quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef cultheld het volgende:
Verander supporter in Marokkaan en je hebt calvobbes in de gordijnen zitten.
Flikker toch op idioot... Mijn mening zou niet anders zijn geweest....quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef cultheld het volgende:
Verander supporter in Marokkaan en je hebt calvobbes in de gordijnen zitten.
Vertels een, hoe moet ik de dader dan benoemen? Iemand die naar een voetbalstadion gaat schat ik al gauw in als voetbalsupporter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit is generaliseren Calvobbes, waarom moet er in het nieuwsbericht vermeldt worden dat het een voetbal-supporter was? Dat is toch niet relevant?
Een karatetrap tegen het achterhoofd in dit geval.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef zjroentje het volgende:
Wat moet ik onder doodsschop verstaan, een sliding op de achillespezen?
Zijn er ook beelden van?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een karatetrap tegen het achterhoofd in dit geval.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vertels een, hoe moet ik de dader dan benoemen? Iemand die naar een voetbalstadion gaat schat ik al gauw in als voetbalsupporter.
Weet gewoon je plaats, in een psv vak juich je niet voor ajaxquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef calvobbes het volgende:
Wat denken (dat soort) supporters nou? Dat de televisiemensen standaard meeheulen met de andere ploeg?
Ik kan je vertellen dat dat niet gebeurd is....quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef Grimm het volgende:
Weet gewoon je plaats, in een psv vak juich je niet voor ajaxhoe enorm achterlijk ben je dan.
Ja het schijnt op bewakingsbeelden te staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef PyTh het volgende:
Zijn er ook beelden van?
Waar in het stadion zou dit gebeurt moeten zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja het schijnt op bewakingsbeelden te staan.
Maar ik zie er een boel mensen lacherig over reageren. Vinden jullie het normaal ofzo?
Vanaf de hoofdtribune gezien hoog achter het linkerdoel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
Waar in het stadion zou dit gebeurt moeten zijn?
Het is niet zo dat er een heel legertje cameramensen voor iemand zijn neus gaat staan en dat iemand dus totaal geen zicht meer heeft op wat er gebeurd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik ben welles ooit bij Philps geweest. Veel fotografen en camaramensen die achter het veld zitten belemmeren het zicht voor de mensen in een rolstoel en voor de mensen op de eerte 3 rij-en. Als iemand jouw blikveld verspert zeg je daar wat van.
Er bleek toen inderdaad een spanningsveld te hangen tussen fotografen/camaremensen en de supporters. Cameramensen proberen hun werk te doen, maar belemmeren daarmee het zicht van supporters.
Natuurlijk is het niet normaal. Maar in elke groep heb je wel een paar debielen zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja het schijnt op bewakingsbeelden te staan.
Maar ik zie er een boel mensen lacherig over reageren. Vinden jullie het normaal ofzo?
Nee het is niet in de media geweest opvallend genoeg. Ik heb het weer van anderen collega's gehoord en geen reden om daar over te twijfelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb je ook een filmpje, beelden of op z'n minst een bron?
Ja nou en?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Natuurlijk is het niet normaal. Maar in elke groep heb je wel een paar debielen zitten.
Ja, zo ken ik er nog een paar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee het is niet in de media geweest opvallend genoeg. Ik heb het weer van anderen collega's gehoord en geen reden om daar over te twijfelen.
Wat wil je nou lezen dan? Dat iedere supporter een bedreiging is voor cameravlooien?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja nou en?
Als een scheidrechter blij is dat zijn beslissing goed uitpakt spreekt men daar schand van, maar als een cameraman een karate trap krijgt dan is "ja in elke groep heb je wel een paar debielen zitten"?
Misschien wat meer respect voor de mensen die ervoor zorgen dat jouw cluppie (PSV of een ander) bestaansrecht heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef cultheld het volgende:
Wat wil je nou lezen dan? Dat iedere supporter een bedreiging is voor cameravlooien?
Ik hoor het nu pas voor het eerst, dus blame de media.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja nou en?
Als een scheidrechter blij is dat zijn beslissing goed uitpakt spreekt men daar schand van, maar als een cameraman een karate trap krijgt dan is "ja in elke groep heb je wel een paar debielen zitten"?
Bij deze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik hoor het nu pas voor het eerst, dus blame de media.
Als die cameravlo de betreffende supporter op z'n bek had geslagen, dan had ie mijn respect gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien wat meer respect voor de mensen die ervoor zorgen dat jouw cluppie (PSV of een ander) bestaansrecht heeft?
Denk je dat de TV ploeg het zal blijven accepteren om als oud vuil behandeld te worden? En denk je echt dat je als top cluppie kan blijven bestaan als ze niet op TV komen?
Nou...............als jij vind dat een cameraman voor een betalende supporter mag gaan staan, omdat ie daar staat voor z'n werk, dan ga ik de volgende keer wel VOOR de camera staan. Want dat is "mijn" werk, supporter zijn. En dat jij dan de hele tijd m'n rug staat te filmen, daar wil ik best rekening mee houden, maar door de bouw van het stadion gaat dat gewoon niet anders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er een heel legertje cameramensen voor iemand zijn neus gaat staan en dat iemand dus totaal geen zicht meer heeft op wat er gebeurd.
De cameramensen hebben opdracht om daar rekening mee te houden, maar door de bouw van het stadion gaat dat gewoon niet anders.
Dan moeten die supporters zich beklagen bij de club die toch nog kaartjes heeft verkocht voor een dergelijke plaats.
Dat een cameramen zijn werk doet is in ieder geval geen reden om maar vanalles naar 'm te gooien.
Je vergeet dat wij daar komen in opdracht van de clubs. De clubs willen dat het op TV komt. De eredivisie clubs hebben ermee ingstemd dat op die plaatsen camera's komen te staan. Dat is al lang geleden gebeurd. Dan kun je ervoor kiezen om die plaatsen niet te verkopen, de camera mensen daar niet te laten staan of gewoon een compromis vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef DRD het volgende:
Als er geen voetbalsupporters zouden zijn, zouden die wedstrijden nooit geflimt hoeven te worden. Bijt niet de hand die je (indirect) voedt.........
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:45 schreef zevenkamp het volgende:
Wat een zielenpoot zeg. Ga anders lekker hockeywedstrijden filmen als je het bij het voetbal zo vervelend vind.
Dan ga ik inderdaad huilen op een forumquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen horen als je een karattrap tegen je hoofd krijgt.
Stumperd...
Ja, maar dat doen DE CLUBS niet. En vervolgens leg jij de schuld bij een voetbalsupporter. Die natuurlijk z'n handen (of voeten) thuis moet houden............quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij daar komen in opdracht van de clubs. De clubs willen dat het op TV komt. De eredivisie clubs hebben ermee ingstemd dat op die plaatsen camera's komen te staan. Dat is al lang geleden gebeurd. Dan kun je ervoor kiezen om die plaatsen niet te verkopen, de camera mensen daar niet te laten staan of gewoon een compromis vinden.
Dat laatste lijkt mij het handigste.
Hoe weet je dat het een karatetrap was? En waarom verschijnt dit niet in de pers? Ik vind dit een tendentieus topic en dat jij tot nu toe de enige bron bent geeft nogal te denken...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen horen als je een karattrap tegen je hoofd krijgt.
Stumperd...
Ja natuurlijk moet een supporter dat!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef DRD het volgende:
Ja, maar dat doen DE CLUBS niet. En vervolgens leg jij de schuld bij een voetbalsupporter. Die natuurlijk z'n handen (of voeten) thuis moet houden....
Denk dan maar lekker een eind weg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef cultheld het volgende:
Hoe weet je dat het een karatetrap was? En waarom verschijnt dit niet in de pers? Ik vind dit een tendentieus topic en dat jij tot nu toe de enige bron bent geeft nogal te denken...
Van wie heb jij dat dan gehoord?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef Camplo het volgende:
Cameraman is echt geen schop verkocht. Hooguit een kerel die voor supporterssite stond te filmen.
Nee, ja, natuurlijk, maar dan is het helemaal normaal...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef Camplo het volgende:
Cameraman is echt geen schop verkocht. Hooguit een kerel die voor supporterssite stond te filmen.
Maar dan is meteen heel dat gezeik niet meer relevant van de topicstarter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:53 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, ja, natuurlijk, maar dan is het helemaal normaal...![]()
Van niemand, maar als het een echte cameraman was was het ALLANG naar buiten gebracht.quote:
Dat was het ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:53 schreef Nouk het volgende:
Echt lachen als het een Marokkaanse supporter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |