quote:
feliquote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga gewoon lekker dubbel posten, ik heb een nieuwe lensik ben er superblij mee
Is-ie ook aftrekbaar?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, hij is helemaal niet zo zwaar als ik dacht, en lekker stil, en en en....nou gewoon, heel erg fijn
Het is je goed gelukt hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Yup klopt, ik was al lang blij dat ik hem er fatsoenlijk op had.
Ik was aan het rond rennen met mijn 50mm 1.8 erop en dan is het vrij lastig om op het juiste punt op het goeie moment te staan.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
De slowchat is lekker slow vandaag geloof ik
Gezien de moeilijkheidsgraad van fotograferenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
onder het motto in plaats van een testcase eentje hier:
[afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan?
Whehehehehehe..... yupquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]![]()
kunnen de kinders het ook een keer bijbenen
Morgen nog een dagje werken...maar dán ga ik mijn lens eens uitgebreid testenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehehe..... yupMorgenmiddag weer lekker fotograferen trouwens
Waar? Blijdorp toevallig?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Morgen nog een dagje werken...maar dán ga ik mijn lens eens uitgebreid testen
Nou nee ik wilde een beetje in de buurt klooien, hoezo, ga jij naar blijdorp?quote:
Hier was jij slow aan het lezen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]![]()
kunnen de kinders het ook een keer bijbenen
Misschien loop ik donderdagmiddag ook in happyville.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou nee ik wilde een beetje in de buurt klooien, hoezo, ga jij naar blijdorp?Ik heb net een dierentuin gedaan.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
...maar dán ga ik mijn lens eens uitgebreid testen
erg vervelend als de rechter steeds de linker werdquote:
quote:
Moeten ze bij mij ook niet flikken.. Beetje 's nachts je bed uit omdat er een server omgeflikkerd is. Laat maar liggen. Is ie eindelijk stabiel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh![]()
Vannacht kreeg ik een smsje onder het motto dat een vestiging geen verbinding meer zou hebben van mij sjef. Dus ik kruip mijn bed uit pak laptop ding is nog niet een volledig opgestart krijg ik een smsje dat het alweer werkt.....
Zo van goeie morgen bedankt als je nog eens een probleem hebt bel gerust, moet je vooral doen. Ik stel het echt op prijs om rond een uurtje of 4 mijn bed uit gejaagd te worden.
Wat ook leuk is de fotoservice van de primera. Je krijgt netjes een mailtje dat je foto met 1 OF 2 werkdagen op te halen is. Zet er dan 2 neer zou ik denken....
Zo dat lucht op. Plaats ook maar eens een bestelling voor zo'n bovenstaande zak met koffie.
Nee, juist fucken met je Exifquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmm, nu ben ik toch erg benieuwd wat die lui van de Primera van mijn foto gemaakt hebben:
Ik constateer een kleurverschil tussen mijn eigen
opname en het eindresultaat. Hoe komt dat?
Dit probleem doet zich het meest voor bij ingescande foto’s.
Bij werk dat u maakt met een digitale camera kan dat
praktisch gesproken niet voor komen. De digitale camera helpt
een handje door bij het beeldbestand ook informatie op te
slaan over de door de camera gebruikte CCD-chip. De
afdrukmachine leest die gegevens automatisch en voert de
nodige kleurcorrecties uit. Een scanner neemt die gegevens
niet mee waardoor de afdrukmachine geen opdracht krijgt tot
correcties.
Bron
Dus de les voor de volgende keer is de exif info eruit slopen voor het opsturen
Wat een Runderfecalien zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmm, nu ben ik toch erg benieuwd wat die lui van de Primera van mijn foto gemaakt hebben:
Ik constateer een kleurverschil tussen mijn eigen
opname en het eindresultaat. Hoe komt dat?
Dit probleem doet zich het meest voor bij ingescande foto’s.
Bij werk dat u maakt met een digitale camera kan dat
praktisch gesproken niet voor komen. De digitale camera helpt
een handje door bij het beeldbestand ook informatie op te
slaan over de door de camera gebruikte CCD-chip. De
afdrukmachine leest die gegevens automatisch en voert de
nodige kleurcorrecties uit. Een scanner neemt die gegevens
niet mee waardoor de afdrukmachine geen opdracht krijgt tot
correcties.
Bron
Dus de les voor de volgende keer is de exif info eruit slopen voor het opsturen
...om op kantoor te zittenquote:
quote: