abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47512618
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou vertel eens. Wat hebben cameramensen jou misdaan?
Knippen en plakken en dan er een eigen verhaal bijvertellen dat niet klopt.
Dat hebben ze mij misdaan, en dat doen ze dagelijks.
Weet je dat vast.

Check geenstijl hoe mooi ze iedereen op de kast hadden gejaagd laatst met dat filmpje
Zij deden het echter expres om een foutief beeld te creeëren. Mensen als jij laten geen kans onbenut alle voetbalsupps als hooligans af te schilderen en dan weer een eigengebreidelde mening erin te verwerken.

Net zoals die Wilfred Genee elke keer weer de nadruk op ongeregeldheden legt bij een wedstrijd ipv het voetbal zelf.
JOHNNY HEITINGA
pi_47512629
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit kuttopic nog steeds open?
Waarom is dit een kuttopic?
Staat de inhoud je niet aan? Kun je er niet tegen dat dit soort dingen gezegd worden? Moeten we het maar normaal vinden dat cameramensen een karatetrap tegen hun hoofd krijgen?
pi_47512677
Ook de titel is erop gericht psv supps zwart te maken en voetbalsupps in het algemeen ook.

Cameraman krijgt doodschop tijdens PSV-Ajax geeft het topic al een andere dimensie.

Jij bent flink met de journalistiek bezig merk ik al...

Teringmedia
JOHNNY HEITINGA
pi_47512680
Je krijgt als cameraman ook rotzooi over je heen zonder dat je in iemands blikveld staat, ik spreek uit ervaring.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_47512691
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef Camplo het volgende:

Knippen en plakken en dan er een eigen verhaal bijvertellen dat niet klopt.
Dat hebben ze mij misdaan, en dat doen ze dagelijks.
Weet je dat vast.
Hiermee geef je aan dat je totaal geen verstand hebt van het TV maken.

Knippen en plakken doen die cameramensen niet. Die leveren alleen maar de beelden aan Talpa. Dus ik zou zeggen, bestorm het Talpa kantoor dan als je je hormonen niet in bedwang kunt houden...
quote:
Net zoals die Wilfred Genee elke keer weer de nadruk op ongeregeldheden legt bij een wedstrijd ipv het voetbal zelf.
Yeah right...
Genee heeft dit anders niet benoemd hoor
pi_47512695
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Staat de inhoud je niet aan? Kun je er niet tegen dat dit soort dingen gezegd worden? Moeten we het maar normaal vinden dat cameramensen een karatetrap tegen hun hoofd krijgen?
Nu het om voetbal gaat is het bijna van levensbelang gegaan, is het een ander incident m.b.t. een Marokkaan vind je het schandalig dat Marokkanen zo behandeld worden.
Zo vinden vele hier het belachelijk dat je alle voetbalsupporters over 1 kam aan het scheren bent.
pi_47512714
TT change en nu gewoon inhoudelijk reageren svp
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47512746
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef dndiek het volgende:
TT change en nu gewoon inhoudelijk reageren svp
Okay, nou beterschap voor de cameraman dan.
Houd van een lijntje.
pi_47512774
quote:

[..]

Omdat hier geen discussie over mogelijk is.

Dit hoort niet, en dat vind zowat iedereen. Punt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47512785
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef VoreG het volgende:

Nu het om voetbal gaat is het bijna van levensbelang gegaan, is het een ander incident m.b.t. een Marokkaan vind je het schandalig dat Marokkanen zo behandeld worden.
Onzin. En als je die discussie met mij wilt voeren, doe dat dan maar via PM.
Leuke poging om een rookgordijn op te werpen maar daar ga ik niet in mee.
quote:
Zo vinden vele hier het belachelijk dat je alle voetbalsupporters over 1 kam aan het scheren bent.
Dan moeten die vele hier beter lezen, want ik scheer niet alle voetbalsupporters over 1 kam.
pi_47512799
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:30 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik heb geen houding tegen alle supporters, ik heb een houding tegen iedereen die de TV ploeg behandeld als paria die niks te zoeken hebben in voetbalstadions.

Het is niet alleen bij PSV dat dit soort dingen gebeuren, het gebeurd overal. Zelfs bij clubs waar je dat niet verwacht zoals NAC of Twente.
In het PSV stadion zitten meer dan 30.000 mensen: 1 supporter schopt een cameraman. Toch wek je de indruk dat "heel veel supporters" cameramannen in het vizier hebben. Een walgelijk en tendentieus topic en als ik een dergelijk topic over criminele Mocro's uit Kanaleneiland had gemaakt, dan had je me al 10 keer aangegeven bij het MDI, want zo'n pisvlek ben je wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47512800
quote:

[..]

A) TS is kneus.
B) TS komt nooit in VBL, alleen om te zeiken??
C) TS geeft geen bron.
D) Ik geloof het verhaal niet.
E) TS geeft wel bron?? aan mod maar niet in het topic.
F) Dat is verdacht.
G) Het zal allemaal wel meevallen.
H) Frankie Wijnveld zal het wel oplossen.
I) Dit is een kuttopic.
J) Wat is je punt uberhaupt?
K) cameramensen moeten mensen niet hinderen.
L) TS is hypcriet.

rest van het alfabet volgt later.
pi_47512817
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je haalt twee uitspraken uit hun context.
Die man die geschopt is staat "nog steeds" hoog achter het doel.
In een andere reactie zei ik dat supporters meer het zicht ontnomen wordt door reclame borden dan door (willekeurige) cameramensen die langs het veld staan.
[..]

Jawel, want zonder die commersialisering kan een voetbalclub als PSV gewoon niet bestaan.
Reclamebord = 0.90 cm hoog, cameraman 1.85 cm. En als die VOOR je staat, is dat dus een stukje erger.

En tweede ring: heb even een fotootje gepost van mijn plaats tijdens het WK in Stuttgart. Dan betaal je 100 euro (legaal) voor zo'n kaart en dan krijg je zo'n zicht. Met dan nog een boom van een vent ervoor. Dat is toen opgelost omdat er wat lege stoelen over waren waar ik kon gaan zitten, maar snap je dat dit enige irritatie kan opwekken? Dat is dus een stukje erger dan die reclameborden van je.......

En de hele commersialisering...............echt, van mij hoeft het niet. En clubs blijven echt wel bestaan, competities blijven afgewerkt worden en het wordt misschien juist gezelliger op de tribunes, met alleen voetballiefhebbers en geen mensen die "voor hun werk" in de weg staan.
pi_47512830
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef zjroentje het volgende:

Dit hoort niet, en dat vind zowat iedereen. Punt.
Nou hoog tijd dus dat iedereen het gaat weten
pi_47512870
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou hoog tijd dus dat iedereen het gaat weten
Bron?
pi_47512906
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef cultheld het volgende:

In het PSV stadion zitten meer dan 30.000 mensen: 1 supporter schopt een cameraman. Toch wek je de indruk dat "heel veel supporters" cameramannen in het vizier hebben.
Als jij die indruk hebt, dan is dat jouw probleem. Door jouw manier van discusieren neem ik jouw manier van mening vormen niet echt serieus.
pi_47512918
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als jij die indruk hebt, dan is dat jouw probleem. Door jouw manier van discusieren neem ik jouw manier van mening vormen niet echt serieus.
Bron?
pi_47512920
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

In het PSV stadion zitten meer dan 30.000 mensen: 1 supporter schopt een cameraman. Toch wek je de indruk dat "heel veel supporters" cameramannen in het vizier hebben. Een walgelijk en tendentieus topic en als ik een dergelijk topic over criminele Mocro's uit Kanaleneiland had gemaakt, dan had je me al 10 keer aangegeven bij het MDI, want zo'n pisvlek ben je wel.
Het gebeurt niet vaak maar ik ben het helemaal met je eens.
JOHNNY HEITINGA
pi_47512936
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Blaas niet zo hoog van de toren prutser.
JOHNNY HEITINGA
pi_47512956
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef DRD het volgende:

maar snap je dat dit enige irritatie kan opwekken?
Dat snap ik zeker. Maar bedenk dat die cameraman daar ook niet voor heeft gekozen maar daar gewoon zijn werk moet doen.
Dan heeft het verdomd weinig zin om aanstekers of wat dan ook naar hem/haar te gaan gooien.
pi_47512962
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

A) TS is kneus.
B) TS komt nooit in VBL, alleen om te zeiken??
C) TS geeft geen bron.
D) Ik geloof het verhaal niet.
E) TS geeft wel bron?? aan mod maar niet in het topic.
F) Dat is verdacht.
G) Het zal allemaal wel meevallen.
H) Frankie Wijnveld zal het wel oplossen.
I) Dit is een kuttopic.
J) Wat is je punt uberhaupt?
K) cameramensen moeten mensen niet hinderen.
L) TS is hypcriet.

Ook met jou ben ik het eens
verbroedering
JOHNNY HEITINGA
pi_47512970
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Camplo het volgende:

[..]

Het gebeurt niet vaak maar ik ben het helemaal met je eens.
Ik ook.
pi_47513000
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

Je zou het topic ook gewoon kunnen mijden... heel makkelijk hoor...
pi_47513052
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je zou het topic ook gewoon kunnen mijden... heel makkelijk hoor...
Nee kan ik niet meer.

Bron?
pi_47513080
Bron?
JOHNNY HEITINGA
pi_47513084
Wat een klein pikkie hebben vandale... eh, voetbalsupporters toch ook. . En er toch op getrapt zjin door zo'n topic... Briljant! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47513117
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef Jarno het volgende:
Wat een klein pikkie hebben vandale... eh, voetbalsupporters toch ook. . En er toch op getrapt zjin door zo'n topic... Briljant! .
Dat klarinet wedstrijden niet interessant zijn kunnen de voetbalsupporters niks aan doen.
JOHNNY HEITINGA
pi_47513132
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat snap ik zeker. Maar bedenk dat die cameraman daar ook niet voor heeft gekozen maar daar gewoon zijn werk moet doen.
Dan heeft het verdomd weinig zin om aanstekers of wat dan ook naar hem/haar te gaan gooien.
Dat heeft zin als hij bij z'n baas gaat klagen, ze samen de oorzaak gaan achterhalen en vervolgens een oplossing zoeken die voor alle partijen gunstig uitpakt.

Maar voetbalwedstrijden worden al decennia lang op TV uitgezonden en nog steeds staan die dingen sommigen in de weg. En dus is er "vanuit jouw sector" blijkbaar weinig interesse om het te verbeteren voor supporters en gaan ze zelf naar methoden grijpen om hun zin te krijgen............door aanstekers te gooien.

En het geinige is: een beker bier gooien en hij is weg......................en klagen bij een steward / de dag erna een nette brief schrijven naar de club heeft GEEN effect. Dus tel uit je winst.
pi_47513170
Bron: Hij heeft het gehoord.
Feijenoord Rotterdam
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:45:10 #130
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_47513177
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik ook.

Het enige wat TS aan het doen is is afgeven op voetbalsupporters, meer niet. Verder is er geen discussie mogelijk want niemand vind een karatetrap op iemands hoofd normaal hier.
pi_47513221
Als het waar is is het natuurlijk schandalig maar zonder enige bron kan ik hier nogal moeilijk over oordelen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47513226
Zag die cameraman er toevallig zo uit:

pi_47513262
Misschien was het wel de cameraman die dat gefilmt heeft...............zonder hem hadden wij weer niet op de KNVB kunnen kankeren.
pi_47513267
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef DRD het volgende:

Dat heeft zin als hij bij z'n baas gaat klagen, ze samen de oorzaak gaan achterhalen en vervolgens een oplossing zoeken die voor alle partijen gunstig uitpakt.

Maar voetbalwedstrijden worden al decennia lang op TV uitgezonden en nog steeds staan die dingen sommigen in de weg. En dus is er "vanuit jouw sector" blijkbaar weinig interesse om het te verbeteren voor supporters
Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.

Zie Utrecht en AZ waar alle camera posities boven het publiek staan.

Als clubs daar niet naar willen luisteren, houd het voor ons ook op.

Als je daar dan het probleem van de camerman wilt maken, tja, dan ben je wel heel kortzichtig bezig.
pi_47513300
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.

Zie Utrecht en AZ waar alle camera posities boven het publiek.

Als clubs daar niet naar willen luisteren, houd het voor ons ook op.

Als je daar dan het probleem van de camerman wilt maken, tja, dan ben je wel heel kortzichtig bezig.
Joehoe?
Bron?
JOHNNY HEITINGA
pi_47513306
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef DRD het volgende:
Misschien was het wel de cameraman die dat gefilmt heeft...............zonder hem hadden wij weer niet op de KNVB kunnen kankeren.
Aan het standpunt te zien is dat idd de camera die dat gefilmd heeft.
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:49:11 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47513327
Het blijft toch een welles nietes verhaaltje hier.

Sluiten met die hap zeg ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47513361
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef PyTh het volgende:
Het blijft toch een welles nietes verhaaltje hier.
Zie de link naar dat PSV forum wat ik gegeven heb...
pi_47513410
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ook lekker betrouwbaar. Kan net zo zijn dat die gozer die er daar over spreekt het hier heeft gelezen en alles maar klakkeloos aanneemt zonder bron.
Feijenoord Rotterdam
pi_47513488
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef zevenkamp het volgende:

Ook lekker betrouwbaar. Kan net zo zijn dat die gozer die er daar over spreekt het hier heeft gelezen en alles maar klakkeloos aanneemt zonder bron.
Blijf dan gewoon weg als je het niet vertrouwd

Het getroll van jou en anderen hier stelt mijn mening over sommige voetbalsupporters echt niet op een positieve manier bij....
pi_47513510
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Komen ook echt hooligans op dat forum. Waar ben je bang voor?
Jij kent geen eens 'ruige mannen' bij p$v.

Ik zal dalijk om 16:30 eens aan Roberto vragen of die wat weet. Die zit al 16 jaar op Oost en die weet dat vast wel.
JOHNNY HEITINGA
pi_47513527
Wat is nou eigenlijk je bedoeling van dit topic?
pi_47513528
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het getroll van jou en anderen hier stelt mijn mening over sommige voetbalsupporters echt niet op een positieve manier bij....
Dat is het enige waar jij op uitbent stinkerd.
Voetbalsupps zwart maken.

En dan vervolgens een mooi verhaal ervan breiden en een boek uitgeven.

JOHNNY HEITINGA
pi_47513543
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Jou, mij, en de rest van de supps zwart maken.
JOHNNY HEITINGA
pi_47513569
Laat me raden calvobbes, je bent zelf cameraman
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_47513574
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Pas maar op voordat we een virtuele karatetrap op je achterhoofd geven.
Houd van een lijntje.
pi_47513576
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Camplo het volgende:

[..]

Roberto
Woensel-west? !
pi_47513585
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat heb ik al diverse malen uitgelegd. Gewoon goed lezen wat er in de openingspost staat ipv als een kip zonder kop gaan schreeuwen.
pi_47513598
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jou, mij, en de rest van de supps zwart maken.
Daar hebben jullie ook écht calvobbes voor nodig, ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47513615
Beetje boel zielig dat dit gebeurt is. Maar dat halve gedreig van zonder ons geen voetbal op tv en zonder ons bestaan die clubs niet komop zeg, stel je niet aan. Das een beetje onnodig.
enge ziektes sucks :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')