Jep eind mei de 25e.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind niet echt scherpe shots maarja
ga hem zeker halen mei toch ?
Whehehehe, zat denk ik te veel stof in je 360quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
custom soundtracksquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:17 schreef Fezzizzel het volgende:
Net virtua tennis 3 opgestart. Heerlijk verslavend spel nu al! Alleen die muziek in de game....OMG wat een takke herrie, die staat nu dus uit. Spel is wel erg simpel op normal, dus maar eens op hard ingesteld waar ik zo verder mee ga. Een aanrader voor de tennis/sport liefhebbers op de 360 of ps3 natuurlijk....
Moet je es zo'n damaged save file proberen te laden, kun je lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
Laat binnenkomertjequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Ah, de postduif is aangekomen? Wanneer worden de telegraafpalen geplaatst? Nieuwste van het nieuwste joh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Zeker een topspel. schaf ik nog wel een keer voor me zelf aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef apengek het volgende:
wat is crackdown toch een heerlijk spel!
ik ben em nu al 2 weken hele dagen aan het spelen
lang geleden dat ik zoveel plezier had van een spel
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nu die on-natuurlijke glans nog eens aanpakken.
Nou hopen dat 'ie zo blijftquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurt
Toevallig vandaag een email waarin iemand hem wel wil ruilen, als goed is stuurt die gozer hem morgen op, en maak ik je zaterdag wel ff in met ajax-feyenoordquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef twi het volgende:
We vinden het echt niet interessant welke spellen jij later nog een keer gaat kopen of ruilen hoor. Heb hier de laatste maanden ook al 20 posts gelezen dat je PES6 zou gaan halen, en inmiddels heb je 'm nog steeds niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |