Jij houdt echt van die liefdes verhaallijntjes hequote:Op donderdag 22 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit overtreft Bart/Lesley wat mij betreft
Prachtig om te zien dit
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Trouwens geniaal hoe Huub dat doet.. zo subtiel... ik moet en zal zoenen denkt ie vast.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Trouwens geniaal hoe Huub dat doet.. zo subtiel... ik moet en zal zoenen denkt ie vast.
Nog steeds die hondebrok?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die hier met een brok in z'n keel zit?
Als dit zich verder (zo) ontwikkelt, gaat het Huub wel aan populariteit kosten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Hier kan echt geen soap tegenop.
Potdôme, daar kan ik eigenlijk helemaal niks tegenin brengen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje Pannekoek............... klinkt toch lang niet slecht?![]()
"Dit is niet goed voor het shot".quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit overtreft Bart/Lesley wat mij betreft
Prachtig om te zien dit
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan die camera niet NOG wat dichterbij?
wat zeiden... en zo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker nadat ie van Syl hoorde wat ze er achter van zeiden.
Zou jij dat nog een keer willen herhalen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker nadat ie van Syl hoorde wat ze er achter van zeiden.
Je wil dr keelamandelen in close-up??quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan die camera niet NOG wat dichterbij?
goeie timing!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Da's geen toneelkus meer .......
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef FdW het volgende:
Ik word er een beetje hupsch van.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu moet hij opstaan...
SCORE! gillen
en weglopen....
Syl kwam net van achter en fluisterde op de trap tegen Huub dat ze daar hadden gezegd :"Benieuwd hoe lang hij dit gaat volhoudenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:04 schreef carpediem23 het volgende:
we zaten bijna in huubs mond, als tandplak achter lieske's hoektand
Hij krijgt dr niet cadeau en dus is het een uitdaging..quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Wat moet hij nou met die griet?
Dat is toch totaal zijn type niet
Het kost hem anders nietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij krijgt dr niet cadeau en dus is het een uitdaging..
Hij zegt wel eens, alles wat met tieten en een kut dit huis inkomt, versier ik oidquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
Liever komt ze het zelf doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Misschien kan Margreet Dolman de vingercamera voor een avondje uitlenen?
Ik vind het stom wat hij doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jij houdt echt van die liefdes verhaallijntjes he
Precies! En meer is het ook niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, van de vlinderige en bijtjes en zoquote:
Knap van hem, ik zou het niet kunnen met een vrouw in Balkenende-outfit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Clock was ticking hequote:Op donderdag 22 maart 2007 02:06 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat ze nu wel durft....
nu weet ik ook waarom jij een zijkwijf hebt !!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef waxmask het volgende:
Huig Huub, tot aan de Huig!!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dit is dus wat Japio oa in zijn Ben & Jerry's vindt...
Die kleding is echt TE erg voor iemand van die leeftijd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Knap van hem, ik zou het niet kunnen met een vrouw in Balkenende-outfit.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Knap van hem, ik zou het niet kunnen met een vrouw in Balkenende-outfit.![]()
Maarre, hupsch!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou, van de vlinderige en bijtjes en zo![]()
Doet ie best vaak...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz... dat ff bewust in de camera kijken van huub verpest t toch wel een beetje wat mij betreft...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef waxmask het volgende:
Huub die redactie om 2:30 belt: Kunnen jullieGaby sturen want ik zit hier nu al 4 uur met een harde en ik kan er niks mee.
Ik niet, dat fysieke en irritante gedoe mag ff niet meer, dus je moet je op een andere manier in de kijker zien te spelenquote:
Hoezo pooltafel?! Eric kikt op haar bodybuilder-lichaam, net een vent! Hij doet graag mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:05 schreef Prosac het volgende:
nou hup, kleren uit, Eric ligt op bed, dus jullie zullen de pooltafel moeten gebruiken. hup hup, snel, want het is inmiddels 2:05 en ze moet morgen wel werken
Ik geneer me om te bekennen dat het onrustig in het kruis betekent, en niet huepsch..quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maarre, hupsch!?
Alsin in het duits?
Want dan betekend het knap/aantrekkelijk![]()
Dit gezanik gaat dus drie maanden duren als hij het niet weer gewoon een keer op een zuipen mag zetten en Amanda vol op haar bek pakt.quote:
Maar het helpt wel om in de passieve modus te komen waartoe DGK hem dwingt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:09 schreef Taurus het volgende:
Ach, natuurlijk is dit wel goed voor SHE. Zodra zij weg is is 't weer Syl en Eric voor en Syl en Eric na. Volgens mij is hij veel te speltechnisch en bot en direct om zich zo te laten gaan in 'n zwijmelrelatie. Hij zou ook never nooit 't huis hiervoor verlaten denk ik, het gaat hem veel te veel om 't spel. Ik denk ook dat hij niet zal zeggen dat ie smoorverliefd is.![]()
Alsjeblieft niet hoor, ik trek niet nog 3 maanden van dit liefdesgezanik. Dan gaan ze maar lekker naar huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dit gezanik gaat dus drie maanden duren als hij het niet weer gewoon een keer op een zuipen mag zetten en Amanda vol op haar bek pakt.
Ja, dit zijn de mazzeltjes voor de redactie. En nog leuk ook ........quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:10 schreef Prosac het volgende:
op de redactie hebben ze ook een fles champagne opengetrokken denk ik
op de fiets in slaap gevallen.. door iedereen vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
Willen we die zien ????quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
Ik denk dat Huub over 3 maanden dan al thuis zit ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hoor, ik trek niet nog 3 maanden van dit liefdesgezanik. Dan gaan ze maar lekker naar huis![]()
Die ligt te marinerenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
We zullen het wel zien, maar voor je het weet gaat dit eindeloos duren en kost het hem z'n populariteit: ik ben vast niet de enige die dit oersaai vindt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet, dat fysieke en irritante gedoe mag ff niet meer, dus je moet je op een andere manier in de kijker zien te spelen
Dat moet dan maar, echt dit trek ik echt nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub over 3 maanden dan al thuis zit ...
Kan er niets anders van maken.
Die ligt te ontbinden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Iemand japio al gezien
Ik ook niet ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat moet dan maar, echt dit trek ik echt niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |