Er zit wel een uitdaging in...mijn cam zoenen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
On cam zoenen is wellicht een nieuwe ervaring![]()
Als ze hem echt kwijt willen hadden ze dat zuipen echt niet verminderdquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tja ...
Eigenlijk was het natuurlijk al duidelijk dat ze hem kwijtwilden.
Het lijkt er op dat hij er toch met 2 open ogen is ingetrapt.
Op een zwak moment (min of meer 2 weken minder in zijn vel) hebben dat dan toch weer mooi voor elkaar.
Ben bang van wel ...quote:
Geluid van het zingen van Brian klinkt ook niet, de boeren en scheten van Japio evenmin, en wat te denken van de bouwvakkersstem van Amanda om over de stem van Natasia maar te zwijgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Geluid gaat toch even op mute. Zoenen klinkt zo goor.
met rechts dan niet zeker merk ik net.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2x heel snel...
Als het venster dan ineens weg is, opnieuw openen en nog een keer proberen...
Dat dan weer niet. Het moet niet té snel gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch is!
En in mijn nieuw verworven hoedanigheid als Pietje Pannekoek verordonneer ik nu dat Lieke mag blijven slapen.
Of nee, Lieke MOET blijven slapen!
Dit is natuurlijk wel een nette manier van DGK.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze hem echt kwijt willen hadden ze dat zuipen echt niet verminderd![]()
ben jij nou een man?, eerst neuken, dan dumpenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op Huub, NU dumpen!
Huub lijkt me niet het type dat verblind raakt door liefde en daardoor zijn verstand verliest. Maar goed ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben bart zo ook 'verloren' volgens mij willen ze hem kwijt![]()
![]()
Wel wat spannender dan Huub en Lieke mag ik hopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zit wel een uitdaging in...mijn cam zoenen...![]()
Het geluid staat hier dus weinig aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geluid van het zingen van Brian klinkt ook niet, de boeren en scheten van Japio evenmin, en wat te denken van de bouwvakkersstem van Amanda om over de stem van Natasia maar te zwijgen![]()
En als deze 2 jonge mensen nou gewoon zin hebben om een paar keer van bil te gaan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:21 schreef Taurus het volgende:
Dit is morgen natuurlijk 't gesprek van de dag in 't huis. Ben benieuwd hoe de rest hierop reageert. Om de een of andere reden denk ik dat velen 't niet vertrouwenOfwel van Huubs kant niet, ofwel van haar kant niet.
Hij zal niet gelijk zijn verstand verliezen, maar het zal hem echt zwakker maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub lijkt me niet het type dat verblind raakt door liefde en daardoor zijn verstand verliest. Maar goed ik kan me vergissen.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ben jij nou een man?, eerst neuken, dan dumpen
Het komt op mij gewoon verschrikkelijk onecht over....quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt sommige mensen niet... Waarom is dit nou erg om te zien. Waarom kijk je dan naar reality TV? Alleen maar om keiharde ruzies te zien? Echter dan dit krijg je het niet volgens mij.... en dan is het weer niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |