Hulsebosch, Hulsebosch, Eric Hulsebosch !quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:16 schreef n1ek het volgende:
Huub stapt naar de draaitafel en zet de megahit "ik vin oe sexy, wat vin oe van mi" op.
Oh, jij en ik gaan het weer zo niet met elkaar eensch zijn de komende tijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit helemaal geweldig. Dit is reality tv ten top. Een van de mooiste avonden streams
*slurp Slurp*quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Geluid gaat toch even op mute. Zoenen klinkt zo goor.
Eensch is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit helemaal geweldig. Dit is reality tv ten top. Een van de mooiste avonden streams
On cam zoenen is wellicht een nieuwe ervaringquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Sharpeyed het volgende:
Het lijkt wel alsof ze het zoenen voor het eerst heeft ontdekt....
ziet er mooi uit, maar inderdaad ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Geluid gaat toch even op mute. Zoenen klinkt zo goor.
Een geweldige avond. Huub steelt de show, nu eens zonder rellen en drank. Een van zijn beste avonden !quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt de ondergang van Huub.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:19 schreef demins het volgende:
Dit is niet gunstig, dit is helemaal niet gunstig!![]()
Huub goes bezirk!![]()
Anders niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Als Huub dan nog in de villa zit zeker![]()
Niemand vertrouwt het, hebben ze vanavond al gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:21 schreef Taurus het volgende:
Dit is morgen natuurlijk 't gesprek van de dag in 't huis. Ben benieuwd hoe de rest hierop reageert. Om de een of andere reden denk ik dat velen 't niet vertrouwenOfwel van Huubs kant niet, ofwel van haar kant niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |