Microsoft: gefeliciteerd.quote:for Final Fantasy XIII, I can say to you that exclusiveness is under discussion.
Dan heb ik eigenlijk geen reden meer om een PS3 te kopenquote:
Sony zelf dusquote:In an interview with French news site DNA, Sony Computer Entertainment Europe vice president says that Final Fantasy XIII's exclusivity to PlayStation 3 is under discussion:
Enfin, pour Final Fantasy XIII, je peux vous dire que l'exclusivité est en discussion.
Finally, for Final Fantasy XIII, I can tell you that exclusivity is being discussed.
I'm sure Fornay thought this was a positive statement to be making (the site was grilling him about PS3's lessening supply of exclusive games), but this is the first I've heard that suggests that FFXIII is anything but exclusive -- and from no less a personage than a high-ranking Sony exec.
quote:De Xbox 360 Elite komt er aan
De geruchten zijn waar! De Xbox 360 Elite komt er aan. Het heeft even geduurd, maar dan is de kogel nu toch via de onofficiele weg door de kerk geschoten. De Xbox 360 Elite is een feit! De nieuwe Xbox 360 Elite verschijnt in het zwart en krijgt ook zwarte accesoires. Naast de al reeds aangekondigde 512MB is nu ook de 120 GB HDD onoffiicieel bekend gemaakt. Deze HDD kan je straks ook los in de winkel kopen en mogelijk wordt er een data kabel geleverd zodat je je save games kan overzetten (ik geloof niet in dit gerucht).
De Xbox 360 Elite gaat HDMI ondersteunen en zal in verschillende smaken geleverd worden. Ik wist al ongeveer 6 maanden van het bestaan van deze nieuwe 360 af, maar ik heb mijn kaken hier over stijf dicht gehouden
Ik heb zelf nog geen behoefte aan een grotere HDD, HDMI poort of een zwarte Xbox 360 variant, maar de Xbox 360 liefhebber heeft nu weer ene keuze mogelijkheid meer. Zijn early adapptors nu benadeeld? Naar mijn mening niet. De console is fysiek niet veranderd, deze versie is niet beter dan de andere. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je straks geen Halo 3 of een andere game kan spelen, omdat je geen Elite Xbox 360 bezit. Microsoft geeft je een keuze, wil je prece HDMI dan koop je de Elite. Heb je dit niet nodug, dan neem je de premium. Kortom keuzes genoeg!
Natuurlijk leuk dat FF naar de Xbox 360 gaat (blijft nog steeds een gerucht), maar verkopen zal ie altijd het best doen op de Playstation. Zo verkocht de Xbox én Cube versie van MGS samen nog slechter dan de PS2 versiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef twi het volgende:
Gaat Final Fantasy over, blijft er simpelweg geen enkele reden meer om een PS3 te kopen. MGS staat al ter discussie, GT heeft voor de liefhebbers betere equivalenten op de X360 (wil je arcade, dan PGR3/4, wil je simulatie, dan Forza). En Ratchet & Clank en Jak & Daxter zijn leuk maar zeker geen system sellers.
Die lijst is al een paar topics terug langs gekomen. ga daar maar zoeken wat mijn reactie was.quote:
Klopt, de cube remake zoog nogal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:31 schreef twi het volgende:
Vind je het gek, die kwam als mosterd na de maaltijd. Bovendien hoor ik van MGS fanaten dat het niet een van de beste versies danwel ports was. Ik heb verder helemaal nul komma niks met MGS, dus weet daar verder niks van.
Volgens mij deed GTA het trouwens wel best goed qua verkopen op de Xbox, ondanks dat hij wederom zo laat werd geport.
Die kill death ratioquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn nou toch ff halo 2 stats op die bungie site wat gaaf zeg. ga komend weekend weer halo2 doen
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
Games: 752
Last Played: 27-12-2006 14:02:54
* Total Kills: 3820
* Total Deaths: 7915
* Kill/Death Ratio: 0,4826
* Total Assists: 2127
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij gamesquote:Games: 726
Last Played: 15-11-2006 12:49:51
Total Kills: 4657
Total Deaths: 4659
Kill/Death Ratio: 0,9996
Total Assists: 1354
Ik probeer bij Gears ook om die ratio boven de 1 te krijgen. Bij excution zit ik daar denk ik ook redelijk in de buurt. bij warzone absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net geen 1.0 helaas maar dat is altijd mijn streven bij games
Nou ja, je kan het ook anders zien. Misschien waren er wel helemaal geen goede exclusivity contracten en zijn ze die nu aan het bespreken.quote:
Dat ziet er weer prachtig uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:39 schreef Tain het volgende:
Ace Combat 6
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |