Moest je lang zoeken om iets te vinden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zo`n behoefte te praten, dat hij dat met zijn mond vol doet.
Leukkkkkkkkk, mag ik meedoenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef demins het volgende:
Zal ik dan maar een dansje voor jullie doen?
Smaakt je borrel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef demins het volgende:
Zal ik dan maar een dansje voor jullie doen?
Hij had een tentamenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef droomkoningin het volgende:
is jaap niet meegeweest vandaag?
en waarom niet?
Hij pst niet door de deur, of hij had tentamens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef droomkoningin het volgende:
en waarom niet?
Nee, hij had een tentamen en was dus naar de universiteit ipv de Zwaluwhoeve.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef droomkoningin het volgende:
en waarom niet?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik weet, het was een inkoppertje, maar kon het toch niet laten![]()
Doe mij ook maar een koppie soepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
Weet je waar ik me nou aan zit te ergeren. Brain is zo klef met Jaap en hij is zooooooooo begripvol.Maar in het ware leven wil hij nog niet dood gezien worden met iemand als Jaap. Huub irriteert me bij tijd en wijle, maar huub is wel straigt to the point ( straigt??) Daarom is Huub nog steeds mijn favorietje.
![]()
straightquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
Weet je waar ik me nou aan zit te ergeren. Brain is zo klef met Jaap en hij is zooooooooo begripvol.Maar in het ware leven wil hij nog niet dood gezien worden met iemand als Jaap. Huub irriteert me bij tijd en wijle, maar huub is wel straigt to the point ( straigt??) Daarom is Huub nog steeds mijn favorietje.
![]()
Linkje naar de site van Juf Judith?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk .. zelfs op de site van de juf staan links naar het uitbrandertje wat zij Brian gaf én links daarvan naar filmpjes van YouTube ..
Amanda is toch te dom om te merken dat ze wordt afgezeken, dus dat snap ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef rebellious_angel het volgende:
Amanda wil naar Jensen... najaaaaaaaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |