*bakje water en rokjes samen met grijs mormel ernaast achter behang plakt*quote:Op zondag 25 maart 2007 11:06 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
*kat achter behang plakt*
Stom beest ging me gewoon om half zeven wakker maken!
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En mocht je er foto's maken?
Gauw doen dan.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemiddag!
[..]
[..]Dit keer wel. Ik moet ze alleen nog van de camera halen...
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:43 schreef Shark.Bait het volgende:
spank that pussy!
met dank aan een andere ex-mod
Het was nog best lastig om foto's te maken. Ik heb alleen leuke close-upjes...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Gauw doen dan.
Ben wel nieuwsgierig hoe dat er uit ziet.
mooi.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef An24 het volgende:
Hij is inderdaad zo leuk als je aangaf, fantastisch!
Zo wat heb ik klote geslapen zeg. Hele nacht wakker gelegen. Niet hardgelopen, maar ff gerelaxed in Blijdorp. Zal vanavond eens kijken of ik er wat leuke leeuwtjes bij heb zitten![]()
Het was lekker dierentuinweer he? Ik ben ook beestjes wezen kijken en heb al her en der wat neergeplmptquote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zo leuk als je aangaf, fantastisch!
Zo wat heb ik klote geslapen zeg. Hele nacht wakker gelegen. Niet hardgelopen, maar ff gerelaxed in Blijdorp. Zal vanavond eens kijken of ik er wat leuke leeuwtjes bij heb zitten![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik was te brak om te relaxen in blijdorp
Dat dachten etterlijke honderden mensne ookquote:Op zondag 25 maart 2007 21:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het was lekker dierentuinweer he? Ik ben ook beestjes wezen kijken en heb al her en der wat neergeplmpt
Foto's...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele dag op Scheveningen rondgelopen met een modelBegon om 11:15 te lopen bij Madurodam en stopte om 17:25 bij Madurodam
gratis parkeren + half uurtje lopen naar de pier
In overloon viel het reuze mee, en ik liep nog een oefenende valkenier tegen het lijfquote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef freud het volgende:
[..]
Dat dachten etterlijke honderden mensne ook. Gelukkig ken ik nog 1 of 2 sluip-parkeerplekken...
Als het model toestemming geeft komen die binnenkort welquote:
Ben rond die tijd (11:15) ook langs Madurodam geredenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele dag op Scheveningen rondgelopen met een modelBegon om 11:15 te lopen bij Madurodam en stopte om 17:25 bij Madurodam
gratis parkeren + half uurtje lopen naar de pier
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:37 schreef freud het volgende:
Zal ik de SC voor vandaag dan maar ontmaagden?
*prik*
In je handen kunnen klappen en nog geen schade aanrichten. Zoveel ervaring.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vast al een beetje ervaring![]()
![]()
[...]
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:37 schreef freud het volgende:
[..]
In je handen kunnen klappen en nog geen schade aanrichten. Zoveel ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |