Ik zie het echt niet hoorquote:Het verschil: Op de eerste foto is de soldaat zichtbaar met twee horloges, één aan iedere pols. De suggestie dat het hier een ordinaire roof betrof, was de Sovjet autoriteiten uiteraard niet welgevallig en dus moest de foto 'aangepast' worden.
NOOO!! what happened to Snowball??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:46 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Trotsky zomaar weggefotosoept!
hoe deden ze dat dan in godsnaamquote:Op zondag 25 maart 2007 03:00 schreef Apropos het volgende:
Nog meer Bolsjewistische kunstgrepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maskers, meerdere belichtingen, kwastje met plakaatverf in diverse tintenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe deden ze dat dan in godsnaam![]()
Met photoshop kan ik het nog bevatten maar met echte foto`s![]()
Dat is niet de zelfde foto hoor, wel de zelfde plek en wel aan gesleuteld maar echt niet dezelfde foto.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef Alecks het volgende:
Trotsky was wel vaker het haasje. Dit is ook een bekende foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag deze vorige week in 'De Pers'quote:Op zondag 25 maart 2007 03:00 schreef Apropos het volgende:
Nog meer Bolsjewistische kunstgrepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is Yezhov, het hoofd van de GeePeeOe. Door Beria beschuldigd van het voorbereiden van een aanslag op Stalin. Mogelijk op instigatie van Stalin zelf (de beschuldiging, natuurlijk, niet het complot), die iedereen onder de duim wilde houden: en als je de baas van je geheime politie terecht laat stellen, maak je natuurlijk duidelijk kenbaar dat niemand onschendbaar is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik zag deze vorige week in 'De Pers'
Enig idee waarom meneer rechts in ongenade was gevallen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |