Microsoft: gefeliciteerd.quote:for Final Fantasy XIII, I can say to you that exclusiveness is under discussion.
Dan heb ik eigenlijk geen reden meer om een PS3 te kopenquote:
Sony zelf dusquote:In an interview with French news site DNA, Sony Computer Entertainment Europe vice president says that Final Fantasy XIII's exclusivity to PlayStation 3 is under discussion:
Enfin, pour Final Fantasy XIII, je peux vous dire que l'exclusivité est en discussion.
Finally, for Final Fantasy XIII, I can tell you that exclusivity is being discussed.
I'm sure Fornay thought this was a positive statement to be making (the site was grilling him about PS3's lessening supply of exclusive games), but this is the first I've heard that suggests that FFXIII is anything but exclusive -- and from no less a personage than a high-ranking Sony exec.
quote:De Xbox 360 Elite komt er aan
De geruchten zijn waar! De Xbox 360 Elite komt er aan. Het heeft even geduurd, maar dan is de kogel nu toch via de onofficiele weg door de kerk geschoten. De Xbox 360 Elite is een feit! De nieuwe Xbox 360 Elite verschijnt in het zwart en krijgt ook zwarte accesoires. Naast de al reeds aangekondigde 512MB is nu ook de 120 GB HDD onoffiicieel bekend gemaakt. Deze HDD kan je straks ook los in de winkel kopen en mogelijk wordt er een data kabel geleverd zodat je je save games kan overzetten (ik geloof niet in dit gerucht).
De Xbox 360 Elite gaat HDMI ondersteunen en zal in verschillende smaken geleverd worden. Ik wist al ongeveer 6 maanden van het bestaan van deze nieuwe 360 af, maar ik heb mijn kaken hier over stijf dicht gehouden
Ik heb zelf nog geen behoefte aan een grotere HDD, HDMI poort of een zwarte Xbox 360 variant, maar de Xbox 360 liefhebber heeft nu weer ene keuze mogelijkheid meer. Zijn early adapptors nu benadeeld? Naar mijn mening niet. De console is fysiek niet veranderd, deze versie is niet beter dan de andere. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je straks geen Halo 3 of een andere game kan spelen, omdat je geen Elite Xbox 360 bezit. Microsoft geeft je een keuze, wil je prece HDMI dan koop je de Elite. Heb je dit niet nodug, dan neem je de premium. Kortom keuzes genoeg!
Natuurlijk leuk dat FF naar de Xbox 360 gaat (blijft nog steeds een gerucht), maar verkopen zal ie altijd het best doen op de Playstation. Zo verkocht de Xbox én Cube versie van MGS samen nog slechter dan de PS2 versiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Gaat Final Fantasy over, blijft er simpelweg geen enkele reden meer om een PS3 te kopen. MGS staat al ter discussie, GT heeft voor de liefhebbers betere equivalenten op de X360 (wil je arcade, dan PGR3/4, wil je simulatie, dan Forza). En Ratchet & Clank en Jak & Daxter zijn leuk maar zeker geen system sellers.
Die lijst is al een paar topics terug langs gekomen. ga daar maar zoeken wat mijn reactie was.quote:
Klopt, de cube remake zoog nogal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:31 schreef twi het volgende:
Vind je het gek, die kwam als mosterd na de maaltijd. Bovendien hoor ik van MGS fanaten dat het niet een van de beste versies danwel ports was. Ik heb verder helemaal nul komma niks met MGS, dus weet daar verder niks van.
Volgens mij deed GTA het trouwens wel best goed qua verkopen op de Xbox, ondanks dat hij wederom zo laat werd geport.
Die kill death ratioquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn nou toch ff halo 2 stats op die bungie site wat gaaf zeg. ga komend weekend weer halo2 doen
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
* Total Kills: 3820
* Total Deaths: 7915
* Kill/Death Ratio: 0,4826
* Total Assists: 2127
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij gamesquote:Games: 726
Last Played: 15-11-2006 12:49:51
Total Kills: 4657
Total Deaths: 4659
Kill/Death Ratio: 0,9996
Total Assists: 1354
Ik probeer bij Gears ook om die ratio boven de 1 te krijgen. Bij excution zit ik daar denk ik ook redelijk in de buurt. bij warzone absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij games
Nou ja, je kan het ook anders zien. Misschien waren er wel helemaal geen goede exclusivity contracten en zijn ze die nu aan het bespreken.quote:
Dat ziet er weer prachtig uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Op GAM zouden we een jawdropping smilie moeten hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Whehehquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
http://www.talkxbox.com/article2026.html
iemand dit al gezien?
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
iemand dit al gezien?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:26 schreef apengek het volgende:
iemand dit al gezien?
Combat Statsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij games
# Total Kills: 8570quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Combat Stats
Games: 1050
Last Played: 8/5/2006 4:26:32 PM
komt door alle assistsquote:Combat Stats
Games: 1330
Last Played: 10/13/2006 7:13:44 PM
Total Kills: 9416
Total Deaths: 12245
Kill/Death Ratio: 0.769
Total Assists: 4059
Nog meer :quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
Wat zijn die assists?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Bastard het volgende:
Geinig inderdaad
[..]
komt door alle assists
Alleen al voor het uitzicht moet ik die game hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Drukke week op het werk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ah, de postduif is aangekomen? Wanneer worden de telegraafpalen geplaatst? Nieuwste van het nieuwste joh.
Dat is als jij bijvoorbeeld op iemand aan het schieten bent, en iemand komt aan lopen en schiet hem tenslotte dood. Dan heb jij geassist en hij de kill gemaakt.quote:
Ziet er echt heel mooi uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Alleen al voor het uitzicht moet ik die game hebben![]()
WOWquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog meer :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik cool vond aan die site is dat je van ieder spel dat je hebt gespeeld, een plattegrond kan zien vanaf welke positie iedereen kills heeft gemaakt... dat is echt ongekendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef twi het volgende:
Die Bungie site bestond trouwens al jaren, ze hebben alleen dit lijstje toegevoegd
Je kan denk ik wel vanavond weer proberen om mijn game te vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ging weer ouderwets kut met GoW net, kon de game van Goku, heintje en ijsmeis niet vinden, dus maar gewoon alleen gaan ranken. En dat ging dus ouderwets kut.
en nieuwe layout vind de site echt mooier, plus dat lijstje met toffe statsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef twi het volgende:
Die Bungie site bestond trouwens al jaren, ze hebben alleen dit lijstje toegevoegd
Yep.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:49 schreef jpg97 het volgende:
Iemand al Virtua Tennis 3 trouwens?
Ik zit er serieus aan te denken om mn oude Xbox voor 300 te verkopen en dan zo'n nieuwe te halen met 120 GB hdd en HDMI en stillerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Een nieuwe versie van de Xbox 360...
Belachelijk, ik voel me belazerd
49% 49%
Logisch, producten vernieuwen nu eenmaal
35% 35%
Zal ik meteen gaan kopen!
9% 9%
Ik hoef nog steeds geen Xbox 360
7% 7%
Totaal: 1399 stemmen
Omdat Sony de exclusieve rechten bezit. Tijd dat MS maar weer ergens een zak geld vandaan tovertquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hebben wij geen F1
http://www.insidegamer.nl(...)pedition/videos/1749
Beter/Leuker dan Topspin 2?quote:
licentie is dit jaar verlopen en still up for grabsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat Sony de exclusieve rechten bezit. Tijd dat MS maar weer ergens een zak geld vandaan tovert
Dure licentie voor een nichemarkt. Totaal niet rendabel lijkt me. Tenzij je de achterlijke a-spec kant op gaat (demo's voor 40 euro verkopen een half jaar voor het spel uitkomt).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
licentie is dit jaar verlopen en still up for grabs
Een licentie zou mijn inziens niet exclusief verkocht moeten worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja en Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Beter/Leuker dan Topspin 2?
Ranked doubles matches online?
Oke dan, maar ja echt tof zo F1 spel. weet nog wel van EA toen in 2002 ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
MGP RS had de licentie niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke dan, maar ja echt tof zo F1 spel. weet nog wel van EA toen in 2002 ofzo![]()
En nog daar voor Monaco grand prix, vaak gedaan zeg op de pc in 2000 ofzo
Okay ik zal eens kijken. Ik irriteerde mij aan topspin 2. Topspin 1 was super, maar 2 viel behoorlijk tegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en Ja.
Je moet alleen ALLES wat je geleerd hebt in Top Spin vergeten, speelt compleet anders, en als je als TS gaat spelen bak je er niets van en ga je je irriteren.
Ik heb 2 nooit gespeeld, 1 wel heel veel en die vond ik super, maar ik denk dat ik VT3 in the long run leuker ga vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay ik zal eens kijken. Ik irriteerde mij aan topspin 2. Topspin 1 was super, maar 2 viel behoorlijk tegen.
Hij is leukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Gister Just Cause voor 20 euro op de kop getikt
Goed dat je me eraan herinnerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Guitar Hero 2 besteld, klauw geld, maar dan heb je (hopelijk) ook wat, rock on [afbeelding]
Ja maar dan mis je al die achievements en gamerpoints man !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Ik gebruik m'n MP3 spelertje en de lucht wel, geen Guitar Hero nodig...
@Gijsje79, daar dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef Scarface2004 het volgende:
En voor 20 euro, kon ik hem echt niet laten liggen (intertoys)
Hij zal wel moeten.... op het momentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je al die achievements en gamerpoints man !![]()
Ik koop geen games voor achievement points, ik speel alleen games compleet uit voor achievement pointsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je al die achievements en gamerpoints man !![]()
Dat doe ik ook, alleen dat heb ik vooral in het begin, bij veel spellen gedaan, en dan krijg je een stempel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik koop geen games voor achievement points, ik speel alleen games compleet uit voor achievement points
OMG! Jack Bauer in space!quote:Kiefer Sutherland to produce new pilot for SCI FI Channel.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:29 schreef Panick het volgende:
Wessiej, zei jij niet dat er vandaag nog een aankondiging zou komen. Iets met een 6?
Niets gezien nog..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hebben wij geen F1
http://www.insidegamer.nl(...)pedition/videos/1749
Wat zei je dan?quote:
Oh, dan was het iemand anders met een Ajax avatar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat je bananen niet op zijn kop moet pellen.
Nee, ik zei helemaal niks.
Welke game? Die screenshot van hierboven is van Too Human (toch?) en dat is een X360 exclusive, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat dat spel ooit naar de 360 komtZiet er echt retegoed uit man.
dat hopelijk kan je wel weglaten hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Guitar Hero 2 besteld, klauw geld, maar dan heb je (hopelijk) ook wat, rock on [afbeelding]
quote:
Aangezien er sprake is van een tijdverschil ga ik ervan uit dat we vanavond erachter komen.quote:Bandai Namco is also including a ranking mode, and even has plans for downloads. The downloads will actually be kicking off well before the game's release. On Friday, the marketplace will take delivery of themes and icons, which we'd suggest you download immediately to show off your excitement of more "6" games coming to the Xbox 360.
Denk het ook ja, maar jij hebt hem al gespeeld hé op de ps2, hoeveel uur is de career mode ongeveer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:46 schreef kepler het volgende:
[..]
dat hopelijk kan je wel weglaten hoor
kheb alleen deel 1 gespeeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar jij hebt hem al gespeeld hé op de ps2, hoeveel uur is de career mode ongeveer.
Ik bedoelde de F1 game. Maar voordat ik mijn reply gesubmit had was er weeral een paar keer gepostquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Welke game? Die screenshot van hierboven is van Too Human (toch?) en dat is een X360 exclusive, voor zover ik weet.
Ik vind het vooral leuk om 1 liedje te spelen, geweldig is dat, en ben altijd fucking slecht in deze games, dus gaat lekker lang durenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb alleen deel 1 gespeeld.
Maar de career-mode hangt helemaal af van de moeilijkheidsgraadOp hard ben ik echt 20 uur bezig ofzo, op medium stukken minder. Maar ik vind het ook gewoon leuk om zo af en toe een nummertje te spelen
Mja, als ik dat zo nog eens lees staat er denk ik alleen dat je het moet downloaden om te laten zien hoe blij je moet zijn met weer een "6" game. Ik kan er niet echt uit halen dat ze een nieuwe game aan gaan kondigen? Volgens mij heeft het gewoon betrekking tot Ace Combat 6.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Aangezien er sprake is van een tijdverschil ga ik ervan uit dat we vanavond erachter komen.
Hij scoort onwijs slechte reviewcijfers, je mist niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde de F1 game. Maar voordat ik mijn reply gesubmit had was er weeral een paar keer gepost
Mijn jeugd F1 spelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij scoort onwijs slechte reviewcijfers, je mist niets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |