De oude deel staat er no...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijkt het nou maar zo, of heb ik de OP er écht goed ingezet?
sorry?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:12 schreef nietzman het volgende:
URINE URINE!
Vast wel, in 2010 misschien alquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef S-Two het volgende:@ TT
Maar DaD, denk niet dat ik je dan gezien hebt.. ik zat van 9 tot 14 ofso op de eerste verdieping. Dacht dat ik je misschien had gezien op de eerste, maar ik zal je maandag dus wel niet goed genoeg hebben begluurd.
Gaat er trouwens nog een meet komen?
Ik dring jullie even wat solidariteit opquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef MaxMark het volgende:
Wat nou "we". Je staat er mooi alleen voor
zwart rokje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel even op de eerste rond gelopen hoor. Wat droeg het meisje waarvan je dacht dat ik het was?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja!
Misschien kun jij ze al onze felicitaties overhandigen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vanavond om zeven uut bij Tara en Marchien natuurlijk!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat apart, jij weet nu gewoon wie ik ben terwijl ik geen idee heb wie me zit te begluren
Dat schijnt inmiddels normaal te zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! En hij stapt neit eens op je af
Ik zou het ook niet 1 2 3 doen. Behalve als die gene alleen staat ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat schijnt inmiddels normaal te zijn
Nouja, als je 20 posts over en weer plaatst naar elkaar over waar je nu precies zit en dan stiekem van een afstandje gaat kijken...dan is dat toch wat andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet 1 2 3 doen. Behalve als die gene alleen staat ofzo
Ik heb haar gezicht nog steeds niet gezien en twijfelde vandaag dus ook weer of ze het wel was, en dat zal de volgende keer wel weer zo zijn. Zou helemaal stom zijn om: JAAAAAA JIJ BENT DEVILSANDDUST VAN FOK! tegen een wildvreemde te schreeuwenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! En hij stapt neit eens op je af
Ik zal eerst eens naar haar profiel gaan om te kijken hoe ze nou eigenlijk heette.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb haar gezicht nog steeds niet gezien en twijfelde vandaag dus ook weer of ze het wel was, en dat zal de volgende keer wel weer zo zijn. Zou helemaal stom zijn om: JAAAAAA JIJ BENT DEVILSANDDUST VAN FOK! tegen een wildvreemde te schreeuwen
M'n gezicht zie je niet, maar m'n rokje wel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb haar gezicht nog steeds niet gezien en twijfelde vandaag dus ook weer of ze het wel was, en dat zal de volgende keer wel weer zo zijn. Zou helemaal stom zijn om: JAAAAAA JIJ BENT DEVILSANDDUST VAN FOK! tegen een wildvreemde te schreeuwen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n gezicht zie je niet, maar m'n rokje wel?
Ik verwacht wel steeds dat dat elk moment kan gebeuren, hehe.
quote:
Ach, ach ach... Je bent in ieder geval heutero neuksexueel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als je de andere kant opkijkt gaat das lastig he![]()
M'n rokje is zowat het moeilijkste te vinden gedeelte van m'n outfit vandaagquote:
Ik doe het dan wel voorzichtig. Zonder naar je rokje te kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n rokje is zowat het moeilijkste te vinden gedeelte van m'n outfit vandaag
Dat leer je idd wel van in een winkel werken ja, maar zomaar op iemand afstappen die ik eigenlijk niet ken zou ik ook niet snel doen![]()
Idd, voorzichtig benaderen is het beste. Ook is een duidelijke plaats afspreken in dit geval gewoon goed. Dan heb je minder kans dat je op de verkeerde afstaptquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe het dan wel voorzichtig. Zonder naar je rokje te kijken![]()
![]()
Een groot bord met FOK.NL is aan te radenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd, voorzichtig benaderen is het beste. Ook is een duidelijke plaats afspreken in dit geval gewoon goed. Dan heb je minder kans dat je op de verkeerde afstapt
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:04 schreef Thomas87 het volgende:
rokjes die inmiddels zijn uitgetrokken door de dame.![]()
Rokjes die hun dames inmiddels hebben uitgetrokkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:27 schreef Joppy het volgende:
[..]
Dames die hun rokjes inmiddels hebben uitgetrokken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat apart, jij weet nu gewoon wie ik ben terwijl ik geen idee heb wie me zit te begluren
Hier nog éénquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zat jij gister in de half 11 trein naar Groningen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
[..]
Hier nog één![]()
Jij zat zeker in het begin van de coupé bij de rodetassenbrigade.
Niet in hetzelfde jaar lijkt me (dat was je broer Martijn toch?)quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
En ik herken jij omdat je bij mij op school zat.
Yepperdepepquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet in hetzelfde jaar lijkt me (dat was je broer Martijn toch?)
De link is blauwquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef 2dope het volgende:
Ik wil ook in de OP, wie moet ik PM'en?
Jij had geen avatarquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
De bruidegom, Tara dacht ik.
zelf sta ik er ook niet in, maar dat hoeft ook niet![]()
Ja maar het vakje afzender is leegquote:
Ik heb geen idee. Ik heb een deeltje of 10 overgeslagenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef S-Two het volgende:
En volgens mij had Renesite die nieuwe OP gemaakt
Oh, heb ik een verkeerde link gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja maar het vakje afzender is leeg [afbeelding]
Maar volgens mij heb ik je be-Pm'tdt.
Maar natuurlijk wel alles nagelezen neem ik aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb een deeltje of 10 overgeslagen![]()
1 |
Tof. Trouwens je had wel gelijk over dat fitnesscentrum in Vinkhuizen, Fitforfree, dat daar redelijk veel paupervolk komt. Heb er verder totaal geen last van ofzo, nog geen matpartijen meegemaakt (ben nog maar 8 keer geweest ofzo, dus kan nog komen).quote:
In de vorige OP stond je niet in dezelfde wijk als Nietzman, maar in de buurt waar je nu staatquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie nu dat ik helemaal niet op de goede plek sta. Ik (mijn avatar)zou rechtsonder tegen nietzman aan moeten staan.
Ja, maar omdat het goedkoop is komen ze van heel ver weg om daar voor een aantal euro minder te gaan sportenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tof. Trouwens je had wel gelijk over dat fitnesscentrum in Vinkhuizen, Fitforfree, dat daar redelijk veel paupervolk komt. Heb er verder totaal geen last van ofzo, nog geen matpartijen meegemaakt (ben nog maar 8 keer geweest ofzo, dus kan nog komen).
Nouja, de buurt klopt wel (schildersbuurt), maar ik woon dus bijna helemaal linksonderin, tegen de spoorlijn aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de vorige OP stond je niet in dezelfde wijk als Nietzman, maar in de buurt waar je nu staat! Ik heb het daar van af gemaakt.
Maarik heb nu wel een manier gevonden om het te veranderen, maar om dat steeds voor elke avatar te doen![]()
Dankje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef teigan het volgende:
Ze zagen er mooi uit!
Dat is kostverloren. Maar dan woon je praktisch om de hoek dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef MaxMark het volgende:
Nouja, de buurt klopt wel (schildersbuurt), maar ik woon dus bijna helemaal linksonderin, tegen de spoorlijn aan
Een vriendin van me woont ook aan de Korrewegquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Ephemera het volgende:
Wat een mooie OP![]()
En ben ik nou echt de enige Fokker/ster die in de Korrewegwijk woont?!![]()
Stiekem woon ik trouwens aan de andere kant van de Korreweg...tegen het Oosterpark aan, maar de wijk is correct in elk geval
Excuse me?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
En je staat er in
Devil dust dingetje: Kan het laatste
[ code verwijderd ]
worden?
Was het leuk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef teigan het volgende:
Ja, en het was een fok!meet..
Veel dieetclubbers, en een paar medeGroningers, die er nu ws. nog zijn...
Ze zagen er mooi uit!
*troostknuffel*quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mocht ik een beetje chagerijnig zijn vandaag, forgive me. Gisteravond is na een knallende ruzie m'n inmiddels ex-vriendje de deur uitgestormd.
Geen misbruik maken van een zielig kwetsbaar meisje hè?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maarrrrr je bent weer vrijgezel, begrijp ik?![]()
Wat een stralende fotoquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 1 foto als voorproefje geplaatst in het trouwentopic. Om de nieuwsgierigheid iets te stillen
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+
Welkom!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef robertoo het volgende:
Groninger meldt zich.
Ik woon in de Korrewegwijk
Nu je het zegt. Maar ja een relatie die uitgegaan is, valt toch niet echt onder een blauwtje lopen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
De TT is nu trouwens wel erg toepasselijk geworden![]()
Idd. Die tijd breekt nu wellicht aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Maar ja een relatie die uitgegaan is, valt toch niet echt onder een blauwtje lopen?
ahh kijk.. ik wist dat ik niet de enige kon zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef robertoo het volgende:
Groninger meldt zich.
Ik woon in de Korrewegwijk
Raakt dat uitverkocht denk je? Ik vergeet altijd om kaarten te halen enzo.. ze zijn wel vaker hier geweest, maar wil ze nu eigenlijk wel een keer live zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:07 schreef nietzman het volgende:
Over drie weken C-mon&Kypski en de Amsterdam Klezmer band..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Idd. Die tijd breekt nu wellicht aan![]()
Ruischerwaard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar woon je dan?
Anders was de kaart écht te grootquote:
Ik sta nog niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:58 schreef Renesite het volgende:
OP is geupdeet.
ik sta er al in, en dat zonder te pm-en.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:58 schreef Renesite het volgende:
OP is geupdeet.
Het enige dat je hoeft te doen is even verhuizen en je staat zó in de OPquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan blijf ik wel rebels uit de OP.
En bedanktquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd. Die tijd breekt nu wellicht aan![]()
Juist.quote:Doe eens lief!
![]()
Je staat er inquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan blijf ik wel rebels uit de OP.
Was wel een beetje een overdreven stuk, heb hem een paar keer wat trekjes van een joint van iemand uit het publiek zien nemen, verder niet. Maar goed als ze zoiets kunnen schrijven doen ze dat maar al te graag natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er stond trouwens in de UK een stukje over Method Man!![]()
Jongen tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nu ben ik niet meer rebels.
toch bedankt.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef MaxMark het volgende:
Norro-tje vindt heel Nederland een probleemwijk
ik dacht dat beijum er ook wel in zou staan, dat valt dan weer mee, ik ben wel geboren in een achterstands wijk in Den Haagquote:
En ik aan de Schilderswijk.. dat is de enige plek in Groningen waar ik 's nachts liever niet op straat komquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Ephemera het volgende:
Noujaa zeg.. ik woon ook in een achterstandswijk (Korrewegwijk)![]()
Is mevrouw Vogelaar hier wel eens geweest.. vraag ik mij zo af![]()
Ik denk dat je met veel studenten niet echt tot een hoog inkomen p.p komt.. en de kwaliteit van de huizen.. tja.. m'n huisbaas helpt i.i.g niet echt meequote:Harde feiten
Bij de selectie van de wijken is volgens Vogelaar gekeken naar harde feiten, zoals de kwaliteit van de huizen, de mate van werkloosheid en het opleidingsniveau en inkomen van de bewoners.
Ik vind het hier anders prima vertoeven, nog nooit ergens last van gehad of onveilig gevoeld.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En ik aan de Schilderswijk.. dat is de enige plek in Groningen waar ik 's nachts liever niet op straat kom
Ook in kostverloren zijn de straten zo te zien naar schilders vernoemd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef nietzman het volgende:
Ja, wat is dat nou?
[afbeelding]
Volgens die kaart woon ik ook in de schilderswijk..
Terwijl deze zegt dat ik in kostverloren woon:
[afbeelding].
Dat wordt de straatnaambordjes overschilderenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef nietzman het volgende:
Mjah, als ik dat niet had gezien hadden ze me al lang van school getrapt, maar ik hoef niet zonodig bij die plejebers van de Schildersbuurt te wonen hoor, ik begin wel een militante afscheidingsbeweging..
Ajoh je weet van wie het komtquote:
morgen ochtend om half 7 bed uitquote:
Nou euh, eigenlijk ken ik je niet en zo hè...quote:
Zijn er ook dagen dat jij niet op stap/aan de zuip gaat?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En ik aan de Schilderswijk.. dat is de enige plek in Groningen waar ik 's nachts liever niet op straat kom
Mjah, in dat straatje zit ik dan net toevallig weer niet. Een collega van m'n vriendin dan weer wel, aan de andere kant van de stad. Eentje die prachtig opgeknapt is door een niet werkschuwe kunstenaar, incluis gegoten aanrecht met ingelegd mozaiek en stijlvolle uitbouw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Renesite het volgende:
Niks ten nadele van vrijgemaakte mensen hoor, maar ik zit er tussenin, en soms is dat enormmmm irritantDaar gaat het dus niet om
Nietz!
Jaren 30 schipperswoningen FTW!
Ik woon er ook, maar ja, geen avatarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:24 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ahh kijk.. ik wist dat ik niet de enige kon zijn!![]()
Ik denk dat ik volgende week misschien wel ff ga kijken: Lentekriebels, hiphop, funk en soulquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef FLR het volgende:
Nu maar eens richting feestje in de Puddingfabriek![]()
stond erin?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Juist.
Er stond trouwens in de UK een stukje over Method Man!![]()
In m'n enthousiasme alles zo weggedelete. Maar och.
leuk Facfeest gehad?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef FLR het volgende:
[..]
Ik woon er ook, maar ja, geen avatar![]()
Nu maar eens richting feestje in de Puddingfabriek![]()
Euh, wat me bij is gebleven: het voorprogramma deed niet onder voor de hoofdact, en Method Man vond de jointjes nogal stoer ofzo. Maar ik heb het alleen even gescamd, sorry. Misschien staat het wel onlinequote:
Mollys vind ik echt een kuttent. Zelf naar de Spieghel en De Kar geweest, was ook wel prima.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:58 schreef MaxMark het volgende:
Net weer terug van avondje stappen, De Drie, Molly en het Feest...was wel leuk![]()
ik heb daar niet zulke hele fijne dingen meegemaakt. Een vriendin heeft daar gewoond en heeft helemaal gruwelijke verhalen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef manou het volgende:
[..]
![]()
vaag dat heb ik echt nog nooit van iemand gehoord.........woon er nu 5 jaar en nog nooit iets raars gehoord of meegemaakt
laat maar zitten joh, hoef dat politiek correct gebrabbel niet eens te lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, wat me bij is gebleven: het voorprogramma deed niet onder voor de hoofdact, en Method Man vond de jointjes nogal stoer ofzo. Maar ik heb het alleen even gescamd, sorry. Misschien staat het wel online![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef Pjetr het volgende:
welke eerste klas bal heeft dit in godsnaam geschreven zeg. Laat de schrijver van dit artikel lekker naar klassieke muziek gaan luisteren, back to the roots, want dit slaat op pindakaas wat deze man uit zn mooi tovert.
Wat een matig geschreven recensie.quote:Method Man vindt blowen erg stoer en bijzonder
lemke kraan
De Amerikaanse rapper Method Man was zondag in de Oosterpoort. Ondanks de hoeveelheid verdovende middelen zat er voldoende pit in zijn show. Maar het Nederlandse voorprogramma deed niet voor hem onder.
‘Energy! Energy! Energy!”, rapper Method Man leek net een legercommandant zoals hij zijn toehoorders maande zich actiever op te stellen. Het lid van de beruchte Wu-Tang Clan was wat verlaat, en had daarom zondag 19 maart te kampen met een wat ingedommelde Oosterpoort.
Niet dat de stemming er niet in zat. Maar de pauzes tussen de verschillende optredens waren eenvoudigweg te lang om de spanning goed vast te houden. Toch was, op de flauwe intermezzoact van de hiphopheren van de Comedylounge na, alles in het werk gesteld de zaal fatsoenlijk op te warmen. En het publiek had er zin in, immers, zo vaak doet deze hiphop-held Groningen niet aan.
In het voorprogramma kwam de liefhebber van hiphop van eigen bodem ruimschoots aan zijn trekken. De Amersfoortse MC Jiggy Dje beet de spits af met heerlijke heldere en spitsvondige raps. In een wip stond het podium vol met op en neer paraderende crewleden en gehoorzaamde de zaal braaf aan de grillen van de rappers. Want van een goed hiphoppubliek wordt nou eenmaal een bepaalde mate van interactie verwacht.
De Zwolse Rapper Blaxtar had op zijn beurt zijn hele familie meegenomen. Een zusje, een broertje, een neefje, het podium stond er vol mee. Blaxtar is een energieke en meeslepende hiphopmachine, gewapend met lekkere beats en intelligente teksten. En toen rapper Stickz van Opgezwolle het podium opsprong, was het publiek helemaal niet meer te houden.
Method Man, die eind vorig jaar het album 4:21... The Day After uitbracht speelde zowel oud als nieuw werk. Stuwende beats begeleidden zijn rauwe stemgeluid. Af en toe sprong hij het publiek in, onder het toeziend oog van twee bodyguards, die de man ook weer het podium op sjorden.
Veel blowen deed hij ook. En over blowen praten. Want hoewel we daar in Nederland heel anders over denken, is wiet voor de Amerikaanse Method Man heel gangsta en dus erg stoer en bijzonder. Toch zat er, alle verdovende middelen ten spijt, voldoende pit in zijn show. Het optreden van de hiphopgrootheid was kortom het wachten waard. Maar, het moet toch gezegd, de Nederlandse rappers deden, ondanks Method Mans status, niet voor de Amerikaan onder.
* Renesite is jaloers!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef kamstra het volgende:
schrijf mij maar uit. Ik woon in Luxemburg inmiddels
Oh ja? Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:05 schreef dagizmo het volgende:
Volgens mij is D&D bijna een buurmeisje als ik het goed heb.
Mooi weertje momenteel en thank god de oosterparkwijk geen probleemwijk meer
Nope. Maandagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:44 schreef sanni het volgende:
En ik ben maandag de hele dag in Groningen. Ik hoop wel dat de winkels om 09:30 uur
al open zijn want ik wil wel even wat kopen alvorens ik aan de slag ga. heb gedurende
de dag geen tijd voor verder.. [afbeelding]
Mwoah, het was wel ok maar niet heel bijzonder.quote:
Para vogelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:58 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Een bekende vogelstraat, jij toch ook?
Welke studie? Ik had er totaal geen zin, en ben dus afgehaakt... Ik ben eerstejaars Farmacie!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:40 schreef FLR het volgende:
[..]
Mwoah, het was wel ok maar niet heel bijzonder.
Door zo'n soort feest wel nog meer zin gekregen in de ONCSHoewel een hele vrijdag met ONCS-dingen daar natuurlijk ook aan meehelpt.
Ook bij de MWF (zo is die afkorting toch?)?quote:
maandag zijn de winkels pas om 1 uur open..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:44 schreef sanni het volgende:
En ik ben maandag de hele dag in Groningen. Ik hoop wel dat de winkels om 09:30 uur
al open zijn want ik wil wel even wat kopen alvorens ik aan de slag ga. heb gedurende
Een vogelstraat? Ik ken helemaal geen vogelstraten... ik geloof niet dat 'Damsterdiep' één of andere uitheemse vogel is ofzo. Dus helaas, ik moet je teleurstellen, je hebt me niet als buurmeisjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:58 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Een bekende vogelstraat, jij toch ook?
Hmmm dan gaan we even een bezoekje brengen aan Minerva. Iemand een route voor de kortste weg?quote:
Vanaf waar?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:50 schreef sanni het volgende:
[..]
Hmmm dan gaan we even een bezoekje brengen aan Minerva. Iemand een route voor de kortste weg?
Naja, de CB blijft natuurlijk voor alle scheikunde-studenten..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:28 schreef teigan het volgende:
FLR studeert scheikunde, ik heb mijn bachelor scheikunde gehaalt, en ben toen de educatiemaster gaan doen....
En ik ben nog lid van de Chemische Binding, voor de eerstejaars is er Basic..
Ik ben dit jaar niet eens meer in de almanak opgenomen... Dus ik voel me wel een beetje verstoten door de CB....quote:Op zondag 25 maart 2007 00:53 schreef FLR het volgende:
[..]
Naja, de CB blijft natuurlijk voor alle scheikunde-studenten..![]()
En een eerstejaars Farmacie dus. Waren jullie niet in het eerste jaar op een grote hoop gegooid met de biologen en life science mensen, Luco?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:44 schreef sanni het volgende:
Je hebt geen avatarquote:Op zondag 25 maart 2007 10:08 schreef Chandler het volgende:
Ik wil ook wel op die map. Hora Siccamasingel -> De Weijert...
Je volgt iemand?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 03:29 schreef vronie het volgende:
Zouden jullie hier in Groningen uit kunnen kijken naar een Zwarte Labrador die vermist wordt.
Ik las het bericht,en ik dacht ik plaats het hier even.
Het gaat om een Zwarte Labrador reu van 1 jaar oud, met rode halsband en slipketting,vermist in Groningen-Zuid/De Wijert Zuid.
Groetjes Vronie
en Beijum,Lewenborg en Vinkhuizen zijn nou ook niet bepaald de plekken waar ik zou willen wonen.quote:
Vinkhuizen is juist gezellig, ik ken er best wel veelquote:Op zondag 25 maart 2007 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en Beijum,Lewenborg en Vinkhuizen zijn nou ook niet bepaald de plekken waar ik zou willen wonen.![]()
Dat kan ook een hoop over jou zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinkhuizen is juist gezellig, ik ken er best wel veel
Hmmm, ik ben niet een moeilijk persoon?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan ook een hoop over jou zeggen natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:12 schreef du_ke het volgende:
Vanaf waar?
Vanaf het station is het de museumbrug over en dan dootr tot je op het zuiderdiep bent, dan links en je loopt er vanzelf tegenaan.
Dank je welquote:Op zondag 25 maart 2007 14:03 schreef manou het volgende:
[..]
ik hou het wel ff in de gaten!!!!! en heb anderen ook al op de hoogte gebracht
zielig als hond huis kwijt is en helemaal erg voor t baasje
Dat word wat.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:11 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] voor de info,heb intussen ook al wat via google-maps gevonden en ontvangen e-mails. Laat morgen weten hoe het was daar in Grun.
Veel windquote:Op maandag 26 maart 2007 11:17 schreef teigan het volgende:
heel mooi skateweer zo te zien..
Ik ga zo ook ff van het weer genietenquote:
In de hortus viel het wel mee. Met wind is het idd een beetje fris.quote:
Ja, jammer genoeg wel... Had mijn propedeuse bijna niet gehaald door Diverseit, ecologie en gedrag... Iets wat niks met farmacie te maken heeft...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:53 schreef FLR het volgende:
[..]
Naja, de CB blijft natuurlijk voor alle scheikunde-studenten..![]()
En een eerstejaars Farmacie dus. Waren jullie niet in het eerste jaar op een grote hoop gegooid met de biologen en life science mensen, Luco?
Het is echt jóuw topicquote:Op maandag 26 maart 2007 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus eigenlijk liep ik weer een blauwtje.
Alleen maar om even aan te geven hoe enorm accuraat de TT is natuurlijk. Volgende keer neem ik iets wat wel positief is...quote:
Als het goed weer isquote:Op maandag 26 maart 2007 17:07 schreef Luco het volgende:
Als we toch een keer een Groningen meet gaan houden, is het dan geen idee om gewoon een terrasje te pakken met z'n allen?
Zoals nu en morgen en overmorgen bedoel je?quote:
Als je iets doet met zon vind ik het prima.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen maar om even aan te geven hoe enorm accuraat de TT is natuurlijk. Volgende keer neem ik iets wat wel positief is...
Hoe laat spreken we af?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zoals nu en morgen en overmorgen bedoel je?
"Waar is de zon gebleven?"quote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als je iets doet met zon vind ik het prima.
Nou, ik heb het niet zo op meets (of is het meetingen?). Ik ben altijd zo bang dat iedereen bij het horen van mn username z'n wenkbrauwen optrekt en zegt: "Devilsanddust? Wie is dat?"quote:
Ik ga er vanuit dat je gewoon Tineke genoemd zal wordenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet zo op meets (of is het meetingen?). Ik ben altijd zo bang dat iedereen bij het horen van mn username z'n wenkbrauwen optrekt en zegt: "Devilsanddust? Wie is dat?"
Ach dat overkwam mij bij de bruiloft van Tara en freecell..quote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet zo op meets (of is het meetingen?). Ik ben altijd zo bang dat iedereen bij het horen van mn username z'n wenkbrauwen optrekt en zegt: "Devilsanddust? Wie is dat?"
Bedankt, dan ga ik zo maar eens vertrekken, moet er om 19:30 zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, vandaar tot station is 10 minuutjes max, van station naar euroborg 20 minuten ofzo?
Dank, tot laterquote:Op maandag 26 maart 2007 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh voor dat gesprek? Succes hè!
Story of my life, prettyface. Maar het sloeg op m'n vallende kwartje, aldus Teigan.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms snap ik echt helemaal niets van je
Sorry, via station gegaanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef Renesite het volgende:
Suikerfabriek naar de euroborg, je gaat hopelijk niet helemaal over 't station maar langs het Augustinus en paterswoldse weg en voor de snelweg links.
Maar hij is al weg
Je had dus via de autocentury moeten gaanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry, via station gegaan
Heenweg duurde trouwens ietsje langer dan gepland, ben werkelijk aan 3 kanten het stadion gepasseerd voordat ik de weg ernaartoe ontdekte
Terugweg had ik hulp van een mede-sollicitant die me de snellere route liet zien [afbeelding]
Is dat vlakbij de ring aan de Paterswoldseweg?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had dus via de autocentury moeten gaan
Ja, die kant op jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat vlakbij de ring aan de Paterswoldseweg?
Ik ben nu op de terugweg echt op de snelst mogelijke weg terug gegaan, zover ik weet. Aan de oostkant het stadion uit en dan langs het spoor naar het station, vanaf daar is het één streep richting mijn huis.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die kant op jaEn dan ff via kostverloren augustinuscollege
Hele dag gewerkt... Dus mond dichtquote:Op maandag 26 maart 2007 20:57 schreef S-Two het volgende:
Van suikerfabriek naar Euroborg is wel in een kwartiertje te doen ja.
Vanmiddag ff op het terras gezeten, dat is toch wel lekker hoor zo in het zonnetje met een witbiertje.
Op de terugweg van mijn werk met het schuifdak open was ook best leukquote:Op maandag 26 maart 2007 20:57 schreef S-Two het volgende:
Van suikerfabriek naar Euroborg is wel in een kwartiertje te doen ja.
Vanmiddag ff op het terras gezeten, dat is toch wel lekker hoor zo in het zonnetje met een witbiertje.
Vertel?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef manou het volgende:
pfffft ik ben veeel te druk met eigen zaak voorlopig geen terras voor mij![]()
Je zei prettyfacequote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Story of my life, prettyface. Maar het sloeg op m'n vallende kwartje, aldus Teigan.
Zeg even waar je heen gaat danquote:Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zei prettyface.
Morgen weer zulk lekker weer! Ik moet en ik zal morgen op een terrasje gaan zitten!
Ging prima, we moesten met 10 man tegelijk 'solliciteren' voor 5 functies (150 plekken totaal). Voor en na ons waren ook steeds andere groepen van 10 Ik haal het wel, denk ikquote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ging het gesprek, MaxMark?
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik betrapte een aantal Groningeners op het spieken in mijn FoBo. Berichtje achterlaten mag best hoor![]()
ben bezig met opzetten van beautysalon....druk druk dus morgen beginnen met schuren van vloer ed dus...over week of 3/4 open als het goed isquote:
Waar komt je salon dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef manou het volgende:
[..]
ben bezig met opzetten van beautysalon....druk druk dus morgen beginnen met schuren van vloer ed dus...over week of 3/4 open als het goed is![]()
maar dan helaas geen tijd meer voor middagdrankjes ed![]()
Oeh, doe je ook nagels?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef manou het volgende:
[..]
ben bezig met opzetten van beautysalon....druk druk dus morgen beginnen met schuren van vloer ed dus...over week of 3/4 open als het goed is![]()
maar dan helaas geen tijd meer voor middagdrankjes ed![]()
Geen idee nog eigenlijkquote:
Groningersquote:Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Edit: Dat woord Groningeners klopt niet hè? Ik peins me suf, maar ik kom er niet achter.
Komop zeg, zelfs ík zit daar.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenlijkOp dat terras voor de Drie durf ik nooit, daar zitten alleen de mooie hippen mensen. Zie nog wel
![]()
Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja...quote:
We noteren het als een optie, goed?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja...
Goedquote:
Ik moet morgen ook naar school, daarna ook terrasquote:Op maandag 26 maart 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed![]()
Anyway, ik ga nu slapen, morgen moet er weer gestudeerd worden! terrasje terrasje![]()
Dat kun je niet zomaar zeggen denk ik. Toevallig ken ik iemand die in de zelfde groep moest solliciteren als jou. Hij had het ook al over de enorme drukte.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ging prima, we moesten met 10 man tegelijk 'solliciteren' voor 5 functies (150 plekken totaal). Voor en na ons waren ook steeds andere groepen van 10 Ik haal het wel, denk ik
Die zat ook in de groep van half 8? Het was wel druk inderdaad, maar van de 10 mensen aan onze tafel, waren er maar 2 die voor Accreditatie gingen. Als het in andere groepen ook zo weinig is, acht ik mijn kansen wat groterquote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kun je niet zomaar zeggen denk ik. Toevallig ken ik iemand die in de zelfde groep moest solliciteren als jou. Hij had het ook al over de enorme drukte.
Ik moet er morgen ook maar aan geloven, anders krijg ik er nog spijt van..quote:
Is het een leuke CD?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef Luco het volgende:
En het is donderslekker weer, en ik heb niks anders te doen, dan ijsjes eten en naar de nieuwe CD van Tiesto te luisteren!
Zitten wel een paar lekkere nummertjes op. Ook een nummer wat ik niet van Tiesto zou verwachten (Carpe Noctum). Alleen jammer dat Tiesto Dance4Life en He's A Pirate er weer op zet... Ik heb al 2 andere CD's waar dat nummer opstaat, en Dance4Life vind ik een van z'n mindere nummers. Ook zijn nieuwe single, In The Dark, had wat mij betreft zonder gezang gemogen... Meer in de stijl van de intro van het nummer...quote:
Idem. Ik werd dan ook om 13.15 wakker... Daarna nog wat geregeld en toen was de dag alweer om.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
En toch heb ik niet op een terrasje gezeten... ja 2 minuten, omdat ik een paar vriendinnen daar zag zitten.
Zo zeg, heerlijk. Ik zat voor 10 uur al in de UB, gestudeerd tot kwart voor 4, en toen met een vriendin mee naar de IKEA. En nu net thuis, maar het is al best kouder nu!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idem. Ik werd dan ook om 13.15 wakker... Daarna nog wat geregeld en toen was de dag alweer om.
Wat mag dat dan wel zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Voetbaltrainen. Net als S-Two maar dan bij een toekomstig concurrent
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Zometeen themafeest in Molly Malones, Sport & Fun. Iemand anders die ook gaat?
omg een FaDi lid?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Zometeen themafeest in Molly Malones, Sport & Fun. Iemand anders die ook gaat?
The plot thickens!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omg een FaDi lid?
en nee ik ga niet
tuin van de rumba is heel erg relaxed in de middagquote:Op maandag 26 maart 2007 23:08 schreef S-Two het volgende:
Ik vind dat terras bij de drie ook niet echt super, die in de Poelestraat is wel relaxed.
Korfbal!!!quote:
Nee, geen lid...alleen voor het feest gegaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omg een FaDi lid?
en nee ik ga niet
In sportkleren komen, maar dan met een originele 'twist'. Ik was zelf in oranje shirt/hoofdband en pols- en elleboogbeschermers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dan kan ik alleen maar raden hoe droevig het met de rest gesteld was... niemand in sportbadpakken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In sportkleren komen, maar dan met een originele 'twist'. Ik was zelf in oranje shirt/hoofdband en pols- en elleboogbeschermers.
Maar meiden in een tutu wonnen de originaliteitsprijs
Nee, wel rugbymeiden (quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar raden hoe droevig het met de rest gesteld was... niemand in sportbadpakken?![]()
quote:Was het wel leuk verder?
Volgens de lotto-reclame moet je iig goede padding dragenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:56 schreef manou het volgende:
ik ga vandaag pitchen en putten ......... en ik heb geen idee wat ik aan moet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |