Dankquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef Mauro het volgende:
goeie tt 14.gif
quote:
Ja en nog een ongeinspireerde ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Een blauwe die een FIPO / TVPO doet
Wanneer welquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
...maar ik heb geen inspiratie vandaag.
En morgen zeker:quote:
quote:
Leukquote:
Luxemburgquote:
Uiteraard...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En morgen zeker:
vrijdag
![]()
te veel bier
![]()
![]()
kater
![]()
![]()
![]()
Nou...waar nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef pea4fun het volgende:
Waar ga je foto's van maken P?
Dat ligt zeker in de planning iddquote:
Wees niet bangquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt zeker in de planning idd
Jij ook he
Net even wezen wandelen. T is echt lekker zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees niet bangIk denk dat dat helemaal goed gaat komen als ik het weer zo zie
Jij welquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net even wezen wandelen. T is echt lekker zo
Stel dan je prio's juistquote:
Eh, op werk zeggen dat ik weg ben om foto's te gaan maken, wordt niet echt geaccepteerd denk ik hoor.........quote:
Nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eh, op werk zeggen dat ik weg ben om foto's te gaan maken, wordt niet echt geaccepteerd denk ik hoor.........
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Yoni het volgende:
Ik moest hier in gaan loggen op de Rilo card van de domain controller. DC uitgezet, ik kijken... blijkt die server gewoon niet aan gesloten op de KVM switch. Handigggg!
Nu moet ik dus eerst de kabels uit een server die niet meer gebruikt wordt gaan plukken en omleggen voor we dat Rilo verhaal kunnen gaan doen. Sjucht.
Mja, KVM over LAN is ook best lekker hoor. ILO is ook zeker prettig, maar dat werkt alleen lekker onder Linux heb ik begrepen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Yoni het volgende:
Ik moest hier in gaan loggen op de Rilo card van de domain controller. DC uitgezet, ik kijken... blijkt die server gewoon niet aan gesloten op de KVM switch. Handigggg!
Nu moet ik dus eerst de kabels uit een server die niet meer gebruikt wordt gaan plukken en omleggen voor we dat Rilo verhaal kunnen gaan doen. Sjucht.
Jah gooi daar maar weer neer... Wel op de stapel gooien trouwens anders wordt het hier zo'n zooitjequote:
ach nog wat meer troep erbij kan bestquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah gooi daar maar weer neer... Wel op de stapel gooien trouwens anders wordt het hier zo'n zooitje
Dat is gewoon uber-nerd-talkquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:20 schreef Dutch50 het volgende:
Ja, ja nu weet ik ineens weer waarom ik weinig post.
* PdeHoog reikt wat kalmeringsmiddelen aanquote:Ik snap er gewoon helemaal niets van.
Ik ben hier na 14.30 uur langzaam maar zeker de weg kwijt geraakt.![]()
... nu eerst maar ff koffie
* probeert kalm te blijven*![]()
![]()
Heb nog ergens een Tulip 286 staan in huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Dutch50 het volgende:
THX .... trillen verminderd al.
Mijn tijd als netwerkbeheerder dateert uit de vorige eeuw.
De goeie 'niet overdrijven' ouwe tijd, toen we hier nog Tulip en Wang PC's hadden.
Ik denk dat menigeen deze merken niet eens meer kent.
Ben op een gegeven moment toch maar wat anders gaan doen.
Da's wel echt antiek hequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb nog ergens een Tulip 286 staan in huismet zwart/wit monitor
Stel ik een vraag, ben ik gewoon meteen weg en zie het antwoord nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...waar niet![]()
Zondag een fotoshoot op Scheveningen. woensdag gezellig met -B-B- op pad en zondag 1 april met een zooi bij HM2 thuisAls het meezit en ik krijg alle andere dingen op tijd af ga ik denk ik nog wel ff meyendel in
![]()
Ik speel nog steeds oude spelletjes op een nieuwe pc.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Da's wel echt antiek he
Staat tie voor de sier, ruimtevulling of gebruik je die nog ook voor bijvoorbeeld omgebouwde C64 spelletjes ?
.. ga maar eens naar huis.
't beste lui, morgen lurk ik wel verder
ben bang dat ie op zolder staat ergens... Maar het beestje is nog tijden gebruikt voor Lotus123 zat ook een geweldige 20MB HDD....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Da's wel echt antiek he
Staat tie voor de sier, ruimtevulling of gebruik je die nog ook voor bijvoorbeeld omgebouwde C64 spelletjes ?
.. ga maar eens naar huis.
't beste lui, morgen lurk ik wel verder
Laat me raden.... Wacht..... ssstttquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Tulip sponsorde ooit nog eens een wielerploeg. De fietsen daarvan waren mooier dan de shirts.
hebbertquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:14 schreef freud het volgende:
[..]
Barndoors, grid, beautydish of softbox voor Elinchrom units. En dan voor weinig he. Helaas beetje te ver fietsen om er even voor langs te komen
.
Wordt aan gewerktquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Waar blijdt dit jaar de grootse modellen/fotografenmeet
?
Ik spoor de rest ook gewoon aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt aan gewerktJe wil model spelen
![]()
Checkquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik spoor de rest ook gewoon aan. Oh, en ja
.
Kijk....daar is model 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef An24 het volgende:
![]()
Avond luitjes. Nog iets minder dan vier weken en dan de 10 km loop in Rotterdam. En om dat netjes te lopen moet ik 30 km per week lopen. Eerste blaar is er alen spierpijn kan best lekker zijn
![]()
Wat is er zo leuk aan om 10 km voor je lol te lopen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef An24 het volgende:
![]()
Avond luitjes. Nog iets minder dan vier weken en dan de 10 km loop in Rotterdam. En om dat netjes te lopen moet ik 30 km per week lopen. Eerste blaar is er alen spierpijn kan best lekker zijn
![]()
Ooit gaan kijken bij een grote wedstrijd? marathon of zo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan om 10 km voor je lol te lopen?
Ik word al moe als ik er aan denk
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Xilantof het volgende:
Wat Pdehoog dus zegt ja
We zijn al bezig met wat plannetjes te maken voor een modellen-meet!
Respectquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
Wel eens een marathon gezien op tv maar meer ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Ooit gaan kijken bij een grote wedstrijd? marathon of zo?
De sfeer is echt fantastich. Daarnaast geeft het een echte kick, komt veel adrenaline en endorfine vrij. Soort verslaving eigenlijk, maar dan eentje die goed is voor je hart (als je op jezelf let natuurlijk). En het dagelijks leven gaat net ff wat makkelijker, creeert meer doorzettingsvermogen![]()
heb je al foto's?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Xilantof het volgende:
Wat Pdehoog dus zegt ja
Maak er 15 april dagje uit van...lekker rotterdam in en sfeertje proeven...als publiek is het ook altijd erg leuk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Wel eens een marathon gezien op tv maar meer ook niet.
Nu moet ik ook zeggen dat ik antisport ben![]()
en ik mag het /kan het ook niet ... dat heeft er misschien ook wel mee te maken
Jajaquote:
Als fotograaf nog veel leukerquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Maak er 15 april dagje uit van...lekker rotterdam in en sfeertje proeven...als publiek is het ook altijd erg leuk!
Al zou ik zoiets willen fotograferen dan lijkt mij de eindstreep het interessants ..of de gezichten die je dan te zien krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Maak er 15 april dagje uit van...lekker rotterdam in en sfeertje proeven...als publiek is het ook altijd erg leuk!
Je gaat kijken/fotograferen dus? Moeten we ff contact houden, kan je m'n pa misschien ook nog ff schieten! met de camera he, dat welquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als fotograaf nog veel leuker
hoop ikMet een beetje geluk een goeie oefening voor de hockey-wedstrijden
Je bedoelt....die halfdode figuren met flink verkrampte gezichtenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:54 schreef prupke het volgende:
[..]
Al zou ik zoiets willen fotograferen dan lijkt mij de eindstreep het interessants ..of de gezichten die je dan te zien krijgt.
Het is mijn intentie jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaat kijken/fotograferen dus? Moeten we ff contact houden, kan je m'n pa misschien ook nog ff schieten! met de camera he, dat wel
Yupquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt....die halfdode figuren met flink verkrampte gezichten
Whoahquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...voor de liefhebbers: Dit is de lokatie waar we aan denken voor de meet
Idee van -Bizzy-Bee- enigzins schaamteloos overgenomen met haar toestemmingquote:
ik zie nu dat dat grapje ook op de site staatquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef prupke het volgende:
met mooi weer voor pampus gaan liggen op pampus
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt wel interessant, misschien dat ik dit jaar weer kom.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...voor de liefhebbers: Dit is de lokatie waar we aan denken voor de meet
Doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt wel interessant, misschien dat ik dit jaar weer kom.
*meldt....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Xilantof het volgende:
Wat Pdehoog dus zegt ja
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:14 schreef freud het volgende:
Hallo!
Even reageren op de bovenstaande posts:
Leuk, ja, misschien, moet het weer meewerken, ook model, echt knap!, massage?, croissantje is beter, tijd niet gezien, 'maar', plagiaat!.
Geen zin om de quotes erbij te zetten.
Kijk rond op de site zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:28 schreef ..zapper het volgende:
Morgen. Mooie plannen, eerst koffie, wat freud zegt. Neem aan dat er ook een soort van binnen is?
Dus we moeten wachten tot jij en -b-b-b-b- ze op een rijtje hebben...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk rond op de site zou ik zeggenZodra we een en ander op een rijtje hebben, dan hoor je meer van ons
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
Dus we moeten wachten tot jij en -b-b-b-b- ze op een rijtje hebben...?
![]()
!
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
Dus we moeten wachten tot jij en -b-b-b-b- ze op een rijtje hebben...?
![]()
!
Nee, Xil wel, die jongen is MOD geworden omdat hij ze allemaal op een rijtje hadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeTot Xil en ik het op een rijtje hebben
Ik en -B-B- gaan ze nooit meer op een rijtje krijgen hoor
Damn... en hij leek zo goed bezigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:01 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, Xil wel, die jongen is MOD geworden omdat hij ze allemaal op een rijtje had.
Vrijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees gewoo me hè mannen...
Vandaag lekker dagje vrij genomen!
Straks naar de kapper (was wel weer nodig). En verder gewoon leuke dingetjes doen.
Een USB-stickquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef Yoni het volgende:
Morgen een kadootje kopen voor mijn opa. Wat koop je in hemelsnaam voor een man van 87?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |