Ik zit al weken te wachten dat Brian en Jaap een flinke ruzie krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef koppiesoep het volgende:
Weet je waar ik me nou aan zit te ergeren. Brain is zo klef met Jaap en hij is zooooooooo begripvol.Maar in het ware leven wil hij nog niet dood gezien worden met iemand als Jaap. Huub irriteert me bij tijd en wijle, maar huub is wel straigt to the point ( straigt??) Daarom is Huub nog steeds mijn favorietje.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk .. zelfs op de site van de juf staan links naar het uitbrandertje wat zij Brian gaf én links daarvan naar filmpjes van YouTube ..
Top avatarquote:
quote:
Die aflevering met de Teasers was echt om van te smullen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is toch te dom om te merken dat ze wordt afgezeken, dus dat snap ik dan nog wel.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Tijd voor een nieuwe miljonair etiquette cursus.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij dan een link naar de site van Juffie?
dit was zijn blik net nadat huubje met een grappig verhaaltje op zijn eigen gezicht sloeg..quote:
Hotsi-Totsi-Landquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Apple-tje het volgende:
Sjongejonge waar zijn ze heen geweest vandaag? Plopsa-land?
Dit is nog niks hoor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Para Brodda is erg gespannen, zie die knokkels eens die zijn helemaal wit![]()
Ja, waar dan?????????????? Please?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk .. zelfs op de site van de juf staan links naar het uitbrandertje wat zij Brian gaf én links daarvan naar filmpjes van YouTube ..
http://www.boma-entertainment.comquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje naar de site van Juf Judith?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
http://www.boma-entertainment.com
De juf heet Judith Bouwman en zij is zangeres, zangpedagoge en vocal coach. Zij geeft les in klassiek, jazz, soul, pop en muscal.
Op die site staat een speciale link naar activiteiten in DGKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
De juf heet Judith Bouwman en zij is zangeres, zangpedagoge en vocal coach. Zij geeft les in klassiek, jazz, soul, pop en muscal.
`quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef MrJones het volgende:
Eric is echt slecht zeg.
Oh dear, trek ik dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:13 schreef Ole het volgende:
wacht maar tot Braiin begint
Zeker als je steeds juf Judith hoort.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef MrJones het volgende:
Eric is echt slecht zeg.
Wacht maar op Braaajen. Dan weet je wat ECHT echt slecht is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef MrJones het volgende:
Eric is echt slecht zeg.
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als je net borsten krijgt dat krijg je een soort schijfje er in"
Sylvia: "Oh ja, gebeurt dat dan? Dan hou ik dat in de gaten"
"Ja" zegt Huub: "en bij jou ging dat heel snel je ging slapen heel diep en toen je wakker werd uit de narcose had je ineens hele grote"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als je net borsten krijgt dat krijg je een soort schijfje er in"
Sylvia: "Oh ja, gebeurt dat dan? Dan hou ik dat in de gaten"
Als je dit al moeilijk trekt ...quote:
Ik denk gedeeltelijk voor zijn ogen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
waarom heft huub nou altijd zie zonnebril op zijn kop, wordt-ie gesponsord of zo
Dank je, ik werd voor gek versleten (klopt ook wel hoor)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zet Huub nu wel goed in de zeik trouwens
Het is mij allemaal net iets TE gezellig na De Dag van de Verbroedering (volgens Jaap) gisteren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |