Bedankt, dan ga ik zo maar eens vertrekken, moet er om 19:30 zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, vandaar tot station is 10 minuutjes max, van station naar euroborg 20 minuten ofzo?
Dank, tot laterquote:Op maandag 26 maart 2007 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh voor dat gesprek? Succes hè!
Story of my life, prettyface. Maar het sloeg op m'n vallende kwartje, aldus Teigan.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms snap ik echt helemaal niets van je
Sorry, via station gegaanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef Renesite het volgende:
Suikerfabriek naar de euroborg, je gaat hopelijk niet helemaal over 't station maar langs het Augustinus en paterswoldse weg en voor de snelweg links.
Maar hij is al weg
Je had dus via de autocentury moeten gaanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry, via station gegaan
Heenweg duurde trouwens ietsje langer dan gepland, ben werkelijk aan 3 kanten het stadion gepasseerd voordat ik de weg ernaartoe ontdekte
Terugweg had ik hulp van een mede-sollicitant die me de snellere route liet zien [afbeelding]
Is dat vlakbij de ring aan de Paterswoldseweg?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had dus via de autocentury moeten gaan
Ja, die kant op jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat vlakbij de ring aan de Paterswoldseweg?
Ik ben nu op de terugweg echt op de snelst mogelijke weg terug gegaan, zover ik weet. Aan de oostkant het stadion uit en dan langs het spoor naar het station, vanaf daar is het één streep richting mijn huis.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die kant op jaEn dan ff via kostverloren augustinuscollege
Hele dag gewerkt... Dus mond dichtquote:Op maandag 26 maart 2007 20:57 schreef S-Two het volgende:
Van suikerfabriek naar Euroborg is wel in een kwartiertje te doen ja.
Vanmiddag ff op het terras gezeten, dat is toch wel lekker hoor zo in het zonnetje met een witbiertje.
Op de terugweg van mijn werk met het schuifdak open was ook best leukquote:Op maandag 26 maart 2007 20:57 schreef S-Two het volgende:
Van suikerfabriek naar Euroborg is wel in een kwartiertje te doen ja.
Vanmiddag ff op het terras gezeten, dat is toch wel lekker hoor zo in het zonnetje met een witbiertje.
Vertel?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef manou het volgende:
pfffft ik ben veeel te druk met eigen zaak voorlopig geen terras voor mij![]()
Je zei prettyfacequote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Story of my life, prettyface. Maar het sloeg op m'n vallende kwartje, aldus Teigan.
Zeg even waar je heen gaat danquote:Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zei prettyface.
Morgen weer zulk lekker weer! Ik moet en ik zal morgen op een terrasje gaan zitten!
Ging prima, we moesten met 10 man tegelijk 'solliciteren' voor 5 functies (150 plekken totaal). Voor en na ons waren ook steeds andere groepen van 10 Ik haal het wel, denk ikquote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ging het gesprek, MaxMark?
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik betrapte een aantal Groningeners op het spieken in mijn FoBo. Berichtje achterlaten mag best hoor![]()
ben bezig met opzetten van beautysalon....druk druk dus morgen beginnen met schuren van vloer ed dus...over week of 3/4 open als het goed isquote:
Waar komt je salon dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef manou het volgende:
[..]
ben bezig met opzetten van beautysalon....druk druk dus morgen beginnen met schuren van vloer ed dus...over week of 3/4 open als het goed is![]()
maar dan helaas geen tijd meer voor middagdrankjes ed![]()
Oeh, doe je ook nagels?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef manou het volgende:
[..]
ben bezig met opzetten van beautysalon....druk druk dus morgen beginnen met schuren van vloer ed dus...over week of 3/4 open als het goed is![]()
maar dan helaas geen tijd meer voor middagdrankjes ed![]()
Geen idee nog eigenlijkquote:
Groningersquote:Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Edit: Dat woord Groningeners klopt niet hè? Ik peins me suf, maar ik kom er niet achter.
Komop zeg, zelfs ík zit daar.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenlijkOp dat terras voor de Drie durf ik nooit, daar zitten alleen de mooie hippen mensen. Zie nog wel
![]()
Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja...quote:
We noteren het als een optie, goed?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja...
Goedquote:
Ik moet morgen ook naar school, daarna ook terrasquote:Op maandag 26 maart 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed![]()
Anyway, ik ga nu slapen, morgen moet er weer gestudeerd worden! terrasje terrasje![]()
Dat kun je niet zomaar zeggen denk ik. Toevallig ken ik iemand die in de zelfde groep moest solliciteren als jou. Hij had het ook al over de enorme drukte.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ging prima, we moesten met 10 man tegelijk 'solliciteren' voor 5 functies (150 plekken totaal). Voor en na ons waren ook steeds andere groepen van 10 Ik haal het wel, denk ik
Die zat ook in de groep van half 8? Het was wel druk inderdaad, maar van de 10 mensen aan onze tafel, waren er maar 2 die voor Accreditatie gingen. Als het in andere groepen ook zo weinig is, acht ik mijn kansen wat groterquote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kun je niet zomaar zeggen denk ik. Toevallig ken ik iemand die in de zelfde groep moest solliciteren als jou. Hij had het ook al over de enorme drukte.
Ik moet er morgen ook maar aan geloven, anders krijg ik er nog spijt van..quote:
Is het een leuke CD?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef Luco het volgende:
En het is donderslekker weer, en ik heb niks anders te doen, dan ijsjes eten en naar de nieuwe CD van Tiesto te luisteren!
Zitten wel een paar lekkere nummertjes op. Ook een nummer wat ik niet van Tiesto zou verwachten (Carpe Noctum). Alleen jammer dat Tiesto Dance4Life en He's A Pirate er weer op zet... Ik heb al 2 andere CD's waar dat nummer opstaat, en Dance4Life vind ik een van z'n mindere nummers. Ook zijn nieuwe single, In The Dark, had wat mij betreft zonder gezang gemogen... Meer in de stijl van de intro van het nummer...quote:
Idem. Ik werd dan ook om 13.15 wakker... Daarna nog wat geregeld en toen was de dag alweer om.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
En toch heb ik niet op een terrasje gezeten... ja 2 minuten, omdat ik een paar vriendinnen daar zag zitten.
Zo zeg, heerlijk. Ik zat voor 10 uur al in de UB, gestudeerd tot kwart voor 4, en toen met een vriendin mee naar de IKEA. En nu net thuis, maar het is al best kouder nu!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idem. Ik werd dan ook om 13.15 wakker... Daarna nog wat geregeld en toen was de dag alweer om.
Wat mag dat dan wel zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Voetbaltrainen. Net als S-Two maar dan bij een toekomstig concurrent
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Zometeen themafeest in Molly Malones, Sport & Fun. Iemand anders die ook gaat?
omg een FaDi lid?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Zometeen themafeest in Molly Malones, Sport & Fun. Iemand anders die ook gaat?
The plot thickens!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omg een FaDi lid?
en nee ik ga niet
tuin van de rumba is heel erg relaxed in de middagquote:Op maandag 26 maart 2007 23:08 schreef S-Two het volgende:
Ik vind dat terras bij de drie ook niet echt super, die in de Poelestraat is wel relaxed.
Korfbal!!!quote:
Nee, geen lid...alleen voor het feest gegaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
omg een FaDi lid?
en nee ik ga niet
In sportkleren komen, maar dan met een originele 'twist'. Ik was zelf in oranje shirt/hoofdband en pols- en elleboogbeschermers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dan kan ik alleen maar raden hoe droevig het met de rest gesteld was... niemand in sportbadpakken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In sportkleren komen, maar dan met een originele 'twist'. Ik was zelf in oranje shirt/hoofdband en pols- en elleboogbeschermers.
Maar meiden in een tutu wonnen de originaliteitsprijs
Nee, wel rugbymeiden (quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar raden hoe droevig het met de rest gesteld was... niemand in sportbadpakken?![]()
quote:Was het wel leuk verder?
Volgens de lotto-reclame moet je iig goede padding dragenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:56 schreef manou het volgende:
ik ga vandaag pitchen en putten ......... en ik heb geen idee wat ik aan moet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |