Iets voor jouw Heintje?quote:TMNT
The new king of easy Achievement Points has arrived.
http://xbox360.ign.com/articles/774/774498p1.html
dan kunnen we weer verder met GRAW2quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:08 schreef gijsje79 het volgende:![]()
Ben hem al dik een week kwijt.
Hoop dat ie morgen weer terug komt.
Zo maar weer es verder met PGR2.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:16 schreef twi het volgende:
HOERENLUL!
moet de demo nog downloaden en me xbox afstoffenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Virtua Tennis 3 gescoord
Ligt al in de winkels, zo beginnen aan de world tour.
Niet iedereen is zo :pquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef twi het volgende:
Je weet toch dat ze zo zijn in Rotterdam Zuid Erwtensoep? Geen daden maar woorden
Godver!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef gijsje79 het volgende:
CMR Dirt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend.. we hebben DMC tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
"Star Wars Battlefront III is also currently in development, with LucasArts having switched coders from Pandemic Studios - who made Battlefront I and Battlefront II - to Free Radical… Star Wars Battlefront III is listed as an Xbox 360 exclusive, but expect a full PSW review to before the end of the year."
Die Sony![]()
wauw, hopelijk zit het met de gameplay ook een beetje goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef gijsje79 het volgende:
CMR Dirt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij had ik ook maar 1 kant ja moet eigenlijk een keer die foutmelding lezen! Als ik hem wil opstarten moet ik hem zowiezo 2 keer aanzetten 1e keer pakt die bijna nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb het nog maar 1 keer gehad maar ik had maar 1 kant, (dus niet drie).
na een reboot werkte die weer
Niet zeurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Er is nog steeds geen officiële releasedatum bekend voor Bioware's nieuwste RPG Mass Effect, maar er is wel bekend gemaakt dat er bij de lancering ook diverse thematische accessoires verkrijgbaar zullen zijn.
Het zou hier onder andere gaan om een ?Faceplate en Console Skins Combo Pack? voor de Xbox 360 die ongeveer ¤22,- zou moeten gaan kosten. Hier zit een faceplate in die op de console kan worden bevestigd en artwork wat aan de zijkant kan worden geplakt. De accessoires maken gebruik van de officiële licentie en worden in samenwerking met Bioware ontwikkeld.
![]()
Crackdown wil ik ook nog net als Lost Planet verder heb ik alle leuke spellen al wel gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef GokuSFE het volgende:
Crackdown voor 43 eu bij de MM Den Haag gescoord. Kon em niet laten liggen
Hopelijk vanavond !quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef markthemen het volgende:
iemand VT3 in utrecht gekocht?
waar heb je em gekocht ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Wessiej het volgende:
Net een eerste toernooi gedaan in de World Tour van VT3.
Sloeg totaal nergens op, ik bedoel, een open challenge en ik moest meteen tegen henman,hewitt en ancic?
En ze waren ook nog eens zo slecht, dat ik alle 3 de potjes heb afgerond binnen de anderhalve minuut, zonder ook maar een enkele punt tegen te krijgen, ze bleven gewoon staan!
Dat zou dan wel een heel lang schaakpotje zijn met zoveel vakjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef donald_dick het volgende:
nou, heb net de xbox support lijn gebelt. mijn xbox liep steeds vast en vertoonde een soort van schaakbord op mijn scherm, zal wel een videoprobleempje zijn. maar ik krijg nu per mail een shipment label, dat duurd 3 werkdagen (?) daarna moet ik een doos vinden, de xbox erin doen en dan opsturen met UPS?
Volgens mij valt het met de nieuwe lichting wel mee, het zijn vooral de oudere consoles van 2006 die kapot gaan. Mijne gelukkig nog niet (november 2005 man.date)quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Waar blijft die prijsverlaging nou!![]()
![]()
Zit er aan te denken in april (eindelijk) een 360 te halen, maar zijn er nog veel consoles die na een tijd kapot gaan en richting Duitsland moeten? Ken wat mensen waarbij hij niet meer opstartte, en ze hem voor enkele weken richting Duitsland moesten sturen, das minder![]()
das wel een goede tip !quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef twi het volgende:
Als je ervoor hebt gekozen dat ze dat label per post sturen, dan doen ze dat geloof ik ook per UPS (al weet ik dat niet zeker). In dat geval zou ik 'm alvast inpakken en bij aflevering van het label hem direct meegeven. Spaart weer wat wachten uit.
Na 1,5 week nog niks.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een heel lang schaakpotje zijn met zoveel vakjesYup, een neutrale doos (dus niet je X360 doos) en dan bel je UPS. Die komen het (als je vroeg belt) dezelfde dag nog ophalen. En na een weekje krijg je dan weer een andere X360 terug. Normaal gesproken een gereviseerde, maar als je heel veel geluk hebt een gloednieuwe.
Als je ervoor hebt gekozen dat ze dat label per post sturen, dan doen ze dat geloof ik ook per UPS (al weet ik dat niet zeker). In dat geval zou ik 'm alvast inpakken en bij aflevering van het label hem direct meegeven. Spaart weer wat wachten uit.
met je referentienummer ff bellenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na 1,5 week nog niks.![]()
Hoe kan je erachter komen wanneer ze langs komen?
Of moet je ze bellen?
Bij mij stonden ze dus gewoon de volgende dag aan de deur en verwachtte ze ook dat ik hem al in een doos hadquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef donald_dick het volgende:
nou, heb net de xbox support lijn gebelt. mijn xbox liep steeds vast en vertoonde een soort van schaakbord op mijn scherm, zal wel een videoprobleempje zijn. maar ik krijg nu per mail een shipment label, dat duurd 3 werkdagen (?) daarna moet ik een doos vinden, de xbox erin doen en dan opsturen met UPS?
Met UPS neem ik aan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef twi het volgende:
Ik zou inderdaad maar even bellen, gijsje. Als 'ie onderweg is krijg je een nieuw tracking nummer voor de terugreis.
Ze hadden het over 15 werkdagen wacht wel ff tot volgende week, bel maandag wel ff als ik nog niets binnen heb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef twi het volgende:
Nee, met Microsoft. Die gaan over de reparatie
Dit word weer een Must Have .quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:44 schreef devv05 het volgende:
Eerste details en screenshots van Ace Combat 6
Ben echt blij dat ie naar de Xbox 360 komtOver G was toch een kutgame... ben benieuwd of MS nog meer voor ons in petto heeft.
Nu die on-natuurlijke glans nog eens aanpakken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de kleuren ook verbeterd zijn (minder cartoon-stijl).
Ik hang maandag gewoon aan de telefoon hoor. Ze kunnen de pot op met hun 15-dagen praatje. Je krijgt gewoon een gereviseerde console, dus je zou in principe helemaal nul komma nul werkdagen moeten wachten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
Ze hadden het over 15 werkdagen wacht wel ff tot volgende week, bel maandag wel ff als ik nog niets binnen heb.
vind niet echt scherpe shots maarjaquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de kleuren ook verbeterd zijn (minder cartoon-stijl).
Jep eind mei de 25e.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind niet echt scherpe shots maarja
ga hem zeker halen mei toch ?
Whehehehe, zat denk ik te veel stof in je 360quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
custom soundtracksquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:17 schreef Fezzizzel het volgende:
Net virtua tennis 3 opgestart. Heerlijk verslavend spel nu al! Alleen die muziek in de game....OMG wat een takke herrie, die staat nu dus uit. Spel is wel erg simpel op normal, dus maar eens op hard ingesteld waar ik zo verder mee ga. Een aanrader voor de tennis/sport liefhebbers op de 360 of ps3 natuurlijk....
Moet je es zo'n damaged save file proberen te laden, kun je lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
Laat binnenkomertjequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Ah, de postduif is aangekomen? Wanneer worden de telegraafpalen geplaatst? Nieuwste van het nieuwste joh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Zeker een topspel. schaf ik nog wel een keer voor me zelf aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef apengek het volgende:
wat is crackdown toch een heerlijk spel!
ik ben em nu al 2 weken hele dagen aan het spelen
lang geleden dat ik zoveel plezier had van een spel
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nu die on-natuurlijke glans nog eens aanpakken.
Nou hopen dat 'ie zo blijftquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurt
Toevallig vandaag een email waarin iemand hem wel wil ruilen, als goed is stuurt die gozer hem morgen op, en maak ik je zaterdag wel ff in met ajax-feyenoordquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef twi het volgende:
We vinden het echt niet interessant welke spellen jij later nog een keer gaat kopen of ruilen hoor. Heb hier de laatste maanden ook al 20 posts gelezen dat je PES6 zou gaan halen, en inmiddels heb je 'm nog steeds niet...
Microsoft: gefeliciteerd.quote:for Final Fantasy XIII, I can say to you that exclusiveness is under discussion.
Dan heb ik eigenlijk geen reden meer om een PS3 te kopenquote:
Sony zelf dusquote:In an interview with French news site DNA, Sony Computer Entertainment Europe vice president says that Final Fantasy XIII's exclusivity to PlayStation 3 is under discussion:
Enfin, pour Final Fantasy XIII, je peux vous dire que l'exclusivité est en discussion.
Finally, for Final Fantasy XIII, I can tell you that exclusivity is being discussed.
I'm sure Fornay thought this was a positive statement to be making (the site was grilling him about PS3's lessening supply of exclusive games), but this is the first I've heard that suggests that FFXIII is anything but exclusive -- and from no less a personage than a high-ranking Sony exec.
quote:De Xbox 360 Elite komt er aan
De geruchten zijn waar! De Xbox 360 Elite komt er aan. Het heeft even geduurd, maar dan is de kogel nu toch via de onofficiele weg door de kerk geschoten. De Xbox 360 Elite is een feit! De nieuwe Xbox 360 Elite verschijnt in het zwart en krijgt ook zwarte accesoires. Naast de al reeds aangekondigde 512MB is nu ook de 120 GB HDD onoffiicieel bekend gemaakt. Deze HDD kan je straks ook los in de winkel kopen en mogelijk wordt er een data kabel geleverd zodat je je save games kan overzetten (ik geloof niet in dit gerucht).
De Xbox 360 Elite gaat HDMI ondersteunen en zal in verschillende smaken geleverd worden. Ik wist al ongeveer 6 maanden van het bestaan van deze nieuwe 360 af, maar ik heb mijn kaken hier over stijf dicht gehouden
Ik heb zelf nog geen behoefte aan een grotere HDD, HDMI poort of een zwarte Xbox 360 variant, maar de Xbox 360 liefhebber heeft nu weer ene keuze mogelijkheid meer. Zijn early adapptors nu benadeeld? Naar mijn mening niet. De console is fysiek niet veranderd, deze versie is niet beter dan de andere. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je straks geen Halo 3 of een andere game kan spelen, omdat je geen Elite Xbox 360 bezit. Microsoft geeft je een keuze, wil je prece HDMI dan koop je de Elite. Heb je dit niet nodug, dan neem je de premium. Kortom keuzes genoeg!
Natuurlijk leuk dat FF naar de Xbox 360 gaat (blijft nog steeds een gerucht), maar verkopen zal ie altijd het best doen op de Playstation. Zo verkocht de Xbox én Cube versie van MGS samen nog slechter dan de PS2 versiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Gaat Final Fantasy over, blijft er simpelweg geen enkele reden meer om een PS3 te kopen. MGS staat al ter discussie, GT heeft voor de liefhebbers betere equivalenten op de X360 (wil je arcade, dan PGR3/4, wil je simulatie, dan Forza). En Ratchet & Clank en Jak & Daxter zijn leuk maar zeker geen system sellers.
Die lijst is al een paar topics terug langs gekomen. ga daar maar zoeken wat mijn reactie was.quote:
Klopt, de cube remake zoog nogal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:31 schreef twi het volgende:
Vind je het gek, die kwam als mosterd na de maaltijd. Bovendien hoor ik van MGS fanaten dat het niet een van de beste versies danwel ports was. Ik heb verder helemaal nul komma niks met MGS, dus weet daar verder niks van.
Volgens mij deed GTA het trouwens wel best goed qua verkopen op de Xbox, ondanks dat hij wederom zo laat werd geport.
Die kill death ratioquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn nou toch ff halo 2 stats op die bungie site wat gaaf zeg. ga komend weekend weer halo2 doen
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
* Total Kills: 3820
* Total Deaths: 7915
* Kill/Death Ratio: 0,4826
* Total Assists: 2127
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij gamesquote:Games: 726
Last Played: 15-11-2006 12:49:51
Total Kills: 4657
Total Deaths: 4659
Kill/Death Ratio: 0,9996
Total Assists: 1354
Ik probeer bij Gears ook om die ratio boven de 1 te krijgen. Bij excution zit ik daar denk ik ook redelijk in de buurt. bij warzone absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij games
Nou ja, je kan het ook anders zien. Misschien waren er wel helemaal geen goede exclusivity contracten en zijn ze die nu aan het bespreken.quote:
Dat ziet er weer prachtig uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Op GAM zouden we een jawdropping smilie moeten hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Whehehquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
http://www.talkxbox.com/article2026.html
iemand dit al gezien?
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
iemand dit al gezien?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
iemand dit al gezien?
Combat Statsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij games
# Total Kills: 8570quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Combat Stats
Games: 1050
Last Played: 8/5/2006 4:26:32 PM
komt door alle assistsquote:Combat Stats
Games: 1330
Last Played: 10/13/2006 7:13:44 PM
Total Kills: 9416
Total Deaths: 12245
Kill/Death Ratio: 0.769
Total Assists: 4059
Nog meer :quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Wat zijn die assists?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Bastard het volgende:
Geinig inderdaad
[..]
komt door alle assists
Alleen al voor het uitzicht moet ik die game hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Drukke week op het werk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ah, de postduif is aangekomen? Wanneer worden de telegraafpalen geplaatst? Nieuwste van het nieuwste joh.
Dat is als jij bijvoorbeeld op iemand aan het schieten bent, en iemand komt aan lopen en schiet hem tenslotte dood. Dan heb jij geassist en hij de kill gemaakt.quote:
Ziet er echt heel mooi uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Alleen al voor het uitzicht moet ik die game hebben![]()
WOWquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik cool vond aan die site is dat je van ieder spel dat je hebt gespeeld, een plattegrond kan zien vanaf welke positie iedereen kills heeft gemaakt... dat is echt ongekendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef twi het volgende:
Die Bungie site bestond trouwens al jaren, ze hebben alleen dit lijstje toegevoegd
Je kan denk ik wel vanavond weer proberen om mijn game te vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ging weer ouderwets kut met GoW net, kon de game van Goku, heintje en ijsmeis niet vinden, dus maar gewoon alleen gaan ranken. En dat ging dus ouderwets kut.
en nieuwe layout vind de site echt mooier, plus dat lijstje met toffe statsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef twi het volgende:
Die Bungie site bestond trouwens al jaren, ze hebben alleen dit lijstje toegevoegd
Yep.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:49 schreef jpg97 het volgende:
Iemand al Virtua Tennis 3 trouwens?
Ik zit er serieus aan te denken om mn oude Xbox voor 300 te verkopen en dan zo'n nieuwe te halen met 120 GB hdd en HDMI en stillerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Een nieuwe versie van de Xbox 360...
Belachelijk, ik voel me belazerd
49% 49%
Logisch, producten vernieuwen nu eenmaal
35% 35%
Zal ik meteen gaan kopen!
9% 9%
Ik hoef nog steeds geen Xbox 360
7% 7%
Totaal: 1399 stemmen
Omdat Sony de exclusieve rechten bezit. Tijd dat MS maar weer ergens een zak geld vandaan tovertquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hebben wij geen F1
http://www.insidegamer.nl(...)pedition/videos/1749
Beter/Leuker dan Topspin 2?quote:
licentie is dit jaar verlopen en still up for grabsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat Sony de exclusieve rechten bezit. Tijd dat MS maar weer ergens een zak geld vandaan tovert
Dure licentie voor een nichemarkt. Totaal niet rendabel lijkt me. Tenzij je de achterlijke a-spec kant op gaat (demo's voor 40 euro verkopen een half jaar voor het spel uitkomt).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
licentie is dit jaar verlopen en still up for grabs
Een licentie zou mijn inziens niet exclusief verkocht moeten worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja en Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Beter/Leuker dan Topspin 2?
Ranked doubles matches online?
Oke dan, maar ja echt tof zo F1 spel. weet nog wel van EA toen in 2002 ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
MGP RS had de licentie niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke dan, maar ja echt tof zo F1 spel. weet nog wel van EA toen in 2002 ofzo![]()
En nog daar voor Monaco grand prix, vaak gedaan zeg op de pc in 2000 ofzo
Okay ik zal eens kijken. Ik irriteerde mij aan topspin 2. Topspin 1 was super, maar 2 viel behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en Ja.
Je moet alleen ALLES wat je geleerd hebt in Top Spin vergeten, speelt compleet anders, en als je als TS gaat spelen bak je er niets van en ga je je irriteren.
Ik heb 2 nooit gespeeld, 1 wel heel veel en die vond ik super, maar ik denk dat ik VT3 in the long run leuker ga vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay ik zal eens kijken. Ik irriteerde mij aan topspin 2. Topspin 1 was super, maar 2 viel behoorlijk tegen.
Hij is leukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Gister Just Cause voor 20 euro op de kop getikt
Goed dat je me eraan herinnerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Guitar Hero 2 besteld, klauw geld, maar dan heb je (hopelijk) ook wat, rock on [afbeelding]
Ja maar dan mis je al die achievements en gamerpoints man !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Ik gebruik m'n MP3 spelertje en de lucht wel, geen Guitar Hero nodig...
@Gijsje79, daar dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef Scarface2004 het volgende:
En voor 20 euro, kon ik hem echt niet laten liggen (intertoys)
Hij zal wel moeten.... op het momentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je al die achievements en gamerpoints man !![]()
Ik koop geen games voor achievement points, ik speel alleen games compleet uit voor achievement pointsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je al die achievements en gamerpoints man !![]()
Dat doe ik ook, alleen dat heb ik vooral in het begin, bij veel spellen gedaan, en dan krijg je een stempel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik koop geen games voor achievement points, ik speel alleen games compleet uit voor achievement points
OMG! Jack Bauer in space!quote:Kiefer Sutherland to produce new pilot for SCI FI Channel.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:29 schreef Panick het volgende:
Wessiej, zei jij niet dat er vandaag nog een aankondiging zou komen. Iets met een 6?
Niets gezien nog..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hebben wij geen F1
http://www.insidegamer.nl(...)pedition/videos/1749
Wat zei je dan?quote:
Oh, dan was het iemand anders met een Ajax avatar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je bananen niet op zijn kop moet pellen.
Nee, ik zei helemaal niks.
Welke game? Die screenshot van hierboven is van Too Human (toch?) en dat is een X360 exclusive, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat dat spel ooit naar de 360 komtZiet er echt retegoed uit man.
dat hopelijk kan je wel weglaten hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Guitar Hero 2 besteld, klauw geld, maar dan heb je (hopelijk) ook wat, rock on [afbeelding]
quote:
Aangezien er sprake is van een tijdverschil ga ik ervan uit dat we vanavond erachter komen.quote:Bandai Namco is also including a ranking mode, and even has plans for downloads. The downloads will actually be kicking off well before the game's release. On Friday, the marketplace will take delivery of themes and icons, which we'd suggest you download immediately to show off your excitement of more "6" games coming to the Xbox 360.
Denk het ook ja, maar jij hebt hem al gespeeld hé op de ps2, hoeveel uur is de career mode ongeveer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:46 schreef kepler het volgende:
[..]
dat hopelijk kan je wel weglaten hoor
kheb alleen deel 1 gespeeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar jij hebt hem al gespeeld hé op de ps2, hoeveel uur is de career mode ongeveer.
Ik bedoelde de F1 game. Maar voordat ik mijn reply gesubmit had was er weeral een paar keer gepostquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Welke game? Die screenshot van hierboven is van Too Human (toch?) en dat is een X360 exclusive, voor zover ik weet.
Ik vind het vooral leuk om 1 liedje te spelen, geweldig is dat, en ben altijd fucking slecht in deze games, dus gaat lekker lang durenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb alleen deel 1 gespeeld.
Maar de career-mode hangt helemaal af van de moeilijkheidsgraadOp hard ben ik echt 20 uur bezig ofzo, op medium stukken minder. Maar ik vind het ook gewoon leuk om zo af en toe een nummertje te spelen
Mja, als ik dat zo nog eens lees staat er denk ik alleen dat je het moet downloaden om te laten zien hoe blij je moet zijn met weer een "6" game. Ik kan er niet echt uit halen dat ze een nieuwe game aan gaan kondigen? Volgens mij heeft het gewoon betrekking tot Ace Combat 6.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Aangezien er sprake is van een tijdverschil ga ik ervan uit dat we vanavond erachter komen.
Hij scoort onwijs slechte reviewcijfers, je mist niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde de F1 game. Maar voordat ik mijn reply gesubmit had was er weeral een paar keer gepost
Mijn jeugd F1 spelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij scoort onwijs slechte reviewcijfers, je mist niets..
Hey ik heb niks beloofdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:13 schreef Panick het volgende:
[..]
Mja, als ik dat zo nog eens lees staat er denk ik alleen dat je het moet downloaden om te laten zien hoe blij je moet zijn met weer een "6" game. Ik kan er niet echt uit halen dat ze een nieuwe game aan gaan kondigen? Volgens mij heeft het gewoon betrekking tot Ace Combat 6.
20" is groot als je speelt op een LCD monitor. Maar inderdaad, voor breedbeeld gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef JimmieTheSaint het volgende:
"20 inch" en "groot" in dezelfde zin, dat kan haast niet over een scherm gaan.
Je moet gewoon niet op een monitor spelen met een consolequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
20" is groot als je speelt op een LCD monitor. Maar inderdaad, voor breedbeeld gaan.
iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet op een monitor spelen met een console![]()
Inderdaad, ik heb hier een monitor en een TV naast elkaar staan, maar toen ik nog gamede op m'n 360 deed ik dat altijd op m'n monitor. Zit sowieso graag dicht op het beeld en 720p is toch wel een behoorlijk verschil met 576i.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef twi het volgende:
Liever op een monitor dan op een SDTV. 4:3 of 16:9 om het even.
Mijn TV fungeert ook als monitor. Elke LCD heeft dat tegenwoordig toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hier een monitor en een TV naast elkaar staan, maar toen ik nog gamede op m'n 360 deed ik dat altijd op m'n monitor. Zit sowieso graag dicht op het beeld en 720p is toch wel een behoorlijk verschil met 576i.
quote:Marvel: Ultimate Alliance Heroes and Villains Coming
Source: Activision
March 23, 2007
Expanding on the experience of controlling the world's largest army of Super Heroes on the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft, Activision, Inc. announced today plans to release Marvel: Ultimate Alliance Heroes and Villains. The expansion packs feature eight new playable characters: The Incredible Hulk, Magneto, Hawkeye, Sabretooth, Doctor Doom, Cyclops, Nightcrawler and Venom, each complete with new signature powers, skins, dialog, conversations and achievement points. The download will be available in April via the Xbox Live Marketplace online gaming service.
"The signature gameplay of 'Marvel: Ultimate Alliance' has made it a favorite among fans, as well as the best-selling Super Hero game on the Xbox 360 to-date," said Rob Kostich, vice president of global brand management, Activision, Inc. "By adding some of the biggest names in the Marvel Universe to the roster we're enabling Xbox 360 gamers to build a variety of all-new teams and enjoy the epic action in brand new ways."
Marvel: Ultimate Alliance is the award-winning action/RPG that allows players to create their Marvel dream team from the largest roster of Super Heroes ever in an epic quest that will determine the fate of Earth and the Marvel universe. With a total of over 140 popular Marvel characters and a playable cast of more than 20 Super Heroes, including Spider-Man, Wolverine, Blade and Captain America, gamers embark on a dangerous journey across exotic terrain and well-known comic book locations like Atlantis, the Shield Heli-Carrier and the Skrull home world in an attempt to defy Dr. Doom and the world’s most notorious Super Villains.
The downloadable content will be released in three packs. The Hero Pack and Villain Pack will each be 500 Microsoft points ($6.25) and the Combined Hero and Villain Pack will be 800 Microsoft points ($10). Heroes and Villains gamer pic packs will also be available for 80 Microsoft points each ($1).
Marvel: Ultimate Alliance is currently available for the Xbox 360 for the suggested retail price of $59.99 and rated "T" (Teen – Mild Language, Violence) by the ESRB.
1.5 uur over 1 lvlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Tering xbox 1,5 uur hakken bij N3 loopt die vast als ik level gehaald heb!
Ja, maar hier hebben ze niet allemaal een LCD scherm hangen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn TV fungeert ook als monitor. Elke LCD heeft dat tegenwoordig toch?
Dat laatste level in dat bos ofzo maar ging wel elk hoekje af enzo en misschien was het maar een uur maar toch vet klotequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
1.5 uur over 1 lvlhoe krijg je dat dan voor elkaar? ik deed nooit langer dan 30 minuten over welk level dan ook
Vond dat eigenlijk neit zo'n heel moeilijk levelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat laatste level in dat bos ofzo maar ging wel elk hoekje af enzo en misschien was het maar een uur maar toch vet klote![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nou, ik speel liever op m'n 32" SD-tv, dan op een 20/22" monitortje. Dan maar 480p ipv 720p. Idioot trouwens dat de 360 geen 576p ondersteunt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef twi het volgende:
Liever op een monitor dan op een SDTV. 4:3 of 16:9 om het even.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vond dat eigenlijk neit zo'n heel moeilijk levelMaar een vervelend stukje, namelijk met die rare undead.
Ik vond het level niet moelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik was overal gaan zoeken naar die kistjes en toen had ik die eindbaas verslagen en toen liep die vast
Nog net voor het saven
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
tsja, das wel kut jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het level niet moelijkMaar ik was overal gaan zoeken naar die kistjes en toen had ik die eindbaas verslagen en toen liep die vast
Nog net voor het saven
![]()
Schrap deze dan maar, blijkbaar is 576p wel via een omweg wel in te stellen, maar alleen op 50hz, wat dus niet ondersteunt word door bv. GoW en Viva pinata.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Idioot trouwens dat de 360 geen 576p ondersteunt.
Beter leen je hem dan effe 300 euro extra.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:44 schreef TwyLight het volgende:
Beter koop je een HD(R)TV
evolutiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:46 schreef twi het volgende:
Beter leen je hem dan effe 300 euro extra.
Jij wordt echt met de dag bijdehanter
Tja deze ziet er briljant uit. 66 cm is wel te doen lijkt me.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef TwyLight het volgende:
Die is wel erg goedkoop.
Ik heb ook een (redelijk) goedkope (899¤) 26" van Samsung en die ziet er super uit met de xbox, en met films van 720p. (die je als .wmv gewoon kan streamen naar de xbox
Voor een HD Ready TV is het niet duur hoor, er zijn er genoeg van 16" die over de 1300 kosten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:51 schreef twi het volgende:
Een redelijk goedkope 26"Wat is daar redelijk goedkoop aan als een 32" Samsung krap 700 euro kost? Hoe dan ook, hij gaat voor een monitor, en de monitor die hij hier voorstelt is gewoon een prima monitor om aan je X360 te hangen. Natuurlijk kan 't altijd groter en beter, maar als dat 2 keer zo veel kost dan kun je beter je mond dicht houden.
Tja dat is deze ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:51 schreef twi het volgende:
Een redelijk goedkope 26"Wat is daar redelijk goedkoop aan als een 32" Samsung krap 700 euro kost? Hoe dan ook, hij gaat voor een monitor, en de monitor die hij hier voorstelt is gewoon een prima monitor om aan je X360 te hangen. Natuurlijk kan 't altijd groter en beter, maar als dat 2 keer zo veel kost dan kun je beter je mond dicht houden.
Tja monitor om te gamen. maar wil al veel langer een hd-tv eigenlijk. Die Samsung LE-26R32B is toch wel gewoon geschikt om mee te xboxen ? zal er dan toch mooi HD uit zien ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:01 schreef twi het volgende:
Nee, hier staat de grotere versie van de LE-26R32B, de LE-32R32B. Sluit ik m'n X360 af en toe op aan, maar die is meestal in gebruik voor z'n reguliere doeleind: tv kijken. Prachtig scherm, kostte destijds 869 maar zie 'm nu regelmatig voor 100 a 150 euro minder voorbij komen.
Ik zou trouwens gewoon gaan voor wat je van plan was, een monitor. Ik weet niet wie je dat verjaardagscadeau moet geven, maar als je het niet zelf bent dan denk ik niet dat een verdubbeling van de kosten fijn aan komen. En als je het wel zelf bent had je ongetwijfeld een goede reden om voor een 'budgetoplossing' te kiezen.
Sorry Bastard
Dan denk ik dat ik morgen voor die hd tv maar eens ga lullen als brugmanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:06 schreef twi het volgende:
Die demo pods vind ik kutkwaliteit, de 32 inch versie die hier staat is verder perfect. Ook perfect uitgerust, er zitten meer aansluitingen op dan de gemiddelde TV voor dat geld. Gewoon compleet met HDMI, VGA, Composiet, 2x SCART en een gewone tulpstekkeraansluiting.
[High Definition & Multichannel Audio] #7quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan die niet vinden, zou in digital corner staan ?
Vind de demo enorm tegenvallen, muziek was niet echt muziek is, het duiken, zelfs als de bal binnen bereik is :S en ik heb continu het idee dat het spel 10% te snel gaat, het ziet er gewoon vaag uit, niet echt mijn spel...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
VT3 is meesterlijk, elk potje dat ik speel is leuker dan de vorige.
En met een maatje hier op de bank tegen 2 andere mensen via Live is ook geweldig.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
Dat duiken is gewoon dat je het verkeerd speelt.
Ik hoop dat die nieuwe 360 versie wat betrouwbaarder isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Hoi jongens ik hoor erbij!
Mijn Xbox is ook voor de 2e keer zojuist kapot gegaan, 3 RODE LAMPJES FTW!
I'n lonesome tonight
same herequote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:17 schreef Panick het volgende:
Nog steeds geen probleem gehad met de mijne.
Ik zou bijna hopen dat ie binnen de garantieperiode nog stuk gaat.
licenties enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Voorlopig geen HD-TV hier. je hebt pas een nieuwe tv. nee een monitor van 220 kan je wel krijgen, wat moet ik daarmee![]()
In UEFA CL zit psv er in met neppe namen![]()
Ook de Xbox 360 begint er dus aanquote:Xbox 360 exclusives naar de PS3?
Door Rene Groen op 24-03-2007 om 17:48 Bron: 1Up
Het woord 'exclusiviteit' betekende vroeger dat een game slechts op één console verschijnt. Inmiddels is deze definitie ietwat aangepast en wil het zeggen dat de game 'tijdelijk slechts op één console verschijnt.'
In de laatste 1Up Podcast laat Shane Bettenhausen (EGM) weten dat we in de komende weken en maanden diverse aankondigingen mogen verwachten. Deze aankondigingen hebben één ding met elkaar gemeen: ze gaan allemaal over Xbox 360 games die ook naar de PlayStation 3 zullen komen. Bettenhausen weet het zelfs iets sterker te vertegenwoordigen, hij zegt namelijk dat het gaat om games waarvan we voorheen dachten dat ze exclusief op de Xbox 360 zouden verschijnen.
De uitspraken van Bettenhausen zijn in de podcast op 63:22 te beluisteren.
Ze hebben de licentie om alle eredivisie clubs in nederland te gebruiken. maar ze mogen er niet 1 of 2 gebruikenquote:
Was te verwachten.. Straks zijn alleen games nog exclusief als ze door MS of Sony worden uitgegeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook de Xbox 360 begint er dus aan
Ik maak hieruit op dat je financieel afhankelijk bent van de vrijgevigheid van je ouders?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Voorlopig geen HD-TV hier. je hebt pas een nieuwe tv. nee een monitor van 220 kan je wel krijgen, wat moet ik daarmee![]()
Heel hard in je handjes knijpen dat je een cadeau van 220 euro krijgt van je ouders voor je verjaardag. Zo'n duur cadeau heb ik van m'n levensdagen nooit gehad.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
me neither, terecht ook, zo creer je alleen maar verwende kinderen zoals Paris Hiltonquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Heel hard in je handjes knijpen dat je een cadeau van 220 euro krijgt van je ouders voor je verjaardag. Zo'n duur cadeau heb ik van m'n levensdagen nooit gehad.
Moest ik ookal aan denkenquote:
Two Worlds, Dead Rising, Lost Planet, Kane & Lynch en Bioshock zullen wel twijfelgevallen zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shane is een super playstation fanboy. Zolang hij niet met games komt neem ik die gast echt niet serieus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah je had een PS1?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:10 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Moest ik ookal aan denken
* EleQusion heeft Castlevania als eerste in nl uitgespeeld, en nu verveel ik me weer
![]()
Agh exclusives worden steeds meer een zeldzaamheid nu het ontwikkelen van games duurder wordt. Er zullen dus vast genoeg games zijn die niet lang meer Xbox 360 exclusive zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Shane is een super playstation fanboy. Zolang hij niet met games komt neem ik die gast echt niet serieus.
Ook leuk hoe hij goed probeerd te zijn in Virtua Fighter 5 maar dat hij er in de eerste ronde door een noob uit wordt gekicked.
Denk zelf deze ook mogelijk: GTR, CellFactor, Age of Conan: Hyborian Adventures, Crossfire, Elveon, Eternal Sonata/Trusty Bell, Overlord, Project Offset (of is die al PS3?) en nog wel meerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:04 schreef devv05 het volgende:
Two Worlds, Dead Rising, Lost Planet, Kane & Lynch en Bioshock zullen wel twijfelgevallen zijn.
De enige exclusives die de consoles overhouden zijn de 1st party games uiteindelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk zelf deze ook mogelijk: GTR, CellFactor, Age of Conan: Hyborian Adventures, Crossfire, Elveon, Eternal Sonata/Trusty Bell, Overlord, Project Offset (of is die al PS3?) en nog wel meer
Deze games staan alleen totaal niet in verhouding tot Devil May Cry 4, Virtua Fighter 5 en GTA 4.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk zelf deze ook mogelijk: GTR, CellFactor, Age of Conan: Hyborian Adventures, Crossfire, Elveon, Eternal Sonata/Trusty Bell, Overlord, Project Offset (of is die al PS3?) en nog wel meer
De Xbox heeft dan ook geen games die 3rd party zijn en in verhouding staan tot die gamesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Deze games staan alleen totaal niet in verhouding tot Devil May Cry 4, Virtua Fighter 5 en GTA 4.
Niet eerlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Xbox heeft dan ook geen games die 3rd party zijn en in verhouding staan tot die gamesDas niet eerlijk
Nou ja, laten we niet vergeten dat de rechten van de Gears of War franchise bij Epic liggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Xbox heeft dan ook geen games die 3rd party zijn en in verhouding staan tot die gamesDas niet eerlijk
[offtopic] wanneer gaan we weer eens een pgr3 revival houden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou ja, laten we niet vergeten dat de rechten van de Gears of War franchise bij Epic liggen. En MS heeft alleen recht op het uitgeven van de eerste twee. Deel drie zou dus best eens kunnen verschijnen op een PlayStation
.
Ah, daarom zag het wat minder uit dan GOWquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
Ah je had een PS1?
Maar daartegen staat in de top10 verkochte games meestal exclusievesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:23 schreef Morthill het volgende:
Agh exclusives worden steeds meer een zeldzaamheid nu het ontwikkelen van games duurder wordt.
KOTOR was een rpg met een vechtsysteem wat tussen turn based en real time in zat. Het vecht systeem in Mass Effect wordt nog meer real time.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:33 schreef mini-lellan het volgende:
w00t! Mass Effect is een RPG? Ik heb altijd gedacht dat het een FPS was. En daar kom je om 4:33 uur achter!![]()
Schijnt dat je wel de keuze hebt tussen hoe betrokken je wil zijn bij de gevechten. Je hoeft dus niet zelf te schieten als dat niet je ding is. En aangezien je ook kunt pauzeren kun je waarschijnlijk exact dezelfde combat creëren als in KotOR.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:25 schreef piet_pelle het volgende:
KOTOR was een rpg met een vechtsysteem wat tussen turn based en real time in zat. Het vecht systeem in Mass Effect wordt nog meer real time.
Het wordt dus een rpg met real time knokkerij.
ik wil wel meedoenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:34 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
[offtopic] wanneer gaan we weer eens een pgr3 revival houden?[/offtopic]
Hoe heb je die demo op je Xbox weten te krijgen? Mijn Amerikaanse account is nu al ruim twee weken "invalid"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind de demo enorm tegenvallen, muziek was niet echt muziek is, het duiken, zelfs als de bal binnen bereik is :S en ik heb continu het idee dat het spel 10% te snel gaat, het ziet er gewoon vaag uit, niet echt mijn spel...
Heeft iemand enig idee of major league baseball 2k7 ook heir in de winkel ligt/komt te liggen? Vind de demo erg leuk
zoals ik al zeg, de 360 heeft vrij weinig 3rd party exclusives, Sony had die veel meer. En zoals ik dus al zei, uiteindelijk houden beide systemen alleen exclusive 1st en 2nd party games over.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet eerlijk![]()
Het gaat om exclusieve games die naar de grote concurrent gaan. In dat geval doet de 360 het gewoon een stuk beter. Kan je weinig op aanmerken.
dat heb ik in het echt ook een keertje gehad hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:53 schreef Morthill het volgende:
Ik geloof niet snel in een oneerlijke AI, maar mijn God wtf gebeurde er zojuist met VT3. Ik sta 3-0 en 40-0 voor (3 match points), heb tot op dat moment maar 1 punt verloren en plots slaat de AI om en word ik compleet weggemept. Nu heb ik al meer kleine bugs ontdekt in de game, maar dit is werkelijk absurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |