Geen idee.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef Mauro het volgende:
Waarom kan ik niet wennen aan de nieuwe tijd?
![]()
Heeft iets te maken met dat uur weekend wat ik mis. Niet met het veranderen van de tijd iedere seconde.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Geen idee.
De tijd veranderd iedere seconde, misschien gaat dat je te snel![]()
Migreer dan ook gewoon op tijd naar W2K of W2K3. NT4 wordt volgens mij niet eens meer ondersteund door MSquote:Op maandag 26 maart 2007 11:05 schreef HMaster-II het volgende:
Met veel gepruts een server uit het rack gepeuterd om een Tape-unit te vervangen, geeft HP geen ondersteuning meer voor NT4.0![]()
En ik had juist die server nog mooi in het NT4 leven gelaten om als backup-server te dienen..Kan ik de meuk weer gaan overplanten.. En achter een update voor de backup-software aan..
![]()
Daar gaat de maandag..![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Migreer dan ook gewoon op tijd naar W2K of W2K3. NT4 wordt volgens mij niet eens meer ondersteund door MS
Geen last van. Gisteren sowieso de hele dag gefietst. En vanavond pas werken.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef Mauro het volgende:
Waarom kan ik niet wennen aan de nieuwe tijd?
![]()
Nieuwe server win2k3, tapeunit koppelen en installeren, VMware erop, NT4 virtual server bakken op basis van ISO, in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware. Klaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
server draait nogsteeds als een ondergaand zonnetje.
![]()
Eens kijken hoeveel ik voormekaar kan krijgen...![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:48 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe server win2k3, tapeunit koppelen en installeren, VMware erop, NT4 virtual server bakken op basis van ISO, in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware. Klaar.
Heb ik je maandag gered?
Waar is het oude kladblok gebleven.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:48 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe server win2k3, tapeunit koppelen en installeren, VMware erop, NT4 virtual server bakken op basis van ISO, in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware. Klaar.
Heb ik je maandag gered?
Start --> Run --> 'notepad.exe'quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Waar is het oude kladblok gebleven.
Een typemachine en een telex
Die werkt niet met mijn HB potlood.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:48 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe server win2k3,
Hebben we![]()
tapeunit koppelen en installeren,
Is een internal unit en past niet in de 1Udoos![]()
VMware erop,
Soll ich kotzenoder wass???VMware
![]()
NT4 virtual server bakken op basis van ISO,
No go![]()
in NT4 de tapeunit koppelen via de virtuele layer van VMware.
Dubbelle no go![]()
Klaar.
Tnx for ruining my day...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik je maandag gered?
NEE![]()
Dat is idd een raar begin van de dag.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef LekkerApart het volgende:
Hee HM.. Mijn dag is ook ****
Heeft een of ander zwakbegaafde een (valse) aangifte tegen mijn vriend gedaan wegens verduistering van een pc.. Heb ik 2 agenten in huis staan die vertellen over 4 jaar gevangenis en 's ochtends uit je bed geplukt te worden :S
Vriendjelief gebeld, naar het bureau gegaan, agenten uitgelegd dat het onzin is en we die mensen niet eens kennen..
Krijg ik later telefoon van de politie dat die familie nu opeens mijn vriends schoonmoeder (= mijn moeder dus) nu beschuldigd van verduistering van de pc :S
Gelukkig lijken de agenten ons te geloven.. Maar is een heel mal begin van je dag..
Tril nu nog na, en voel me ook zo slaap als een *schurreldouk* (ahum, AN = vaatdoek)
Ik kom iedere dag een aftrekpostje tegen...oh nee, dat heeft niks met belastingen te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
HaiNet belastingaangifte ingevuld
Ik kwam een aftrekpostje studiekosten tegen
Nu krijg ik weer geld terug van mijn vriendjes bij de belastingdienst
Ik krijg ineens hele rare ideeen van je peaquote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kom iedere dag een aftrekpostje tegen...oh nee, dat heeft niks met belastingen te maken
Gewoon overschrijven, vervolgens kun je op de volgende regel je tekst kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Die werkt niet met mijn HB potlood.
Haha, heb ik gister ook gedaan en hoorde ook al iemand anders die bezig was. Goh 1 april komt er zeker aanquote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
HaiNet belastingaangifte ingevuld
Ik kwam een aftrekpostje studiekosten tegen
Nu krijg ik weer geld terug van mijn vriendjes bij de belastingdienst
.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het model toestemming geeft komen die binnenkort welHeb iig wel de voordelen van een reflectiescherm gezien
Toch eens zo'n ding regelen. Voldoet uitstekend als diffuser
Het is lente zullen we maar zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik krijg ineens hele rare ideeen van je pea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |