Iets voor jouw Heintje?quote:TMNT
The new king of easy Achievement Points has arrived.
http://xbox360.ign.com/articles/774/774498p1.html
dan kunnen we weer verder met GRAW2quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:08 schreef gijsje79 het volgende:![]()
Ben hem al dik een week kwijt.
Hoop dat ie morgen weer terug komt.
Zo maar weer es verder met PGR2.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:16 schreef twi het volgende:
HOERENLUL!
moet de demo nog downloaden en me xbox afstoffenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Virtua Tennis 3 gescoord
Ligt al in de winkels, zo beginnen aan de world tour.
Niet iedereen is zo :pquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef twi het volgende:
Je weet toch dat ze zo zijn in Rotterdam Zuid Erwtensoep? Geen daden maar woorden
Godver!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef gijsje79 het volgende:
CMR Dirt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend.. we hebben DMC tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
"Star Wars Battlefront III is also currently in development, with LucasArts having switched coders from Pandemic Studios - who made Battlefront I and Battlefront II - to Free Radical… Star Wars Battlefront III is listed as an Xbox 360 exclusive, but expect a full PSW review to before the end of the year."
Die Sony![]()
wauw, hopelijk zit het met de gameplay ook een beetje goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef gijsje79 het volgende:
CMR Dirt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij had ik ook maar 1 kant ja moet eigenlijk een keer die foutmelding lezen! Als ik hem wil opstarten moet ik hem zowiezo 2 keer aanzetten 1e keer pakt die bijna nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb het nog maar 1 keer gehad maar ik had maar 1 kant, (dus niet drie).
na een reboot werkte die weer
Niet zeurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Er is nog steeds geen officiële releasedatum bekend voor Bioware's nieuwste RPG Mass Effect, maar er is wel bekend gemaakt dat er bij de lancering ook diverse thematische accessoires verkrijgbaar zullen zijn.
Het zou hier onder andere gaan om een ?Faceplate en Console Skins Combo Pack? voor de Xbox 360 die ongeveer ¤22,- zou moeten gaan kosten. Hier zit een faceplate in die op de console kan worden bevestigd en artwork wat aan de zijkant kan worden geplakt. De accessoires maken gebruik van de officiële licentie en worden in samenwerking met Bioware ontwikkeld.
![]()
Crackdown wil ik ook nog net als Lost Planet verder heb ik alle leuke spellen al wel gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef GokuSFE het volgende:
Crackdown voor 43 eu bij de MM Den Haag gescoord. Kon em niet laten liggen
Hopelijk vanavond !quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef markthemen het volgende:
iemand VT3 in utrecht gekocht?
waar heb je em gekocht ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Wessiej het volgende:
Net een eerste toernooi gedaan in de World Tour van VT3.
Sloeg totaal nergens op, ik bedoel, een open challenge en ik moest meteen tegen henman,hewitt en ancic?
En ze waren ook nog eens zo slecht, dat ik alle 3 de potjes heb afgerond binnen de anderhalve minuut, zonder ook maar een enkele punt tegen te krijgen, ze bleven gewoon staan!
Dat zou dan wel een heel lang schaakpotje zijn met zoveel vakjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef donald_dick het volgende:
nou, heb net de xbox support lijn gebelt. mijn xbox liep steeds vast en vertoonde een soort van schaakbord op mijn scherm, zal wel een videoprobleempje zijn. maar ik krijg nu per mail een shipment label, dat duurd 3 werkdagen (?) daarna moet ik een doos vinden, de xbox erin doen en dan opsturen met UPS?
Volgens mij valt het met de nieuwe lichting wel mee, het zijn vooral de oudere consoles van 2006 die kapot gaan. Mijne gelukkig nog niet (november 2005 man.date)quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Waar blijft die prijsverlaging nou!![]()
![]()
Zit er aan te denken in april (eindelijk) een 360 te halen, maar zijn er nog veel consoles die na een tijd kapot gaan en richting Duitsland moeten? Ken wat mensen waarbij hij niet meer opstartte, en ze hem voor enkele weken richting Duitsland moesten sturen, das minder![]()
das wel een goede tip !quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef twi het volgende:
Als je ervoor hebt gekozen dat ze dat label per post sturen, dan doen ze dat geloof ik ook per UPS (al weet ik dat niet zeker). In dat geval zou ik 'm alvast inpakken en bij aflevering van het label hem direct meegeven. Spaart weer wat wachten uit.
Na 1,5 week nog niks.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een heel lang schaakpotje zijn met zoveel vakjesYup, een neutrale doos (dus niet je X360 doos) en dan bel je UPS. Die komen het (als je vroeg belt) dezelfde dag nog ophalen. En na een weekje krijg je dan weer een andere X360 terug. Normaal gesproken een gereviseerde, maar als je heel veel geluk hebt een gloednieuwe.
Als je ervoor hebt gekozen dat ze dat label per post sturen, dan doen ze dat geloof ik ook per UPS (al weet ik dat niet zeker). In dat geval zou ik 'm alvast inpakken en bij aflevering van het label hem direct meegeven. Spaart weer wat wachten uit.
met je referentienummer ff bellenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na 1,5 week nog niks.![]()
Hoe kan je erachter komen wanneer ze langs komen?
Of moet je ze bellen?
Bij mij stonden ze dus gewoon de volgende dag aan de deur en verwachtte ze ook dat ik hem al in een doos hadquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef donald_dick het volgende:
nou, heb net de xbox support lijn gebelt. mijn xbox liep steeds vast en vertoonde een soort van schaakbord op mijn scherm, zal wel een videoprobleempje zijn. maar ik krijg nu per mail een shipment label, dat duurd 3 werkdagen (?) daarna moet ik een doos vinden, de xbox erin doen en dan opsturen met UPS?
Met UPS neem ik aan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef twi het volgende:
Ik zou inderdaad maar even bellen, gijsje. Als 'ie onderweg is krijg je een nieuw tracking nummer voor de terugreis.
Ze hadden het over 15 werkdagen wacht wel ff tot volgende week, bel maandag wel ff als ik nog niets binnen heb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef twi het volgende:
Nee, met Microsoft. Die gaan over de reparatie
Dit word weer een Must Have .quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:44 schreef devv05 het volgende:
Eerste details en screenshots van Ace Combat 6
Ben echt blij dat ie naar de Xbox 360 komtOver G was toch een kutgame... ben benieuwd of MS nog meer voor ons in petto heeft.
Nu die on-natuurlijke glans nog eens aanpakken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de kleuren ook verbeterd zijn (minder cartoon-stijl).
Ik hang maandag gewoon aan de telefoon hoor. Ze kunnen de pot op met hun 15-dagen praatje. Je krijgt gewoon een gereviseerde console, dus je zou in principe helemaal nul komma nul werkdagen moeten wachten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
Ze hadden het over 15 werkdagen wacht wel ff tot volgende week, bel maandag wel ff als ik nog niets binnen heb.
vind niet echt scherpe shots maarjaquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de kleuren ook verbeterd zijn (minder cartoon-stijl).
Jep eind mei de 25e.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind niet echt scherpe shots maarja
ga hem zeker halen mei toch ?
Whehehehe, zat denk ik te veel stof in je 360quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
custom soundtracksquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:17 schreef Fezzizzel het volgende:
Net virtua tennis 3 opgestart. Heerlijk verslavend spel nu al! Alleen die muziek in de game....OMG wat een takke herrie, die staat nu dus uit. Spel is wel erg simpel op normal, dus maar eens op hard ingesteld waar ik zo verder mee ga. Een aanrader voor de tennis/sport liefhebbers op de 360 of ps3 natuurlijk....
Moet je es zo'n damaged save file proberen te laden, kun je lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
Laat binnenkomertjequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Ah, de postduif is aangekomen? Wanneer worden de telegraafpalen geplaatst? Nieuwste van het nieuwste joh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Zeker een topspel. schaf ik nog wel een keer voor me zelf aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef apengek het volgende:
wat is crackdown toch een heerlijk spel!
ik ben em nu al 2 weken hele dagen aan het spelen
lang geleden dat ik zoveel plezier had van een spel
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nu die on-natuurlijke glans nog eens aanpakken.
Nou hopen dat 'ie zo blijftquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurt
Toevallig vandaag een email waarin iemand hem wel wil ruilen, als goed is stuurt die gozer hem morgen op, en maak ik je zaterdag wel ff in met ajax-feyenoordquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef twi het volgende:
We vinden het echt niet interessant welke spellen jij later nog een keer gaat kopen of ruilen hoor. Heb hier de laatste maanden ook al 20 posts gelezen dat je PES6 zou gaan halen, en inmiddels heb je 'm nog steeds niet...
Microsoft: gefeliciteerd.quote:for Final Fantasy XIII, I can say to you that exclusiveness is under discussion.
Dan heb ik eigenlijk geen reden meer om een PS3 te kopenquote:
Sony zelf dusquote:In an interview with French news site DNA, Sony Computer Entertainment Europe vice president says that Final Fantasy XIII's exclusivity to PlayStation 3 is under discussion:
Enfin, pour Final Fantasy XIII, je peux vous dire que l'exclusivité est en discussion.
Finally, for Final Fantasy XIII, I can tell you that exclusivity is being discussed.
I'm sure Fornay thought this was a positive statement to be making (the site was grilling him about PS3's lessening supply of exclusive games), but this is the first I've heard that suggests that FFXIII is anything but exclusive -- and from no less a personage than a high-ranking Sony exec.
quote:De Xbox 360 Elite komt er aan
De geruchten zijn waar! De Xbox 360 Elite komt er aan. Het heeft even geduurd, maar dan is de kogel nu toch via de onofficiele weg door de kerk geschoten. De Xbox 360 Elite is een feit! De nieuwe Xbox 360 Elite verschijnt in het zwart en krijgt ook zwarte accesoires. Naast de al reeds aangekondigde 512MB is nu ook de 120 GB HDD onoffiicieel bekend gemaakt. Deze HDD kan je straks ook los in de winkel kopen en mogelijk wordt er een data kabel geleverd zodat je je save games kan overzetten (ik geloof niet in dit gerucht).
De Xbox 360 Elite gaat HDMI ondersteunen en zal in verschillende smaken geleverd worden. Ik wist al ongeveer 6 maanden van het bestaan van deze nieuwe 360 af, maar ik heb mijn kaken hier over stijf dicht gehouden
Ik heb zelf nog geen behoefte aan een grotere HDD, HDMI poort of een zwarte Xbox 360 variant, maar de Xbox 360 liefhebber heeft nu weer ene keuze mogelijkheid meer. Zijn early adapptors nu benadeeld? Naar mijn mening niet. De console is fysiek niet veranderd, deze versie is niet beter dan de andere. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je straks geen Halo 3 of een andere game kan spelen, omdat je geen Elite Xbox 360 bezit. Microsoft geeft je een keuze, wil je prece HDMI dan koop je de Elite. Heb je dit niet nodug, dan neem je de premium. Kortom keuzes genoeg!
Natuurlijk leuk dat FF naar de Xbox 360 gaat (blijft nog steeds een gerucht), maar verkopen zal ie altijd het best doen op de Playstation. Zo verkocht de Xbox én Cube versie van MGS samen nog slechter dan de PS2 versiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Gaat Final Fantasy over, blijft er simpelweg geen enkele reden meer om een PS3 te kopen. MGS staat al ter discussie, GT heeft voor de liefhebbers betere equivalenten op de X360 (wil je arcade, dan PGR3/4, wil je simulatie, dan Forza). En Ratchet & Clank en Jak & Daxter zijn leuk maar zeker geen system sellers.
Die lijst is al een paar topics terug langs gekomen. ga daar maar zoeken wat mijn reactie was.quote:
Klopt, de cube remake zoog nogal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:31 schreef twi het volgende:
Vind je het gek, die kwam als mosterd na de maaltijd. Bovendien hoor ik van MGS fanaten dat het niet een van de beste versies danwel ports was. Ik heb verder helemaal nul komma niks met MGS, dus weet daar verder niks van.
Volgens mij deed GTA het trouwens wel best goed qua verkopen op de Xbox, ondanks dat hij wederom zo laat werd geport.
Die kill death ratioquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn nou toch ff halo 2 stats op die bungie site wat gaaf zeg. ga komend weekend weer halo2 doen
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
* Total Kills: 3820
* Total Deaths: 7915
* Kill/Death Ratio: 0,4826
* Total Assists: 2127
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij gamesquote:Games: 726
Last Played: 15-11-2006 12:49:51
Total Kills: 4657
Total Deaths: 4659
Kill/Death Ratio: 0,9996
Total Assists: 1354
Ik probeer bij Gears ook om die ratio boven de 1 te krijgen. Bij excution zit ik daar denk ik ook redelijk in de buurt. bij warzone absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij games
Nou ja, je kan het ook anders zien. Misschien waren er wel helemaal geen goede exclusivity contracten en zijn ze die nu aan het bespreken.quote:
Dat ziet er weer prachtig uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Op GAM zouden we een jawdropping smilie moeten hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Whehehquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
http://www.talkxbox.com/article2026.html
iemand dit al gezien?
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
iemand dit al gezien?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
iemand dit al gezien?
Combat Statsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij games
# Total Kills: 8570quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Combat Stats
Games: 1050
Last Played: 8/5/2006 4:26:32 PM
komt door alle assistsquote:Combat Stats
Games: 1330
Last Played: 10/13/2006 7:13:44 PM
Total Kills: 9416
Total Deaths: 12245
Kill/Death Ratio: 0.769
Total Assists: 4059
Nog meer :quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Wat zijn die assists?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Bastard het volgende:
Geinig inderdaad
[..]
komt door alle assists
Alleen al voor het uitzicht moet ik die game hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Drukke week op het werk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ah, de postduif is aangekomen? Wanneer worden de telegraafpalen geplaatst? Nieuwste van het nieuwste joh.
Dat is als jij bijvoorbeeld op iemand aan het schieten bent, en iemand komt aan lopen en schiet hem tenslotte dood. Dan heb jij geassist en hij de kill gemaakt.quote:
Ziet er echt heel mooi uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Alleen al voor het uitzicht moet ik die game hebben![]()
WOWquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik cool vond aan die site is dat je van ieder spel dat je hebt gespeeld, een plattegrond kan zien vanaf welke positie iedereen kills heeft gemaakt... dat is echt ongekendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef twi het volgende:
Die Bungie site bestond trouwens al jaren, ze hebben alleen dit lijstje toegevoegd
Je kan denk ik wel vanavond weer proberen om mijn game te vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ging weer ouderwets kut met GoW net, kon de game van Goku, heintje en ijsmeis niet vinden, dus maar gewoon alleen gaan ranken. En dat ging dus ouderwets kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |