stiekem wel denk ik jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Syl is gewoon jaloers, maar zal het nooit toegeven. Ligt niet in haar karakter.
Ja, ik vermoed dat hij dit spelletje ook meespeelt. Hoe hij daarnet ook steeds in de camera keek...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:40 schreef Ferdii het volgende:
volgens mij is huub er ook erg lachwekkend onder
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:40 schreef Prosac het volgende:
Huub: "dit is de vaagste kroeg allertijden"
Sylvia: "waar je een alcoholverbod krijgt"
Huub: "en een bedtijd"
en ze zijn weer gezellig met elkaar.
maatjes![]()
(PS. kut kruisje)
Ach kom, je wilt toch niet zeggen dat ze stiekem zelf verliefd is op Huub??quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
fok staat open bij huub!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat hij dit spelletje ook meespeelt. Hoe hij daarnet ook steeds in de camera keek...
'k Hoop het in ieder geval.
Heb overigens dat klote kruisje ook nog steeds niet gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:40 schreef Prosac het volgende:
Huub: "dit is de vaagste kroeg allertijden"
Sylvia: "waar je een alcoholverbod krijgt"
Huub: "en een bedtijd"
en ze zijn weer gezellig met elkaar.
maatjes![]()
(PS. kut kruisje)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb overigens dat klote kruisje ook nog steeds niet gevonden![]()
Even checken of zijn zoen het nieuws al heeft gehaald.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Ferdii het volgende:
fok staat open bij huub!
ohnee het is nu.nl
Omdat ze net van een gesprek met achter vandaan kwamquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
Waarom denken jullie dat Sylvia uberhaupt nog wakker is?
Ik denk dat Eric eerder jaloers zal reageren als Huub hiermee doorgaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Dat is ook al 2 uur geleden... toen ze die brief aan Amanda gaf...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ze net van een gesprek met achter vandaan kwam![]()
Dat was volgens mij ook om het alcoholgebruik van huub in te dammen, maar toen bleef hij gewoon nog ff een paar uur op bed doordrinkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zijn overigens nu ook in overtreding, want het is al 2.30 geweest, BEDTIJD![]()
Ze is 'achter' geweest!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
Waarom denken jullie dat Sylvia uberhaupt nog wakker is?
Onduidelijk of het man/vrouwrelatie jaloezie is, of maatjes/speltechnisch bedreigend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, je wilt toch niet zeggen dat ze stiekem zelf verliefd is op Huub??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom ze doen alsof Hupert een prooi is...wat een onzin, wie is hij dan kroonprins of Al FayedHupert is maar gewoon een speler in een rls hoor, net zoals de rest en ook zoals Lieke dus.
Het zijn gewoon collega's, ze zijn beiden in dienst van Tien
En gabyquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric eerder jaloers zal reageren als Huub hiermee doorgaat.
Jaloers zijn ligt volgens mij niet in het karakter van Sylvia. Bezorgdheid wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Laat dat nou maar aan Hupert over, dat gaat hem vast heel snel lukkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb overigens dat klote kruisje ook nog steeds niet gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |