"de club" staat niet op dat moment in mijn beeld, "de cameraman" wel. En dus krijgt die het op dat moment te verduren. Kortzichtig? Prima.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.
Zie Utrecht en AZ waar alle camera posities boven het publiek staan.
Als clubs daar niet naar willen luisteren, houd het voor ons ook op.
Als je daar dan het probleem van de camerman wilt maken, tja, dan ben je wel heel kortzichtig bezig.
Primaten hebben meer normbesef. Halve aap die je er bent!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef DRD het volgende:
[..]
"de club" staat niet op dat moment in mijn beeld, "de cameraman" wel. En dus krijgt die het op dat moment te verduren. Kortzichtig? Prima.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef plae het volgende:
Beetje boel zielig dat dit gebeurt is. Maar dat halve gedreig van zonder ons geen voetbal op tv en zonder ons bestaan die clubs nietkomop zeg, stel je niet aan. Das een beetje onnodig.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:
Het getroll van jou en anderen hier stelt mijn mening over sommige voetbalsupporters echt niet op een positieve manier bij....
Dan doen ze zelf wel hoor. Daar hebben een aantal voetbalsupporters mijn hulp echt niet bij nodigquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef Camplo het volgende:
Dat is het enige waar jij op uitbent stinkerd.
Voetbalsupps zwart maken.
Niet half zo selectief als jij conclusies zit te trekkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan doen ze zelf wel hoor. Daar hebben een aantal voetbalsupporters mijn hulp echt niet bij nodig
Als je denkt dat ik er alleen maar op uit ben om voetbalsupporters zwart te maken, dan zit je toch echt zeer selectief te lezen...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zou het in NWS nog eens proberen calvobbes. Die stenengooiers hier praten elkaar toch alleen maar na.
Wat probeer je uit te lokken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zou het in NWS nog eens proberen calvobbes. Die stenengooiers hier praten elkaar toch alleen maar na.
Ik verwacht echt geen steun, maar wel een beetje gezond verstand van mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef DRD het volgende:
En als als die voetbalsupporters je niet bevallen, dan zal je hier echt geen steun vinden. Behalve dan dat een karatetrap een overdreven reactie is.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Dank je. Heb ik wel vaker op woensdagmiddag last vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Primaten hebben meer normbesef. Halve aap die je er bent!.
Domme reacties. Goed ben ik er in he?quote:
Hoe dom kan je zijn. Hij komt hier blij een verhaal vertellen terwijl hij niet eens een BRON heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
Welke conclusies heb ik dan getrokken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
Niet half zo selectief als jij conclusies zit te trekken![]()
Fantastisch jongen. Je bent echt zo superieur aan al die domme voetbalsupporters!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Domme reacties. Goed ben ik er in he?
Jongen, iedereen heeft al vaak zat gezegd dat een karatetrap te ver gaat. Dat is het gezonde verstand wat je kan krijgen, meer zit er niet in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik verwacht echt geen steun, maar wel een beetje gezond verstand van mensen.
Maar dat lijkt in veel gevallen ver te zoeken...
Oh nee! Een verhaal zonder bron! Nou, dan moet je het wel belachelijk maken en verzieken he? Dat kan haast niet anders! Net zo als je een cameraman die in de weg staat moet bekogelen met van alles en nog wat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn. Hij komt hier blij een verhaal vertellen terwijl hij niet eens een BRON heeft.
Hij heeft het alleen "gehoord". Lekker betrouwbaar !!!!
Nee, enkeltje 49 aubquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Domme reacties. Goed ben ik er in he?
Nou is dat amper een prestatie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fantastisch jongen. Je bent echt zo superieur aan al die domme voetbalsupporters!!
NIEUWS IS PAS NIEUWS ALS ER HOOR-WEDERHOOR EN BEWIJS(BRON!!!) IS TOEGEPASTquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh nee! Een verhaal zonder bron! Nou, dan moet je het wel belachelijk maken en verzieken he? Dat kan haast niet anders! Net zo als je een cameraman die in de weg staat moet bekogelen met van alles en nog wat..
(mijn god, echt, wat een holbewoners)
Je gebruikt zelf ook de logica van een half bevroren primaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh nee! Een verhaal zonder bron! Nou, dan moet je het wel belachelijk maken en verzieken he? Dat kan haast niet anders! Net zo als je een cameraman die in de weg staat moet bekogelen met van alles en nog wat..
(mijn god, echt, wat een holbewoners)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je gebruikt zelf ook de logica van een half bevroren primaat.
Ik heb wel een bron hoor. Maar die is helaas voor jou niet te horen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef zevenkamp het volgende:
Hoe dom kan je zijn. Hij komt hier blij een verhaal vertellen terwijl hij niet eens een BRON heeft.
Sport is emotie, en als je je bron niet wilt vertellen is je verhaal net zo geloofwaardig als die minister van informatie van Irak.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb wel een bron hoor. Maar die is helaas voor jou niet te horen...
Prima dat je het niet wilt geloven moet je zelf weten, maar dit topic gaat wmb niet alleen over dit incident, maar ook over andere keren dat TV ploegen als paria worden behandeld.
Waar is dat in godsnaam voor nodig? Alleen maar omdat af en toe iemand in het publiek een fractie van het veld even niet kan zien?
Ik ziet hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef DRD het volgende:
Jongen, iedereen heeft al vaak zat gezegd dat een karatetrap te ver gaat. Dat is het gezonde verstand wat je kan krijgen, meer zit er niet in.
En het feit dat beelden die zij maken, bewust of onbewust, uiteindelijk gebruikt kunnen worden waardoor mensen een stadionverbod van maanden / jaren + hoge boetes krijgen. Ook voor kleine dingen als vuurwerk. En daar zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
maar ook over andere keren dat TV ploegen als paria worden behandeld.
Waar is dat in godsnaam voor nodig? Alleen maar omdat af en toe iemand in het publiek een fractie van het veld even niet kan zien?
Ik (en ontelbare andere fatsoenlijke Nederlanders) anders wel. Oppakken die weekend-criminelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef DRD het volgende:
[..]
En het feit dat beelden die zij maken, bewust of onbewust, uiteindelijk gebruikt kunnen worden waardoor mensen een stadionverbod van maanden / jaren + hoge boetes krijgen. Ook voor kleine dingen als vuurwerk. En daar zit niemand op te wachten.
Jullie worden inderdaad keer op keer weer gediscrimineerd en als een zak stront behandeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
Prima dat je het niet wilt geloven moet je zelf weten, maar dit topic gaat wmb niet alleen over dit incident, maar ook over andere keren dat TV ploegen als paria worden behandeld.
mwah weet je hoe je kan flippen als er iemand voor de tv staat op een belangrijk momentquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef calvobbes het volgende:
Ik ga niet de telefoonnummers van mensen die hier bij zijn betrokken neerkwakken. De enige bron die ik je kan geven is dat eerder genoemde PSV forum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef Grimm het volgende:
Sport is emotie, en als je je bron niet wilt vertellen is je verhaal net zo geloofwaardig als die minister van informatie van Irak.
Vertel eens een reden waarom je er last van hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik (en ontelbare andere fatsoenlijke Nederlanders) anders wel. Oppakken die weekend-criminelen.
Uhm... Volkens mij hebben de meeste stadions tegenwoordig zelf bewakingscamera's die dat veel beter in de gaten houden dan TV camera'squote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef DRD het volgende:
En het feit dat beelden die zij maken, bewust of onbewust, uiteindelijk gebruikt kunnen worden waardoor mensen een stadionverbod van maanden / jaren + hoge boetes krijgen. Ook voor kleine dingen als vuurwerk. En daar zit niemand op te wachten.
Hoe nu heb je jezelfs verraden... Je impliceert hier dat er meer mensen bij betrokken zijn. Ik ruik hier een conspiracy tegen voetbalsupporters.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef calvobbes het volgende:
k ga niet de telefoonnummers van mensen die hier bij zijn betrokken neerkwakken. De enige bron die ik je kan geven is dat eerder genoemde PSV forum.
Nee. Leer lezen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Camplo het volgende:
Je kent de daders
ja er is een hele groep mensen die bezig waren met die TV registratie. Het is niet zo dat die cameraman die geschopt is, de enige persoon was die daar voor zorgdequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe nu heb je jezelfs verraden... Je impliceert hier dat er meer mensen bij betrokken zijn. Ik ruik hier een conspiracy tegen voetbalsupporters.
Het kost geld...? Je ontneemt anderen hun voetbalplezier...? Je eigen club kotst je uit met je pillen en zuip op de tribune...? Om maar eens wat te noemen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vertel eens een reden waarom je er last van hebt.
Roep jij hier nou op tot geweld tegen stewards alleen om je eigen hachje en dat van je collega's te redden? ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Uhm... Volkens mij hebben de meeste stadions tegenwoordig zelf bewakingscamera's die dat veel beter in de gaten houden dan TV camera's
Dan kun je beter de stewards af gaan tuigen....
Topicnaam: Cameraman geschopt.quote:
Voetbalsupporters brengen veel meer geld in de samenleving dan dat het kost om een paar hooligans/voetbalsupporters in het gareel te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het kost geld...? Je ontneemt anderen hun voetbalplezier...? Je eigen club kotst je uit met je pillen en zuip op de tribune...? Om maar eens wat te noemen?
En dan nog, zolang jij geen last heb van Marokkaanse tasjesdieven, ook maar hun gang laten gaan? Simpele...
Ik wou net zeggen!! Waar blijven die Marokkanen in dit verhaalquote:
Je hebt er geen last van dus. Maar wel alle voetbalsupporters over een kam scheren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het kost geld...? Je ontneemt anderen hun voetbalplezier...? Je eigen club kotst je uit met je pillen en zuip op de tribune...? Om maar eens wat te noemen?
En dan nog, zolang jij geen last heb van Marokkaanse tasjesdieven, ook maar hun gang laten gaan? Simpele...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |