... Doei
![]()
* HM2 uit schaamte heel hard de SC uit rent
Joh, doe als een goeie online schizo en quote gewoon een tijdje tegen jezelfquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, doe als een goeie online schizo en quote gewoon een tijdje tegen jezelf.
Nee An, ik _weet_ het wel...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, doe als een goeie online schizo en quote gewoon een tijdje tegen jezelf.
Nee An, ik _weet_ het wel...
Leuk Marjo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:24 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Tis vandaag Platformday, ben benieuwd of ik nu wel foto's mag maken...
Vertel vertel! Laat ons niet in spanning!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ga zo meteen met BrewskieB oppad om wat nieuw glaswerk te halen
Leuk! Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:57 schreef freud het volgende:
[..]
Vertel vertel! Laat ons niet in spanning!
Ik ga zo racen op het strand!!
Ik ga een Canon 70-200 F2.8 USM aanschaffen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:57 schreef freud het volgende:
[..]
Vertel vertel! Laat ons niet in spanning!
Ik ga zo racen op het strand!!
Dat wordt dus straks een showkeesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:20 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb allemaal nieuwe kleertjes![]()
![]()
Mooi glas! Ik zat over die 24-70 ook te twijfelen, maar het is me net te weinig bereik, vandaar waarschijnlijk de 24-105quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik ga een Canon 70-200 F2.8 USM aanschaffen.
IDD geen IS het is me die ¤ 600 niet waard.
BrewskieB gaat voor de Canon 24-70 F2.8 L
Die 24/70 gaat hij zeker geen spijt van krijgen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja hahaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:20 schreef ..zapper het volgende:
Stond daar nu eerst niet kleertjes of heb ik de ochtend nog in mijn ogen?
Ik vind dit heel herkenbaar. Soms begrijp ik echt niet hoe ik zelf bepaalde foute woorden heb kunnen typen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja haha
Ik heb een beetje een afwijking, soms dan wil ik iets typen, maar dan typ ik daarvoor in de plaats een woord wat ik veel vaker typ. In dit geval dus niet ipv nieuw![]()
Het is maar net waarvoor je de lens gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die 24/70 gaat hij zeker geen spijt van krijgen!
Ik vraag me overigens af in hoeverre IS die 600 euro juist wel waard is op zo'n grote investering, heb je er mee kunnen spelen om het verschil vast te stellen?
Het was in Zwijndrecht bij Heerema waar ze gebouwd wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Leuk Marjo.
Ga je naar Rotterdam of naar een platform op zee?
Feliquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hoi Roiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef Roi het volgende:
Halllo
Ik vond het gewoon grappig erg hoi pipeloi roiquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef pea4fun het volgende:
Met mooie portretjes is niks mis anders hoor hamster
Je was weer in de buurtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het was in Zwijndrecht bij Heerema waar ze gebouwd worden
OMGquote:Op zondag 25 maart 2007 00:43 schreef Shark.Bait het volgende:
spank that pussy!
met dank aan een andere ex-mod
En mocht je er foto's maken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het was in Zwijndrecht bij Heerema waar ze gebouwd worden
*bakje water en rokjes samen met grijs mormel ernaast achter behang plakt*quote:Op zondag 25 maart 2007 11:06 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
*kat achter behang plakt*
Stom beest ging me gewoon om half zeven wakker maken!
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En mocht je er foto's maken?
Gauw doen dan.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemiddag!
[..]
[..]Dit keer wel. Ik moet ze alleen nog van de camera halen...
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:43 schreef Shark.Bait het volgende:
spank that pussy!
met dank aan een andere ex-mod
Het was nog best lastig om foto's te maken. Ik heb alleen leuke close-upjes...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Gauw doen dan.
Ben wel nieuwsgierig hoe dat er uit ziet.
mooi.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef An24 het volgende:
Hij is inderdaad zo leuk als je aangaf, fantastisch!
Zo wat heb ik klote geslapen zeg. Hele nacht wakker gelegen. Niet hardgelopen, maar ff gerelaxed in Blijdorp. Zal vanavond eens kijken of ik er wat leuke leeuwtjes bij heb zitten![]()
Het was lekker dierentuinweer he? Ik ben ook beestjes wezen kijken en heb al her en der wat neergeplmptquote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zo leuk als je aangaf, fantastisch!
Zo wat heb ik klote geslapen zeg. Hele nacht wakker gelegen. Niet hardgelopen, maar ff gerelaxed in Blijdorp. Zal vanavond eens kijken of ik er wat leuke leeuwtjes bij heb zitten![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik was te brak om te relaxen in blijdorp
Dat dachten etterlijke honderden mensne ookquote:Op zondag 25 maart 2007 21:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het was lekker dierentuinweer he? Ik ben ook beestjes wezen kijken en heb al her en der wat neergeplmpt
Foto's...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele dag op Scheveningen rondgelopen met een modelBegon om 11:15 te lopen bij Madurodam en stopte om 17:25 bij Madurodam
gratis parkeren + half uurtje lopen naar de pier
In overloon viel het reuze mee, en ik liep nog een oefenende valkenier tegen het lijfquote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dat dachten etterlijke honderden mensne ook. Gelukkig ken ik nog 1 of 2 sluip-parkeerplekken...
Als het model toestemming geeft komen die binnenkort welquote:
Ben rond die tijd (11:15) ook langs Madurodam geredenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele dag op Scheveningen rondgelopen met een modelBegon om 11:15 te lopen bij Madurodam en stopte om 17:25 bij Madurodam
gratis parkeren + half uurtje lopen naar de pier
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:37 schreef freud het volgende:
Zal ik de SC voor vandaag dan maar ontmaagden?
*prik*
In je handen kunnen klappen en nog geen schade aanrichten. Zoveel ervaring.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vast al een beetje ervaring![]()
![]()
[...]
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:37 schreef freud het volgende:
[..]
In je handen kunnen klappen en nog geen schade aanrichten. Zoveel ervaring.
Geen idee.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef Mauro het volgende:
Waarom kan ik niet wennen aan de nieuwe tijd?
![]()
Heeft iets te maken met dat uur weekend wat ik mis. Niet met het veranderen van de tijd iedere seconde.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Geen idee.
De tijd veranderd iedere seconde, misschien gaat dat je te snel![]()
Migreer dan ook gewoon op tijd naar W2K of W2K3. NT4 wordt volgens mij niet eens meer ondersteund door MSquote:Op maandag 26 maart 2007 11:05 schreef HMaster-II het volgende:
Met veel gepruts een server uit het rack gepeuterd om een Tape-unit te vervangen, geeft HP geen ondersteuning meer voor NT4.0![]()
En ik had juist die server nog mooi in het NT4 leven gelaten om als backup-server te dienen..Kan ik de meuk weer gaan overplanten.. En achter een update voor de backup-software aan..
![]()
Daar gaat de maandag..![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Migreer dan ook gewoon op tijd naar W2K of W2K3. NT4 wordt volgens mij niet eens meer ondersteund door MS
Geen last van. Gisteren sowieso de hele dag gefietst. En vanavond pas werken.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef Mauro het volgende:
Waarom kan ik niet wennen aan de nieuwe tijd?
![]()
Nieuwe server win2k3, tapeunit koppelen en installeren, VMware erop, NT4 virtual server bakken op basis van ISO, in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware. Klaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
server draait nogsteeds als een ondergaand zonnetje.
![]()
Eens kijken hoeveel ik voormekaar kan krijgen...![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:48 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe server win2k3, tapeunit koppelen en installeren, VMware erop, NT4 virtual server bakken op basis van ISO, in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware. Klaar.
Heb ik je maandag gered?
Waar is het oude kladblok gebleven.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:48 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe server win2k3, tapeunit koppelen en installeren, VMware erop, NT4 virtual server bakken op basis van ISO, in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware. Klaar.
Heb ik je maandag gered?
Start --> Run --> 'notepad.exe'quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Waar is het oude kladblok gebleven.
Een typemachine en een telex
Die werkt niet met mijn HB potlood.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:48 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe server win2k3,
Hebben we![]()
tapeunit koppelen en installeren,
Is een internal unit en past niet in de 1Udoos![]()
VMware erop,
Soll ich kotzenoder wass???VMware
![]()
NT4 virtual server bakken op basis van ISO,
No go![]()
in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware.
Dubbelle no go![]()
Klaar.
Tnx for ruining my day...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik je maandag gered?
NEE![]()
Dat is idd een raar begin van de dag.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef LekkerApart het volgende:
Hee HM.. Mijn dag is ook ****
Heeft een of ander zwakbegaafde een (valse) aangifte tegen mijn vriend gedaan wegens verduistering van een pc.. Heb ik 2 agenten in huis staan die vertellen over 4 jaar gevangenis en 's ochtends uit je bed geplukt te worden :S
Vriendjelief gebeld, naar het bureau gegaan, agenten uitgelegd dat het onzin is en we die mensen niet eens kennen..
Krijg ik later telefoon van de politie dat die familie nu opeens mijn vriends schoonmoeder (= mijn moeder dus) nu beschuldigd van verduistering van de pc :S
Gelukkig lijken de agenten ons te geloven.. Maar is een heel mal begin van je dag..
Tril nu nog na, en voel me ook zo slaap als een *schurreldouk* (ahum, AN = vaatdoek)
Ik kom iedere dag een aftrekpostje tegen...oh nee, dat heeft niks met belastingen te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
HaiNet belastingaangifte ingevuld
Ik kwam een aftrekpostje studiekosten tegen
Nu krijg ik weer geld terug van mijn vriendjes bij de belastingdienst
Ik krijg ineens hele rare ideeen van je peaquote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kom iedere dag een aftrekpostje tegen...oh nee, dat heeft niks met belastingen te maken
Gewoon overschrijven, vervolgens kun je op de volgende regel je tekst kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Die werkt niet met mijn HB potlood.
Haha, heb ik gister ook gedaan en hoorde ook al iemand anders die bezig was. Goh 1 april komt er zeker aanquote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
HaiNet belastingaangifte ingevuld
Ik kwam een aftrekpostje studiekosten tegen
Nu krijg ik weer geld terug van mijn vriendjes bij de belastingdienst
.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het model toestemming geeft komen die binnenkort welHeb iig wel de voordelen van een reflectiescherm gezien
Toch eens zo'n ding regelen. Voldoet uitstekend als diffuser
Het is lente zullen we maar zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik krijg ineens hele rare ideeen van je pea
Ik zie jou opeens met pritt corrector op je scherm bezigquote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Gewoon overschrijven, vervolgens kun je op de volgende regel je tekst kwijt.
Nu krijg ik nog raardere ideeen Pea.quote:
Ok Ok ik gedraag me alweerquote:Op maandag 26 maart 2007 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu krijg ik nog raardere ideeen Pea.![]()
Zullen we eerst maar eens de foto's afwachtenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef wendywendy het volgende:
[..]
.
No problem!
*nu weer verder gaat met lurken*
Dan gebruik je die auto maar als achtergrondquote:Op maandag 26 maart 2007 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar eens de foto's afwachten![]()
En kom eens uit die lurk-stand
Het is hier de bedoeling dat je meepost
Tijd voor lunch geloof ikKreeg net trouwens van de garage te horen dat ik een flinke zak met geld mee mag nemen
Daar gaat mijn achtergrondsysteem voor de komende maanden
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok Ok ik gedraag me alweerIk mag ook niks
![]()
Da's nog smaller dan wat ik nu aan de muur hangquote:Op maandag 26 maart 2007 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan gebruik je die auto maar als achtergrond![]()
Als achtergrond mag ik hopen...alleen de auto is niks aanquote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's nog smaller dan wat ik nu aan de muur hangNot an option
misschien binnenkort wel foto's maken van een rode ferrari
Auto op de voorgrond en dan een coole achtergrond zoekenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als achtergrond mag ik hopen...alleen de auto is niks aan![]()
Oeh, je gaat een mooi landschap opzoeken? Ierland of zwitserland ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Auto op de voorgrond en dan een coole achtergrond zoekenIets met veel ruimte
Ach, zolang hij maar geen last heeft van voorlopige teruggave gaat alles goed tochquote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom iedere dag een aftrekpostje tegen...oh nee, dat heeft niks met belastingen te maken
Ach, wat is veel? Vorig jaar is er een 70-200L f2.8 IS USM aan onderhoud in gegaan bij mij. Was ook liever ergens anders aan uit gegevenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor lunch geloof ikKreeg net trouwens van de garage te horen dat ik een flinke zak met geld mee mag nemen
Daar gaat mijn achtergrondsysteem voor de komende maanden
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, zolang hij maar geen last heeft van voorlopige teruggave gaat alles goed toch.
Jammer zeg! Was wel super weer daarvoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ik weer
Heb amper foto's gemaakt alleen
Het was dit keer een halvequote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef freud het volgende:
Ach, wat is veel? Vorig jaar is er een 70-200L f2.8 IS USM aan onderhoud in gegaan bij mij. Was ook liever ergens anders aan uit gegeven.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga gewoon lekker dubbel posten, ik heb een nieuwe lensik ben er superblij mee
Dank je, hij is helemaal niet zo zwaar als ik dacht, en lekker stil, en en en....nou gewoon, heel erg fijnquote:
haha..flieft op een lensquote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, hij is helemaal niet zo zwaar als ik dacht, en lekker stil, en en en....nou gewoon, heel erg fijn
quote:
feliquote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga gewoon lekker dubbel posten, ik heb een nieuwe lensik ben er superblij mee
Is-ie ook aftrekbaar?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, hij is helemaal niet zo zwaar als ik dacht, en lekker stil, en en en....nou gewoon, heel erg fijn
Het is je goed gelukt hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Yup klopt, ik was al lang blij dat ik hem er fatsoenlijk op had.
Ik was aan het rond rennen met mijn 50mm 1.8 erop en dan is het vrij lastig om op het juiste punt op het goeie moment te staan.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
De slowchat is lekker slow vandaag geloof ik
Gezien de moeilijkheidsgraad van fotograferenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
onder het motto in plaats van een testcase eentje hier:
[afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan?
Whehehehehehe..... yupquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]![]()
kunnen de kinders het ook een keer bijbenen
Morgen nog een dagje werken...maar dán ga ik mijn lens eens uitgebreid testenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehehe..... yupMorgenmiddag weer lekker fotograferen trouwens
Waar? Blijdorp toevallig?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Morgen nog een dagje werken...maar dán ga ik mijn lens eens uitgebreid testen
Nou nee ik wilde een beetje in de buurt klooien, hoezo, ga jij naar blijdorp?quote:
Hier was jij slow aan het lezen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]![]()
kunnen de kinders het ook een keer bijbenen
Misschien loop ik donderdagmiddag ook in happyville.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou nee ik wilde een beetje in de buurt klooien, hoezo, ga jij naar blijdorp?Ik heb net een dierentuin gedaan.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
...maar dán ga ik mijn lens eens uitgebreid testen
erg vervelend als de rechter steeds de linker werdquote:
quote:
Moeten ze bij mij ook niet flikken.. Beetje 's nachts je bed uit omdat er een server omgeflikkerd is. Laat maar liggen. Is ie eindelijk stabiel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh![]()
Vannacht kreeg ik een smsje onder het motto dat een vestiging geen verbinding meer zou hebben van mij sjef. Dus ik kruip mijn bed uit pak laptop ding is nog niet een volledig opgestart krijg ik een smsje dat het alweer werkt.....
Zo van goeie morgen bedankt als je nog eens een probleem hebt bel gerust, moet je vooral doen. Ik stel het echt op prijs om rond een uurtje of 4 mijn bed uit gejaagd te worden.
Wat ook leuk is de fotoservice van de primera. Je krijgt netjes een mailtje dat je foto met 1 OF 2 werkdagen op te halen is. Zet er dan 2 neer zou ik denken....
Zo dat lucht op. Plaats ook maar eens een bestelling voor zo'n bovenstaande zak met koffie.
Nee, juist fucken met je Exifquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmm, nu ben ik toch erg benieuwd wat die lui van de Primera van mijn foto gemaakt hebben:
Ik constateer een kleurverschil tussen mijn eigen
opname en het eindresultaat. Hoe komt dat?
Dit probleem doet zich het meest voor bij ingescande foto’s.
Bij werk dat u maakt met een digitale camera kan dat
praktisch gesproken niet voor komen. De digitale camera helpt
een handje door bij het beeldbestand ook informatie op te
slaan over de door de camera gebruikte CCD-chip. De
afdrukmachine leest die gegevens automatisch en voert de
nodige kleurcorrecties uit. Een scanner neemt die gegevens
niet mee waardoor de afdrukmachine geen opdracht krijgt tot
correcties.
Bron
Dus de les voor de volgende keer is de exif info eruit slopen voor het opsturen
Wat een Runderfecalien zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmm, nu ben ik toch erg benieuwd wat die lui van de Primera van mijn foto gemaakt hebben:
Ik constateer een kleurverschil tussen mijn eigen
opname en het eindresultaat. Hoe komt dat?
Dit probleem doet zich het meest voor bij ingescande foto’s.
Bij werk dat u maakt met een digitale camera kan dat
praktisch gesproken niet voor komen. De digitale camera helpt
een handje door bij het beeldbestand ook informatie op te
slaan over de door de camera gebruikte CCD-chip. De
afdrukmachine leest die gegevens automatisch en voert de
nodige kleurcorrecties uit. Een scanner neemt die gegevens
niet mee waardoor de afdrukmachine geen opdracht krijgt tot
correcties.
Bron
Dus de les voor de volgende keer is de exif info eruit slopen voor het opsturen
...om op kantoor te zittenquote:
quote: