De oude deel staat er no...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijkt het nou maar zo, of heb ik de OP er écht goed ingezet?
sorry?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:12 schreef nietzman het volgende:
URINE URINE!
Vast wel, in 2010 misschien alquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:18 schreef S-Two het volgende:@ TT
Maar DaD, denk niet dat ik je dan gezien hebt.. ik zat van 9 tot 14 ofso op de eerste verdieping. Dacht dat ik je misschien had gezien op de eerste, maar ik zal je maandag dus wel niet goed genoeg hebben begluurd.
Gaat er trouwens nog een meet komen?
Ik dring jullie even wat solidariteit opquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef MaxMark het volgende:
Wat nou "we". Je staat er mooi alleen voor
zwart rokje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel even op de eerste rond gelopen hoor. Wat droeg het meisje waarvan je dacht dat ik het was?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja!
Misschien kun jij ze al onze felicitaties overhandigen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vanavond om zeven uut bij Tara en Marchien natuurlijk!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat apart, jij weet nu gewoon wie ik ben terwijl ik geen idee heb wie me zit te begluren
Dat schijnt inmiddels normaal te zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! En hij stapt neit eens op je af
Ik zou het ook niet 1 2 3 doen. Behalve als die gene alleen staat ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat schijnt inmiddels normaal te zijn
Nouja, als je 20 posts over en weer plaatst naar elkaar over waar je nu precies zit en dan stiekem van een afstandje gaat kijken...dan is dat toch wat andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet 1 2 3 doen. Behalve als die gene alleen staat ofzo
Ik heb haar gezicht nog steeds niet gezien en twijfelde vandaag dus ook weer of ze het wel was, en dat zal de volgende keer wel weer zo zijn. Zou helemaal stom zijn om: JAAAAAA JIJ BENT DEVILSANDDUST VAN FOK! tegen een wildvreemde te schreeuwenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!! En hij stapt neit eens op je af
Ik zal eerst eens naar haar profiel gaan om te kijken hoe ze nou eigenlijk heette.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb haar gezicht nog steeds niet gezien en twijfelde vandaag dus ook weer of ze het wel was, en dat zal de volgende keer wel weer zo zijn. Zou helemaal stom zijn om: JAAAAAA JIJ BENT DEVILSANDDUST VAN FOK! tegen een wildvreemde te schreeuwen
M'n gezicht zie je niet, maar m'n rokje wel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb haar gezicht nog steeds niet gezien en twijfelde vandaag dus ook weer of ze het wel was, en dat zal de volgende keer wel weer zo zijn. Zou helemaal stom zijn om: JAAAAAA JIJ BENT DEVILSANDDUST VAN FOK! tegen een wildvreemde te schreeuwen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n gezicht zie je niet, maar m'n rokje wel?
Ik verwacht wel steeds dat dat elk moment kan gebeuren, hehe.
quote:
Ach, ach ach... Je bent in ieder geval heutero neuksexueel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als je de andere kant opkijkt gaat das lastig he![]()
M'n rokje is zowat het moeilijkste te vinden gedeelte van m'n outfit vandaagquote:
Ik doe het dan wel voorzichtig. Zonder naar je rokje te kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n rokje is zowat het moeilijkste te vinden gedeelte van m'n outfit vandaag
Dat leer je idd wel van in een winkel werken ja, maar zomaar op iemand afstappen die ik eigenlijk niet ken zou ik ook niet snel doen![]()
Idd, voorzichtig benaderen is het beste. Ook is een duidelijke plaats afspreken in dit geval gewoon goed. Dan heb je minder kans dat je op de verkeerde afstaptquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe het dan wel voorzichtig. Zonder naar je rokje te kijken![]()
![]()
Een groot bord met FOK.NL is aan te radenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd, voorzichtig benaderen is het beste. Ook is een duidelijke plaats afspreken in dit geval gewoon goed. Dan heb je minder kans dat je op de verkeerde afstapt
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:04 schreef Thomas87 het volgende:
rokjes die inmiddels zijn uitgetrokken door de dame.![]()
Rokjes die hun dames inmiddels hebben uitgetrokkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:27 schreef Joppy het volgende:
[..]
Dames die hun rokjes inmiddels hebben uitgetrokken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat apart, jij weet nu gewoon wie ik ben terwijl ik geen idee heb wie me zit te begluren
Hier nog éénquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zat jij gister in de half 11 trein naar Groningen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
[..]
Hier nog één![]()
Jij zat zeker in het begin van de coupé bij de rodetassenbrigade.
Niet in hetzelfde jaar lijkt me (dat was je broer Martijn toch?)quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
En ik herken jij omdat je bij mij op school zat.
Yepperdepepquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Niet in hetzelfde jaar lijkt me (dat was je broer Martijn toch?)
De link is blauwquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef 2dope het volgende:
Ik wil ook in de OP, wie moet ik PM'en?
Jij had geen avatarquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
De bruidegom, Tara dacht ik.
zelf sta ik er ook niet in, maar dat hoeft ook niet![]()
Ja maar het vakje afzender is leegquote:
Ik heb geen idee. Ik heb een deeltje of 10 overgeslagenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef S-Two het volgende:
En volgens mij had Renesite die nieuwe OP gemaakt
Oh, heb ik een verkeerde link gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja maar het vakje afzender is leeg [afbeelding]
Maar volgens mij heb ik je be-Pm'tdt.
Maar natuurlijk wel alles nagelezen neem ik aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb een deeltje of 10 overgeslagen![]()
1 |
Tof. Trouwens je had wel gelijk over dat fitnesscentrum in Vinkhuizen, Fitforfree, dat daar redelijk veel paupervolk komt. Heb er verder totaal geen last van ofzo, nog geen matpartijen meegemaakt (ben nog maar 8 keer geweest ofzo, dus kan nog komen).quote:
In de vorige OP stond je niet in dezelfde wijk als Nietzman, maar in de buurt waar je nu staatquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie nu dat ik helemaal niet op de goede plek sta. Ik (mijn avatar)zou rechtsonder tegen nietzman aan moeten staan.
Ja, maar omdat het goedkoop is komen ze van heel ver weg om daar voor een aantal euro minder te gaan sportenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tof. Trouwens je had wel gelijk over dat fitnesscentrum in Vinkhuizen, Fitforfree, dat daar redelijk veel paupervolk komt. Heb er verder totaal geen last van ofzo, nog geen matpartijen meegemaakt (ben nog maar 8 keer geweest ofzo, dus kan nog komen).
Nouja, de buurt klopt wel (schildersbuurt), maar ik woon dus bijna helemaal linksonderin, tegen de spoorlijn aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de vorige OP stond je niet in dezelfde wijk als Nietzman, maar in de buurt waar je nu staat! Ik heb het daar van af gemaakt.
Maarik heb nu wel een manier gevonden om het te veranderen, maar om dat steeds voor elke avatar te doen![]()
Dankje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef teigan het volgende:
Ze zagen er mooi uit!
Dat is kostverloren. Maar dan woon je praktisch om de hoek dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef MaxMark het volgende:
Nouja, de buurt klopt wel (schildersbuurt), maar ik woon dus bijna helemaal linksonderin, tegen de spoorlijn aan
Een vriendin van me woont ook aan de Korrewegquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Ephemera het volgende:
Wat een mooie OP![]()
En ben ik nou echt de enige Fokker/ster die in de Korrewegwijk woont?!![]()
Stiekem woon ik trouwens aan de andere kant van de Korreweg...tegen het Oosterpark aan, maar de wijk is correct in elk geval
Excuse me?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
En je staat er in
Devil dust dingetje: Kan het laatste
[ code verwijderd ]
worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |