Was het leuk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef teigan het volgende:
Ja, en het was een fok!meet..
Veel dieetclubbers, en een paar medeGroningers, die er nu ws. nog zijn...
Ze zagen er mooi uit!
*troostknuffel*quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mocht ik een beetje chagerijnig zijn vandaag, forgive me. Gisteravond is na een knallende ruzie m'n inmiddels ex-vriendje de deur uitgestormd.
Geen misbruik maken van een zielig kwetsbaar meisje hè?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maarrrrr je bent weer vrijgezel, begrijp ik?![]()
Wat een stralende fotoquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb 1 foto als voorproefje geplaatst in het trouwentopic. Om de nieuwsgierigheid iets te stillen
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+
Welkom!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef robertoo het volgende:
Groninger meldt zich.
Ik woon in de Korrewegwijk
Nu je het zegt. Maar ja een relatie die uitgegaan is, valt toch niet echt onder een blauwtje lopen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
De TT is nu trouwens wel erg toepasselijk geworden![]()
Idd. Die tijd breekt nu wellicht aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Maar ja een relatie die uitgegaan is, valt toch niet echt onder een blauwtje lopen?
ahh kijk.. ik wist dat ik niet de enige kon zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef robertoo het volgende:
Groninger meldt zich.
Ik woon in de Korrewegwijk
Raakt dat uitverkocht denk je? Ik vergeet altijd om kaarten te halen enzo.. ze zijn wel vaker hier geweest, maar wil ze nu eigenlijk wel een keer live zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:07 schreef nietzman het volgende:
Over drie weken C-mon&Kypski en de Amsterdam Klezmer band..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Idd. Die tijd breekt nu wellicht aan![]()
Ruischerwaard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar woon je dan?
Anders was de kaart écht te grootquote:
Ik sta nog niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:58 schreef Renesite het volgende:
OP is geupdeet.
ik sta er al in, en dat zonder te pm-en.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:58 schreef Renesite het volgende:
OP is geupdeet.
Het enige dat je hoeft te doen is even verhuizen en je staat zó in de OPquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan blijf ik wel rebels uit de OP.
En bedanktquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd. Die tijd breekt nu wellicht aan![]()
Juist.quote:Doe eens lief!
![]()
Je staat er inquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan blijf ik wel rebels uit de OP.
Was wel een beetje een overdreven stuk, heb hem een paar keer wat trekjes van een joint van iemand uit het publiek zien nemen, verder niet. Maar goed als ze zoiets kunnen schrijven doen ze dat maar al te graag natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er stond trouwens in de UK een stukje over Method Man!![]()
Jongen tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nu ben ik niet meer rebels.
toch bedankt.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef MaxMark het volgende:
Norro-tje vindt heel Nederland een probleemwijk
ik dacht dat beijum er ook wel in zou staan, dat valt dan weer mee, ik ben wel geboren in een achterstands wijk in Den Haagquote:
En ik aan de Schilderswijk.. dat is de enige plek in Groningen waar ik 's nachts liever niet op straat komquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Ephemera het volgende:
Noujaa zeg.. ik woon ook in een achterstandswijk (Korrewegwijk)![]()
Is mevrouw Vogelaar hier wel eens geweest.. vraag ik mij zo af![]()
Ik denk dat je met veel studenten niet echt tot een hoog inkomen p.p komt.. en de kwaliteit van de huizen.. tja.. m'n huisbaas helpt i.i.g niet echt meequote:Harde feiten
Bij de selectie van de wijken is volgens Vogelaar gekeken naar harde feiten, zoals de kwaliteit van de huizen, de mate van werkloosheid en het opleidingsniveau en inkomen van de bewoners.
Ik vind het hier anders prima vertoeven, nog nooit ergens last van gehad of onveilig gevoeld.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En ik aan de Schilderswijk.. dat is de enige plek in Groningen waar ik 's nachts liever niet op straat kom
Ook in kostverloren zijn de straten zo te zien naar schilders vernoemd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef nietzman het volgende:
Ja, wat is dat nou?
[afbeelding]
Volgens die kaart woon ik ook in de schilderswijk..
Terwijl deze zegt dat ik in kostverloren woon:
[afbeelding].
Dat wordt de straatnaambordjes overschilderenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef nietzman het volgende:
Mjah, als ik dat niet had gezien hadden ze me al lang van school getrapt, maar ik hoef niet zonodig bij die plejebers van de Schildersbuurt te wonen hoor, ik begin wel een militante afscheidingsbeweging..
Ajoh je weet van wie het komtquote:
morgen ochtend om half 7 bed uitquote:
Nou euh, eigenlijk ken ik je niet en zo hè...quote:
Zijn er ook dagen dat jij niet op stap/aan de zuip gaat?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
En ik aan de Schilderswijk.. dat is de enige plek in Groningen waar ik 's nachts liever niet op straat kom
Mjah, in dat straatje zit ik dan net toevallig weer niet. Een collega van m'n vriendin dan weer wel, aan de andere kant van de stad. Eentje die prachtig opgeknapt is door een niet werkschuwe kunstenaar, incluis gegoten aanrecht met ingelegd mozaiek en stijlvolle uitbouw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Renesite het volgende:
Niks ten nadele van vrijgemaakte mensen hoor, maar ik zit er tussenin, en soms is dat enormmmm irritantDaar gaat het dus niet om
Nietz!
Jaren 30 schipperswoningen FTW!
Ik woon er ook, maar ja, geen avatarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:24 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ahh kijk.. ik wist dat ik niet de enige kon zijn!![]()
Ik denk dat ik volgende week misschien wel ff ga kijken: Lentekriebels, hiphop, funk en soulquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef FLR het volgende:
Nu maar eens richting feestje in de Puddingfabriek![]()
stond erin?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Juist.
Er stond trouwens in de UK een stukje over Method Man!![]()
In m'n enthousiasme alles zo weggedelete. Maar och.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |