quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef cultheld het volgende:
Verander supporter in Marokkaan en je hebt calvobbes in de gordijnen zitten.
Flikker toch op idioot... Mijn mening zou niet anders zijn geweest....quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef cultheld het volgende:
Verander supporter in Marokkaan en je hebt calvobbes in de gordijnen zitten.
Vertels een, hoe moet ik de dader dan benoemen? Iemand die naar een voetbalstadion gaat schat ik al gauw in als voetbalsupporter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit is generaliseren Calvobbes, waarom moet er in het nieuwsbericht vermeldt worden dat het een voetbal-supporter was? Dat is toch niet relevant?
Een karatetrap tegen het achterhoofd in dit geval.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef zjroentje het volgende:
Wat moet ik onder doodsschop verstaan, een sliding op de achillespezen?
Zijn er ook beelden van?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een karatetrap tegen het achterhoofd in dit geval.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vertels een, hoe moet ik de dader dan benoemen? Iemand die naar een voetbalstadion gaat schat ik al gauw in als voetbalsupporter.
Weet gewoon je plaats, in een psv vak juich je niet voor ajaxquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef calvobbes het volgende:
Wat denken (dat soort) supporters nou? Dat de televisiemensen standaard meeheulen met de andere ploeg?
Ik kan je vertellen dat dat niet gebeurd is....quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef Grimm het volgende:
Weet gewoon je plaats, in een psv vak juich je niet voor ajaxhoe enorm achterlijk ben je dan.
Ja het schijnt op bewakingsbeelden te staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef PyTh het volgende:
Zijn er ook beelden van?
Waar in het stadion zou dit gebeurt moeten zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja het schijnt op bewakingsbeelden te staan.
Maar ik zie er een boel mensen lacherig over reageren. Vinden jullie het normaal ofzo?
Vanaf de hoofdtribune gezien hoog achter het linkerdoel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
Waar in het stadion zou dit gebeurt moeten zijn?
Het is niet zo dat er een heel legertje cameramensen voor iemand zijn neus gaat staan en dat iemand dus totaal geen zicht meer heeft op wat er gebeurd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik ben welles ooit bij Philps geweest. Veel fotografen en camaramensen die achter het veld zitten belemmeren het zicht voor de mensen in een rolstoel en voor de mensen op de eerte 3 rij-en. Als iemand jouw blikveld verspert zeg je daar wat van.
Er bleek toen inderdaad een spanningsveld te hangen tussen fotografen/camaremensen en de supporters. Cameramensen proberen hun werk te doen, maar belemmeren daarmee het zicht van supporters.
Natuurlijk is het niet normaal. Maar in elke groep heb je wel een paar debielen zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maar ik zie er een boel mensen lacherig over reageren. Vinden jullie het normaal ofzo?
Nee het is niet in de media geweest opvallend genoeg. Ik heb het weer van anderen collega's gehoord en geen reden om daar over te twijfelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb je ook een filmpje, beelden of op z'n minst een bron?
Ja nou en?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Natuurlijk is het niet normaal. Maar in elke groep heb je wel een paar debielen zitten.
Ja, zo ken ik er nog een paar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee het is niet in de media geweest opvallend genoeg. Ik heb het weer van anderen collega's gehoord en geen reden om daar over te twijfelen.
Wat wil je nou lezen dan? Dat iedere supporter een bedreiging is voor cameravlooien?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja nou en?
Als een scheidrechter blij is dat zijn beslissing goed uitpakt spreekt men daar schand van, maar als een cameraman een karate trap krijgt dan is "ja in elke groep heb je wel een paar debielen zitten"?
Misschien wat meer respect voor de mensen die ervoor zorgen dat jouw cluppie (PSV of een ander) bestaansrecht heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef cultheld het volgende:
Wat wil je nou lezen dan? Dat iedere supporter een bedreiging is voor cameravlooien?
Ik hoor het nu pas voor het eerst, dus blame de media.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja nou en?
Als een scheidrechter blij is dat zijn beslissing goed uitpakt spreekt men daar schand van, maar als een cameraman een karate trap krijgt dan is "ja in elke groep heb je wel een paar debielen zitten"?
Bij deze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik hoor het nu pas voor het eerst, dus blame de media.
Als die cameravlo de betreffende supporter op z'n bek had geslagen, dan had ie mijn respect gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien wat meer respect voor de mensen die ervoor zorgen dat jouw cluppie (PSV of een ander) bestaansrecht heeft?
Denk je dat de TV ploeg het zal blijven accepteren om als oud vuil behandeld te worden? En denk je echt dat je als top cluppie kan blijven bestaan als ze niet op TV komen?
Nou...............als jij vind dat een cameraman voor een betalende supporter mag gaan staan, omdat ie daar staat voor z'n werk, dan ga ik de volgende keer wel VOOR de camera staan. Want dat is "mijn" werk, supporter zijn. En dat jij dan de hele tijd m'n rug staat te filmen, daar wil ik best rekening mee houden, maar door de bouw van het stadion gaat dat gewoon niet anders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er een heel legertje cameramensen voor iemand zijn neus gaat staan en dat iemand dus totaal geen zicht meer heeft op wat er gebeurd.
De cameramensen hebben opdracht om daar rekening mee te houden, maar door de bouw van het stadion gaat dat gewoon niet anders.
Dan moeten die supporters zich beklagen bij de club die toch nog kaartjes heeft verkocht voor een dergelijke plaats.
Dat een cameramen zijn werk doet is in ieder geval geen reden om maar vanalles naar 'm te gooien.
Je vergeet dat wij daar komen in opdracht van de clubs. De clubs willen dat het op TV komt. De eredivisie clubs hebben ermee ingstemd dat op die plaatsen camera's komen te staan. Dat is al lang geleden gebeurd. Dan kun je ervoor kiezen om die plaatsen niet te verkopen, de camera mensen daar niet te laten staan of gewoon een compromis vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef DRD het volgende:
Als er geen voetbalsupporters zouden zijn, zouden die wedstrijden nooit geflimt hoeven te worden. Bijt niet de hand die je (indirect) voedt.........
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:45 schreef zevenkamp het volgende:
Wat een zielenpoot zeg. Ga anders lekker hockeywedstrijden filmen als je het bij het voetbal zo vervelend vind.
Dan ga ik inderdaad huilen op een forumquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen horen als je een karattrap tegen je hoofd krijgt.
Stumperd...
Ja, maar dat doen DE CLUBS niet. En vervolgens leg jij de schuld bij een voetbalsupporter. Die natuurlijk z'n handen (of voeten) thuis moet houden............quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij daar komen in opdracht van de clubs. De clubs willen dat het op TV komt. De eredivisie clubs hebben ermee ingstemd dat op die plaatsen camera's komen te staan. Dat is al lang geleden gebeurd. Dan kun je ervoor kiezen om die plaatsen niet te verkopen, de camera mensen daar niet te laten staan of gewoon een compromis vinden.
Dat laatste lijkt mij het handigste.
Hoe weet je dat het een karatetrap was? En waarom verschijnt dit niet in de pers? Ik vind dit een tendentieus topic en dat jij tot nu toe de enige bron bent geeft nogal te denken...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen horen als je een karattrap tegen je hoofd krijgt.
Stumperd...
Ja natuurlijk moet een supporter dat!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef DRD het volgende:
Ja, maar dat doen DE CLUBS niet. En vervolgens leg jij de schuld bij een voetbalsupporter. Die natuurlijk z'n handen (of voeten) thuis moet houden....
Denk dan maar lekker een eind weg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef cultheld het volgende:
Hoe weet je dat het een karatetrap was? En waarom verschijnt dit niet in de pers? Ik vind dit een tendentieus topic en dat jij tot nu toe de enige bron bent geeft nogal te denken...
Van wie heb jij dat dan gehoord?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef Camplo het volgende:
Cameraman is echt geen schop verkocht. Hooguit een kerel die voor supporterssite stond te filmen.
Nee, ja, natuurlijk, maar dan is het helemaal normaal...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef Camplo het volgende:
Cameraman is echt geen schop verkocht. Hooguit een kerel die voor supporterssite stond te filmen.
Maar dan is meteen heel dat gezeik niet meer relevant van de topicstarter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:53 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, ja, natuurlijk, maar dan is het helemaal normaal...![]()
Van niemand, maar als het een echte cameraman was was het ALLANG naar buiten gebracht.quote:
Dat was het ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:53 schreef Nouk het volgende:
Echt lachen als het een Marokkaanse supporter was.
Ok, nu geloof ik je man!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Denk dan maar lekker een eind weg.
Het is toch echt gebeurd.
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef Camplo het volgende:
Van niemand, maar als het een echte cameraman was was het ALLANG naar buiten gebracht.
Geef jij eens een bron plz?
Jij komt hier een heel verhaal vertellen terwijl je het maar "gehoord" hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, ke krijgt van mij niet hun telefoonnummer.
Als je het niet gelooft, prima, maar blijf dan gewoon weg uit dit topic.
absoluut niet.. Stelletje hersenlozen... Hoop dat de dader gevonden wordt en een flinke schadevergoeding aan je collega mag betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij komt hier alleen maar lopen trollen en moeilijk lopen doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:56 schreef zevenkamp het volgende:
Jij komt hier een heel verhaal vertellen terwijl je het maar "gehoord" hebt.
Zegt alweer genoeg..
Toch vreemd dat dit helemaal buiten de media wordt gehouden als zoiets gebeurd is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.
Ff rondgevraagd hier bij collega's (21 man waren er afgelopen zondag verspreid) en niemand kan het bevestigen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.
Nou, beschouw het dan als een "leermoment".......voor alle cameramannen dat het werk misschien best gevaarlijk kan zijn, voor de clubs dat je niet eindeloos commercieel kan blijven denken. Die supporter krijgt z'n leermoment ook nog wel, als er een SV voor een paar jaar uit rolt, inclusief boete en schadebetalingen, als het inderdaad op beveiligingsband staat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik leg de schuld helemaal niet neer bij de supporter, ik leg de schuld neer bij de club die twee dingen tegelijk wilt.
En geloof me maar dat clubs het te horen krijgen als cameramensen aanstekers om hun oren krijgen. Er zijn een aantal stadions waarbij cameraposities niet gebruikt worden.
Ja dat vind ik ook vreemd. Ik vind zoiets wel schokkender dan een scheids die juicht bij een goede beslissing.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef dndiek het volgende:
Toch vreemd dat dit helemaal buiten de media wordt gehouden als zoiets gebeurd is.
Vanuit de hoofdtribune gezien hoog achter het linker doel.quote:Waar in het stadion is het gebeurd?
Welke zijde was het, oost of west?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef calvobbes het volgende:
Gewoon omdat die man zijn werk stond te doen, gewoon omdat die toevallig tussen supporter bezig was voor andere voetballiefhebbers die de wedstrijd niet kunnen zien.
En waar zaten die allemaal?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef Camplo het volgende:
Ff rondgevraagd hier bij collega's (21 man waren er afgelopen zondag verspreid) en niemand kan het bevestigen.
De cameravlooien maken notabene deel uit van diezelfde mediaquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vreemd. Ik vind zoiets wel schokkender dan een scheids die juicht bij een goede beslissing.
[..]
Vanuit de hoofdtribune gezien hoog achter het linker doel.
50.000quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En waar zaten die allemaal?
Verspreid over een stadion met 50.000 man zal echt niet iedereen er wat van gemerkt hebben
Bedoel je daarmee dat we dit soort gedrag maar gewoon moeten accepteren dat cameramensen vanalles naar hun hoofd krijgen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef DRD het volgende:
Nou, beschouw het dan als een "leermoment".......voor alle cameramannen dat het werk misschien best gevaarlijk kan zijn, voor de clubs dat je niet eindeloos commercieel kan blijven denken.
Nou nee hoor. Sport en nieuws zijn twee verschillende. Maar ik zal jouw manier van uiten meenemen in eventuele discussies of 'we' nog wel met camera's naar voetbalwedstrijden moeten gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef cultheld het volgende:
De cameravlooien maken notabene deel uit van diezelfde media. Als 't echt zou zijn gebeurd, dan was 't voorpagina-nieuws geweest.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef dndiek het volgende:
Topic gaat dicht, calvobbes mag me overtuigen met een bron via de PM
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef dndiek het volgende:
Via de PM overtuigd dat het gebeurd is en verder in de doofpot is gestopt dus weer open
Ik zie incidenten nooit als graadmeter eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Sport en nieuws zijn twee verschillende. Maar ik zal jouw manier van uiten meenemen in eventuele discussies of 'we' nog wel met camera's naar voetbalwedstrijden moeten gaan.
Jouw manier van discusieren getuigd van weinig respect tegen over de TV ploeg. Dus ik zou niet weten waarom we figuren zoals jij zouden moeten bedienen van TV beelden van voetbalwedstrijden.
Geef ons ook het bewijs?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef dndiek het volgende:
Via de PM overtuigd dat het gebeurd is en verder in de doofpot is gestopt dus weer open
Dan gooi je toch de volgende keer terugquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat we dit soort gedrag maar gewoon moeten accepteren dat cameramensen vanalles naar hun hoofd krijgen?
Als calvobbes dat niet wil, dan doe ik dat niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geef ons ook het bewijs?
Wat ben je meer dan ons?
Dat kreeg ik hier ook te zien. Maar zowel van Oost, West hoor ik niks.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dit verhaal overigens ook al gelezen op een psv forum, dus hij heeft het in ieder geval niet zelf uit zijn duim gezogn.
Op de korte duur misschien niet. Maar als clubs niet op TV komen hebben ze wel degelijk minder inkomsten. Minder geld voor goede spelers en de rest kun je ook zelf wel verzinnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef DRD het volgende:
En je dreigement van "geen voetbalwedstrijden meer uitzenden"..........daar heb je de supporters in de stadions echt niet mee hoor.
Nee zou ik ook zeggen als ik hem was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als calvobbes dat niet wil, dan doe ik dat niet.
Ik ga dat bewijs niet delen omdat ik geen zin heb dat het bewijs gestalkt gaat worden door idioten die dit normaal vinden en het niet leuk vinden dat er wat van gezegd wordt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Camplo het volgende:
Geef ons ook het bewijs?
Wat ben je meer dan ons?
Gewoon weer standaard linkse media rakker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef Riro het volgende:
Maar wat is het nou dat TS wil horen? Dat het niet mag? Dat het niet had moeten gebeuren? Dat cameramannen het zwaar hebben?
Er is meer op TV te brengen dan voetbal hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef dndiek het volgende:
Als de voetbalwedstrijden niet meer worden uitgezonden, dan hebben de cameramensen ook geen werk meer
Tuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga dat bewijs niet delen omdat ik geen zin heb dat het bewijs gestalkt gaat worden door idioten die dit normaal vinden en het niet leuk vinden dat er wat van gezegd wordt...
heb je ook nog wat nuttigs bij te dragen of blijf je alleen maar trollen en zeiken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef Camplo het volgende:
Gewoon weer standaard linkse media rakker.
Aaaaah hijs zelf cameradrool.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er is meer op TV te brengen dan voetbal hoor.
En nee, ik hoop niet dat het zover komt. Ik hoop dat iedereen bij voetbalwedstrijden het nut van TV ploegen eens inziet. Want ik merk maar al te vaak dat we tegengewerkt worden of behandeld worden alsof we paria zijn die daar niks te zoeken hebben.
Het klopt toch wat ik zeg. Je weet er geen drol van, en loopt hier stoer te blaten, ons vertel je niks van een bron en tegen een admin (die sowieso alles al geloven) ga je braaf lopen jengelen en een mooi verhaal ophangen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
heb je ook nog wat nuttigs bij te dragen of blijf je alleen maar trollen en zeiken?
http://forum.psv.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000088quote:Inmiddels heb ik vernomen dat een cameraman tegen z'n hoofd aan is getrapt door een PSV-supporter. De cameraman moet onder een scan.
Ik schaam me echt diep voor dergelijke ongevallen. Kijk dat je een met vechterbaasjes van Ajax gaat knokken vind ik allemaal prima, maar toch niet met mensen die gewoon hun werk doen.
Nou vertel eens. Wat hebben cameramensen jou misdaan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:23 schreef Camplo het volgende:
Enig idee hoe grote hekel voetbalsupps aan camera's hebben?
Een uurtje terug stond je cameraman nog "hoog achter het doel" en nou staat ie "rond het veld".......wat is het nou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Op de korte duur misschien niet. Maar als clubs niet op TV komen hebben ze wel degelijk minder inkomsten. Minder geld voor goede spelers en de rest kun je ook zelf wel verzinnen.
Supporters hebben de TV net zo hard nodig als de reclame borden die al langs het veld staan en je nog meer het zicht ontnemen dan een paar cameramensen rond het veld.....
Hij stond hoog achter het doel rond het veld dus 2e ring in het PSV-stadion....quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef DRD het volgende:
[..]
Een uurtje terug stond je cameraman nog "hoog achter het doel" en nou staat ie "rond het veld".......wat is het nou?
En dat "lange termijn minder inkomsten verhaal"...........echt, ik zou het mooi vinden als de hele commercialisering 10 of 15 jaar terug gedraaid wordt. En met mij wel meer mensen. Nogmaals, mij heb je er niet mee......
Inmiddels heb ik ook vernomen dat er 50 doden zijn gevallen bij RKC - Willem IIquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef calvobbes het volgende:
Gellukig zijn er PSV fans met meer fatsoensbesef dan sommige mensen hier:
[..]
http://forum.psv.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000088
Idd, ik snap het punt van TS niet echt. Dat dit niet hoort is (bijna) iedereen het wel met hem eens, dus waarom zo'n rare houding tegenover alle supportersquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef VoreG het volgende:
Dit is gewoon een incident, niet alle voetballiefhebbers zijn zo gewelddadig.
Je haalt twee uitspraken uit hun context.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef DRD het volgende:
Een uurtje terug stond je cameraman nog "hoog achter het doel" en nou staat ie "rond het veld".......wat is het nou?
Jawel, want zonder die commersialisering kan een voetbalclub als PSV gewoon niet bestaan.quote:En dat "lange termijn minder inkomsten verhaal"...........echt, ik zou het mooi vinden als de hele commercialisering 10 of 15 jaar terug gedraaid wordt. En met mij wel meer mensen. Nogmaals, mij heb je er niet mee......
Ik heb geen houding tegen alle supporters, ik heb een houding tegen iedereen die de TV ploeg behandeld als paria die niks te zoeken hebben in voetbalstadions.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef Riro het volgende:
Idd, ik snap het punt van TS niet echt. Dat dit niet hoort is (bijna) iedereen het wel met hem eens, dus waarom zo'n rare houding tegenover alle supporters![]()
Knippen en plakken en dan er een eigen verhaal bijvertellen dat niet klopt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou vertel eens. Wat hebben cameramensen jou misdaan?
Waarom is dit een kuttopic?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit kuttopic nog steeds open?
Hiermee geef je aan dat je totaal geen verstand hebt van het TV maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef Camplo het volgende:
Knippen en plakken en dan er een eigen verhaal bijvertellen dat niet klopt.
Dat hebben ze mij misdaan, en dat doen ze dagelijks.
Weet je dat vast.
Yeah right...quote:Net zoals die Wilfred Genee elke keer weer de nadruk op ongeregeldheden legt bij een wedstrijd ipv het voetbal zelf.
Nu het om voetbal gaat is het bijna van levensbelang gegaan, is het een ander incident m.b.t. een Marokkaan vind je het schandalig dat Marokkanen zo behandeld worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom is dit een kuttopic?
Staat de inhoud je niet aan? Kun je er niet tegen dat dit soort dingen gezegd worden? Moeten we het maar normaal vinden dat cameramensen een karatetrap tegen hun hoofd krijgen?
Okay, nou beterschap voor de cameraman dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef dndiek het volgende:
TT change en nu gewoon inhoudelijk reageren svp
Omdat hier geen discussie over mogelijk is.quote:
Onzin. En als je die discussie met mij wilt voeren, doe dat dan maar via PM.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef VoreG het volgende:
Nu het om voetbal gaat is het bijna van levensbelang gegaan, is het een ander incident m.b.t. een Marokkaan vind je het schandalig dat Marokkanen zo behandeld worden.
Dan moeten die vele hier beter lezen, want ik scheer niet alle voetbalsupporters over 1 kam.quote:Zo vinden vele hier het belachelijk dat je alle voetbalsupporters over 1 kam aan het scheren bent.
In het PSV stadion zitten meer dan 30.000 mensen: 1 supporter schopt een cameraman. Toch wek je de indruk dat "heel veel supporters" cameramannen in het vizier hebben. Een walgelijk en tendentieus topic en als ik een dergelijk topic over criminele Mocro's uit Kanaleneiland had gemaakt, dan had je me al 10 keer aangegeven bij het MDI, want zo'n pisvlek ben je wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb geen houding tegen alle supporters, ik heb een houding tegen iedereen die de TV ploeg behandeld als paria die niks te zoeken hebben in voetbalstadions.
Het is niet alleen bij PSV dat dit soort dingen gebeuren, het gebeurd overal. Zelfs bij clubs waar je dat niet verwacht zoals NAC of Twente.
A) TS is kneus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom is dit een kuttopic?
Staat de inhoud je niet aan? Kun je er niet tegen dat dit soort dingen gezegd worden? Moeten we het maar normaal vinden dat cameramensen een karatetrap tegen hun hoofd krijgen?
Reclamebord = 0.90 cm hoog, cameraman 1.85 cm. En als die VOOR je staat, is dat dus een stukje erger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je haalt twee uitspraken uit hun context.
Die man die geschopt is staat "nog steeds" hoog achter het doel.
In een andere reactie zei ik dat supporters meer het zicht ontnomen wordt door reclame borden dan door (willekeurige) cameramensen die langs het veld staan.
[..]
Jawel, want zonder die commersialisering kan een voetbalclub als PSV gewoon niet bestaan.
Nou hoog tijd dus dat iedereen het gaat wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef zjroentje het volgende:
Dit hoort niet, en dat vind zowat iedereen. Punt.
Bron?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou hoog tijd dus dat iedereen het gaat weten
Als jij die indruk hebt, dan is dat jouw probleem. Door jouw manier van discusieren neem ik jouw manier van mening vormen niet echt serieus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef cultheld het volgende:
In het PSV stadion zitten meer dan 30.000 mensen: 1 supporter schopt een cameraman. Toch wek je de indruk dat "heel veel supporters" cameramannen in het vizier hebben.
Bron?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij die indruk hebt, dan is dat jouw probleem. Door jouw manier van discusieren neem ik jouw manier van mening vormen niet echt serieus.
Het gebeurt niet vaak maar ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
In het PSV stadion zitten meer dan 30.000 mensen: 1 supporter schopt een cameraman. Toch wek je de indruk dat "heel veel supporters" cameramannen in het vizier hebben. Een walgelijk en tendentieus topic en als ik een dergelijk topic over criminele Mocro's uit Kanaleneiland had gemaakt, dan had je me al 10 keer aangegeven bij het MDI, want zo'n pisvlek ben je wel.
Blaas niet zo hoog van de toren prutser.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij die indruk hebt, dan is dat jouw probleem. Door jouw manier van discusieren neem ik jouw manier van mening vormen niet echt serieus.
Dat snap ik zeker. Maar bedenk dat die cameraman daar ook niet voor heeft gekozen maar daar gewoon zijn werk moet doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef DRD het volgende:
maar snap je dat dit enige irritatie kan opwekken?
Ook met jou ben ik het eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
A) TS is kneus.
B) TS komt nooit in VBL, alleen om te zeiken??
C) TS geeft geen bron.
D) Ik geloof het verhaal niet.
E) TS geeft wel bron?? aan mod maar niet in het topic.
F) Dat is verdacht.
G) Het zal allemaal wel meevallen.
H) Frankie Wijnveld zal het wel oplossen.
I) Dit is een kuttopic.
J) Wat is je punt uberhaupt?
K) cameramensen moeten mensen niet hinderen.
L) TS is hypcriet.
rest van het alfabet volgt later.
Ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak maar ik ben het helemaal met je eens.
Je zou het topic ook gewoon kunnen mijden... heel makkelijk hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
rest van het alfabet volgt later.
Nee kan ik niet meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je zou het topic ook gewoon kunnen mijden... heel makkelijk hoor...
Dat klarinet wedstrijden niet interessant zijn kunnen de voetbalsupporters niks aan doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef Jarno het volgende:
Wat een klein pikkie hebben vandale... eh, voetbalsupporters toch ook.. En er toch op getrapt zjin door zo'n topic... Briljant!
.
Dat heeft zin als hij bij z'n baas gaat klagen, ze samen de oorzaak gaan achterhalen en vervolgens een oplossing zoeken die voor alle partijen gunstig uitpakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat snap ik zeker. Maar bedenk dat die cameraman daar ook niet voor heeft gekozen maar daar gewoon zijn werk moet doen.
Dan heeft het verdomd weinig zin om aanstekers of wat dan ook naar hem/haar te gaan gooien.
Ik ook.quote:
Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef DRD het volgende:
Dat heeft zin als hij bij z'n baas gaat klagen, ze samen de oorzaak gaan achterhalen en vervolgens een oplossing zoeken die voor alle partijen gunstig uitpakt.
Maar voetbalwedstrijden worden al decennia lang op TV uitgezonden en nog steeds staan die dingen sommigen in de weg. En dus is er "vanuit jouw sector" blijkbaar weinig interesse om het te verbeteren voor supporters
Joehoe?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.
Zie Utrecht en AZ waar alle camera posities boven het publiek.
Als clubs daar niet naar willen luisteren, houd het voor ons ook op.
Als je daar dan het probleem van de camerman wilt maken, tja, dan ben je wel heel kortzichtig bezig.
Aan het standpunt te zien is dat idd de camera die dat gefilmd heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef DRD het volgende:
Misschien was het wel de cameraman die dat gefilmt heeft...............zonder hem hadden wij weer niet op de KNVB kunnen kankeren.
Zie de link naar dat PSV forum wat ik gegeven heb...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef PyTh het volgende:
Het blijft toch een welles nietes verhaaltje hier.
Ook lekker betrouwbaar. Kan net zo zijn dat die gozer die er daar over spreekt het hier heeft gelezen en alles maar klakkeloos aanneemt zonder bron.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zie de link naar dat PSV forum wat ik gegeven heb...
Blijf dan gewoon weg als je het niet vertrouwdquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef zevenkamp het volgende:
Ook lekker betrouwbaar. Kan net zo zijn dat die gozer die er daar over spreekt het hier heeft gelezen en alles maar klakkeloos aanneemt zonder bron.
Komen ook echt hooligans op dat forum. Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zie de link naar dat PSV forum wat ik gegeven heb...
Dat is het enige waar jij op uitbent stinkerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon weg als je het niet vertrouwd
Het getroll van jou en anderen hier stelt mijn mening over sommige voetbalsupporters echt niet op een positieve manier bij....
Jou, mij, en de rest van de supps zwart maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou eigenlijk je bedoeling van dit topic?
Pas maar op voordat we een virtuele karatetrap op je achterhoofd geven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon weg als je het niet vertrouwd
Het getroll van jou en anderen hier stelt mijn mening over sommige voetbalsupporters echt niet op een positieve manier bij....
Dat heb ik al diverse malen uitgelegd. Gewoon goed lezen wat er in de openingspost staat ipv als een kip zonder kop gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou eigenlijk je bedoeling van dit topic?
Daar hebben jullie ook écht calvobbes voor nodig, ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jou, mij, en de rest van de supps zwart maken.
"de club" staat niet op dat moment in mijn beeld, "de cameraman" wel. En dus krijgt die het op dat moment te verduren. Kortzichtig? Prima.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.
Zie Utrecht en AZ waar alle camera posities boven het publiek staan.
Als clubs daar niet naar willen luisteren, houd het voor ons ook op.
Als je daar dan het probleem van de camerman wilt maken, tja, dan ben je wel heel kortzichtig bezig.
Primaten hebben meer normbesef. Halve aap die je er bent!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef DRD het volgende:
[..]
"de club" staat niet op dat moment in mijn beeld, "de cameraman" wel. En dus krijgt die het op dat moment te verduren. Kortzichtig? Prima.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef plae het volgende:
Beetje boel zielig dat dit gebeurt is. Maar dat halve gedreig van zonder ons geen voetbal op tv en zonder ons bestaan die clubs nietkomop zeg, stel je niet aan. Das een beetje onnodig.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:
Dan doen ze zelf wel hoor. Daar hebben een aantal voetbalsupporters mijn hulp echt niet bij nodigquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef Camplo het volgende:
Dat is het enige waar jij op uitbent stinkerd.
Voetbalsupps zwart maken.
Niet half zo selectief als jij conclusies zit te trekkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan doen ze zelf wel hoor. Daar hebben een aantal voetbalsupporters mijn hulp echt niet bij nodig
Als je denkt dat ik er alleen maar op uit ben om voetbalsupporters zwart te maken, dan zit je toch echt zeer selectief te lezen...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zou het in NWS nog eens proberen calvobbes. Die stenengooiers hier praten elkaar toch alleen maar na.
Wat probeer je uit te lokken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zou het in NWS nog eens proberen calvobbes. Die stenengooiers hier praten elkaar toch alleen maar na.
Ik verwacht echt geen steun, maar wel een beetje gezond verstand van mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef DRD het volgende:
En als als die voetbalsupporters je niet bevallen, dan zal je hier echt geen steun vinden. Behalve dan dat een karatetrap een overdreven reactie is.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Dank je. Heb ik wel vaker op woensdagmiddag last vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Primaten hebben meer normbesef. Halve aap die je er bent!.
Domme reacties. Goed ben ik er in he?quote:
Hoe dom kan je zijn. Hij komt hier blij een verhaal vertellen terwijl hij niet eens een BRON heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Welke conclusies heb ik dan getrokken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
Niet half zo selectief als jij conclusies zit te trekken![]()
Fantastisch jongen. Je bent echt zo superieur aan al die domme voetbalsupporters!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Domme reacties. Goed ben ik er in he?
Jongen, iedereen heeft al vaak zat gezegd dat een karatetrap te ver gaat. Dat is het gezonde verstand wat je kan krijgen, meer zit er niet in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik verwacht echt geen steun, maar wel een beetje gezond verstand van mensen.
Maar dat lijkt in veel gevallen ver te zoeken...
Oh nee! Een verhaal zonder bron! Nou, dan moet je het wel belachelijk maken en verzieken he? Dat kan haast niet anders! Net zo als je een cameraman die in de weg staat moet bekogelen met van alles en nog wat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn. Hij komt hier blij een verhaal vertellen terwijl hij niet eens een BRON heeft.
Hij heeft het alleen "gehoord". Lekker betrouwbaar !!!!
Nee, enkeltje 49 aubquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Domme reacties. Goed ben ik er in he?
Nou is dat amper een prestatie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fantastisch jongen. Je bent echt zo superieur aan al die domme voetbalsupporters!!
NIEUWS IS PAS NIEUWS ALS ER HOOR-WEDERHOOR EN BEWIJS(BRON!!!) IS TOEGEPASTquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh nee! Een verhaal zonder bron! Nou, dan moet je het wel belachelijk maken en verzieken he? Dat kan haast niet anders! Net zo als je een cameraman die in de weg staat moet bekogelen met van alles en nog wat..
(mijn god, echt, wat een holbewoners)
Je gebruikt zelf ook de logica van een half bevroren primaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh nee! Een verhaal zonder bron! Nou, dan moet je het wel belachelijk maken en verzieken he? Dat kan haast niet anders! Net zo als je een cameraman die in de weg staat moet bekogelen met van alles en nog wat..
(mijn god, echt, wat een holbewoners)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je gebruikt zelf ook de logica van een half bevroren primaat.
Ik heb wel een bron hoor. Maar die is helaas voor jou niet te horen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef zevenkamp het volgende:
Hoe dom kan je zijn. Hij komt hier blij een verhaal vertellen terwijl hij niet eens een BRON heeft.
Sport is emotie, en als je je bron niet wilt vertellen is je verhaal net zo geloofwaardig als die minister van informatie van Irak.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb wel een bron hoor. Maar die is helaas voor jou niet te horen...
Prima dat je het niet wilt geloven moet je zelf weten, maar dit topic gaat wmb niet alleen over dit incident, maar ook over andere keren dat TV ploegen als paria worden behandeld.
Waar is dat in godsnaam voor nodig? Alleen maar omdat af en toe iemand in het publiek een fractie van het veld even niet kan zien?
Ik ziet hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef DRD het volgende:
Jongen, iedereen heeft al vaak zat gezegd dat een karatetrap te ver gaat. Dat is het gezonde verstand wat je kan krijgen, meer zit er niet in.
En het feit dat beelden die zij maken, bewust of onbewust, uiteindelijk gebruikt kunnen worden waardoor mensen een stadionverbod van maanden / jaren + hoge boetes krijgen. Ook voor kleine dingen als vuurwerk. En daar zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
maar ook over andere keren dat TV ploegen als paria worden behandeld.
Waar is dat in godsnaam voor nodig? Alleen maar omdat af en toe iemand in het publiek een fractie van het veld even niet kan zien?
Ik (en ontelbare andere fatsoenlijke Nederlanders) anders wel. Oppakken die weekend-criminelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef DRD het volgende:
[..]
En het feit dat beelden die zij maken, bewust of onbewust, uiteindelijk gebruikt kunnen worden waardoor mensen een stadionverbod van maanden / jaren + hoge boetes krijgen. Ook voor kleine dingen als vuurwerk. En daar zit niemand op te wachten.
Jullie worden inderdaad keer op keer weer gediscrimineerd en als een zak stront behandeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
Prima dat je het niet wilt geloven moet je zelf weten, maar dit topic gaat wmb niet alleen over dit incident, maar ook over andere keren dat TV ploegen als paria worden behandeld.
mwah weet je hoe je kan flippen als er iemand voor de tv staat op een belangrijk momentquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
Ik ga niet de telefoonnummers van mensen die hier bij zijn betrokken neerkwakken. De enige bron die ik je kan geven is dat eerder genoemde PSV forum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef Grimm het volgende:
Sport is emotie, en als je je bron niet wilt vertellen is je verhaal net zo geloofwaardig als die minister van informatie van Irak.
Vertel eens een reden waarom je er last van hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik (en ontelbare andere fatsoenlijke Nederlanders) anders wel. Oppakken die weekend-criminelen.
Uhm... Volkens mij hebben de meeste stadions tegenwoordig zelf bewakingscamera's die dat veel beter in de gaten houden dan TV camera'squote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef DRD het volgende:
En het feit dat beelden die zij maken, bewust of onbewust, uiteindelijk gebruikt kunnen worden waardoor mensen een stadionverbod van maanden / jaren + hoge boetes krijgen. Ook voor kleine dingen als vuurwerk. En daar zit niemand op te wachten.
Hoe nu heb je jezelfs verraden... Je impliceert hier dat er meer mensen bij betrokken zijn. Ik ruik hier een conspiracy tegen voetbalsupporters.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef calvobbes het volgende:
k ga niet de telefoonnummers van mensen die hier bij zijn betrokken neerkwakken. De enige bron die ik je kan geven is dat eerder genoemde PSV forum.
Nee. Leer lezen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Camplo het volgende:
Je kent de daders
ja er is een hele groep mensen die bezig waren met die TV registratie. Het is niet zo dat die cameraman die geschopt is, de enige persoon was die daar voor zorgdequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe nu heb je jezelfs verraden... Je impliceert hier dat er meer mensen bij betrokken zijn. Ik ruik hier een conspiracy tegen voetbalsupporters.
Het kost geld...? Je ontneemt anderen hun voetbalplezier...? Je eigen club kotst je uit met je pillen en zuip op de tribune...? Om maar eens wat te noemen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vertel eens een reden waarom je er last van hebt.
Roep jij hier nou op tot geweld tegen stewards alleen om je eigen hachje en dat van je collega's te redden? ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Uhm... Volkens mij hebben de meeste stadions tegenwoordig zelf bewakingscamera's die dat veel beter in de gaten houden dan TV camera's
Dan kun je beter de stewards af gaan tuigen....
Topicnaam: Cameraman geschopt.quote:
Voetbalsupporters brengen veel meer geld in de samenleving dan dat het kost om een paar hooligans/voetbalsupporters in het gareel te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het kost geld...? Je ontneemt anderen hun voetbalplezier...? Je eigen club kotst je uit met je pillen en zuip op de tribune...? Om maar eens wat te noemen?
En dan nog, zolang jij geen last heb van Marokkaanse tasjesdieven, ook maar hun gang laten gaan? Simpele...
Ik wou net zeggen!! Waar blijven die Marokkanen in dit verhaalquote:
Je hebt er geen last van dus. Maar wel alle voetbalsupporters over een kam scheren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het kost geld...? Je ontneemt anderen hun voetbalplezier...? Je eigen club kotst je uit met je pillen en zuip op de tribune...? Om maar eens wat te noemen?
En dan nog, zolang jij geen last heb van Marokkaanse tasjesdieven, ook maar hun gang laten gaan? Simpele...
Vooral doen. Jouw redenatie vermogen zal veel indruk makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Roep jij hier nou op tot geweld tegen stewards alleen om je eigen hachje en dat van je collega's te redden? ik zal het doorgeven.
Oooooh, nou, dan mag het allemaal wél hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voetbalsupporters brengen veel meer geld in de samenleving
De pillen zijn niet aan te slepen tijdens de match inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
Denk jij dat die cameraman in zijn eentje de TV registratie heeft verzorgt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef Camplo het volgende:
wat leren lezen?
Dan niet nee, zo ken ik er nog wel een paar moraalridderquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef plae het volgende:
niet dat geweld oid dan normaal is.
Ben jij woordblind?quote:
Oh het was een heel team dat toeliet dat hun collega afschopt werdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Denk jij dat die cameraman in zijn eentje de TV registratie heeft verzorgt?
Beetje zitten stangen hier mag wel? waarom flikker jij niet op?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je dat niet genoeg vind, dan blijf je toch lekker weg hier. Simpel. Je bent echt niet verplicht om hier aan mee te doen.
En dan voetbalsupporters primaten noemen, maar wel hetzelfde niveau hanterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oooooh, nou, dan mag het allemaal wél hoor..
Je bent hopelijk wel eens in een stadion geweest, en hebt dan wellicht (door je pillenroes heen) wel eens opgemerkt hoe ver die dekselse camera's eigenlijk uit elkaar staan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oh het was een heel team dat toeliet dat hun collega afschopt werd![]()
Jarno pleurt lekker een eind op.quote:
Ik probeer het begrijpelijk te houden voor mensen die in het weekend vandaaltje spelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan voetbalsupporters primaten noemen, maar wel hetzelfde niveau hanteren...
En wat doe jij in het weekend? Fokken of rukken? Of allebei?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik probeer het begrijpelijk te houden voor mensen die in het weekend vandaaltje spelen.
Die zul je op dit forum niet vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik probeer het begrijpelijk te houden voor mensen die in het weekend vandaaltje spelen.
En nu wel. Deal with it. 't Is een openbaar forum. De status aparte die VBL heeft komt me toch al de strot uit, zal ik nog wel eens een FB topic aan wagen tzt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef PyTh het volgende:
Wat the fuck kom je in VBL doen?
Je komt hier anders ook niet.
Volgens mij ben jij woordblind. Je hebt het over de kosten, maar als iemand zegt dat deze niet opwegen tegen de opbrengsten dan krijgt deze een dom antwoord terug. Maar goed blijf maar lekker de media geloven en je eigen superieur voelen. Als je zelf een keer in de buurt van een stadion durft te begeven zul je merken dat er niets aan de hand is. Of huil je in de kroeg ook als je een druppeltje bier op je jas krijgt?quote:
Och, we hebben er al een paar die geweld tegen cameramannen toch erg begrijpelijk vinden hoor.quote:
Ben je echt zo dom of wil je alleen maar elke discussie over dit soort dingen onmogelijk maken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Oh het was een heel team dat toeliet dat hun collega afschopt werd![]()
haha ja doen eens, kunnen wij ook lachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu wel. Deal with it. 't Is een openbaar forum. De status aparte die VBL heeft komt me toch al de strot uit, zal ik nog wel eens een FB topic aan wagen tzt.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, we hebben er al een paar die geweld tegen cameramannen toch erg begrijpelijk vinden hoor.
quote:
Er is niet eens een officiele nieuwsbron, hoe kun je dan in godsnaam verwachten dat het serieus genomen wordt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, we hebben er al een paar die geweld tegen cameramannen toch erg begrijpelijk vinden hoor.
Idioot. Als er 1 kliek is hier, is het wel dat clubje van jou, Yvonne, etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu wel. Deal with it. 't Is een openbaar forum. De status aparte die VBL heeft komt me toch al de strot uit, zal ik nog wel eens een FB topic aan wagen tzt.
Wij proberen het begrijpelijk te houden voor ene Jarno die doordeweek 5 dagen voor minder bedeelde speelt. Althans zo komt het overquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij staat er genoeg info op dat forum. Dus ik zou niet weten welke uitspraken van Mart Smeets daar iets aan kunnen veranderen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Calvobbes op dat psv forum dat je steeds aanhaalt gaat het erover dat Mart Smeets er iets over gezegd heeft, zoek eens op dan... kun je ons allemaal de mond snoeren
Welk kliekje betreft dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idioot. Als er 1 kliek is hier, is het wel dat clubje van jou, Yvonne, etc.
Als je het niet serieus neemt, waarom hier dan nog blijven kloten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef PyTh het volgende:
Er is niet eens een officiele nieuwsbron, hoe kun je dan in godsnaam verwachten dat het serieus genomen wordt?
Zo'n topic is er al een paar keer geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
haha ja doen eens, kunnen wij ook lachen![]()
Het groepje oldbies, vooral te vinden in ONZ en FB.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Welk kliekje betreft dat?
Licht me in.
Geloof me, ik zit NIET met yvonne in een kliekje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idioot. Als er 1 kliek is hier, is het wel dat clubje van jou, Yvonne, etc.
owjee. Nu is het ineens een stuk minder erg dat TV ploegen bij voetbalstadions vaak als paria worden behandeld...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Al bijna een heel topic vol over een cameraman die (misschien) een schop gekregen heeftIn een gemiddelde discotheek/club worden er op 1 zaterdagavond wel 5 mensen geslagen of geschopt.
Is het hele voorval niet geregistreerd door een collega? Dat zou wel mooi zijn nl.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je het niet serieus neemt, waarom hier dan nog blijven kloten?
Negeer het dan gewoon....
Nee helaas. Niet door collega's, maar wel door bewakingscamera's. Maar die zullen wel niet openbaar worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef Jarno het volgende:
Is het hele voorval niet geregistreerd door een collega? Dat zou wel mooi zijn nl.
Barpersoneel, hulpverleners en uitsmijters hebben het nog wel zwaarder te voorduren, geloof me. Wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat er camera-personeel mishandeld wordt door een stel debielen, maar je doet alsof dit een grote ramp is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
owjee. Nu is het ineens een stuk minder erg dat TV ploegen bij voetbalstadions vaak als paria worden behandeld...
Nou goed, maar bij een eventuele aangifte zullen deze toch zeker openbaar moeten worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee helaas. Niet door collega's, maar wel door bewakingscamera's. Maar die zullen wel niet openbaar worden gemaakt.
Kloten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef calvobbes het volgende:
Als je het niet serieus neemt, waarom hier dan nog blijven kloten?
Negeer het dan gewoon....
Ik weet toevallig dat je hier al heel lang post en een redelijk bekende fokker bent, dus ik ging er vanuit dat je ook bij dat groepje hoorde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geloof me, ik zit NIET met yvonne in een kliekje..
Kom je net uit de wasmachine? Je bent zo gekrompen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef plae het volgende:
Ik verheug mij op het FB topic van Jarno.
Dit is misschien verder meer een KLB topic. Geen idee wat wij in vbl er aan kunnen doen![]()
Misschien wil de cameraman in kwestie het niet in de openbaarheid uit angst voor represailles. Niet geheel ondenkelijk als je met gajes van dit allooi te maken hebt toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kloten?
Ik mag dus niet eens zeggen dat ik het ten minste dubieus vind om er een topic te openen over het mollesteren van een cameraman omdat er geen officiele bron is?
Je zou toch op z'n minst verwachten dat er een officiele bron in de media is als er iemand die notabene voor de media werkt mishandeld wordt of zeg ik nu iets heel vreemds?
Meer R*E*S*P*E*C*T JEWEETTOCHquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef plae het volgende:
Ik verheug mij op het FB topic van Jarno.
Dit is misschien verder meer een KLB topic. Geen idee wat wij in vbl er aan kunnen doen![]()
ja ik zit hier ook al lang en twi ook. Wij zitten ook automatisch in dat clubje daardoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat je hier al heel lang post en een redelijk bekende fokker bent, dus ik ging er vanuit dat je ook bij dat groepje hoorde.
doodsverwensing!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal een cameraman dood te schoppen.[br]
Kan je dat onderbouwen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal een cameraman dood te schoppen.
Mischien is hij wel dood en zijn kinderen ontvoerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien wil de cameraman in kwestie het niet in de openbaarheid uit angst voor represailles. Niet geheel ondenkelijk als je met gajes van dit allooi te maken hebt toch?
Nee hoor. Die mening deel ik ook. Maar die discussie over wel of geen officiele bron is al vanaf het begin van dit topic gevoerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef PyTh het volgende:
Kloten?
Ik mag dus niet eens zeggen dat ik het ten minste dubieus vind om er een topic te openen over het mollesteren van een cameraman omdat er geen officiele bron is?
Je zou toch op z'n minst verwachten dat er een officiele bron in de media is als er iemand die notabene voor de media werkt mishandeld wordt of zeg ik nu iets heel vreemds?
Ik zou zeggen: Maak op Geenstijl en Partyflock ook even een accountje aan en misschien neemt de Telegraaf je onzin dan wel overquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Die mening deel ik ook. Maar die discussie over wel of geen officiele bron is al vanaf het begin van dit topic gevoerd.
Om voor mij onbegrijpelijke redenen is er geen andere bron te vinden dat PSV forum. Dan kun je daar wel over door blijven gaan, maar dat heeft weinig nut.
Nou, als ik vaker m'n werk als cameraman in een stadion zou moeten doen, zou ik het ook uit de openbaarheid willen hebben hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor iemand die voetbalsupporters primaten vind kom je zelf ook niet al te intelligent over.
Snel geëdit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat het niveau een beetje bevestigd wordt door mensen die daadwerkelijk op zo'n knop drukken...
Opflikkeren!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef yvonne het volgende:
Hé verrek, ik herinner me een topic over vanadlisme en geweld, jaren geleden, moest in VBL en het werd oorlog, carry alstublieft on![]()
Gooi hem op slot dan, laat je niet diekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef RayMania het volgende:
Wat een topic, helemaal niets met voetbal te maken dit. Weg ermee.
Tweede topic hoeft er niet te komen.
Ik overrule niks puberboy, als je als crew gelijktijdig post heb je nog weleens dat het slotje eraf gaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Mwhaha RayMania wordt overruled door Yvonne
Daar gaat je geloofwaardigheid als mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |