quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de punten zijn hier gratis (in tegenstelling tot de quiz). Dus hoeveel wil je er?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ben al blij dat ik twee punten heb, dus meer hoeft niet
![]()
29 punten, waarvan 3 bij geschiedenisquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe hebben "we" het gedaan op maandag?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
29 punten, waarvan 3 bij geschiedenis
Ja, dat dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
29 punten, waarvan 3 bij geschiedenis
Stond ook in het vorige deel van de SCquote:
Ah.....nou ja...over 1,5 week dan ben ik er gewoon weer bijquote:
Ja ik heb dat blijkbaar gemistquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stond ook in het vorige deel van de SC
U is jarig?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef dartfanaat het volgende:
Zo, ook even hier trakteren.
[afbeelding]
Ik is idd jarigquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
U is jarig?
Gefeliciteerd!
Is trouwens lang geleden. Alles goed?
ik zal ff zoeken naar een plaatjequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor Army Caps?
Dank je wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Dart! van harte gefeliciteerdal wat leuks gekregen?
Mooi!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik is idd jarig![]()
![]()
![]()
![]()
Hier gaat het weer goed.![]()
Dank je welquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Soempie het volgende:
oh, en Dart: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.[afbeelding]
Al cadeautjes gekregen? Bezoek vanavond?![]()
ah, tofquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:04 schreef Soempie het volgende:
http://www.witting.nu/herenpetten-caps.htm
In de oosterstraat Etc.![]()
boeiendquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef Mark_V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben afgestudeerd![]()
Daarnet mijn gegeven en ik heb een 8,5 voor mijn scriptie gekregen, en daardoor heb ik ook mijn studie cum laude afgerond![]()
Virtueel stuk taart voor IEDEREEN!!!!
Ik ben zo blij
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef Mark_V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben afgestudeerd![]()
Daarnet mijn gegeven en ik heb een 8,5 voor mijn scriptie gekregen, en daardoor heb ik ook mijn studie cum laude afgerond![]()
Ik ben zo blij
w000000tquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef Mark_V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben afgestudeerd![]()
Ik ben zo blij
Je haalt me de woorden uit de mond.....of was het taartquote:
Betekent dit dat ik vanavond ben uitgenodigd in het café waar bier overmatig vloeit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef Mark_V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben afgestudeerd![]()
Daarnet mijn presentatie gegeven en ik heb een 8,5 voor mijn scriptie gekregen, en daardoor heb ik ook mijn studie cum laude afgerond![]()
Ik ben zo blij
Dank je welquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:24 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd dart met je verjaardag en Mark met je afstuderen![]()
Ik ben voor het eerst weer aan het werk en het gaat wel redelijk. Ben er wel weer bijna bovenop maar mijn klieren zijn nog steeds opgezet. Duurt wel vrij lang voor een 'gewone' keelontsteking. Morgen toch nog maar even de dokter bellen...
Klopt, omdat je tegenwoordig niet meer gelijk bij de dokter terecht kanquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Vrij lang inderdaad maar het is dan ook eerst 2-3 dagen verwaarloosd
Nopequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Uiterst vervelend
Bij ons heb je nog wel een inloopuurtje trouwens. Hebben ze dat daar niet?
Das knudde danquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeJe kunt wel telefonisch dingen overleggen met de doktersassistent maar daar word je ook niet beter van. De volgende keer zal ik wel zeggen dat ik echt die dag wil afspreken, kon nauwelijks eten
Ben veel te liev, durf dan niks te zeggen
Klopt ja. Ik wist allang dat ik keelontsteking had maar je moet inderdaad naar de dokter. Toen hij in mijn keel keek zei hij ook "je weet wel wat je hebt he"quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das knudde dan
Trouwens..voor dingen als keelontsteking en oorontsteking moet je altijd je dokter naar laten kijken.
Je krijgt ook helemaal geen medicijnen tenzij de dokter je gezien heeft. Dat is ook wel weer vervelend
Ja dat is bij mij ook zo. Maar toch wel normaal lijkt me dat ze dat doen? 'S ochtends afspraak maken, 's middags voor de spoedgevallen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Etcetera het volgende:
ik niet
bij ons moet je zelfs tussen bepaalde tijden een afspraak maken. heb wel 's op m'n donder gekregen dat ik een afspraak wilde maken op een ander tijdstip dan dat
Wij hebben iedere woensdagochtend gewoon vrij spreekuur. Voor de rest moet je vaak wel lang wachten op een afspraakquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Etcetera het volgende:
ik niet
bij ons moet je zelfs tussen bepaalde tijden een afspraak maken. heb wel 's op m'n donder gekregen dat ik een afspraak wilde maken op een ander tijdstip dan dat
ik weet niet of het voor de spoedgevallen is, maar ze mogen wel wat beleefder zijn in dat soort gevallen vind ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij ook zo. Maar toch wel normaal lijkt me dat ze dat doen? 'S ochtends afspraak maken, 's middags voor de spoedgevallen...
Mocht je nou ín die tijd geen afspraak maken voor later of niet voor óp die tijd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet of het voor de spoedgevallen is, maar ze mogen wel wat beleefder zijn in dat soort gevallen vind ikkan ik het helpen dat ik een afspraak moet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |