straightquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
Weet je waar ik me nou aan zit te ergeren. Brain is zo klef met Jaap en hij is zooooooooo begripvol.Maar in het ware leven wil hij nog niet dood gezien worden met iemand als Jaap. Huub irriteert me bij tijd en wijle, maar huub is wel straigt to the point ( straigt??) Daarom is Huub nog steeds mijn favorietje.
![]()
Linkje naar de site van Juf Judith?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk .. zelfs op de site van de juf staan links naar het uitbrandertje wat zij Brian gaf én links daarvan naar filmpjes van YouTube ..
Amanda is toch te dom om te merken dat ze wordt afgezeken, dus dat snap ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef rebellious_angel het volgende:
Amanda wil naar Jensen... najaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik zit al weken te wachten dat Brian en Jaap een flinke ruzie krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
Weet je waar ik me nou aan zit te ergeren. Brain is zo klef met Jaap en hij is zooooooooo begripvol.Maar in het ware leven wil hij nog niet dood gezien worden met iemand als Jaap. Huub irriteert me bij tijd en wijle, maar huub is wel straigt to the point ( straigt??) Daarom is Huub nog steeds mijn favorietje.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk .. zelfs op de site van de juf staan links naar het uitbrandertje wat zij Brian gaf én links daarvan naar filmpjes van YouTube ..
Top avatarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |