Kan je dat onderbouwen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal een cameraman dood te schoppen.
Mischien is hij wel dood en zijn kinderen ontvoerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien wil de cameraman in kwestie het niet in de openbaarheid uit angst voor represailles. Niet geheel ondenkelijk als je met gajes van dit allooi te maken hebt toch?
Nee hoor. Die mening deel ik ook. Maar die discussie over wel of geen officiele bron is al vanaf het begin van dit topic gevoerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef PyTh het volgende:
Kloten?
Ik mag dus niet eens zeggen dat ik het ten minste dubieus vind om er een topic te openen over het mollesteren van een cameraman omdat er geen officiele bron is?
Je zou toch op z'n minst verwachten dat er een officiele bron in de media is als er iemand die notabene voor de media werkt mishandeld wordt of zeg ik nu iets heel vreemds?
Ik zou zeggen: Maak op Geenstijl en Partyflock ook even een accountje aan en misschien neemt de Telegraaf je onzin dan wel overquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Die mening deel ik ook. Maar die discussie over wel of geen officiele bron is al vanaf het begin van dit topic gevoerd.
Om voor mij onbegrijpelijke redenen is er geen andere bron te vinden dat PSV forum. Dan kun je daar wel over door blijven gaan, maar dat heeft weinig nut.
Nou, als ik vaker m'n werk als cameraman in een stadion zou moeten doen, zou ik het ook uit de openbaarheid willen hebben hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor iemand die voetbalsupporters primaten vind kom je zelf ook niet al te intelligent over.
Snel geëdit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat het niveau een beetje bevestigd wordt door mensen die daadwerkelijk op zo'n knop drukken...
Opflikkeren!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef yvonne het volgende:
Hé verrek, ik herinner me een topic over vanadlisme en geweld, jaren geleden, moest in VBL en het werd oorlog, carry alstublieft on![]()
Gooi hem op slot dan, laat je niet diekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef RayMania het volgende:
Wat een topic, helemaal niets met voetbal te maken dit. Weg ermee.
Tweede topic hoeft er niet te komen.
Ik overrule niks puberboy, als je als crew gelijktijdig post heb je nog weleens dat het slotje eraf gaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Mwhaha RayMania wordt overruled door Yvonne
Daar gaat je geloofwaardigheid als mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |