Ze heet gewoon Flens met haar achternaam en heeft als Doel Huub de kooi uit te krijgen...quote:
Ja, net zoals dat je geen passoa in je toetje magquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:36 schreef APK het volgende:
Kneuterig trouwens, dat ze om 02.30u naar huis moet.
Echt een miljonairleven.
Ik denk echt dat zij om een speciale reden DGK is ingekomen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, uiterlijk is niet alles... die jongen heeft gewoon dat iets blijkbaar...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, net zoals dat je geen passoa in je toetje mag![]()
Dat is volgens mij om voor te zijn dat huub zich dan meteen uitroept als hoofd toetjes'mixer'quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, net zoals dat je geen passoa in je toetje mag![]()
Ze zijn overigens nu ook in overtreding, want het is al 2.30 geweest, BEDTIJDquote:
Ach laat mij maar in die waan, ik roep al te vaak dat dingen gescript zijn... Ik hou wel van die romantische shit zoals dit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk echt dat zij om een speciale reden DGK is ingekomen.
Het ligt er gewoon zo dik bovenop ... ook het feit dat ze niet van media-aandacht houdt en toch aan verschillende programma's heeft meegedaan en speciaal in DGK komt schoonmaken terwijl ze dit niet kan is duidelijk genoeg.
Ze was eerst figurant in die 14 series die door Talpa vanwege slechte kijkcijfers van de buis zijn gehaald...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:32 schreef Nicoss het volgende:
Waarom zou Lieke al vanaf eind vorig jaar bij Talpa in dienst zijn en pas een paar weken als huishoudster werken in de kooi zelf???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |