quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw moet haar boek gaan zoeken en Juf Judith zegt...........als je het kunt vinden![]()
![]()
Is de Uni een code woord voor de Varkensboerderij?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
En Jaap maar opscheppen over zijn populariteit op de 'uni'
Ehmmmmmm, koeltjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
Hoe was de begroeting tussen Brian en Judith?
Brian stond op, zoende haar en ging weer zitten. Toen werd iedereen behalve Nasty het kantoor uitgezet door Juf J. Brian kreeg trouwens net wel een knuffel van Nasty. Hij zal het wel nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
niet gezien, volgens mij is Brian gevluchtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
en straks krijgt ze de wind van voren omdat ze niet is voorbereid!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Ze kan het boek en idd de brief niet vinden![]()
![]()
![]()
Je bedoelt dronken.quote:
oja nu zie ik het, nu ze daar liepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:28 schreef Pleione het volgende:
waarom wil die juf in vredesnaam 20 kg afvallen???
quote:Is de man naast Brian niet ook een bekende van ons vanuit de gouden kooi? En zo ja hoe kan hij dan in 2005 al op de foto staan met Brian?
Kijk eens juf, hoe goed ik het beste jongetje van de klas speel!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Ehmmmmmm, koeltjes.
Hij zat te oefenen, 5 minuten voordat ze binnenkwam.
Laat het met een vleesmes zijn van 20 cm..........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk eens juf, hoe goed ik het beste jongetje van de klas speel!
Gelukkig prikt Judith dwars door Brian heen.
Klusjesman?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En wie moet die vent wezen dan ?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
De klusjesman, al denk ik niet dat het hem is?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Die van Brianquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef pronkjewail het volgende:
Van welke site komen die Brian-fotos?
Kan me voorstellen dat de dame een ex is..quote:
quote:
Altijd weer lastig die googlequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:44 schreef grazygirl het volgende:
Ja idd die van Brian staan een stuk of 1000 foto's
ben ik toch niet zo blond heb ik ook eens iets gevonden![]()
![]()
[..]
Gaan we nu alle fotos van die site hier dumpen ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef pronkjewail het volgende:
[afbeelding]
Hier is Brian sprekend Kevin Federline!
quote:
Dit is hopelijk de laatste, open een Topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef pronkjewail het volgende:
[afbeelding]
Hier is Brian sprekend Kevin Federline!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we nu alle fotos van die site hier dumpen ?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef grazygirl het volgende:
he doe eens effe lief, ik wil ook gewoon maar iets met jullie delen, nou heb je het voor mekaar ik voel mij nu net een koe
![]()
[..]
Het was juist een reactie op de overdrevenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:51 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ok, zal het noooooit meer doen hoor! Ookal heb ik er maar eentje geplaatst...
en geillllll ipv geelllllquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Juffie, laat Zdngmw zeggen.........Zaaaaaaaaaaad, ipv Zaaaaaaaaaaaan.
Werkt beter.
Oh Ok!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het was juist een reactie op de overdrevenvan Soury
![]()
Grappig dat ze deze zin voor laat lezen door Zdngmwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef Sug4r het volgende:
Soberheid en toch, het meest opvallende aan haar is het huis...
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig dat ze deze zin voor laat lezen door Zdngmw![]()
![]()
![]()
Sorry hoor.... Ben ook wel es indequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het was juist een reactie op de overdrevenvan Soury
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry hoor.... Ben ook wel es indestemming. Normaal gesproken niet
![]()
Shit!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
Is het al duidelijk hoe laat ik ongeveer kan zien hoe Juf Judith Brian afbreekt?
Hij is in ieder geval al goed geconcentreerd aan het oefenen.
Lig in een deuk hier, het lijkt wel of ze het expres doet wat een humorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Heeft ze nou echt niet in de gaten dat ze totaal in de zeik genomen wordt, je kunt mij opvegen.
Aaaaamandaaaaaaaaaaaa.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze krijgen allemaal een half uur, de volgorde is niet bekend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
Is het al duidelijk hoe laat ik ongeveer kan zien hoe Juf Judith Brian afbreekt?
Hij is in ieder geval al goed geconcentreerd aan het oefenen.
Dank je wederom wel!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ze krijgen allemaal een half uur, de volgorde is niet bekend.
We zijn nou eenmaal menselijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef demins het volgende:
[..]
Zo, de storm is weer een beetje gaan liggen...![]()
Ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Brian nou zo dom zijn om, als hij zometeen op zijn donder krijgt van Juf Judith omdat hij niet genoeg geoefend heeft, nog te gaan zitten piepen dat hij aan het oefenen was maar door JJ het kantoor uitgestuurd werd zodat zij alleen met Natasia kon werken??![]()
hij zal idd wel weer een of andere kutsmoes hebben...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Brian nou zo dom zijn om, als hij zometeen op zijn donder krijgt van Juf Judith omdat hij niet genoeg geoefend heeft, nog te gaan zitten piepen dat hij aan het oefenen was maar door JJ het kantoor uitgestuurd werd zodat zij alleen met Natasia kon werken??![]()
Dat zijn onderdrukte woedeaanvallen. Tellen die ook mee ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja...
En vergeet niet al die ademhalingsoefeningen die hij constant doet, maar die je op de streams niet kan zien!
![]()
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Wie zei dat, heb ik gemist.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef rooie3 het volgende:
zo nu zijn we ook al geestelijk gestoord.
Word steeds meer.
Dik,eenzaam,oud,geestelijk gestoord.
In de SC had ik dit vanmiddag al geopperd:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef U96 het volgende:
[..]
hij zal idd wel weer een of andere kutsmoes hebben...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanavond komt Juf Judith, dus ik heb het vermoeden dat Brian het dagje Zwaluwhoeve (stoombad, sauna) als excuus voor het falen van zijn stem gaat gebruiken...
Echter: Juf Judith kijkt ook streams en weet dus dat hij, ondanks de krokodillentranen en zijn beloftes van vorige week, gewoon niet geoefend heeft.
Dat zou dus nog wel eens gezellig kunnen worden als Juf Judith Brian de klas uitstuurt![]()
Die zit met een geknepen poepert op de bank..quote:
Wilt u inslapen, mevrouw...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef rooie3 het volgende:
zo nu zijn we ook al geestelijk gestoord.
Word steeds meer.
Dik,eenzaam,oud,geestelijk gestoord.
quote:
Die kans is zeer zeker aanwezig.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Nee nog niet, je zit er toch wel klaar voor he mop.Ik wil het wel terugzien.quote:
Ik zit er klaar voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee nog niet, je zit er toch wel klaar voor he mop.Ik wil het wel terugzien.
Kan niet vaak genoeg.
Als ie dat doet dan kickt ie gewoon op strenge vrouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die kans is zeer zeker aanwezig.........![]()
Naar huis is een optiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Irritaties in de living, omdat Eric en Snollie roken.
Braaaaajen baalt dat hij nergens rustig kan oefenen.
Loser, ga je toch naar de slaapkamer.
Vergeet Eric's terechte verzoek om de dj-gear weer aan te sluiten niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Slaapkamer, kapsalon, sauna, paardenstal, dorpsplein van Almere... opties zat lijkt me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Met jou Sig kun je zo naast Braaaaaaaajen slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Laf gedrag van Japio. Hij vraagt alleen aan Eric waarom hij in de woonkamer zit te roken, terwijl Amanda eveneens op de bank zit te roken...
Juf Judith is ook lekker streng...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ie dat doet dan kickt ie gewoon op strenge vrouwen![]()
Ik wil jullie deze toch niet onthouden, omdat ie een hoop verklaart.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is hopelijk de laatste, open een Topic.
Ik zag een vingerdopjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met jou Sig kun je zo naast Braaaaaaaajen kunnen slapen.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:21 schreef Dogga het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG
amanda: wil jij later kinderen?
Eric: Ja 2
amanda: van een vrouw?
Eric: nee van een man.
Amanda: HELEMAAL VERWARD...Geen idee hoe ze moet kijken want ze begrijpt het niet
na 10 seconde..maar met een man dan kan het toch niet van jou zijn
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Moest wel lachen om die verwarde kop van haar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:21 schreef Dogga het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG
amanda: wil jij later kinderen?
Eric: Ja 2
amanda: van een vrouw?
Eric: nee van een man.
Amanda: HELEMAAL VERWARD...Geen idee hoe ze moet kijken want ze begrijpt het niet
na 10 seconde..maar met een man dan kan het toch niet van jou zijn
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Oh oh... dan heeft Amanda over een tijdje vast ook een baksteen in haar maag... van siliconen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
Amanda: Bil implantaten kunnen afzakken naar je benen en zelfs naar je knieen![]()
Ik zie het zoooo voor me die knieen
Beetje Model: Natasje....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... dan heeft Amanda over een tijdje vast ook een baksteen in haar maag... van siliconen.
En paar heeeele dikke voetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... dan heeft Amanda over een tijdje vast ook een baksteen in haar maag... van siliconen.
En dan was Jaap vroeger een meisje met heeeeeele grote tiet'n.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is puur natuur !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dan was Jaap vroeger een meisje met heeeeeele grote tiet'n.
Nou je daar toch over begint... Waar gaan al die kilo's die Japio kwijtraakt eigenlijk heen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaap is puur natuur !Dat gaat nergens heen
rekene maar dat de rat ook belaagd is!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef Sug4r het volgende:
Ze zijn uitgescholden vandaag Natasia en Amanda
Ja, en volgens Natasia begrijpt die vrouw niet dat het maar een spel is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef Sug4r het volgende:
Ze zijn uitgescholden vandaag Natasia en Amanda
En bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou je daar toch over begint... Waar gaan al die kilo's die Japio kwijtraakt eigenlijk heen?
Komen die via de natuurlijke recycling uiteindelijk op ons eigen bordje terecht?
De vrouw riep de hele tijd fuck you fuck you tegen Brian.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
rekene maar dat de rat ook belaagd is!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja, en volgens Natasia begrijpt die vrouw niet dat het maar een spel is.
Dus toch alles gescript??
In het toilet bij Eric en Huub..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou je daar toch over begint... Waar gaan al die kilo's die Japio kwijtraakt eigenlijk heen?
Komen die via de natuurlijke recycling uiteindelijk op ons eigen bordje terecht?
Hij hoort IN de natuur.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaap is puur natuur !Dat gaat nergens heen
met de middelvinger mag ik hopenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef kybe het volgende:
[..]
De vrouw riep de hele tijd fuck you fuck you tegen Brian.
Die vrouw tegen iedereen schreeuwde behalve tegen SHE,Natasia zegt dat die vrouw niet begreep dat het maar een spel is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
die 2 dingen staan los van elkaar, hoezo "dus"?
Een everzwijn.......het was een everzwijn.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor t laatst een varken in de natuur zien rondlopen??
Wilde zwijnen wel hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de vuilnisbelt ook natuur ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel on topic blijven, beequeen. Het is hier geen COSIGquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met jou Sig kun je zo naast Braaaaaaaajen slapen.![]()
Ach ja we komen uit dezelfde stad en zien ze daar regelmatigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een everzwijn.......het was een everzwijn.........![]()
Van de zomer tijdens een barbeknoeiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn dat ? tieten ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef De_Moester het volgende:
brain stuurt 3 dieten aan...wow!
Natasia heeft groot gelijk als ze roept dat iemand zich niet zo moet opwinden "omdat het maar een spel is". het is je vervolg dat ik niet kan linken "Dus toch alles gescript??" - maar laat 't maar, onbelangrijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef kybe het volgende:
[..]
Die vrouw tegen iedereen schreeuwde behalve tegen SHE,Natasia zegt dat die vrouw niet begreep dat het maar een spel is.
shut upquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Het is zo stil in mij................ik zing mee met Juf Judith![]()
Brian over het hoofd gezien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik ben er best wel echt vrij zeker van dat JJ zometeen ongenadig op zijn donder gaat geven! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wanneer moet Huub dan ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
half uurtje Eric... half uurtje Amanda... Brian... Dat is de volgorde die Judith noemt als Sylvia vraagt wanneer de groep nog even samenkomt met Judith.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik ben er best wel echt vrij zeker van dat JJ zometeen ongenadig op zijn donder gaat geven! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
21:45 Brian, kwartiertje pauze, groepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef Sug4r het volgende:
Ja om 22:30 de groep dus daarvoor moet Brian
Je klok loopt voor hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
21:45 Brian, kwartiertje pauze, groep
oke maar heeft ie toen wel verteld wat er aan de hand is, heb het niet meegekregen namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef Sug4r het volgende:
Ja Huub kwam binnen toen Brian zat te huilen
Klopt maar Brian heeft niet precies verteld wat JJ allemaal tegen Brian heeft gezegt, volgens mij helmaal aan niemand, ook niet aan Natasja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef Sug4r het volgende:
Ja Huub kwam binnen toen Brian zat te huilen
Ze is al 6,5 kilo afgevallen en is bezig om er nog 20 af te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef Nicoss het volgende:
Geen klein kontje die Judith
Hele lange maar als !!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef Nicoss het volgende:
Geen klein kontje die Judith
Oké, maar ook met die 20 er nog aan ziet het er niet onaardig uit hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze is al 6,5 kilo afgevallen en is bezig om er nog 20 af te krijgen![]()
Ik aanbid de grond waarop hare doortastendheid gelopen heeft!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig zegt Judith 2x, in bijzijn van Brian dat het goed ging met Sylvia. Heerlijk
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:50 schreef Sug4r het volgende:
Volgens mij heeft Brian er niet veel over gezegd maar de nadruk op legde dat het allemaal teveel werd na 4 maanden
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natasia heeft groot gelijk als ze roept dat iemand zich niet zo moet opwinden "omdat het maar een spel is". het is je vervolg dat ik niet kan linken "Dus toch alles gescript??" - maar laat 't maar, onbelangrijk
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef Ning het volgende:
Jaap denkt dat het goed staat op zijn cv, dat hij in de gouden kooi heeft gezeten.
Sinds het telefoongesprek met Brian, ben ik verliefd op juf Judithquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik aanbid de grond waarop hare doortastendheid gelopen heeft!![]()
Ja vooral die badscène zal inslaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef Ning het volgende:
Jaap denkt dat het goed staat op zijn cv, dat hij in de gouden kooi heeft gezeten.
Paaaaaaaaaaaaaaaaa Raaaaaaaaaaaaaa Paaaaaaaaaaaaa Raaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
enmmmmmmmmmmminnen, mmmmmmmmmmmmeennen, mmmmmmmmmmmmmmmmmannen, wel mee oefenen hoor.![]()
Shit, dat heb ik gemist,wat een zoolio.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap ziet kansen op de arbeidsmarkt...met DGK op je CV nemen ze je eerder aan........
yeah shure!![]()
Als een BOMMETJEquote:
Hij zei ook nog, als je in de gouden kooi zit dan heb je een sterk karakterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik gemist,wat een zoolio.
Dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef Ning het volgende:
Ik weet, het was een inkoppertje, maar kon het toch niet latenquote:
Moest je lang zoeken om iets te vinden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zo`n behoefte te praten, dat hij dat met zijn mond vol doet.
Leukkkkkkkkk, mag ik meedoenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef demins het volgende:
Zal ik dan maar een dansje voor jullie doen?
Smaakt je borrel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef demins het volgende:
Zal ik dan maar een dansje voor jullie doen?
Hij had een tentamenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef droomkoningin het volgende:
is jaap niet meegeweest vandaag?
en waarom niet?
Hij pst niet door de deur, of hij had tentamens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef droomkoningin het volgende:
en waarom niet?
Nee, hij had een tentamen en was dus naar de universiteit ipv de Zwaluwhoeve.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef droomkoningin het volgende:
en waarom niet?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik weet, het was een inkoppertje, maar kon het toch niet laten![]()
Doe mij ook maar een koppie soepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
Weet je waar ik me nou aan zit te ergeren. Brain is zo klef met Jaap en hij is zooooooooo begripvol.Maar in het ware leven wil hij nog niet dood gezien worden met iemand als Jaap. Huub irriteert me bij tijd en wijle, maar huub is wel straigt to the point ( straigt??) Daarom is Huub nog steeds mijn favorietje.
![]()
straightquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
Weet je waar ik me nou aan zit te ergeren. Brain is zo klef met Jaap en hij is zooooooooo begripvol.Maar in het ware leven wil hij nog niet dood gezien worden met iemand als Jaap. Huub irriteert me bij tijd en wijle, maar huub is wel straigt to the point ( straigt??) Daarom is Huub nog steeds mijn favorietje.
![]()
Linkje naar de site van Juf Judith?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk .. zelfs op de site van de juf staan links naar het uitbrandertje wat zij Brian gaf én links daarvan naar filmpjes van YouTube ..
Amanda is toch te dom om te merken dat ze wordt afgezeken, dus dat snap ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef rebellious_angel het volgende:
Amanda wil naar Jensen... najaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik zit al weken te wachten dat Brian en Jaap een flinke ruzie krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk .. zelfs op de site van de juf staan links naar het uitbrandertje wat zij Brian gaf én links daarvan naar filmpjes van YouTube ..
Top avatarquote:
quote:
Die aflevering met de Teasers was echt om van te smullen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is toch te dom om te merken dat ze wordt afgezeken, dus dat snap ik dan nog wel.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Tijd voor een nieuwe miljonair etiquette cursus.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij dan een link naar de site van Juffie?
dit was zijn blik net nadat huubje met een grappig verhaaltje op zijn eigen gezicht sloeg..quote:
Hotsi-Totsi-Landquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Apple-tje het volgende:
Sjongejonge waar zijn ze heen geweest vandaag? Plopsa-land?
Dit is nog niks hoor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Para Brodda is erg gespannen, zie die knokkels eens die zijn helemaal wit![]()
Ja, waar dan?????????????? Please?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
http://www.boma-entertainment.comquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje naar de site van Juf Judith?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
http://www.boma-entertainment.com
De juf heet Judith Bouwman en zij is zangeres, zangpedagoge en vocal coach. Zij geeft les in klassiek, jazz, soul, pop en muscal.
Op die site staat een speciale link naar activiteiten in DGKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
De juf heet Judith Bouwman en zij is zangeres, zangpedagoge en vocal coach. Zij geeft les in klassiek, jazz, soul, pop en muscal.
`quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef MrJones het volgende:
Eric is echt slecht zeg.
Oh dear, trek ik dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:13 schreef Ole het volgende:
wacht maar tot Braiin begint
Zeker als je steeds juf Judith hoort.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef MrJones het volgende:
Eric is echt slecht zeg.
Wacht maar op Braaajen. Dan weet je wat ECHT echt slecht is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef MrJones het volgende:
Eric is echt slecht zeg.
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als je net borsten krijgt dat krijg je een soort schijfje er in"
Sylvia: "Oh ja, gebeurt dat dan? Dan hou ik dat in de gaten"
"Ja" zegt Huub: "en bij jou ging dat heel snel je ging slapen heel diep en toen je wakker werd uit de narcose had je ineens hele grote"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als je net borsten krijgt dat krijg je een soort schijfje er in"
Sylvia: "Oh ja, gebeurt dat dan? Dan hou ik dat in de gaten"
Als je dit al moeilijk trekt ...quote:
Ik denk gedeeltelijk voor zijn ogen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
waarom heft huub nou altijd zie zonnebril op zijn kop, wordt-ie gesponsord of zo
Dank je, ik werd voor gek versleten (klopt ook wel hoor)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zet Huub nu wel goed in de zeik trouwens
Het is mij allemaal net iets TE gezellig na De Dag van de Verbroedering (volgens Jaap) gisteren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |