quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Voorlopig geen HD-TV hier. je hebt pas een nieuwe tv. nee een monitor van 220 kan je wel krijgen, wat moet ik daarmee![]()
In UEFA CL zit psv er in met neppe namen![]()
me neither, terecht ook, zo creer je alleen maar verwende kinderen zoals Paris Hiltonquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Heel hard in je handjes knijpen dat je een cadeau van 220 euro krijgt van je ouders voor je verjaardag. Zo'n duur cadeau heb ik van m'n levensdagen nooit gehad.
Moest ik ookal aan denkenquote:
Two Worlds, Dead Rising, Lost Planet, Kane & Lynch en Bioshock zullen wel twijfelgevallen zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook de Xbox 360 begint er dus aan
Shane is een super playstation fanboy. Zolang hij niet met games komt neem ik die gast echt niet serieus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook de Xbox 360 begint er dus aan
Ah je had een PS1?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:10 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Moest ik ookal aan denken
* EleQusion heeft Castlevania als eerste in nl uitgespeeld, en nu verveel ik me weer
![]()
Agh exclusives worden steeds meer een zeldzaamheid nu het ontwikkelen van games duurder wordt. Er zullen dus vast genoeg games zijn die niet lang meer Xbox 360 exclusive zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Shane is een super playstation fanboy. Zolang hij niet met games komt neem ik die gast echt niet serieus.
Ook leuk hoe hij goed probeerd te zijn in Virtua Fighter 5 maar dat hij er in de eerste ronde door een noob uit wordt gekicked.
Denk zelf deze ook mogelijk: GTR, CellFactor, Age of Conan: Hyborian Adventures, Crossfire, Elveon, Eternal Sonata/Trusty Bell, Overlord, Project Offset (of is die al PS3?) en nog wel meerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:04 schreef devv05 het volgende:
Two Worlds, Dead Rising, Lost Planet, Kane & Lynch en Bioshock zullen wel twijfelgevallen zijn.
De enige exclusives die de consoles overhouden zijn de 1st party games uiteindelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk zelf deze ook mogelijk: GTR, CellFactor, Age of Conan: Hyborian Adventures, Crossfire, Elveon, Eternal Sonata/Trusty Bell, Overlord, Project Offset (of is die al PS3?) en nog wel meer
Deze games staan alleen totaal niet in verhouding tot Devil May Cry 4, Virtua Fighter 5 en GTA 4.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk zelf deze ook mogelijk: GTR, CellFactor, Age of Conan: Hyborian Adventures, Crossfire, Elveon, Eternal Sonata/Trusty Bell, Overlord, Project Offset (of is die al PS3?) en nog wel meer
De Xbox heeft dan ook geen games die 3rd party zijn en in verhouding staan tot die gamesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Deze games staan alleen totaal niet in verhouding tot Devil May Cry 4, Virtua Fighter 5 en GTA 4.
Niet eerlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Xbox heeft dan ook geen games die 3rd party zijn en in verhouding staan tot die gamesDas niet eerlijk
Nou ja, laten we niet vergeten dat de rechten van de Gears of War franchise bij Epic liggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Xbox heeft dan ook geen games die 3rd party zijn en in verhouding staan tot die gamesDas niet eerlijk
[offtopic] wanneer gaan we weer eens een pgr3 revival houden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou ja, laten we niet vergeten dat de rechten van de Gears of War franchise bij Epic liggen. En MS heeft alleen recht op het uitgeven van de eerste twee. Deel drie zou dus best eens kunnen verschijnen op een PlayStation
.
Ah, daarom zag het wat minder uit dan GOWquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
Ah je had een PS1?
Maar daartegen staat in de top10 verkochte games meestal exclusievesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:23 schreef Morthill het volgende:
Agh exclusives worden steeds meer een zeldzaamheid nu het ontwikkelen van games duurder wordt.
KOTOR was een rpg met een vechtsysteem wat tussen turn based en real time in zat. Het vecht systeem in Mass Effect wordt nog meer real time.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:33 schreef mini-lellan het volgende:
w00t! Mass Effect is een RPG? Ik heb altijd gedacht dat het een FPS was. En daar kom je om 4:33 uur achter!![]()
Schijnt dat je wel de keuze hebt tussen hoe betrokken je wil zijn bij de gevechten. Je hoeft dus niet zelf te schieten als dat niet je ding is. En aangezien je ook kunt pauzeren kun je waarschijnlijk exact dezelfde combat creëren als in KotOR.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:25 schreef piet_pelle het volgende:
KOTOR was een rpg met een vechtsysteem wat tussen turn based en real time in zat. Het vecht systeem in Mass Effect wordt nog meer real time.
Het wordt dus een rpg met real time knokkerij.
ik wil wel meedoenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:34 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
[offtopic] wanneer gaan we weer eens een pgr3 revival houden?[/offtopic]
Hoe heb je die demo op je Xbox weten te krijgen? Mijn Amerikaanse account is nu al ruim twee weken "invalid"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind de demo enorm tegenvallen, muziek was niet echt muziek is, het duiken, zelfs als de bal binnen bereik is :S en ik heb continu het idee dat het spel 10% te snel gaat, het ziet er gewoon vaag uit, niet echt mijn spel...
Heeft iemand enig idee of major league baseball 2k7 ook heir in de winkel ligt/komt te liggen? Vind de demo erg leuk
zoals ik al zeg, de 360 heeft vrij weinig 3rd party exclusives, Sony had die veel meer. En zoals ik dus al zei, uiteindelijk houden beide systemen alleen exclusive 1st en 2nd party games over.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet eerlijk![]()
Het gaat om exclusieve games die naar de grote concurrent gaan. In dat geval doet de 360 het gewoon een stuk beter. Kan je weinig op aanmerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |