quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef Yoni het volgende:
Mogguh
Vanmorgen zomaar in de normale drie kwartier van Maarssen naar Den Haag gereden. Geen file op vrijdag is goehoed![]()
Morgen een kadootje kopen voor mijn opa. Wat koop je in hemelsnaam voor een man van 87?!?
Ik zeg een leeg vel papier met alleen onderaan een stippellijn voor een handtekening... De rest van het testament kan je zelf dan er boven nog intikkenquote:
Mijn opa mag dan wel al 87 zijn, ik denk dat ie je qua conditie eruit looptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef freud het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of een leuke foto van jezelf, drank, sigaren, etc?
Wandelklapper van de ANWB dan een leuk idee misschien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mijn opa mag dan wel al 87 zijn, ik denk dat ie je qua conditie eruit looptElk jaar met gemak de Vierdaagse van Nijmegen. Dus dat spul van het plaatje heeft ie nog niet nodig. En een testament is ook nog niet van toepassing
![]()
Het wordt ws. drank. Flesje port. Roken doet ie niet. Een USB stick gaat ie niet gebruiken. Geloof niet dat veel van zijn vrienden ook kabelinternet en een laptop hebben![]()
Kapperquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees gewoo me hè mannen...
Vandaag lekker dagje vrij genomen!
Straks naar de kapper (was wel weer nodig). En verder gewoon leuke dingetjes doen.
Dat soort dingen heeft ie allemaal al. Hij loopt al zooo lang zo veel (Vierdaagse wordt 35e keer ofzo). En hij begint wel minder te wandelen ook inmiddels, word wel ouder natuurlijk. Laatst had ie 20km gewandeld en toen was ie toch wel erg moequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
Wandelklapper van de ANWB dan een leuk idee misschien?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef freud het volgende:
Ik zie net dat ik al meer dan 5 jaar op Fok rondzwerf! En ik heb geeneens een note met kaarsjes gehad van een MODje.
Nieuwe feature aanvragen, je Fok verjaardag...
3 uur, 10 minuten and counting downquote:
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Yoni het volgende:
Ga je nou echt om het half uur melden hoe lang nog P?
Een beetje nurd doet dat beter...quote:
nog ffkes danquote:
Gelukkig duurt het nog ff voordat ik mijzelf 5 jaar Fok!ker mag noemen... Ik moet er niet aan denken om bier te kopen voor HM2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef freud het volgende:
Ik zie net dat ik al meer dan 5 jaar op Fok rondzwerf! En ik heb geeneens een note met kaarsjes gehad van een MODje.
Nieuwe feature aanvragen, je Fok verjaardag...
Ik ben dan ook geen nerd en alles begint hier nu in te stortenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een beetje nurd doet dat beter...
We have a weekender in T minus 2 hours and 33 minutes![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen nerd en alles begint hier nu in te storten![]()
quote:
Cursus time management?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Cursus time management?![]()
Kon het niet laten
huh???* HM2 wakkerschrikt van de herrie in de SCquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
wat is het stil hier.
en de paas eitjes zijn ook al op...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
nee qwwerty zie ik niet wel ghjkl;'
Zit ik weer alleenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
K#t.... grmbl loop ik weer voor schut in de SC
![]()
Ik ben weg.... Doei
![]()
* HM2 uit schaamte heel hard de SC uit rent
Joh, doe als een goeie online schizo en quote gewoon een tijdje tegen jezelfquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, doe als een goeie online schizo en quote gewoon een tijdje tegen jezelf.
Nee An, ik _weet_ het wel...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, doe als een goeie online schizo en quote gewoon een tijdje tegen jezelf.
Nee An, ik _weet_ het wel...
Leuk Marjo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:24 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Tis vandaag Platformday, ben benieuwd of ik nu wel foto's mag maken...
Vertel vertel! Laat ons niet in spanning!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ga zo meteen met BrewskieB oppad om wat nieuw glaswerk te halen
Leuk! Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:57 schreef freud het volgende:
[..]
Vertel vertel! Laat ons niet in spanning!
Ik ga zo racen op het strand!!
Ik ga een Canon 70-200 F2.8 USM aanschaffen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:57 schreef freud het volgende:
[..]
Vertel vertel! Laat ons niet in spanning!
Ik ga zo racen op het strand!!
Dat wordt dus straks een showkeesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:20 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb allemaal nieuwe kleertjes![]()
![]()
Mooi glas! Ik zat over die 24-70 ook te twijfelen, maar het is me net te weinig bereik, vandaar waarschijnlijk de 24-105quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik ga een Canon 70-200 F2.8 USM aanschaffen.
IDD geen IS het is me die ¤ 600 niet waard.
BrewskieB gaat voor de Canon 24-70 F2.8 L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |