Jij houdt echt van die liefdes verhaallijntjes hequote:Op donderdag 22 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit overtreft Bart/Lesley wat mij betreft
Prachtig om te zien dit
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Trouwens geniaal hoe Huub dat doet.. zo subtiel... ik moet en zal zoenen denkt ie vast.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Trouwens geniaal hoe Huub dat doet.. zo subtiel... ik moet en zal zoenen denkt ie vast.
Nog steeds die hondebrok?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die hier met een brok in z'n keel zit?
Als dit zich verder (zo) ontwikkelt, gaat het Huub wel aan populariteit kosten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Hier kan echt geen soap tegenop.
Potdôme, daar kan ik eigenlijk helemaal niks tegenin brengen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje Pannekoek............... klinkt toch lang niet slecht?![]()
"Dit is niet goed voor het shot".quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit overtreft Bart/Lesley wat mij betreft
Prachtig om te zien dit
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan die camera niet NOG wat dichterbij?
wat zeiden... en zo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker nadat ie van Syl hoorde wat ze er achter van zeiden.
Zou jij dat nog een keer willen herhalen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker nadat ie van Syl hoorde wat ze er achter van zeiden.
Je wil dr keelamandelen in close-up??quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan die camera niet NOG wat dichterbij?
goeie timing!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Da's geen toneelkus meer .......
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef FdW het volgende:
Ik word er een beetje hupsch van.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu moet hij opstaan...
SCORE! gillen
en weglopen....
Syl kwam net van achter en fluisterde op de trap tegen Huub dat ze daar hadden gezegd :"Benieuwd hoe lang hij dit gaat volhoudenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:04 schreef carpediem23 het volgende:
we zaten bijna in huubs mond, als tandplak achter lieske's hoektand
Hij krijgt dr niet cadeau en dus is het een uitdaging..quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Wat moet hij nou met die griet?
Dat is toch totaal zijn type niet
Het kost hem anders nietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij krijgt dr niet cadeau en dus is het een uitdaging..
Hij zegt wel eens, alles wat met tieten en een kut dit huis inkomt, versier ik oidquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Liever komt ze het zelf doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Misschien kan Margreet Dolman de vingercamera voor een avondje uitlenen?
Ik vind het stom wat hij doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jij houdt echt van die liefdes verhaallijntjes he
Precies! En meer is het ook niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, van de vlinderige en bijtjes en zoquote:
Knap van hem, ik zou het niet kunnen met een vrouw in Balkenende-outfit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Clock was ticking hequote:Op donderdag 22 maart 2007 02:06 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat ze nu wel durft....
nu weet ik ook waarom jij een zijkwijf hebt !!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef waxmask het volgende:
Huig Huub, tot aan de Huig!!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dit is dus wat Japio oa in zijn Ben & Jerry's vindt...
Die kleding is echt TE erg voor iemand van die leeftijd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Knap van hem, ik zou het niet kunnen met een vrouw in Balkenende-outfit.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Knap van hem, ik zou het niet kunnen met een vrouw in Balkenende-outfit.![]()
Maarre, hupsch!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou, van de vlinderige en bijtjes en zo![]()
Doet ie best vaak...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz... dat ff bewust in de camera kijken van huub verpest t toch wel een beetje wat mij betreft...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef waxmask het volgende:
Huub die redactie om 2:30 belt: Kunnen jullieGaby sturen want ik zit hier nu al 4 uur met een harde en ik kan er niks mee.
Ik niet, dat fysieke en irritante gedoe mag ff niet meer, dus je moet je op een andere manier in de kijker zien te spelenquote:
Hoezo pooltafel?! Eric kikt op haar bodybuilder-lichaam, net een vent! Hij doet graag mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Prosac het volgende:
nou hup, kleren uit, Eric ligt op bed, dus jullie zullen de pooltafel moeten gebruiken. hup hup, snel, want het is inmiddels 2:05 en ze moet morgen wel werken
Ik geneer me om te bekennen dat het onrustig in het kruis betekent, en niet huepsch..quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maarre, hupsch!?
Alsin in het duits?
Want dan betekend het knap/aantrekkelijk![]()
Dit gezanik gaat dus drie maanden duren als hij het niet weer gewoon een keer op een zuipen mag zetten en Amanda vol op haar bek pakt.quote:
Maar het helpt wel om in de passieve modus te komen waartoe DGK hem dwingt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:09 schreef Taurus het volgende:
Ach, natuurlijk is dit wel goed voor SHE. Zodra zij weg is is 't weer Syl en Eric voor en Syl en Eric na. Volgens mij is hij veel te speltechnisch en bot en direct om zich zo te laten gaan in 'n zwijmelrelatie. Hij zou ook never nooit 't huis hiervoor verlaten denk ik, het gaat hem veel te veel om 't spel. Ik denk ook dat hij niet zal zeggen dat ie smoorverliefd is.![]()
Alsjeblieft niet hoor, ik trek niet nog 3 maanden van dit liefdesgezanik. Dan gaan ze maar lekker naar huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dit gezanik gaat dus drie maanden duren als hij het niet weer gewoon een keer op een zuipen mag zetten en Amanda vol op haar bek pakt.
Ja, dit zijn de mazzeltjes voor de redactie. En nog leuk ook ........quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:10 schreef Prosac het volgende:
op de redactie hebben ze ook een fles champagne opengetrokken denk ik
op de fiets in slaap gevallen.. door iedereen vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
Willen we die zien ????quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
Ik denk dat Huub over 3 maanden dan al thuis zit ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hoor, ik trek niet nog 3 maanden van dit liefdesgezanik. Dan gaan ze maar lekker naar huis![]()
Die ligt te marinerenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
We zullen het wel zien, maar voor je het weet gaat dit eindeloos duren en kost het hem z'n populariteit: ik ben vast niet de enige die dit oersaai vindt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet, dat fysieke en irritante gedoe mag ff niet meer, dus je moet je op een andere manier in de kijker zien te spelen
Dat moet dan maar, echt dit trek ik echt nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub over 3 maanden dan al thuis zit ...
Kan er niets anders van maken.
Die ligt te ontbinden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
Ik ook niet ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat moet dan maar, echt dit trek ik echt niet![]()
suc6, t lukt mij nog niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef droomkoningin het volgende:
pfff... en nu... en nu....
ga ik echt op dat rode kruisje klikken!
slaap lekker mensen
ik heb heerlijk mee zitten zwijmelen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren, dan...
Ze hebben bart zo ook 'verloren' volgens mij willen ze hem kwijtquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hoor, ik trek niet nog 3 maanden van dit liefdesgezanik. Dan gaan ze maar lekker naar huis![]()
Dat komt er inderdaad nog eens bij. Ik vertrouw haar voor geen meterquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik ook niet ...
Wel jammer .. mis de oude Huub nu al
En vind het zo ontzettend jammer dat ik haar intenties niet vetrouw ...
Ja, jouw bijdrages zijn ook weer spraakmakendquote:
Hij zei tegen haar dat het een leuke site was hequote:
Dat wordt 2009.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo Huubje, stap 1 is bereikt...
Stap 2: Dat bed in!
Huub is de nieuwe saaie Bartquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tja ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben bart zo ook 'verloren' volgens mij willen ze hem kwijt![]()
![]()
Pssst, rechts boveninquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Prosac het volgende:
en dat is 3..
en nu ga ik op zoek naar het kruisje
Hulsebosch, Hulsebosch, Eric Hulsebosch !quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:16 schreef n1ek het volgende:
Huub stapt naar de draaitafel en zet de megahit "ik vin oe sexy, wat vin oe van mi" op.
Oh, jij en ik gaan het weer zo niet met elkaar eensch zijn de komende tijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit helemaal geweldig. Dit is reality tv ten top. Een van de mooiste avonden streams
*slurp Slurp*quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Geluid gaat toch even op mute. Zoenen klinkt zo goor.
Eensch is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit helemaal geweldig. Dit is reality tv ten top. Een van de mooiste avonden streams
On cam zoenen is wellicht een nieuwe ervaringquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Sharpeyed het volgende:
Het lijkt wel alsof ze het zoenen voor het eerst heeft ontdekt....
ziet er mooi uit, maar inderdaad ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Een geweldige avond. Huub steelt de show, nu eens zonder rellen en drank. Een van zijn beste avonden !quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt de ondergang van Huub.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:19 schreef demins het volgende:
Dit is niet gunstig, dit is helemaal niet gunstig!![]()
Huub goes bezirk!![]()
Anders niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Als Huub dan nog in de villa zit zeker![]()
Niemand vertrouwt het, hebben ze vanavond al gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:21 schreef Taurus het volgende:
Dit is morgen natuurlijk 't gesprek van de dag in 't huis. Ben benieuwd hoe de rest hierop reageert. Om de een of andere reden denk ik dat velen 't niet vertrouwenOfwel van Huubs kant niet, ofwel van haar kant niet.
Er zit wel een uitdaging in...mijn cam zoenen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
On cam zoenen is wellicht een nieuwe ervaring![]()
Als ze hem echt kwijt willen hadden ze dat zuipen echt niet verminderdquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tja ...
Eigenlijk was het natuurlijk al duidelijk dat ze hem kwijtwilden.
Het lijkt er op dat hij er toch met 2 open ogen is ingetrapt.
Op een zwak moment (min of meer 2 weken minder in zijn vel) hebben dat dan toch weer mooi voor elkaar.
Ben bang van wel ...quote:
Geluid van het zingen van Brian klinkt ook niet, de boeren en scheten van Japio evenmin, en wat te denken van de bouwvakkersstem van Amanda om over de stem van Natasia maar te zwijgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
met rechts dan niet zeker merk ik net.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2x heel snel...
Als het venster dan ineens weg is, opnieuw openen en nog een keer proberen...
Dat dan weer niet. Het moet niet té snel gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch is!
En in mijn nieuw verworven hoedanigheid als Pietje Pannekoek verordonneer ik nu dat Lieke mag blijven slapen.
Of nee, Lieke MOET blijven slapen!
Dit is natuurlijk wel een nette manier van DGK.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze hem echt kwijt willen hadden ze dat zuipen echt niet verminderd![]()
ben jij nou een man?, eerst neuken, dan dumpenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op Huub, NU dumpen!
Huub lijkt me niet het type dat verblind raakt door liefde en daardoor zijn verstand verliest. Maar goed ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben bart zo ook 'verloren' volgens mij willen ze hem kwijt![]()
![]()
Wel wat spannender dan Huub en Lieke mag ik hopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zit wel een uitdaging in...mijn cam zoenen...![]()
Het geluid staat hier dus weinig aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geluid van het zingen van Brian klinkt ook niet, de boeren en scheten van Japio evenmin, en wat te denken van de bouwvakkersstem van Amanda om over de stem van Natasia maar te zwijgen![]()
En als deze 2 jonge mensen nou gewoon zin hebben om een paar keer van bil te gaan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:21 schreef Taurus het volgende:
Dit is morgen natuurlijk 't gesprek van de dag in 't huis. Ben benieuwd hoe de rest hierop reageert. Om de een of andere reden denk ik dat velen 't niet vertrouwenOfwel van Huubs kant niet, ofwel van haar kant niet.
Hij zal niet gelijk zijn verstand verliezen, maar het zal hem echt zwakker maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub lijkt me niet het type dat verblind raakt door liefde en daardoor zijn verstand verliest. Maar goed ik kan me vergissen.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ben jij nou een man?, eerst neuken, dan dumpen
Het komt op mij gewoon verschrikkelijk onecht over....quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt sommige mensen niet... Waarom is dit nou erg om te zien. Waarom kijk je dan naar reality TV? Alleen maar om keiharde ruzies te zien? Echter dan dit krijg je het niet volgens mij.... en dan is het weer niet goed.
Ben je mal dit is gewoon spielereiquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub lijkt me niet het type dat verblind raakt door liefde en daardoor zijn verstand verliest. Maar goed ik kan me vergissen.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En als deze 2 jonge mensen nou gewoon zin hebben om een paar keer van bil te gaan?
Waarom zou er zo gewichtig op gereageerd moeten worden?
Wie is Hupert nou helemaal dat ze dat kind niet zouden vertrouwen en wat zal het iemand andersom boeien als er iets niet helemaal oprecht is![]()
Laat ze spelen
Klik nou verdomme op dat kruisje!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:25 schreef Prosac het volgende:
gatverdamme, ik dacht even dat ze nog weer gingen zoenen vlak na die trek van de sigaret..![]()
Je enthousiasme is af en toe stuitend!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt sommige mensen niet... Waarom is dit nou erg om te zien. Waarom kijk je dan naar reality TV? Alleen maar om keiharde ruzies te zien? Echter dan dit krijg je het niet volgens mij.... en dan is het weer niet goed.
Net iets boven het kruisje werkt beter..quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klik nou verdomme op dat kruisje!
can't..... control....quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klik nou verdomme op dat kruisje!
En Huub slaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:27 schreef daWeasel het volgende:
O jee, haar vader komt er halen.
Ik had het ook over de bewoners...ze moeten niet lullen met wel of niet oprechte bedoelingen...die zijn daar sowieso heel ver te zoeken dus waarom zouden ze zich erover buigenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:26 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik laat ze gerust, graag zelfs, ze gaan hun gang maar
Ik heb 't over de bewonersDie zitten namelijk 24/7 in 'n huis met z'n allen waardoor dit een welkom gespreksonderwerp is heb ik 't idee! Ga jij maar tegen hun vertellen 'wie hupert nou wel helemaal niet is' en 'laat ze lekker spelen'. Denk niet dat ze daar 'n boodschap aan hebben
![]()
Eenschquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik had het ook over de bewoners...ze moeten niet lullen met wel of niet oprechte bedoelingen...die zijn daar sowieso heel ver te zoeken dus waarom zouden ze zich erover buigen
de eerste dag waren het nog ferarri's, nu polo'squote:Op donderdag 22 maart 2007 02:28 schreef n1ek het volgende:
Die taxi's worden steeds minder luxe...
Het geld is opquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:28 schreef n1ek het volgende:
In hoeverre is alles echt? Dat zoenen is natuurlijk wel echt. De rest ligt er wel erg dik bovenop. Lieke die solliciteert bij DGK, terwij ze zogezegd amper iets van het programma afwist.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
die ga ik zo ff proberen. als de vriendin er isquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Net iets boven het kruisje werkt beter..
Het is de papsmobiel toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:28 schreef n1ek het volgende:
Laat ze het maar niet horenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je mal dit is gewoon spielerei
"wat doe je allemaal jongen"quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:29 schreef Kinga het volgende:
Ok, nu de reactie van Huub...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
In hoeverre is alles echt? Dat zoenen is natuurlijk wel echt. De rest ligt er wel erg dik bovenop. Lieke die solliciteert bij DGK als poetsvrouwtje, terwij ze zogezegd amper iets van het programma afwist.
Huub, die niet meer mag pesten, en sinds zondag veel op bed lag met Eric, en sindsdien amper een rol speelde in DGK.
Een nieuwe verhaallijn dus volgens mij, om de populariteit van Huub niet te laten kelderen.
klopt..quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij gaf de bestuurder een wat informele hand..
En meestal ook niet nog zo laat wakker !!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:31 schreef FdW het volgende:
Sylvia is de hele dag al wat onrustig.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
die ga ik zo ff proberen. als de vriendin er is![]()
Het geheel komt bij mij zowieso heel erg onecht over en daarnaast zit me over het algemeen dood te ergeren aan liefdes-verhaallijnen en RLS's.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Dat betekent?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En meestal ook niet nog zo laat wakker !!
krijgt hij in zijn oortje ingefluisterd iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou Huub, nog even zo blijven staan, mooi tv momentje!
Sylvia heeft al een paar keer geprobeerd Huub aan zijn verstand te peuteren dat Lieke Huub leuk zo moeten vinden om Huub en niet om DGK. Ook Eric trouwens.quote:
haar pimpquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon haar castingdirector![]()
Zo zie je maar weer, uiterlijk is niet alles... die jongen heeft gewoon dat iets blijkbaar...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia heeft al een paar keer geprobeerd Huub aan zijn verstand te peuteren dat Lieke Huub leuk zo moeten vinden om Huub en niet om DGK. Ook Eric trouwens.
Vanavond heeft Lieke zelf nog gezegd buiten was ik je gewoon 10x voorbij gelopen.
Ze heet gewoon Flens met haar achternaam en heeft als Doel Huub de kooi uit te krijgen...quote:
Ja, net zoals dat je geen passoa in je toetje magquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:36 schreef APK het volgende:
Kneuterig trouwens, dat ze om 02.30u naar huis moet.
Echt een miljonairleven.
Ik denk echt dat zij om een speciale reden DGK is ingekomen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, uiterlijk is niet alles... die jongen heeft gewoon dat iets blijkbaar...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, net zoals dat je geen passoa in je toetje mag![]()
Dat is volgens mij om voor te zijn dat huub zich dan meteen uitroept als hoofd toetjes'mixer'quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, net zoals dat je geen passoa in je toetje mag![]()
Ze zijn overigens nu ook in overtreding, want het is al 2.30 geweest, BEDTIJDquote:
Ach laat mij maar in die waan, ik roep al te vaak dat dingen gescript zijn... Ik hou wel van die romantische shit zoals dit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk echt dat zij om een speciale reden DGK is ingekomen.
Het ligt er gewoon zo dik bovenop ... ook het feit dat ze niet van media-aandacht houdt en toch aan verschillende programma's heeft meegedaan en speciaal in DGK komt schoonmaken terwijl ze dit niet kan is duidelijk genoeg.
Ze was eerst figurant in die 14 series die door Talpa vanwege slechte kijkcijfers van de buis zijn gehaald...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:32 schreef Nicoss het volgende:
Waarom zou Lieke al vanaf eind vorig jaar bij Talpa in dienst zijn en pas een paar weken als huishoudster werken in de kooi zelf???
stiekem wel denk ik jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Syl is gewoon jaloers, maar zal het nooit toegeven. Ligt niet in haar karakter.
Ja, ik vermoed dat hij dit spelletje ook meespeelt. Hoe hij daarnet ook steeds in de camera keek...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:40 schreef Ferdii het volgende:
volgens mij is huub er ook erg lachwekkend onder
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:40 schreef Prosac het volgende:
Huub: "dit is de vaagste kroeg allertijden"
Sylvia: "waar je een alcoholverbod krijgt"
Huub: "en een bedtijd"
en ze zijn weer gezellig met elkaar.
maatjes![]()
(PS. kut kruisje)
Ach kom, je wilt toch niet zeggen dat ze stiekem zelf verliefd is op Huub??quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
fok staat open bij huub!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat hij dit spelletje ook meespeelt. Hoe hij daarnet ook steeds in de camera keek...
'k Hoop het in ieder geval.
Heb overigens dat klote kruisje ook nog steeds niet gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:40 schreef Prosac het volgende:
Huub: "dit is de vaagste kroeg allertijden"
Sylvia: "waar je een alcoholverbod krijgt"
Huub: "en een bedtijd"
en ze zijn weer gezellig met elkaar.
maatjes![]()
(PS. kut kruisje)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb overigens dat klote kruisje ook nog steeds niet gevonden![]()
Even checken of zijn zoen het nieuws al heeft gehaald.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Ferdii het volgende:
fok staat open bij huub!
ohnee het is nu.nl
Omdat ze net van een gesprek met achter vandaan kwamquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
Waarom denken jullie dat Sylvia uberhaupt nog wakker is?
Ik denk dat Eric eerder jaloers zal reageren als Huub hiermee doorgaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Dat is ook al 2 uur geleden... toen ze die brief aan Amanda gaf...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ze net van een gesprek met achter vandaan kwam![]()
Dat was volgens mij ook om het alcoholgebruik van huub in te dammen, maar toen bleef hij gewoon nog ff een paar uur op bed doordrinkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zijn overigens nu ook in overtreding, want het is al 2.30 geweest, BEDTIJD![]()
Ze is 'achter' geweest!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
Waarom denken jullie dat Sylvia uberhaupt nog wakker is?
Onduidelijk of het man/vrouwrelatie jaloezie is, of maatjes/speltechnisch bedreigend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, je wilt toch niet zeggen dat ze stiekem zelf verliefd is op Huub??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom ze doen alsof Hupert een prooi is...wat een onzin, wie is hij dan kroonprins of Al FayedHupert is maar gewoon een speler in een rls hoor, net zoals de rest en ook zoals Lieke dus.
Het zijn gewoon collega's, ze zijn beiden in dienst van Tien
En gabyquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric eerder jaloers zal reageren als Huub hiermee doorgaat.
Jaloers zijn ligt volgens mij niet in het karakter van Sylvia. Bezorgdheid wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Laat dat nou maar aan Hupert over, dat gaat hem vast heel snel lukkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb overigens dat klote kruisje ook nog steeds niet gevonden![]()
Er speelt idd iets. Ze vroeg Marc ook al naar info over haar ouders. En toen Marc weg was belde ze meteen 'achter' omdat ze iets wilde bespreken.quote:
Ging ze niet naar achter voor die 3 videoboodschappen uit Barcelona die ze nog moest krijgen ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er speelt idd iets. Ze vroeg Marc ook al naar info over haar ouders. En toen Marc weg was belde ze meteen 'achter' omdat ze iets wilde bespreken.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er speelt idd iets. Ze vroeg Marc ook al naar info over haar ouders. En toen Marc weg was belde ze meteen 'achter' omdat ze iets wilde bespreken.
Leg eens uit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:49 schreef Ashrak het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik geen goed gevoel bij dit gesprek en dan met name het gevoel van Huub.
En ook over de indringers van vanavond omdat ze zich daar zorgen over maakt (was al de 2e keer)quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ging ze niet naar achter voor die 3 videoboodschappen uit Barcelona die ze nog moest krijgen ofzo?
Hoe zien jullie toch wanneer een bewoner een gesprek heeft gehad met "achter"?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ze net van een gesprek met achter vandaan kwam![]()
Rationeel weet hij ook wel dat het beter is om geen relatie aan te gaan, verliefd te worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric vraagt zich af of Huub er wel goed aan doet. Huub bevestigt.........
Welke indringers ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook over de indringers van vanavond omdat ze zich daar zorgen over maakt (was al de 2e keer)
En vergeet die stramme kabautah in zijn broek niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Rationeel weet hij ook wel dat het beter is om geen relatie aan te gaan, verliefd te worden.
Maar ja ... het gevoel wil ook wat he.
Ja maar, hij zit daar GVD toch niet voor een zak met M&M'squote:Op donderdag 22 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Rationeel weet hij ook wel dat het beter is om geen relatie aan te gaan, verliefd te worden.
Het wordt heel vaak gewoon gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe zien jullie toch wanneer een bewoner een gesprek heeft gehad met "achter"?
Op stream 5 zie je ze dan door het hek naar achter lopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat daar geen gevoel in zatquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:51 schreef daWeasel het volgende:
[..]
En vergeet die stramme kabautah in zijn broek niet.
Er liep vanavond opeens een groep jongeren in de tuin. Beveiliging erachteraan, streamlockquote:
uh, ja, maar hij kan ook voelen bij gabyquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In dit geval was het duidelijk. Ze kwam terug met een brief voor Amanda en wist al wat er in stond. Ze riep Amanda uit bed en zei meteen dat het niet iets was om zorgen over te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:52 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Op stream 5 zie je ze dan door het hek naar achter lopen![]()
Als ik Huub was had ik het gesprek vanmiddag al afgekapt toen ze voor het eerst vroeg om het maar te laten zien en een paar kleine versprekingen/tegenspraken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
uh, ja, maar hij kan ook voelen bij gaby![]()
Heee wat raar, waren die ook naar binnen gegaan dan??quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ado fans volgens Huub...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |