Iets voor jouw Heintje?quote:TMNT
The new king of easy Achievement Points has arrived.
http://xbox360.ign.com/articles/774/774498p1.html
dan kunnen we weer verder met GRAW2quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:08 schreef gijsje79 het volgende:![]()
Ben hem al dik een week kwijt.
Hoop dat ie morgen weer terug komt.
Zo maar weer es verder met PGR2.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:16 schreef twi het volgende:
HOERENLUL!
moet de demo nog downloaden en me xbox afstoffenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:24 schreef Wessiej het volgende:
Virtua Tennis 3 gescoord
Ligt al in de winkels, zo beginnen aan de world tour.
Niet iedereen is zo :pquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef twi het volgende:
Je weet toch dat ze zo zijn in Rotterdam Zuid Erwtensoep? Geen daden maar woorden
Godver!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef gijsje79 het volgende:
CMR Dirt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend.. we hebben DMC tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
"Star Wars Battlefront III is also currently in development, with LucasArts having switched coders from Pandemic Studios - who made Battlefront I and Battlefront II - to Free Radical… Star Wars Battlefront III is listed as an Xbox 360 exclusive, but expect a full PSW review to before the end of the year."
Die Sony![]()
wauw, hopelijk zit het met de gameplay ook een beetje goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef gijsje79 het volgende:
CMR Dirt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij had ik ook maar 1 kant ja moet eigenlijk een keer die foutmelding lezen! Als ik hem wil opstarten moet ik hem zowiezo 2 keer aanzetten 1e keer pakt die bijna nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb het nog maar 1 keer gehad maar ik had maar 1 kant, (dus niet drie).
na een reboot werkte die weer
Niet zeurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Er is nog steeds geen officiële releasedatum bekend voor Bioware's nieuwste RPG Mass Effect, maar er is wel bekend gemaakt dat er bij de lancering ook diverse thematische accessoires verkrijgbaar zullen zijn.
Het zou hier onder andere gaan om een ?Faceplate en Console Skins Combo Pack? voor de Xbox 360 die ongeveer ¤22,- zou moeten gaan kosten. Hier zit een faceplate in die op de console kan worden bevestigd en artwork wat aan de zijkant kan worden geplakt. De accessoires maken gebruik van de officiële licentie en worden in samenwerking met Bioware ontwikkeld.
![]()
Crackdown wil ik ook nog net als Lost Planet verder heb ik alle leuke spellen al wel gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef GokuSFE het volgende:
Crackdown voor 43 eu bij de MM Den Haag gescoord. Kon em niet laten liggen
Hopelijk vanavond !quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef markthemen het volgende:
iemand VT3 in utrecht gekocht?
waar heb je em gekocht ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Wessiej het volgende:
Net een eerste toernooi gedaan in de World Tour van VT3.
Sloeg totaal nergens op, ik bedoel, een open challenge en ik moest meteen tegen henman,hewitt en ancic?
En ze waren ook nog eens zo slecht, dat ik alle 3 de potjes heb afgerond binnen de anderhalve minuut, zonder ook maar een enkele punt tegen te krijgen, ze bleven gewoon staan!
Dat zou dan wel een heel lang schaakpotje zijn met zoveel vakjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef donald_dick het volgende:
nou, heb net de xbox support lijn gebelt. mijn xbox liep steeds vast en vertoonde een soort van schaakbord op mijn scherm, zal wel een videoprobleempje zijn. maar ik krijg nu per mail een shipment label, dat duurd 3 werkdagen (?) daarna moet ik een doos vinden, de xbox erin doen en dan opsturen met UPS?
Volgens mij valt het met de nieuwe lichting wel mee, het zijn vooral de oudere consoles van 2006 die kapot gaan. Mijne gelukkig nog niet (november 2005 man.date)quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Waar blijft die prijsverlaging nou!![]()
![]()
Zit er aan te denken in april (eindelijk) een 360 te halen, maar zijn er nog veel consoles die na een tijd kapot gaan en richting Duitsland moeten? Ken wat mensen waarbij hij niet meer opstartte, en ze hem voor enkele weken richting Duitsland moesten sturen, das minder![]()
das wel een goede tip !quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef twi het volgende:
Als je ervoor hebt gekozen dat ze dat label per post sturen, dan doen ze dat geloof ik ook per UPS (al weet ik dat niet zeker). In dat geval zou ik 'm alvast inpakken en bij aflevering van het label hem direct meegeven. Spaart weer wat wachten uit.
Na 1,5 week nog niks.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een heel lang schaakpotje zijn met zoveel vakjesYup, een neutrale doos (dus niet je X360 doos) en dan bel je UPS. Die komen het (als je vroeg belt) dezelfde dag nog ophalen. En na een weekje krijg je dan weer een andere X360 terug. Normaal gesproken een gereviseerde, maar als je heel veel geluk hebt een gloednieuwe.
Als je ervoor hebt gekozen dat ze dat label per post sturen, dan doen ze dat geloof ik ook per UPS (al weet ik dat niet zeker). In dat geval zou ik 'm alvast inpakken en bij aflevering van het label hem direct meegeven. Spaart weer wat wachten uit.
met je referentienummer ff bellenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na 1,5 week nog niks.![]()
Hoe kan je erachter komen wanneer ze langs komen?
Of moet je ze bellen?
Bij mij stonden ze dus gewoon de volgende dag aan de deur en verwachtte ze ook dat ik hem al in een doos hadquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef donald_dick het volgende:
nou, heb net de xbox support lijn gebelt. mijn xbox liep steeds vast en vertoonde een soort van schaakbord op mijn scherm, zal wel een videoprobleempje zijn. maar ik krijg nu per mail een shipment label, dat duurd 3 werkdagen (?) daarna moet ik een doos vinden, de xbox erin doen en dan opsturen met UPS?
Met UPS neem ik aan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef twi het volgende:
Ik zou inderdaad maar even bellen, gijsje. Als 'ie onderweg is krijg je een nieuw tracking nummer voor de terugreis.
Ze hadden het over 15 werkdagen wacht wel ff tot volgende week, bel maandag wel ff als ik nog niets binnen heb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef twi het volgende:
Nee, met Microsoft. Die gaan over de reparatie
Dit word weer een Must Have .quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:44 schreef devv05 het volgende:
Eerste details en screenshots van Ace Combat 6
Ben echt blij dat ie naar de Xbox 360 komtOver G was toch een kutgame... ben benieuwd of MS nog meer voor ons in petto heeft.
Nu die on-natuurlijke glans nog eens aanpakken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de kleuren ook verbeterd zijn (minder cartoon-stijl).
Ik hang maandag gewoon aan de telefoon hoor. Ze kunnen de pot op met hun 15-dagen praatje. Je krijgt gewoon een gereviseerde console, dus je zou in principe helemaal nul komma nul werkdagen moeten wachten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
Ze hadden het over 15 werkdagen wacht wel ff tot volgende week, bel maandag wel ff als ik nog niets binnen heb.
vind niet echt scherpe shots maarjaquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de kleuren ook verbeterd zijn (minder cartoon-stijl).
Jep eind mei de 25e.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind niet echt scherpe shots maarja
ga hem zeker halen mei toch ?
Whehehehe, zat denk ik te veel stof in je 360quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
custom soundtracksquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:17 schreef Fezzizzel het volgende:
Net virtua tennis 3 opgestart. Heerlijk verslavend spel nu al! Alleen die muziek in de game....OMG wat een takke herrie, die staat nu dus uit. Spel is wel erg simpel op normal, dus maar eens op hard ingesteld waar ik zo verder mee ga. Een aanrader voor de tennis/sport liefhebbers op de 360 of ps3 natuurlijk....
Moet je es zo'n damaged save file proberen te laden, kun je lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
godverdomme ik start net saints row, damaged save file
helemaal opnieuw beginnen tyfus !
Laat binnenkomertjequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Ah, de postduif is aangekomen? Wanneer worden de telegraafpalen geplaatst? Nieuwste van het nieuwste joh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wooooooooooooooooooooei!!!! DMC4 naar de 360
Zeker een topspel. schaf ik nog wel een keer voor me zelf aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef apengek het volgende:
wat is crackdown toch een heerlijk spel!
ik ben em nu al 2 weken hele dagen aan het spelen
lang geleden dat ik zoveel plezier had van een spel
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nu die on-natuurlijke glans nog eens aanpakken.
Nou hopen dat 'ie zo blijftquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou mijn auto komt net van de spuiter en de glans komt wel in die buurt
Toevallig vandaag een email waarin iemand hem wel wil ruilen, als goed is stuurt die gozer hem morgen op, en maak ik je zaterdag wel ff in met ajax-feyenoordquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef twi het volgende:
We vinden het echt niet interessant welke spellen jij later nog een keer gaat kopen of ruilen hoor. Heb hier de laatste maanden ook al 20 posts gelezen dat je PES6 zou gaan halen, en inmiddels heb je 'm nog steeds niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |